hm nu bandziau 1,8 8v kazkada,- isvada "nivalit". 16v berods nerakolektorius neaišku koks, bet pas mano 1,6 yra plastikinis ir dujos šaudė n+ kartų, kol žvakių nepakeičiau ir nieko neasitiko. Svarbu per daug stipriai prie kolektoriaus nepriveržti oro filtro dėžėso kaip del 2.0l ?
as sau noriu toki isigyt bet jau pradedu abejot....
Nesinori su 2.0l vazynet tik ant benzino... norisi ir dujas pastatyt:) bet vis negaliu issiaiskint koks pas juos kolektorius... nes 2.0l biski daugoka valgotuo labiau laiku keičiant žvakes ir laidus šuvių net negali būt. pas ex 306 1,4 per 60+tkm nešovė nei karto.
Paprasto 2,0 kažkodėl gal ir nerekomenduočiau, nes trauka neperlabai ir pasižymi lyginant su benzo sunaudojimu, tuo labiau greičių dėžė panaši arba tokia pati kaip ir pa 1,6 dėl to trasoje laiko aukštas apsukas. Pirk tdi. Dujos vis tiek brangios![]()
del 2.0 nu man ryja trasoje 100km/h 7 litrus mieste ehh ziema 12 - 14 kiba ir ne riba bet cia labai subjektyviai.
1.8 ir 1.6 trasoje ~6 l (cia jei ner problemu su varikliu) mieste 10 L i kokius 11 L aproximuojant ziema dar + 1l bonuso miesto rezime gausi kokius 10%-20% taupesne masina jei daug vazineji tai juntama

jei maziau .... + suportas kiba 1.6 1.8 dvigu pigesnis
del valylinimo tiek 8v (XSi) tiek 16v valit juntamai smagiau,
jos taipogi atrodo idomiau + visokiu opciju daugiau prifarsiruotos ypac, jei lyginti, su iki 1995 leistomis pigiomis modifikacijomis
mhh realiai 306 platforma prasidojo nuo citro ZX (bugus gaude

Edited by kzinas, 2006 February 20 - 18:55.