Peršokti prie turinio


Kapitalinis variklio remontas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#1 Svečias_Tomekas_*

Svečias_Tomekas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 26 - 17:22

Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?
  • 0

#2 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:15

Nu matai ką nori daryt, visumoj detalių kainos tai yra fignia, tik kad darbas kainuoja daug. Aš va savo traktoriukui po grand meeto ruošiuosi indėklus keist, bet keisiu pats, tai darbas nekainuos. O pvz indėklų komplektas eina kažkur 60-70Lt už komplektą, žiedai manau irgi ne karvę kainuoja. Bet va už darbą tai manau gali užsiverkt nuo 600 Lt tai tikrai, bent jau aš tai tikrai už mažiau nedaryčiau. Jeigu pačiam daryt remontą, tai tikrai apsimoka nei pirkt kitą.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#3 Svečias_P'kapas_*

Svečias_P'kapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:39

Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?

Neverta, manau. geriau motora keisti, o ta senaji pavarisi dalimis. per laika tas beveik pats sugryyysh pagal binigus is seno motoro....jeigu keisti ziedus tai padorus ziedai nauji kainavo kai ruosiausi apie 138 litus uz komplekta vienam cilindrui, o reiks ir tarpine keisti ir galva paslifuoti ... vienu zodziu tralialia sekmes B)
  • 0

#4 Svečias_P'kapas_*

Svečias_P'kapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:43

Aš va savo traktoriukui po grand meeto ruošiuosi indėklus keist, bet keisiu pats, tai darbas nekainuos. O pvz indėklų komplektas eina kažkur 60-70Lt už komplektą, žiedai manau irgi ne karvę kainuoja. Bet va už darbą tai manau gali užsiverkt nuo 600 Lt tai tikrai, bent jau aš tai tikrai už mažiau nedaryčiau. Jeigu pačiam daryt remontą, tai tikrai apsimoka nei pirkt kitą.

Manau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu.... :wub:
  • 0

#5 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:45

O nusipirksi tokį patį seną laužą ir vėl knistis. Duok dieve kad viskas būtų gerai. Bet jeigu variklis iškeltas tai net patikrint prieš perkant normaliai neišeis. Nu bet čia kiekvienam spręst.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#6 Svečias_P'kapas_*

Svečias_P'kapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:47

O nusipirksi tokį patį seną laužą ir vėl knistis.

sutinku..... :D
  • 0

#7 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:48

Manau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais  kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu.... :wub:

Žinau, bet aš su stūmokline grupe nesiruošiu nieko daryt, nes kompresija liuks, problemų nėra, o keist galvoju tik veleno pagrindinius indėklus. O jeigu ir keisiu švaistiklinius indėklus, tai susversiu juos vien tik juos taip, kad disbalansas nesigautų. Šiaip tingiu rašyt, bet man šitie darbai toli gražu ne naujiena :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#8 Svečias_P'kapas_*

Svečias_P'kapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:52

Manau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais  kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu.... :wub:

Žinau, bet aš su stūmokline grupe nesiruošiu nieko daryt, nes kompresija liuks, problemų nėra, o keist galvoju tik veleno pagrindinius indėklus.

ne apie tuos pagalvojau. pagalvojau apie indeklus/slydimo guolius kurie yra tarp stumuoklio ir alkuninio veleno.... nors kur dar yra kiti ?
  • 0

#9 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 07:57

Tokie patys slydimo guoliai dar statosi ten kur velenas tvirtinasi prie bloko, penkiose vietose, nes ore tai negali kabėt ir per juos paduodamas tepimas švaistikliniams indėklams.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#10 Svečias_P'kapas_*

Svečias_P'kapas_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 birželio 27 - 08:01

Tokie patys slydimo guoliai dar statosi ten kur velenas tvirtinasi prie bloko, penkiose vietose, nes ore tai negali kabėt ir per juos paduodamas tepimas švaistikliniams indėklams.

:wub: nu va taip ir galvojau :blush:
  • 0

#11 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 birželio 27 - 08:04

Darka - tai vis dėlto tepalo spaudimo problemas ant indėklų pakabinai?
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#12 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 08:12

Nu bent jau taip spėju. Pakeičiau tepalo siurblį, tai vaizdas pagerėjo, bet nepakankamai, matyt jau spėjo juos patarkuot. Tik kad aš va galvoju ar negali kur nors koks magistralinis kanalas kimštis :wacko: . Esmė tai, kad ramiai važinėjant kaip ir normaliai, bet paspaudus užmiestį iki 100 ir pavažiavus bent kokį km, įmetus laisvą krenta spaudimas, o poto atsistato. Toks vaizdas gaunasi kaip būtų koks nepratekėjimas. Vis bandau iš fizikinės pusės šitą reiškinį apmastyt. Esmė ta, kad indėklus vis tiek jau reiks keist, bet gal sakau dar koks briedas sėdi, kad poto nesuvarytų mano triūso ir lėšų. :unsure:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#13 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2003 birželio 27 - 08:42

Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?

As tai daryciau kapitalke, jeigu zinai kad masina pravaziuos kokius nors 100Kkm, kitaip neapsimoka, surudys kebulas ir varykli niekur nedesi. ;) O dalim varykli neparduosi, nes nebus kam, niekas nepirk ta varykli, max galva nupirks, ir priedus. Jei keisi, tikriausiai var. parduos be priedu (gumu, slangu...) uz tai lieka tik galva, ir nepatikrinsi ta var., o poto bus vel problemos. Geriausia paciam daryt, bet darbas pakankamai kvalifikuotas, reikia zinoti ka ir kur. Be to, pakeis tarpines, jei reikia salnikus ir t.t. bus svarus tvarkingas var. , as irgi noreciau taip padaryti ne delto kad blogas, o del to kad visos smulkmenos butu tvarkoj ir tepalas neteketu velniai zino is kur! :)
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 09:10

Tai aš ir sakau, jeigu pirkt variklį - kainuos, perdėt irgi kainuos vos ne tiek pat kiek senam darbas už remontą. Nu nežinau. Nupirkus seną variklį vistiek patartina visas gumeles dirželius ir diržus pakeist, tai čia jau 100%, nes vistiek greitu laiku tektų tą daryt. Taip kad realiai pirkdamas naują-seną, nelabai ką išloši
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2003 birželio 27 - 09:14

Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?

Puiki proga 16V konversijai ;)
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#16 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2003 birželio 27 - 09:16

Puiki proga 16V konversijai ;)

Bet cia dabar vel, kojine vietoj filtro ir t.t., arba tada jau daryti tiuninga kaip reikia, pvz akuma i bagazine, spetial slangas prie oro sklendes, filtras vietoj akumo ir dar, dar ir dar! :o
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#17 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2003 birželio 27 - 09:36

Pakeičiau tepalo siurblį, tai vaizdas pagerėjo, bet nepakankamai

O tu pasižiūrėjai tepalo paėmimo karterio triūbą - gal karteris koks lenktas, ar tinkliukas užsikišęs? Te gali ir nesimatyt, nežinau kokia konstrukcija. Nu bet logiškai mastant - jei nepakankamai paimtų - didinant apsukas tūrėtų nepasiekt reikiamo spaudimo.
:mellow:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#18 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 09:39

O tu pasižiūrėjai tepalo paėmimo karterio triūbą - gal karteris koks lenktas, ar tinkliukas užsikišęs? Te gali ir nesimatyt, nežinau kokia konstrukcija. Nu bet logiškai mastant - jei nepakankamai paimtų - didinant apsukas tūrėtų nepasiekt reikiamo spaudimo.
:mellow:

Su šitais viskas ok.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#19 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2003 birželio 27 - 10:13

O nusipirksi tokį patį seną laužą ir vėl knistis. Duok dieve kad viskas būtų gerai. Bet jeigu variklis iškeltas tai net patikrint prieš perkant normaliai neišeis.

Mano bratielnikas su opeliu išbraidė visą šitą gaidyną su variklio keitimu ir pralietiel. Kaip darka sako taip ir buvo - patikrint beveik neįmanoma, bet nusipirko, įsidėjo ir po mėn paaiškėjo, kad viskas vetui. Tik, jei darysi kapitalinį, pasiieškok rimto/patikimo meistrelio.
  • 0

#20 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 birželio 27 - 10:52

Aš tai sakau ne šiaip, o iš ne vieno kuris jau pakankamai pridegė su tais keitimais. Vienas opeliui oksanai keitė net du variklius, vis mūsų neklausė, kad veltui jis čia dulkinasi, tai kai antras užkniedijo, tada tam pačiam padarė kapitalkę ir po šiai dienai jau ketvirti metai važinėja be problemų. Esmė tai, kad pirkdamas mašiną ir su veikiančiu varikliu nusiperki totalų šūdą nors prdžiai atrodo viskas ok, pavyzdžių toli ieškot nereikia, kad ir mano traktoriuks, dew mataras, dabar tomekas ir dar velnias žino kiek.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0