Peršokti prie turinio


Kompresija .... ? Kokia turi buti ?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#1 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 24 - 14:34

Sveiki gerb. kolegos,.... turiu jums toki klausima: kokia turi buti kompresija p605 sv24 91m. (ZPJ4) ? Niekur napavyksta rasti tikslios informacijos siuo klausimu, tik zinau kad suspaudimo laipsnis yra 9.5:1 - bet juk tai ir kompresija ne tapatus dalykai, tiesa? Esu mataves kompres. pas save - visuose cylindruose lygiai po 9.5 atm. Kaz kas man yra sakes kad tokio tipo varikliuose kompresija turi buti mazesne nei iprastuose 4 cilindru var. ir tokia reiksme yra normalu, taciau dar kiti zmones sake kad tai yra mazoka ir turetu buti apie 12 atm. ...... O kaip turi buti istikruju ? Parasykite prasau kas tikrai zino - busiu labai DEKINGAS ! ;)
  • 0

#2 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2006 vasario 24 - 15:52

A kam tu ta kompresija matuoji. Benzinui gali but ir 5 atm. Jei gerai sureguliuotas matoras tai jam visiskai px kiek ten tu atm. svarbu kad tepalo nevalgytu.
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#3 Svečias_ShiVAs_*

Svečias_ShiVAs_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 24 - 18:01

Nzn ar tikrai taip pohuj... pas mane 2.0 v16 kiekvienam cilindre po 14 atmosferu.
  • 0

#4 Svečias_žydrūnas_*

Svečias_žydrūnas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 24 - 19:42

Nzn ar tikrai taip pohuj... pas mane 2.0 v16 kiekvienam cilindre po 14 atmosferu.

9 nėra daug ir nėra mažai.buna jei tepalinia žiedai sudile gali rodyt ir 16. ir dar galingam motoras daug vožtuvu. jei gerai trauke ir nerija tepalo nesuk galvos.
  • 0

#5 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 24 - 20:54

na zinokite nesu labai patyres variklininkas, taciau tikrai zinau kad yra toli grazu ne pox...i <_< kokia yra kompresija - reiktu siek tiek teorijos manau priminti : - vidaus degimo atmosferiniu ir ipurskimo varikliu teorija skelbia , kad variklio naudingumo koeficientas priklauso nuo degiojo misinio suspaudimo laipsnio ir sio misinio terminio degimo proceso is esmes, tad kompresija turi buti tam tikros apskaiciotos kazkokiam varikliui reiksmes. Kitaip variklis blogiau vedasi, daugiau valgo, blogiau traukia ir t.t Kaip bebutu tepalo nevalgo, vedasi gerai, tik yra kiti dalykai kurie mane neramina ir del to bandau viska patikrinti ir rasti gedima - ne visai tolygiai veikia variklis ant laisvu apsuku, valgo daugiau duju nei turi (patikekite viskas kas lecia dujas patikrinta, sureguliuota visais imanomais stendais ir t.t "autodujose"; nuskaitytos ECU klaidos kuriu nera ir t.t). Todel ir kyla visokios mintys apie kompresija ten ir taip toliau.....
  • 0

#6 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 24 - 21:00

beje neidealiai veikia ir ant benzo ir ant duju - tai yra ant duju veikimo netolygumas dar daugiau pasireiskia. Pvz., jei laikyti apie 1200 rpm tai jauciasi kaip visa masina gan zymiai kratosi, o prie kokiu 2000 rpm ir daugiau - zymiai geriau (dujomis). Gal kam teko pakeisti paskirstitojo dangteli, laidus ar zvakes ir tai issprende panasias problemas.....?
  • 0

#7 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.384
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2006 vasario 24 - 21:42

Gal kam teko pakeisti paskirstitojo dangteli, laidus ar zvakes ir tai issprende panasias problemas.....?

Man. Keičiau tik paskirstytojo dangtelį.
  • 0
205

#8 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 25 - 17:47

kagi, aciu - pabandysiu ir as pakeisti dangteli ir paziureti ar pades, kadangi zvakes pries kelis menesius buvo pakeistos naujomis, tad liks dar tik laidai arba neaisku kas.... :(
  • 0

#9 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 25 - 21:40

kagi, aciu - pabandysiu ir as pakeisti dangteli ir paziureti ar pades, kadangi zvakes pries kelis menesius buvo pakeistos naujomis, tad liks dar tik laidai arba neaisku kas.... :(

tai kai tokia situacija, variklio darbo netolygumas, tai visu pirma ziuri zvakes, tada laidus, tada dangtely, arba pirma dangtely, tada laidus... o cia kompresija tai bisky nelabai y tema... suspaudimo laipsnis ir kompresija tai yra vienas ir tas pats, jei radai kad pas tave turi but 9.5 ir pas tave tiek yra, tai vadinas viskas ok. siaip ytariu kad 9.5 yra vidurye, jei radai tokius duomenis, o tai reiskia kad variklis jau pusiau susidevejas... susimastyk.
  • 0

#10 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 vasario 26 - 13:12

suspaudimo laipsnis ir kompresija tai yra vienas ir tas pats

Meluoji ir net nemirgcioji.
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#11 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 26 - 14:41

Na palaikau VALDUXo nuomone kad kai kas meluoja ir net neraudonuoja :blush: .... As irgi manau kad kompresija ir suspaudimo laipsnis nera tas pats, kadangi suspaudimo laipsnis parodo kiek kartu keiciasi cilindro turis stumokliui padarant pilna eiga, o kompresija - tai butent didziausias sliegis pasiekiamas cilindre (na pagal mano zynias, nors nesu 100% tikras, todel ir klausiu) pries padegant darbo misini.... O tokius duomenis radau daugelyje katalogu - turiu omeny kad suspaudimo laipsnis pas 3.0 sv24 91m. yra 9.5:1, bet kompresijos kazkodel nenurodo.....
  • 0

#12 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 19:14

Meluoji ir net nemirgcioji.
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.

brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.

PS: galbut Jus maisote suspaudimo laispny kuris eina naujam varikliui ir ta kuris skaitosi vidutinis variklio susidevejimas. tai jei tavo varikliui vidutinis susidevejimas turi but 10.4 o dabar tavo variklis pasiekia 14atm tai reiketu dziaugtis kad turi dar gera varikly. vat va taip.

Šį pranešimą redagavo egyda: 2006 vasario 27 - 19:17

  • 0

#13 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 19:19

Na palaikau VALDUXo nuomone kad kai kas meluoja ir net neraudonuoja :blush: .... As irgi manau kad kompresija ir suspaudimo laipsnis nera tas pats, kadangi suspaudimo laipsnis parodo kiek kartu keiciasi cilindro turis stumokliui padarant pilna eiga, o kompresija - tai butent didziausias sliegis pasiekiamas cilindre (na pagal mano zynias, nors nesu 100% tikras, todel ir klausiu) pries padegant darbo misini....
O tokius duomenis radau daugelyje katalogu - turiu omeny kad suspaudimo laipsnis pas 3.0 sv24 91m. yra 9.5:1, bet kompresijos kazkodel nenurodo.....

tu eis teisus bet truputy klysti :D


suspaudimo laipsnis parodo kiek kartu keiciasi cilindro turis stumokliui padarant pilna eiga --- pyk nepyk, bet sito teiginio kitaip kaip visiska nesamone negalejau pavadint :)
  • 0

#14 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2006 vasario 27 - 19:20

Meluoji ir net nemirgcioji.
Pas mane suspaudimo laipsnis turi but 10,4:1, kompresija kazkodel net 14 atm.
Tai cia jau pas mane turbut kazkas varikliui negerai.

Biski jau per daug kaip senam varikliukui :unsure:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#15 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2006 vasario 27 - 19:20

brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.

Nedrįsk. :P Klįsti pac... :mellow:
  • 0

#16 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 19:26

brangus kolega, drystu teigti jog jus kazka su kazkuo maisote... suspaudimo laipsnis yra tiesiog lietuviskas terminas, o kompresija tikriausiai paimta is kaimynu rusu ir siek tiek sulietuvinta... taciau taip tikrai yra tas pats.

Nedrįsk. :P Klįsti pac... :mellow:

:blush: :blush: :blush: :blush:

PS: vis del to atsiprasau, jus kolegos teisus... as klystu :( :( bet pries tai kolegos netixliai aprase visa tai... todel dabar tixlinu, ir ATSIPRASAU uz savo klaida.

Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj

kompresija - tai slegis degimo kameroje.
  • 0

#17 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 20:17

tai ties kagi mes priejom ... ?
- as palaikau egydos patvirtinta tiesa kad
" Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj, o kompresija - tai slegis degimo kameroje."
- taciau atrodo taip ir nera 100% aisku ar tai tas pats ar ne, ir ar man dabar savo varikli su matuota kompresija 9.5 atm. laikyti geros bukles ar ne, jei kataloge nurodytas "comression ratio 9.5:1" ?
Kolegos, ka Jus vis del to manote?
  • 0

#18 Svečias_Stanakas_*

Svečias_Stanakas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 21:17

Em... sita... o matavimo vienetai nesiskiria? :blush:
  • 0

#19 Svečias_egyda_*

Svečias_egyda_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 27 - 23:03

tai ties kagi mes priejom ... ?
- as palaikau egydos patvirtinta tiesa kad
" Suspaudimo laipsnis - turio santykis cilindre kai stumoklis virsuj ir kai stumoklis apacioj, o kompresija - tai slegis degimo kameroje."
- taciau atrodo taip ir nera 100% aisku ar tai tas pats ar ne, ir ar man dabar savo varikli su matuota kompresija 9.5 atm. laikyti geros bukles ar ne, jei kataloge nurodytas "comression ratio 9.5:1" ?
Kolegos, ka Jus vis del to manote?

na bet kokiu atveju, is bendro isprusimo, galiu teigti kad ten pas tave 9.5 dar toli grazu ne variklio mirtis, turetum 7 ar 8 tada jau detum kad blogai pas tave, kapitalinis nusimato... o dabar tai manau viskas dar pakankamai normaliai... vat...

PS: as tai zyzely turiu, ir apie juos zymiai daugiau galiu pasakyt... benzas pas mane tik motociklas... :) ir jei pas juos istenu ~9-10 baru tai yra visiskai normaliai... na masinos siek tiek daugiau...

PSS: aij gi cia yra ir daugiau gudriu zmoniu, tai gi pirmy, pasireikskit :)
  • 0

#20 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 vasario 28 - 08:54

2 Stanakas: matai tame ir reikalas, kad tikrai zinoma kad kompresiaj matuojama Barais ar Atmosferomis, o katalogose tiesiog nurodyta, kad "compression ratio 9.5:1" ir tiek, tad ir yra neaisku ar tai tas pats ar ne..... Taigi, jei ji (kompresssija) tikrai turi buti 9.5 tai pas mane varikly viskas ok, taciau jei tai ne ji, ir turetu buti kokie 12-13atm, tai man jau butu verta susimastyti apie remonta ar masinos keitima, todel ir prasau jusu patarimo siuo klausimu.....
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0