siaip galetai pasiklaust Žibintuje - gal mažesne pasakų tikimybė. skambyk, sakyk kad turiu V6 ir noriu keist, ką kainuoja. tik detalių ir serviso kainos ten atskirais telefonais.cia gal turejai omenyje KASKO?
beje, 2000lt kainuoja dirzas us visu pakeitimu? o jei ne paslaptis, kiek kainuoja pats dirzas (nes itariu, kad nusipirkus teks keist)
406 coupe v6
#21 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 20 - 15:56
#22 Svečias_ShiVAs_*
Parašyta 2006 balandžio 20 - 16:01
#23 Svečias_Fear69_*
Parašyta 2006 balandžio 20 - 16:11
#24 Svečias_ShiVAs_*
Parašyta 2006 balandžio 20 - 16:20
#25 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 20 - 16:21
kiek prisimenu, taip. ir Clarionas.dar skaiciau, kad visuose v6 yra BREMBO stabdziai, ir JBL kolonkes. cia teisybe?
#26
Parašyta 2006 balandžio 20 - 18:27
Tavo tikrai 3,0 VVTi?15Ltr kuro sanaudos sitam varikliui labai realu:) as su automatu taciau ne 406 mieste i 14-15 telpu. tu su manualu i 13-15 tikrai isipaishysi. explotuoju pats tokia v6-ske ikainiai didziuliai pvz pilnas dirzo keitimas atsistos apie 1800 - 2000Lt priklausomai kur darysi... bet rieda irgi super:)
6litrai tepalo (rekomenduojama pilna sintetika)
7litrai antifrizo )
ir po 500gr benzo i kekviena kausa:D
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#27
Parašyta 2006 balandžio 21 - 00:10
sorry cia su zalia korta metamcia gal turejai omenyje KASKO?
beje, 2000lt kainuoja dirzas us visu pakeitimu? o jei ne paslaptis, kiek kainuoja pats dirzas (nes itariu, kad nusipirkus teks keist)
#28 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 05:42
nzn kas tas vvti :)beja toki uzrasa esu mates tik pas japonus bet variklis ES9J4Tavo tikrai 3,0 VVTi?15Ltr kuro sanaudos sitam varikliui labai realu:) as su automatu taciau ne 406 mieste i 14-15 telpu. tu su manualu i 13-15 tikrai isipaishysi. explotuoju pats tokia v6-ske ikainiai didziuliai pvz pilnas dirzo keitimas atsistos apie 1800 - 2000Lt priklausomai kur darysi... bet rieda irgi super:)
6litrai tepalo (rekomenduojama pilna sintetika)
7litrai antifrizo )
ir po 500gr benzo i kekviena kausa:D
Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 balandžio 21 - 05:54
#29 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 05:43
zibinte 280Lt ! nuo v6Nzn kiek v6, taciau pagrindinis dirzas 2.0 kainuoja 86Lt berods.
#30
Parašyta 2006 balandžio 21 - 06:34
Tai aisq,kad tavo dar senos kartos ne VVTi motoras, kuris dar ryja benza, pasidomek ir pezas turi kelis VVTi varikliukus,tik taip nesireklamuoja kaip japonai. Na palygink savo 605 variklio duomenis ir koda ir 607 Jau sukimo momentas ir degalus sanaudos akivaizdziai skiriasinzn kas tas vvti :)beja toki uzrasa esu mates tik pas japonus bet variklis ES9J4
Tavo tikrai 3,0 VVTi?15Ltr kuro sanaudos sitam varikliui labai realu:) as su automatu taciau ne 406 mieste i 14-15 telpu. tu su manualu i 13-15 tikrai isipaishysi. explotuoju pats tokia v6-ske ikainiai didziuliai pvz pilnas dirzo keitimas atsistos apie 1800 - 2000Lt priklausomai kur darysi... bet rieda irgi super:)
6litrai tepalo (rekomenduojama pilna sintetika)
7litrai antifrizo )
ir po 500gr benzo i kekviena kausa:D
605
607
Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 balandžio 21 - 06:35
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#31 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 07:20
#32
Parašyta 2006 balandžio 21 - 07:35
dar uzmirsai paskutine V6'iuke.galiu biski sumeluot, bet VVTi yra Toyotos "Variable Valve Timming intelligent", Pugas lygtai vartoja VVT ir zinau tik pora mataru - benzinini 2,2 ir 2,0 177 AG. gal dar kurio ir nezinau - savo stalo knygose kol kas to nerandu.
#33 Svečias_Fear69_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 15:23
#34 Svečias_e2110_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 15:26
pagal mano saltinius nuo 2001 sausio.o nuo kelintu metu i 406 coupe pradeti deti naujesni v6 varikliai - ES9J4S?
#35
Parašyta 2006 balandžio 21 - 15:28
Su Opeliais matau irgi neesi. Nes paistai nesąmones.2. Ar brangios atsargines dalys / remontas (aisku lyginant ne su kokiu opeliu , bet su pvz. VOLVO) su pezais nesu susidures, todel net neisivaizduoju ju eksplotacijos kainu.
Šį pranešimą redagavo Snatch: 2006 balandžio 21 - 15:30
#36 Svečias_e2110_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 15:29
pas peugeot VVT - tiesiog "Variable Valve Timing"galiu biski sumeluot, bet VVTi yra Toyotos "Variable Valve Timming intelligent", Pugas lygtai vartoja VVT ir zinau tik pora mataru - benzinini 2,2 ir 2,0 177 AG. gal dar kurio ir nezinau - savo stalo knygose kol kas to nerandu.
#37 Svečias_Fear69_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 15:35
kurioj vietoj cia buvo nesamone? gal ten, kad opelio remontas pigesnis nei volvo?Su Opeliais matau irgi neesi. Nes paistai nesąmones.
#38
Parašyta 2006 balandžio 21 - 17:01
a nuo kada 177 ag motora isleido, kazkuenedaskaiciauPugas lygtai vartoja VVT ir zinau tik pora mataru - benzinini 2,2 ir 2,0 177 AG.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#39
Parašyta 2006 balandžio 21 - 17:03
Nu kad ir šitoj..kurioj vietoj cia buvo nesamone? gal ten, kad opelio remontas pigesnis nei volvo?
#40 Svečias_Fear69_*
Parašyta 2006 balandžio 21 - 17:21
nu tai jei parasiau nesamone, tai galetum mane pataisyt, o ne tik teigti, kad rasau nesamones...Nu kad ir šitoj..
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0