Kapitalinis variklio remontas
#1 Svečias_Tomekas_*
Parašyta 2003 birželio 26 - 17:22
#2
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:15
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3 Svečias_P'kapas_*
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:39
Neverta, manau. geriau motora keisti, o ta senaji pavarisi dalimis. per laika tas beveik pats sugryyysh pagal binigus is seno motoro....jeigu keisti ziedus tai padorus ziedai nauji kainavo kai ruosiausi apie 138 litus uz komplekta vienam cilindrui, o reiks ir tarpine keisti ir galva paslifuoti ... vienu zodziu tralialia sekmesTaigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?
#4 Svečias_P'kapas_*
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:43
Manau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu....Aš va savo traktoriukui po grand meeto ruošiuosi indėklus keist, bet keisiu pats, tai darbas nekainuos. O pvz indėklų komplektas eina kažkur 60-70Lt už komplektą, žiedai manau irgi ne karvę kainuoja. Bet va už darbą tai manau gali užsiverkt nuo 600 Lt tai tikrai, bent jau aš tai tikrai už mažiau nedaryčiau. Jeigu pačiam daryt remontą, tai tikrai apsimoka nei pirkt kitą.
#5
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:45
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6 Svečias_P'kapas_*
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:47
sutinku.....O nusipirksi tokį patį seną laužą ir vėl knistis.
#7
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:48
Žinau, bet aš su stūmokline grupe nesiruošiu nieko daryt, nes kompresija liuks, problemų nėra, o keist galvoju tik veleno pagrindinius indėklus. O jeigu ir keisiu švaistiklinius indėklus, tai susversiu juos vien tik juos taip, kad disbalansas nesigautų. Šiaip tingiu rašyt, bet man šitie darbai toli gražu ne naujienaManau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu....
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#8 Svečias_P'kapas_*
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:52
ne apie tuos pagalvojau. pagalvojau apie indeklus/slydimo guolius kurie yra tarp stumuoklio ir alkuninio veleno.... nors kur dar yra kiti ?Žinau, bet aš su stūmokline grupe nesiruošiu nieko daryt, nes kompresija liuks, problemų nėra, o keist galvoju tik veleno pagrindinius indėklus.Manau zinai kad pasiruoses keisti turi juos pasverti kartu su stumuokliais kad mase nesiskirtu ir kad paskui veleno iskart nenudauztu... dizeliui tai labai svarbu....
#9
Parašyta 2003 birželio 27 - 07:57
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10 Svečias_P'kapas_*
Parašyta 2003 birželio 27 - 08:01
nu va taip ir galvojauTokie patys slydimo guoliai dar statosi ten kur velenas tvirtinasi prie bloko, penkiose vietose, nes ore tai negali kabėt ir per juos paduodamas tepimas švaistikliniams indėklams.
#11
Parašyta 2003 birželio 27 - 08:04
#12
Parašyta 2003 birželio 27 - 08:12
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#13
Parašyta 2003 birželio 27 - 08:42
As tai daryciau kapitalke, jeigu zinai kad masina pravaziuos kokius nors 100Kkm, kitaip neapsimoka, surudys kebulas ir varykli niekur nedesi. ;) O dalim varykli neparduosi, nes nebus kam, niekas nepirk ta varykli, max galva nupirks, ir priedus. Jei keisi, tikriausiai var. parduos be priedu (gumu, slangu...) uz tai lieka tik galva, ir nepatikrinsi ta var., o poto bus vel problemos. Geriausia paciam daryt, bet darbas pakankamai kvalifikuotas, reikia zinoti ka ir kur. Be to, pakeis tarpines, jei reikia salnikus ir t.t. bus svarus tvarkingas var. , as irgi noreciau taip padaryti ne delto kad blogas, o del to kad visos smulkmenos butu tvarkoj ir tepalas neteketu velniai zino is kur!Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?
Vilnius
#14
Parašyta 2003 birželio 27 - 09:10
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Parašyta 2003 birželio 27 - 09:14
Puiki proga 16V konversijai ;)Taigi, nerandu normalaus variklio, gal visgi verta kapitalke daryt? Kokos kainos butu 205 1.9 GTI variklio kapitaliniui?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#16
Parašyta 2003 birželio 27 - 09:16
Bet cia dabar vel, kojine vietoj filtro ir t.t., arba tada jau daryti tiuninga kaip reikia, pvz akuma i bagazine, spetial slangas prie oro sklendes, filtras vietoj akumo ir dar, dar ir dar!Puiki proga 16V konversijai ;)
Vilnius
#17
Parašyta 2003 birželio 27 - 09:36
O tu pasižiūrėjai tepalo paėmimo karterio triūbą - gal karteris koks lenktas, ar tinkliukas užsikišęs? Te gali ir nesimatyt, nežinau kokia konstrukcija. Nu bet logiškai mastant - jei nepakankamai paimtų - didinant apsukas tūrėtų nepasiekt reikiamo spaudimo.Pakeičiau tepalo siurblį, tai vaizdas pagerėjo, bet nepakankamai
#18
Parašyta 2003 birželio 27 - 09:39
Su šitais viskas ok.O tu pasižiūrėjai tepalo paėmimo karterio triūbą - gal karteris koks lenktas, ar tinkliukas užsikišęs? Te gali ir nesimatyt, nežinau kokia konstrukcija. Nu bet logiškai mastant - jei nepakankamai paimtų - didinant apsukas tūrėtų nepasiekt reikiamo spaudimo.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19
Parašyta 2003 birželio 27 - 10:13
Mano bratielnikas su opeliu išbraidė visą šitą gaidyną su variklio keitimu ir pralietiel. Kaip darka sako taip ir buvo - patikrint beveik neįmanoma, bet nusipirko, įsidėjo ir po mėn paaiškėjo, kad viskas vetui. Tik, jei darysi kapitalinį, pasiieškok rimto/patikimo meistrelio.O nusipirksi tokį patį seną laužą ir vėl knistis. Duok dieve kad viskas būtų gerai. Bet jeigu variklis iškeltas tai net patikrint prieš perkant normaliai neišeis.
#20
Parašyta 2003 birželio 27 - 10:52
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0