Tu buvai teisus, donoras turi buti isjungtas! Radau cia (6. punktas geltonai isryskinta)Nu netaip greitai. Neisjungus donoro, gereratorius nusiklos tikrai labai greitai.

hdi uzvedimas kai shalta...
#61
Posted 2006 January 19 - 14:47
#62
Svečias_Velkam_*
Posted 2006 January 19 - 14:55
O cia kame buvo beda del patsoso, kad to troselio netampe ar kaip? Pas mane irgi neveikia padsosas, ir beda tame kad pats siurblys nereaguoja i troselio tempima, bandziau rankomis tempti. Kazkuriam servisiuke sake kad cia siurblyje kazkas negerai ir reikia ji ardyti ir kad kainuos kalna piniguBeje tą padsosą keitė ElvisGapo, sakė nieko ten sudėtingo, tik jo kaina kažkas apie 90 Lt berods.

#63
Posted 2006 January 19 - 15:00
O cia kame buvo beda del patsoso, kad to troselio netampe ar kaip? Pas mane irgi neveikia padsosas, ir beda tame kad pats siurblys nereaguoja i troselio tempima, bandziau rankomis tempti. Kazkuriam servisiuke sake kad cia siurblyje kazkas negerai ir reikia ji ardyti ir kad kainuos kalna pinigu
Tai jauciu man nepades ten tos detales keitimas ar klystu?
taip pas mane buvo troselis "issipases" ir paprasciausiai nenukrisdavo apsukos, nes jis uzstrigdavo, tai pakeiciau su visu davikliu.
jei ranka pasukus padsoso svirtele niekas nesikeicia, tai faktas, kad nepades

siaip pastebejimas, jei kamuoja babkiu trukumas. taigi jei pats daviklis veikiantis , o troselis blogas, tai galima metalo pjuklelio pagalba davikli "isardyt" ir auksinem rankutem pakeist troseli. todel savo seno daviklio detaliu neismeciau dar

Edited by ElvisGapo, 2006 January 19 - 15:06.
#64
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2006 January 19 - 16:24
#65
Posted 2006 January 19 - 17:09
gal itemptas iki maksimumo ir neatsileidzia? ar bent jauciasi jog ta svirtele ant siurblio vaiksto, tampant ne trosa, o pacia svirtele (pora mm turetu vaikscioti)?beda tame kad pats siurblys nereaguoja i troselio tempima, bandziau rankomis tempti.
#66
Posted 2006 January 19 - 17:40
Ash dar girdejau toky bajery, kad isedus i mashina reik trumpam ijungt shviesas - po to jas uzhgesint ir kurt... Atseit, kad akume pradetu reakcija vykt anxciau...o gal pabandyti akuma namo nusinesti, susalo gal ....... sako kitiem padeda

#67
Posted 2006 January 19 - 17:42
#68
Posted 2006 January 19 - 17:45
aik tu - dyzeliaus pakaitinimo zvakes man shviesu neinjungia ...o negirdejai, jog dyzeliaus pakaitinimo zvakes ta pati atlieka ;)

#69
Posted 2006 January 19 - 18:07
o ko tu tikejaisi? kad sventintos zvakes numireli prikeltu?aik tu - dyzeliaus pakaitinimo zvakes man shviesu neinjungia ...

#70
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2006 January 19 - 18:08
bet sroves pajima is akumo,gal kiek maziau negu sviesosaik tu - dyzeliaus pakaitinimo zvakes man shviesu neinjungia ...
gal zinote kada dings saltis is lietuvos, ar ieskoti auto benzinu varomos
#71
Posted 2006 January 19 - 18:21
shita ziema niekada nesibaigs...jeigu shvilpikas vasario antra diena pamatys savo shesheli...reishkia kad tokie shalchiai bus iki pavasarios vidurio..bet sroves pajima is akumo,gal kiek maziau negu sviesos
gal zinote kada dings saltis is lietuvos, ar ieskoti auto benzinu varomos
gal kas turi shvilpika namuose ir galetum ji pakalbinti del ziemos?

#72
Svečias_DANKAZAS_*
Posted 2006 January 19 - 18:25
#73
Svečias_Tomekas_*
Posted 2006 January 19 - 19:01
apie benzina.bet sroves pajima is akumo,gal kiek maziau negu sviesos
gal zinote kada dings saltis is lietuvos, ar ieskoti auto benzinu varomos
ryte nuvareme i servisa subaru impreza neuzsivedancia. priezastis ta, kad del salciu po kapotu is kazkurios kuro sistemos jungties pradejo benzina ant kolektoriaus purksti

beje netgi trys masinos del kuro sistemos gedimo siandien supleskejo.
tai patare atidziau stebeti kuro sistema (ypac ryte)

#74
Posted 2006 January 19 - 19:03
Maciau siandie zopeliuka (vectra?) kazkur ties rasu g. sudegusi...beje netgi trys masinos del kuro sistemos gedimo siandien supleskejo.
#75
Svečias_e2110_*
Posted 2006 January 19 - 19:32


#76
Posted 2006 January 19 - 19:35
vou. cia 2.2?....kokiais atstumais paprastai vaziuoji?Diagnoze: uzsales tepalo alsuoklis
![]()
Tokios tai bedos su salciu
#77
Svečias_e2110_*
Posted 2006 January 19 - 19:40
#78
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 19 - 19:42
buvau donoru ir tik su isjungtu mataru (antraip kompas gali nesuprasti itampos kritimo - galimos bedeles) ir pravazinejau kokius 45 menIsjungiant donora, greitai ateis akumui viso gero. Isvis jei nori su nauju akumu pravaziuot daugiau nei garantinis laikotarpis (24 men) jokiu donoru but nepatartina.

#79
Svečias_zbigis_*
Posted 2006 January 19 - 19:51
Man irgi tas pats buvo, tik ne taip baisiai - gerai, kad atidariau kapotą šiandien. Šiaip šita konstrukcinė nesąmonė mane nervina - vis turi atidarinėt kapotą laiks nuo laiko ir kas mėnesį šlangas kuopti. Anksčiau turėti Fiat ir Honda tokios kvailos priežiūros nereikalavo. Čia bent jau mano galva didelis minusas pūgui. Aš dar šiek tiek mėgstu pasikrapštyt prie mašinos ir kaladėles pats sugebu pasikeisti (bent jau priekines), bet ką daryti tiems, kas neturi nei supratimo, nei noro krapštytis prie mašinos, o yra tik vartotojai, kurie net aušinimo skysčio patys nedapylinėja, nekalbant apie žvakių pakeitimą? Gerai, kad šiandien kapotą atidariau, pamačiau, kad tepalo matuoklė išlindus iš normalios padėties apie 1cm ir tepalų pataškyta, o jeigu ne? Tepalų keitimas, o gal net blogiau, jei važiuosi sausu karteriu? Va čia pūgas nėra user friendly ir reikalauja žinojimo ir įgūdžių tvarkyti nors ir nedideles problemas, bet savo rankomis. Servisai prigrūsti mašinų šiandien, kas man būtų iškuoęs tuos ledo gabalus iš alsuoklio šlangų? Būtų pasakę "atvažiuok vėliau". O man tuo momentu reikėjo mašinos, negi varysi su tepalą purškiančia?jo 2.2...man iki darbo 5 min kelio, bet visalaik pasildau masinele, kol parookau...Diena tenka kokia valanda pavazinet...
#80
Posted 2006 January 19 - 20:40





Peugeot 605 2.1TD - Parduotas
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users