Jump to content


Photo

Noriu pirkti 306 Liutuka. Turgus ar skelbimai?


  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#101 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • posts 1,383
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Posted 2006 February 06 - 20:57

kazkas panasaus, bet 306 kainos eina i didesne puse be to gi 306 per dvi klases zemesnis :unsure:

Sutinku ;)
  • 0
205

#102 Linukas

Linukas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 660
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:406 Coupe T3 turbo

Posted 2006 February 06 - 21:00

Na bet jei paimtume restailintą 306 ir restailintą 605 (abu tarkim 99) tai kaina 605 didesnė būtų manau.

in lt kitaip Uk butu dar kitaip
  • 0

#103 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • posts 1,103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Posted 2006 February 07 - 09:37

605 irgi naujesnis ;)

nuo kada pradejo leisti 605 ir 306?
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#104 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • posts 1,383
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Posted 2006 February 07 - 12:00

nuo kada pradejo leisti 605 ir 306?

306 nuo 93, 605 nuo 89, tik aš omeny turėjau restailintus modelius.
  • 0
205

#105 Svečias_MarryJane_*

Svečias_MarryJane_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 14 - 09:39

kuro sanaudos '95 306:
1,4 - 5,0/6,8/8,3 (55kw)
1,6 - 5,4/7,1/9 (65kw)
1,8 - 5,4/7/9,8 aut 6/7,6/10,9 (74kw)
2,0 - 6,3/7,6/10,6 (89kw)
2,0 16V - 6,2/7,8/11,9 (110kw)
1,9d - 4,6/6,3/7 (51kw)
1,9td - 4,4/6,2/7,5 (68kw)
:D

prie to kas cia parasyta drasiai galima prideti po litra...
ir taip vazineju 3000rpm stengiuosi nevirsyt, tai ka dar reik daryt kad itilpt i situs remus? A? a? :angry: :)

95 306 1,6

del komplektacijos tai buna ivairiu
man kas patinka tai rekaro sedynes - tikrai patogios.

del vairuotojo vietos:
Neatsimenu nuorodos bet buvo vienas geras rusiskas straipsnis apie 306 forume.
Tai ten gana taikliai pastebeta kad vairuotojo vieta nesubalansuota.
kojoms atrodo noretum atsitrauykti sedyne atgal, bet rankos tada nesiekia vairo...
kazka panasaus ir as pastebejau.
Beja ten kiek pamenu rekomendavo pirkti 306 tik [95; ....) metu

nu cia gal biski ne i tema, bet verta paskaityt :
http://skundai.biznews.lt/?id=4107 :blink: :ph34r: :angry:

girdejau pletkus kad degalus geriausiai piltis statoil arba uno x degalinese, bo jie degalus importuoja...

reiks isbandyt...

P.S. Tipo su Valnetino diena visus :wub:
  • 0

#106 Svečias_spirgiz_*

Svečias_spirgiz_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 14 - 10:43

[QUOTE]
nu cia gal biski ne i tema, bet verta paskaityt :
http://skundai.biznews.lt/?id=4107


Na cia tikrai idomi tema pamastymams..
  • 0

#107 krilas

krilas
  • Senbuviai
  • posts 287
  • Vieta:Vilnius-Žasliai-Kaišiadorys
  • Automobilis:Peugeot 306 XS, 95m. 1.6L juoda chuliganke :)

Posted 2006 February 20 - 13:57

Noriu gero grazaus tvarkingo pezuko!!! :rolleyes: Daugiafukncijinis vairas? Kas tai? Sorry renkuosi pirmaja masina. padekit neismananciam :unsure:
  • 0
Pagaliau jau ir ash turiu 306 Liutuka. Savo pirmaji masiniuka :)

#108 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • posts 2,349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Posted 2006 February 20 - 14:42

Vienas variantu susipažinti su išmanančiu ir imti/pirkti pagalba iš jo, nes iš post'ų matosi, kad tamsta esate pilnas šrekas. ^_^
  • 0

#109 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 14:45

Su savo peugeot 306 1,6xs jau nuvažiavau 50tkm+, geidmai tokie. Jau du kart remontuotas generatorius ir vėl jis baubia važiuot neimanoma ( čia kalti meistrai kuršių gatvėje kaune, jokiu būdu nieks pas juos nevežkite tvarkyt Valeo generatorių ir kitokių, nes per porą mėnesių sugeba taip surūdyt guoliai kaip dugnas kadet 83'ų). vnž., keičiau ratų guolius priekinius 160 su darbu, galinius irgi reik keist ~140 su darbu, čia matyt laikas atėjo , nes po truputį visi iš eilės ir pradėjo ūžti. Dar keičiau vairo stiprintuvo įtempimo guolį, kana naujo 180-200lt :ph34r:, šrote ~70 kas čia dar..... daugiau lyg ir nieko neskaitant tepalų, kaladėlių filtrų. Dabar jau reikia keist dvi variklio pagalves, silenblokų išvis nebėra, šlangelė stabdžių leidžia, traukiu antgalius nu ir generatorius vėl trečią kart per metus, reiks pirkt gal šrotinį. Vnž. remonto tikrai nedaug pridėjus dar kauno kelius, važinėjimus miškais ir k.t. Jai važinėtų mano tėvas tai garantuoju, kad dar net kaladėlių nebūtų pakeitęs ( su Volvo 360 120tkm. be kaladėlių keitimo), aš keičiu kas ~30. Variklis tepalus valgys beveik 100% (o gal ir ne), bet čia dar geriau, nes pastoviai šviežio galima dapilti. Varikliai neužmušami. Važiuoklė minkšta lyg tais. Kuro ima trasoj apie 10l prie 130-150, prie 100 tikriausiai imtų ~6. Dujų ima vid. ~10l. Su dujom labai gerai draugauja tiek 1,6 tiek 1,4(ypač). 1,6 dar ir neblogai traukia. Nepirk jokiu būdu 2,0, nes trauka neatitinka kuro sanaudų. gal geriausia būtu 1,8 16V, bet neteko apie tokį nieko girdėt, čia klube lyg nėra. Valdymas jėgelė. Peugeot valdo..... valio

Edited by Darius55555, 2006 February 20 - 14:50.

  • 0

#110 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • posts 1,103
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Posted 2006 February 20 - 14:56

Variklis tepalus valgys beveik 100% (o gal ir ne), bet čia dar geriau, nes pastoviai šviežio galima dapilti. Varikliai neužmušami. Važiuoklė minkšta lyg tais.

mano 100% nevalge :P
varikli gavau veikianti ir toki pardaviau... :D
minksta.. o su p405 baigiu atsitrankyt... :ph34r:
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#111 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 15:08

mano 100% nevalge  :P
varikli gavau veikianti ir toki pardaviau... :D
minksta.. o su p405 baigiu atsitrankyt... :ph34r:

Tai va tu ir neturėdavai progos "pašviežint" tepalų dar nepravažiavus 10tkm. :P , o pas mane valgo ~2l 100km. Pas du motoristus variau remontuot, abu patikrino ir išvarė, tipo gerų variklių netvrko :P kompresija kaip pas naujo :P :)



Ai va pamiršau paminėti, bet jau buvo rašyta svarbiausia Galinis tiltas, jai nors truputį paklišęs mušk kokius 400lt ir dar tiek pat pridėjęs susitvarkysi, bus kaip naujas. :) Nu aišku jai variklis prastas tai čia jau ir taip aišku ką daryt. Visą kitą nebrangiai sutvarkoma. Pirk nuo tralo, su daužtu galu, susipirksi detales iš manęs nebrangiai :)

Edited by Darius55555, 2006 February 20 - 15:12.

  • 0

#112 Svečias_kzinas_*

Svečias_kzinas_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 15:47

Na dėl apsukų - pvz, važiuoja pas mane ir prie 1500 rpm ir nesipurto, elastingumo obetačiau tokiu atveju nerasta. Sportuojant, tai pagyvėjimas jaučiasi tik nuo 4000 rpm, šiaip pas mane pagrinde darbinis diapazonas 1500-3500 rpm, jei norisi pakvailiot, tada jau būna, daugiau. Pastebėjau, kad bent jau 1, 2 pavara pasiekus 6500 rpm, variklis apsukas automatiškai numeta. Pas mane 2.0 16v

:) nu 1500 rpm - benziniam varikliui nesveika - tepalo slegis per mazas,- droziasi dvigas
a siap pas me tas pats variklis ir baze (citro zx 16v), kaip ir 306 2,0 gti bet purtosi mano zx ant 2000 rpm, vaziuot tai vaziuoja bet kazkokie minoriniai trukciojimai ties 2,2 - 2,4 dingsta, nebet 5 saiba ir apie 2000 trasoje, siap jie ne visada ir nebaisiai ryskus, per daug kepenu nesukau bet ...hm
  • 0

#113 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2006 February 20 - 16:04

kad pezu varikliai nemirtingi sy mita teko sulauzyti, bo is keturiu turetu pugu dviem jau daryta kapitalke. Nenuvyle tik senukas dyzeliukas 205... aisku cia gal likimas pasityciojo, bet taip jau yra (paskutine kapitalke 106 sy savaitgali atlikta)
  • 0
Roots to roots

#114 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • posts 4,991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Posted 2006 February 20 - 16:06

kad pezu varikliai nemirtingi sy mita teko sulauzyti, bo is keturiu turetu pugu dviem jau daryta kapitalke. Nenuvyle tik senukas dyzeliukas 205... aisku cia gal likimas pasityciojo, bet taip jau yra (paskutine kapitalke 106 sy savaitgali atlikta)

Tai butent apie pezhukus dyzeliukus ir kalbama, kad neuzhmushami... :unsure:
  • 0

#115 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • posts 2,377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Posted 2006 February 20 - 16:09

Tai butent apie pezhukus dyzeliukus ir kalbama, kad neuzhmushami... :unsure:

Nu ty kad Cr'o 106 dyzeliukas.. :blush:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#116 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2006 February 20 - 16:11

Nieko nemirtingo nėra. Nemirtingumas tik tiek, kad pežiniai dyzeliai pakelia truputį daugiau nei kiti, bet jeigu perlenkiama lazda...
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#117 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • posts 2,717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Posted 2006 February 20 - 16:15

tada jau pirkau su MOTOR KAPUT. Pasirodo neuzteko tik galva sutvarkyti. Teko rimciau i ji ilysti. Na bet dabar gal jau bus tas isvajotas neuzmusamas dyzelis B)
  • 0
Roots to roots

#118 Svečias_Royal_*

Svečias_Royal_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 16:59

o kaip del 2.0l ? :D as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot.... Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgo :D
  • 0

#119 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 17:15

o kaip del 2.0l ? :D as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot....
Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgo :D

Kiek esi pasiruošęs pinigų palikti už 306 s16? Gal susigundyčiau parduoti :wacko: Minusas vienas - reikia perdažyti kapotą, bet čia dzin, nes tai kainuoja Vydūnas su dr. Basanavičium kompanijoj.
  • 0

#120 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Posted 2006 February 20 - 17:48

o kaip del 2.0l ? :D as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot....
Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgo :D

kolektorius neaišku koks, bet pas mano 1,6 yra plastikinis ir dujos šaudė n+ kartų, kol žvakių nepakeičiau ir nieko neasitiko. Svarbu per daug stipriai prie kolektoriaus nepriveržti oro filtro dėžės :) tuo labiau laiku keičiant žvakes ir laidus šuvių net negali būt. pas ex 306 1,4 per 60+tkm nešovė nei karto.
Paprasto 2,0 kažkodėl gal ir nerekomenduočiau, nes trauka neperlabai ir pasižymi lyginant su benzo sunaudojimu, tuo labiau greičių dėžė panaši arba tokia pati kaip ir pa 1,6 dėl to trasoje laiko aukštas apsukas. Pirk tdi. Dujos vis tiek brangios :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users