![:wacko:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/wacko.png)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
![B)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/cool.png)
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:blink:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/blink.png)
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Edited by kzinas, 2006 January 09 - 12:09.
Posted 2006 January 09 - 12:08
Edited by kzinas, 2006 January 09 - 12:09.
Posted 2006 January 09 - 12:38
Posted 2006 January 09 - 12:39
Oba, nauja mada?zodziu remelius numeriu uzdesiu pugu
ir lipala ko gero prilipinsiu vistiek kone 306 S16
Posted 2006 January 09 - 12:59
nu buc pirkes analoga puga 306 S16, yra 1 pardavime bet esme kapeikose,- jis brangesnis, galima ten buvo su paskolom bet ai ... krc uz tas kapeikas sits geraiOba, nauja mada?
![]()
Siaip tai sveikijimai. Reiks matyt kurt kokia PSA frakcija![]()
Posted 2006 January 09 - 13:03
As irgi norejau 406 breako, bet anu kaina didesne nei Xantiju.nu buc pirkes analoga puga 306 S16, yra 1 pardavime bet esme kapeikose,- jis brangesnis, galima ten buvo su paskolom bet ai ... krc uz tas kapeikas sits geraiOba, nauja mada?
![]()
Siaip tai sveikijimai. Reiks matyt kurt kokia PSA frakcija![]()
Posted 2006 January 09 - 13:22
Posted 2006 January 09 - 13:23
Autopliuse cieli du S16 yr jei neklystu... bet rupužės brungūsnu buc pirkes analoga puga 306 S16, yra 1 pardavime bet esme kapeikose,- jis brangesnis, galima ten buvo su paskolom bet ai ... krc uz tas kapeikas sits gerai
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2006 January 09 - 15:43
Kas yra brangu? Savo s16 nupirkau už 5300 ar 5400 (nebepamenu) LTL. Keistas sankabos diskas (perkniedyti diskeliai), variklio diržas, išmetimas padarytas nuo kelnių iki galinio bakelio, sutvarkyta visa pakaba (apie 900 pinigų), apie žieminius kaliošius, tepalus, filtrus, diagnostikas net nekalbu, beje naujausias taisymas - radiatoriaus aušinimo ventiliatorius 180 pinigų. Galima nusipirkti pigiai ir paskui susitvarkyti kaip sau (tas variantas man labiaus prie širdies) arba pirkti brangiau tvarkingą. Pigiai ir gerai nebūna arba būna ten, kur pažymėta perlo ženklu - nusiperki už 2 LTL ir tada voila: namas arba nauja mašina arba pinigų maišasAutopliuse cieli du S16 yr jei neklystu... bet rupužės brungūs
Posted 2006 January 09 - 15:52
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
Posted 2006 January 09 - 16:40
o tu is kurio miesto ?, jei is vln idomu jei kada i meeta atsitemptum, palyginti surasti 3 skirtumusKas yra brangu? Savo s16 nupirkau už 5300 ar 5400 (nebepamenu) LTL. Keistas sankabos diskas (perkniedyti diskeliai), variklio diržas, išmetimas padarytas nuo kelnių iki galinio bakelio, sutvarkyta visa pakaba (apie 900 pinigų), apie žieminius kaliošius, tepalus, filtrus, diagnostikas net nekalbu, beje naujausias taisymas - radiatoriaus aušinimo ventiliatorius 180 pinigų. Galima nusipirkti pigiai ir paskui susitvarkyti kaip sau (tas variantas man labiaus prie širdies) arba pirkti brangiau tvarkingą. Pigiai ir gerai nebūna arba būna ten, kur pažymėta perlo ženklu - nusiperki už 2 LTL ir tada voila: namas arba nauja mašina arba pinigų maišas
Šiaip normalus daiktas visada kainuoja daugiau.
Posted 2006 January 09 - 18:00
tik 4 men mergina vazinejo(mokinosi vaziuot?), o kiek ir kas pries ja?... o dar patvarkyta pardavimui...bet pvz va už šitą mokėti 13kLt?
Posted 2006 January 09 - 18:40
Edited by kzinas, 2006 January 09 - 18:41.
Posted 2006 January 09 - 23:02
Posted 2006 January 10 - 10:33
Aš Kaune. Važiuoklę galima tvarkyti - trukę restauruoti (apie 40LTL), išvirtimą galima tvarkyti, kur atstato geometriją. Kondiko pas mane nėrao tu is kurio miesto ?, jei is vln idomu jei kada i meeta atsitemptum, palyginti surasti 3 skirtumus
jei ka pas mane priekinio desinio rato vairo trauke bilda, nu cia lik fignia, galinis desinys ratas isvirtes daugiau nei reikia,- suvedimas arba galinio tilto problemanu dar kaip labai sportineje masinoje reikia kondicionieriu uzpilti, kad le mano 24 val varzybose neperkaisti
, a ir "vejelis" isvis neissijungia :] ty veikia pastoviai, del dirzu tepalu/terminus nurode, jau po pirkimo manau galima pastiketi, siap tai visai be bugu masnos nenuspirksi, nebent nauja/beveik nauja
Posted 2006 January 10 - 10:39
Zmonos drauge turejo Golpa G60 (ar kaip ten jis vadinasi) ir dabar nusipirko Megane Coupe.... Liko buis nusivylusi... Dizainas grazus ir tiek.... Daugiau vien minusai......, nes nepatempiau ant Megane Coupe
![]()
Posted 2006 January 10 - 12:13
bagazine tai tikrai l-a-a-a-bai talpiDizainas grazus ir tiek.... Daugiau vien minusai...
Posted 2006 January 10 - 12:59
ir variklis 2.0 DOCHlastik 4 men mergina vazinejo(mokinosi vaziuot?), o kiek ir kas pries ja?... o dar patvarkyta pardavimui...
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
Posted 2006 January 10 - 23:06
na va, nusipirko vaikis "JAVA"Citroen ZX VTR aka pugo 306 S16 analogs bet valit prasciau (kur tais laikus maciau inete iki 100 km pugs 8.3 s VTR`as 9.2 s, dvigai, pakaba identiski) 2.0 150 AJ valit tik virs 3000 rpm iki 3000 veik mires,- mase 1150 kg jie lyginti su pg 205 gti minskas labai, - vairuotuojo feedback`as
nerastas, bet cia gal kad amortikai biski pavarge jau, nors siap liktais normaliai kai "minkai" tacka, so ant ribu pjauti baisu nes nezinai kur tos ribos, aisku cia dar ipratimas bet :]
o siap patenkints: didele (jei lyginti su isprotejusia taburete 205GTI), tvarkinga, nu ne vazinejantis konstruktorius velgi lyginant, kondisionas yra, pakankamai valit, atrodo solidziau (apie ka puse draugeliu aiskina, ka jie supranta
), siap tvarkinga masina nors servise netikrinau, biski moldingai ten nebaisiai, lik gavus i keleivio duris buvo, bet nestipriai, dvigas ok subjektyviai sprendziant, pagal taip kaip vaziuoja ir kad tepalai nebega ir matosi priziureta buvus.
aisku jei rinktis real drivers car, tai 205 GTI ...
nu bet kazko paexperimentuoti uzsinorejo, ir daug xlapatos veztis is kazkur 205gti bo vietineje rinkoje kaip ir nebuvo pasiulos jokios.
bet kaip draugas is scirocco`u klubo isireiske tame Citroene slypi didelis paotencialas: kondsiona mesti, gearbox`a ziureti, dvigo rezimus irgi, pakietinticia sutka, bet aisku ziuresiu, ypac to minsktumo
a kastavo 3500 lt pradine buvo 4100 lt 93 metu pirktas is citrinu klubo nario roberto, ir turi citrinu lipduka (LT zenklas su prierasu kazkokiu apie citroenus, prie ko cia klubas), zodziu remelius numeriu uzdesiu pugu
ir lipala ko gero prilipinsiu vistiek kone 306 S16
0 members, 2 guests, 0 anonymous users