
Kompresija .... ? Kokia turi buti ?
#1
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 24 - 14:34
#2
Parašyta 2006 vasario 24 - 15:52
#3
Svečias_ShiVAs_*
Parašyta 2006 vasario 24 - 18:01
#4
Svečias_žydrūnas_*
Parašyta 2006 vasario 24 - 19:42
9 nėra daug ir nėra mažai.buna jei tepalinia žiedai sudile gali rodyt ir 16. ir dar galingam motoras daug vožtuvu. jei gerai trauke ir nerija tepalo nesuk galvos.Nzn ar tikrai taip pohuj... pas mane 2.0 v16 kiekvienam cilindre po 14 atmosferu.
#5
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 24 - 20:54

#6
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 24 - 21:00
#7
Parašyta 2006 vasario 24 - 21:42
Man. Keičiau tik paskirstytojo dangtelį.Gal kam teko pakeisti paskirstitojo dangteli, laidus ar zvakes ir tai issprende panasias problemas.....?
#8
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 25 - 17:47

#9
Svečias_egyda_*
Parašyta 2006 vasario 25 - 21:40
tai kai tokia situacija, variklio darbo netolygumas, tai visu pirma ziuri zvakes, tada laidus, tada dangtely, arba pirma dangtely, tada laidus... o cia kompresija tai bisky nelabai y tema... suspaudimo laipsnis ir kompresija tai yra vienas ir tas pats, jei radai kad pas tave turi but 9.5 ir pas tave tiek yra, tai vadinas viskas ok. siaip ytariu kad 9.5 yra vidurye, jei radai tokius duomenis, o tai reiskia kad variklis jau pusiau susidevejas... susimastyk.kagi, aciu - pabandysiu ir as pakeisti dangteli ir paziureti ar pades, kadangi zvakes pries kelis menesius buvo pakeistos naujomis, tad liks dar tik laidai arba neaisku kas....
#10
Parašyta 2006 vasario 26 - 13:12
Meluoji ir net nemirgcioji.suspaudimo laipsnis ir kompresija tai yra vienas ir tas pats
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.
#11
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 26 - 14:41

#12
Svečias_egyda_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 19:14
brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.Meluoji ir net nemirgcioji.
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.
PS: galbut Jus maisote suspaudimo laispny kuris eina naujam varikliui ir ta kuris skaitosi vidutinis variklio susidevejimas. tai jei tavo varikliui vidutinis susidevejimas turi but 10.4 o dabar tavo variklis pasiekia 14atm tai reiketu dziaugtis kad turi dar gera varikly. vat va taip.
Šį pranešimą redagavo egyda: 2006 vasario 27 - 19:17
#13
Svečias_egyda_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 19:19
tu eis teisus bet truputy klystiNa palaikau VALDUXo nuomone kad kai kas meluoja ir net neraudonuoja
.... As irgi manau kad kompresija ir suspaudimo laipsnis nera tas pats, kadangi suspaudimo laipsnis parodo kiek kartu keiciasi cilindro turis stumokliui padarant pilna eiga, o kompresija - tai butent didziausias sliegis pasiekiamas cilindre (na pagal mano zynias, nors nesu 100% tikras, todel ir klausiu) pries padegant darbo misini....
O tokius duomenis radau daugelyje katalogu - turiu omeny kad suspaudimo laipsnis pas 3.0 sv24 91m. yra 9.5:1, bet kompresijos kazkodel nenurodo.....

suspaudimo laipsnis parodo kiek kartu keiciasi cilindro turis stumokliui padarant pilna eiga --- pyk nepyk, bet sito teiginio kitaip kaip visiska nesamone negalejau pavadint

#14
Parašyta 2006 vasario 27 - 19:20
Biski jau per daug kaip senam varikliukuiMeluoji ir net nemirgcioji.
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#15
Parašyta 2006 vasario 27 - 19:20
Nedrįsk.brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.


#16
Svečias_egyda_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 19:26
Nedrįsk.brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.
Klįsti pac...
![]()




PS: vis del to atsiprasau, jus kolegos teisus... as klystu


Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj
kompresija - tai slegis degimo kameroje.
#17
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 20:17
- as palaikau egydos patvirtinta tiesa kad
" Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj, o kompresija - tai slegis degimo kameroje."
- taciau atrodo taip ir nera 100% aisku ar tai tas pats ar ne, ir ar man dabar savo varikli su matuota kompresija 9.5 atm. laikyti geros bukles ar ne, jei kataloge nurodytas "comression ratio 9.5:1" ?
Kolegos, ka Jus vis del to manote?
#18
Svečias_Stanakas_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 21:17

#19
Svečias_egyda_*
Parašyta 2006 vasario 27 - 23:03
na bet kokiu atveju, is bendro isprusimo, galiu teigti kad ten pas tave 9.5 dar toli grazu ne variklio mirtis, turetum 7 ar 8 tada jau detum kad blogai pas tave, kapitalinis nusimato... o dabar tai manau viskas dar pakankamai normaliai... vat...tai ties kagi mes priejom ... ?
- as palaikau egydos patvirtinta tiesa kad
" Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj, o kompresija - tai slegis degimo kameroje."
- taciau atrodo taip ir nera 100% aisku ar tai tas pats ar ne, ir ar man dabar savo varikli su matuota kompresija 9.5 atm. laikyti geros bukles ar ne, jei kataloge nurodytas "comression ratio 9.5:1" ?
Kolegos, ka Jus vis del to manote?
PS: as tai zyzely turiu, ir apie juos zymiai daugiau galiu pasakyt... benzas pas mane tik motociklas...

PSS: aij gi cia yra ir daugiau gudriu zmoniu, tai gi pirmy, pasireikskit

#20
Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 vasario 28 - 08:54
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0