Peršokti prie turinio


Kompresija .... ? Kokia turi buti ?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#21 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 vasario 28 - 09:05

A kuom galima matuoti santyki? :D litrais? vienetais? kilogramais? ;) jei pas tave 9 atm, tai nelabai dziaugciausi tavo vietoj. Nors ka gali zinot, gal tokiam varikliui tiek ir priklauso?
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 vasario 28 - 09:09

Skaičiau skaičiau ir neištvėriau neįkišęs savo snapo. Kad būtų aiškiau pateiksiu dar keletą niuansų. Suspaudimo laipsnis yra NEKINTAMAS dydis, t.y. per visą variklio eksploataciją jis išlieka pastovus (na nebent jūsų variklis tiek išbliautas, kad vietoj 2 litru pasidarė jau 3 litrai :D ). Tai ir reiškia, kad tai yra tūrio santykis tarp dviejų kraštinių stūmoklio padėčių. Paprastai šis dydis aktualus pasirenkant kokio oktano benzą pilt, kuo tas laipsnis didesnis, tuo geresnio benzo reikia (žodžiu čia toliau fizika apie detonacijas apie ką aš tingiu rašyt). Tuo tarpu kompresija arba lietuviškai slėgis, tai tiesiog suspausto oro slėgis. trumpai tariant, suspaudimo laipsnis yra variklio parametras, o slėgis tai tiesiog suspaustas oras. Ir visiškai nereškia, kad skirtingi varikliai, turėdami vienodus suspaudimo laipsnius, būtinai turės ir vienodas kompresijas. Elementariai kalbant, pvz. dyzelinio mataro suspaudimo laipsnis yra apie 24:1, o kompresija paie 30 atm. Jeigu mes iš to variklio pašalinsim kompresinius žiedus, tai suspaudimo laipsnis vistiek liks 24:1, tačiau variklį turbūt bus sunku užvest ir vasarą prie +30, kadangi kompresija bus nekokia. ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 15:24

Na didelis aciu Darkai kad gan smulkiai viska paaiskino (as irgi pan. galvoju) tik gaila kad niekas nezino tikros turimos buti kompresiojos ar slegio siam varikliuj.... Anyway visiems aciu uz patarimus ir samprotavimus.....jieskosim grybu toliau.... :wacko:
  • 0

#24 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2006 vasario 28 - 16:14

Skaičiau skaičiau ir neištvėriau neįkišęs savo snapo. Kad būtų aiškiau pateiksiu dar keletą niuansų. Suspaudimo laipsnis yra NEKINTAMAS dydis, t.y. per visą variklio eksploataciją jis išlieka pastovus (na nebent jūsų variklis tiek išbliautas, kad vietoj 2 litru pasidarė jau 3 litrai :D ). Tai ir reiškia, kad tai yra tūrio santykis tarp dviejų kraštinių stūmoklio padėčių. Paprastai šis dydis aktualus pasirenkant kokio oktano benzą pilt, kuo tas laipsnis didesnis, tuo geresnio benzo reikia (žodžiu čia toliau fizika apie detonacijas apie ką aš tingiu rašyt). Tuo tarpu kompresija arba lietuviškai slėgis, tai tiesiog suspausto oro slėgis.
trumpai tariant, suspaudimo laipsnis yra variklio parametras, o slėgis tai tiesiog suspaustas oras. Ir visiškai nereškia, kad skirtingi varikliai, turėdami vienodus suspaudimo laipsnius, būtinai turės ir vienodas kompresijas.
Elementariai kalbant, pvz. dyzelinio mataro suspaudimo laipsnis yra apie 24:1, o kompresija paie 30 atm. Jeigu mes iš to variklio pašalinsim kompresinius žiedus, tai suspaudimo laipsnis vistiek liks 24:1, tačiau variklį turbūt bus sunku užvest ir vasarą prie +30, kadangi kompresija bus nekokia. ;)

drystu papriestaraut kolega, aukstesnio oktaninio skaiciaus benzas nebutinai geresnis :) oktanas gi ner kokybinis parametras
  • 0

#25 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 vasario 28 - 16:22

drystu papriestaraut kolega, aukstesnio oktaninio skaiciaus benzas nebutinai geresnis :) oktanas gi ner kokybinis parametras

Sutinku, nesikabinam prie žodžių. Aš ir taip jaučiuosi didvyriu tiek prirašęs :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#26 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 16:41

Sutinku, nesikabinam prie žodžių. Aš ir taip jaučiuosi didvyriu tiek prirašęs :D

:D ...nu pasiulius: pasinaudot paieska, but nereikeja tiek vargintis ... :P
tiek diskutuota apie tai ... :D
  • 0

#27 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.384
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2006 vasario 28 - 19:44

Suspaudimo laipsnis yra NEKINTAMAS dydis

Būtent.
  • 0
205

#28 Svečias_Stanakas_*

Svečias_Stanakas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 22:11

Apie matavimo vienetus ne šiaip sau:

Baras (1 ba=105 Pa)
Techninė atmosfera - (1at=1kgf/cm=98 066 Pa)
Standartinė atmosfera, arba atmosfera - (1atm=101 325 Pa) (standartinis atmosferos slėgis)

Šaltinis

Ką noriu pasakyti, kad dujų slėgio priklausomybė nuo tūrio nėra tiesinė. Grafikai randasi gūglėj. Taip kad suspaudimo laipsnis tikrai nėra tai ko tu ieškai.
  • 0

#29 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 kovo 01 - 08:57

Apie matavimo vienetus ne šiaip sau:

Baras (1 ba=105 Pa)
Techninė atmosfera - (1at=1kgf/cm=98 066 Pa)
Standartinė atmosfera, arba atmosfera - (1atm=101 325 Pa) (standartinis atmosferos slėgis)

Šaltinis

Ką noriu pasakyti, kad dujų slėgio priklausomybė nuo tūrio nėra tiesinė. Grafikai randasi gūglėj. Taip kad suspaudimo laipsnis tikrai nėra tai ko tu ieškai.

Chebra, suspaudimo laipsnis neturi jokio matavimo vieneto, tai yra tiesiog santykis tarp tūrių ir viskas, kitaip sakant kiek kartų vienas tūris yra didesnis už kitą ir taškas

Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 kovo 01 - 08:58

  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#30 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 kovo 01 - 08:57

manau nemaziau 10 atm tai tikrai.
  • 0

#31 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2006 kovo 01 - 12:22

Mano sv24 91m. ZPJ4 ant 3 kausu 11,5, ant kitu triju 12. Cia buvo kaip nupirkau. Dabar berods 10.5, kiek pamenu. Nors nelabai kreipiu demesi, nes nu i nac... tokis variklis......

Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2006 kovo 01 - 12:28

  • 0
chūinja

#32 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 kovo 01 - 19:33

na va, tuo as ir tikejausi - kad turi buti apie 12..... ne labai dziugiuos zynios man :blush: Bet nieko nepadarysi... Reikia dziaugtis tuo kad gerai vedasi ir dar lyg tai traukia.... <_< Beje gal kas zino kiek galetu kainuoti :wacko: remontas jei toki daryciau ?
  • 0

#33 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2006 kovo 02 - 09:08

na va, tuo as ir tikejausi - kad turi buti apie 12..... ne labai dziugiuos zynios man :blush: Bet nieko nepadarysi... Reikia dziaugtis tuo kad gerai vedasi ir dar lyg tai traukia.... <_< Beje gal kas zino kiek galetu kainuoti :wacko: remontas jei toki daryciau ?

Del remonto kazi ar apsimoka su tuo "Lektuvu" prasideti. Nes vien issimti-uzkelti varikli kainuos 500lt. minimum.
Beje kaip su dujom draugauja? Kokia iranga, ar saudo? Nes belieka arba parduoti, arba LPG mestis.
  • 0
chūinja

#34 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 kovo 06 - 15:00

atsiprasau kad ilgai negalejau atsakyti.... ;) Zodziu maniske su dujomis draugauja puikiai :) - dujos 3 kartos (2 karta + eko-sistema) jas pilnai dejau pats (turiu salygas, siokia tokia inzinierine patirti) o sureguliavo reduktoriu geras meistras ir draugas is "AutoDujos". Per visa nors ir nelabai ilga ekpluatacija (duju) - apie 7 men. sove tik viena karta - ir tai kai pabandziau pagazuoti prie visai pasibaigusiu duju.... Daugiau nic nieko. Apie sanaudas: kiek trasoje nezinau, nes tiesiog nepasitaike galimybe pasimatoti, taciau mieste (vilniuje) su pastovejimais geruose kamsciuose ir tvarkingai ramiai vaziuojant - 20 l/100km, nors kartais ir 17 l/100 km vengiant kamsciu iseina. Trauka aisku ne tokia kaip benzu, bet ner ko ir noreti - juk is taupumo dujomis vazinejama... :blush: , o siaip buvau pasidares trauka ir kaip benzu - tik valge 28l/100km mieste... :wacko: - tai vel grizau prie 20/100. Su visais duju derinimais pasikankinau ilgai - bandziau su vienos firmos reduktoriumi ir dviem maisytuvais,po to su kitais maisytuvais, tada pasikieciau reduktoriu ir padariau nauja viena maisytuva su kuruio dabar ir vazineju. Niuansu sitame variklyje istikruju yra kas liecia duju instaliacija, nors girdejau kad duju ipurskima tikrai stato i 3.0L 24v varikli - tik kainuoja tai nemazai - apie 3000-3500 Lt. :ph34r: Visa beda - tai kad jis turi 2 isiurbimo kolektorius ir sudetingus vidinius kanalus, kas labai apsunkina vienodo misionio formavima ir padavima prie visu cilindru, o is cia atsiranda siek tiek negrazus ir netolygus variklio veikimas, didesnes sanaudos ir kitos smulkmenos.... :( Na, atrodo daug maz viska papasakojau, bet jei liko klausimu - rasyk.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0