Sutinku ;)kazkas panasaus, bet 306 kainos eina i didesne puse be to gi 306 per dvi klases zemesnis

Noriu pirkti 306 Liutuka. Turgus ar skelbimai?
#101
Parašyta 2006 vasario 06 - 20:57
#102
Parašyta 2006 vasario 06 - 21:00
in lt kitaip Uk butu dar kitaipNa bet jei paimtume restailintą 306 ir restailintą 605 (abu tarkim 99) tai kaina 605 didesnė būtų manau.
#103
Parašyta 2006 vasario 07 - 09:37
nuo kada pradejo leisti 605 ir 306?605 irgi naujesnis ;)
#104
Parašyta 2006 vasario 07 - 12:00
306 nuo 93, 605 nuo 89, tik aš omeny turėjau restailintus modelius.nuo kada pradejo leisti 605 ir 306?
#105
Svečias_MarryJane_*
Parašyta 2006 vasario 14 - 09:39
nu cia gal biski ne i tema, bet verta paskaityt :prie to kas cia parasyta drasiai galima prideti po litra...kuro sanaudos '95 306:
1,4 - 5,0/6,8/8,3 (55kw)
1,6 - 5,4/7,1/9 (65kw)
1,8 - 5,4/7/9,8 aut 6/7,6/10,9 (74kw)
2,0 - 6,3/7,6/10,6 (89kw)
2,0 16V - 6,2/7,8/11,9 (110kw)
1,9d - 4,6/6,3/7 (51kw)
1,9td - 4,4/6,2/7,5 (68kw)
ir taip vazineju 3000rpm stengiuosi nevirsyt, tai ka dar reik daryt kad itilpt i situs remus? A? a?![]()
95 306 1,6
del komplektacijos tai buna ivairiu
man kas patinka tai rekaro sedynes - tikrai patogios.
del vairuotojo vietos:
Neatsimenu nuorodos bet buvo vienas geras rusiskas straipsnis apie 306 forume.
Tai ten gana taikliai pastebeta kad vairuotojo vieta nesubalansuota.
kojoms atrodo noretum atsitrauykti sedyne atgal, bet rankos tada nesiekia vairo...
kazka panasaus ir as pastebejau.
Beja ten kiek pamenu rekomendavo pirkti 306 tik [95; ....) metu
http://skundai.biznews.lt/?id=4107



girdejau pletkus kad degalus geriausiai piltis statoil arba uno x degalinese, bo jie degalus importuoja...
reiks isbandyt...
P.S. Tipo su Valnetino diena visus

#106
Svečias_spirgiz_*
Parašyta 2006 vasario 14 - 10:43
nu cia gal biski ne i tema, bet verta paskaityt :
http://skundai.biznews.lt/?id=4107
Na cia tikrai idomi tema pamastymams..
#107
Parašyta 2006 vasario 20 - 13:57



#108
Parašyta 2006 vasario 20 - 14:42

#109
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 14:45

Šį pranešimą redagavo Darius55555: 2006 vasario 20 - 14:50
#110
Parašyta 2006 vasario 20 - 14:56
mano 100% nevalgeVariklis tepalus valgys beveik 100% (o gal ir ne), bet čia dar geriau, nes pastoviai šviežio galima dapilti. Varikliai neužmušami. Važiuoklė minkšta lyg tais.

varikli gavau veikianti ir toki pardaviau...

minksta.. o su p405 baigiu atsitrankyt...

#111
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 15:08
Tai va tu ir neturėdavai progos "pašviežint" tepalų dar nepravažiavus 10tkm.mano 100% nevalge
![]()
varikli gavau veikianti ir toki pardaviau...![]()
minksta.. o su p405 baigiu atsitrankyt...




Ai va pamiršau paminėti, bet jau buvo rašyta svarbiausia Galinis tiltas, jai nors truputį paklišęs mušk kokius 400lt ir dar tiek pat pridėjęs susitvarkysi, bus kaip naujas.


Šį pranešimą redagavo Darius55555: 2006 vasario 20 - 15:12
#112
Svečias_kzinas_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 15:47
Na dėl apsukų - pvz, važiuoja pas mane ir prie 1500 rpm ir nesipurto, elastingumo obetačiau tokiu atveju nerasta. Sportuojant, tai pagyvėjimas jaučiasi tik nuo 4000 rpm, šiaip pas mane pagrinde darbinis diapazonas 1500-3500 rpm, jei norisi pakvailiot, tada jau būna, daugiau. Pastebėjau, kad bent jau 1, 2 pavara pasiekus 6500 rpm, variklis apsukas automatiškai numeta. Pas mane 2.0 16v

a siap pas me tas pats variklis ir baze (citro zx 16v), kaip ir 306 2,0 gti bet purtosi mano zx ant 2000 rpm, vaziuot tai vaziuoja bet kazkokie minoriniai trukciojimai ties 2,2 - 2,4 dingsta, nebet 5 saiba ir apie 2000 trasoje, siap jie ne visada ir nebaisiai ryskus, per daug kepenu nesukau bet ...hm
#113
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:04
#114
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:06
Tai butent apie pezhukus dyzeliukus ir kalbama, kad neuzhmushami...kad pezu varikliai nemirtingi sy mita teko sulauzyti, bo is keturiu turetu pugu dviem jau daryta kapitalke. Nenuvyle tik senukas dyzeliukas 205... aisku cia gal likimas pasityciojo, bet taip jau yra (paskutine kapitalke 106 sy savaitgali atlikta)

#115
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:09
Nu ty kad Cr'o 106 dyzeliukas..Tai butent apie pezhukus dyzeliukus ir kalbama, kad neuzhmushami...

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#116
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:11
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#117
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:15

#118
Svečias_Royal_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 16:59


#119
Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 17:15
Kiek esi pasiruošęs pinigų palikti už 306 s16? Gal susigundyčiau parduotio kaip del 2.0l ?
as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot....
Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgo

#120
Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 17:48
kolektorius neaišku koks, bet pas mano 1,6 yra plastikinis ir dujos šaudė n+ kartų, kol žvakių nepakeičiau ir nieko neasitiko. Svarbu per daug stipriai prie kolektoriaus nepriveržti oro filtro dėžėso kaip del 2.0l ?
as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot....
Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgo

Paprasto 2,0 kažkodėl gal ir nerekomenduočiau, nes trauka neperlabai ir pasižymi lyginant su benzo sunaudojimu, tuo labiau greičių dėžė panaši arba tokia pati kaip ir pa 1,6 dėl to trasoje laiko aukštas apsukas. Pirk tdi. Dujos vis tiek brangios

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0