Kazkas Peugeot'ui 206 su pavarom. Kas galetu buti?
#21
Parašyta 2006 kovo 23 - 08:49
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#22
Parašyta 2006 kovo 23 - 09:20
kad tamsta tai jau faktasMan tai paprasčiasiai smalsu iš kur tamsta esate??? kad taip "kescivyc" stilium bambate???
seip esu vietines reiksmes
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...
#23
Parašyta 2006 kovo 23 - 12:22
#24 Svečias_rolkis_*
Parašyta 2006 kovo 23 - 17:21
#25
Parašyta 2006 spalio 23 - 17:12
Orai šaltyn, "medinis" I pavaros jungimas išlieka vis ilgiau. Nuvariau Meharin kad pakrapštytų.Mano 406'am irgi kažkas panašaus.
Kol variklis ir pavarų dėžė šalti, pirmą pavarą įjungti titano pastangų reikia. Su kitomis +/- neblogai
Per jėgą laužti nesinori, tai labai ilgai žaistit tenka - prie šviesoforo net nejauku visą būrį už savęs sulaikyti
any ideas?
P.S. Auto P406 HDi 2000m.
Iš pažiūros (ir kvapo) pachmielingas mechanikas ilgai gūžčiojo pečiais, paskui versiją apie troselių problemą atmetė. Mol būtų problemų ne tik su I pavara. Pradėjo kaltinti pačią pavarų dėžę arba sankabą ...
... Pro šalį ėjęs serviso priėmėjas pridūrė, kad 110AG HDi sankabos diskas be amortizuojančių spyruoklių (nu tos kur ratu ant disko sustatytos). Ir jų darbą atlieką kažkaip "pašustrintas" smagratis. Todėl anas naujas kaštuje až 2000Lt Sako jiems sulūžus, kiti bando dėti smagratį+sankabą nuo 90AG HDi... O mano atveju, kol dar bėgioja - tegul bėgioja.
Padėkojau vyrams, išvažiavau. Nežinau kiek jų kompetencija galima tikėti. Kam nors panašias problemas jau teko išspręsti?
O kol kas sunkiomis dūmomis apsėstas be didelio džiaugso lauksiu šaltų rudens-žiemos rytmečių , ir tcykiai dešinę ranką treniruosiu, idant vis lengviau tas sunkias pavaras mėtyti būtų...
#26
Parašyta 2006 spalio 23 - 17:19
#28 Svečias_amigoklp_*
Parašyta 2007 gruodžio 08 - 10:19
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0