Jump to content


Photo

Teorinis klausimas


  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 11:15

Sveiki kolegos Paaiskinkit kas nors man toki dalyka: kodel pas dyzeli paspaudus gaza iki dugno staigiai pradeda kilt turbinos slegis, nors apsukos tuo metu dar nepradeda kilt. ta prasme klausimo esme: is kur ta priklausomybe turbinos slegio (arba ismetamuju duju kiekio) nuo ipurskiamo kuro kiekio, nors isiurbiamo oro kiekis nepriklauso nuo gazo paspaudimo.
  • 0

#2 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 25 - 11:23

Gaza paspaudi ir daugiau kuro duodi, jis kad ir ne visas bet sudega ir ismetimo duju daugiau buna, tai ir turbina labiau suka. Cia tik as taip manau
  • 0

#3 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 11:29

ta prasme ismetamuju duju turis didesnis nei isiurbiamo oro, pvz del to ,kad jos buna ikaitusios ir issipletusios, ir pletimasis priklauso nuo sudeginto kuro kiekio?
  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2006 April 25 - 11:43

Chebra, neblūdykit iš fantastikos srities. Visų pirma pasidomėkit kokiomis apsukomis dirba turbina ir kokiomis variklis, nes būtent nuo turbinos apsukų slėgis ir priklauso. Va viskas ir bus aišku ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 11:52

Chebra, neblūdykit iš fantastikos srities. Visų pirma pasidomėkit kokiomis apsukomis dirba turbina ir kokiomis variklis, nes būtent nuo turbinos apsukų slėgis ir priklauso. Va viskas ir bus aišku ;)

zinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eiles

bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi
  • 0

#6 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 25 - 11:57

Jo, kodel nekylant variklio apsukom turbino apsukos greit sukyla gaza paspaudus?
  • 0

#7 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2006 April 25 - 12:00

zinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eiles

bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi

O nuo ko turbina sukasi? Gal kas nors pedalus papildomai mina? Iš pašalies nieko neateina. Turbiną suka praeinamo oro srautas tai ir viskas. O šiaip geriausia būtų pasižiūrėt pačios turbinos parametrus, tai viską paaiškintų
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#8 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2006 April 25 - 12:08

Kurioj vietoj matuoji turbos slegi?
  • 0

#9 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 12:14

Kurioj vietoj matuoji turbos slegi?

nesupratau ko norejai paklaust. matuoju ant vamzdzio einancio nuo turbinos i isiurbimo kolektoriu
  • 0

#10 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 12:17

zinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eiles

bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi

O nuo ko turbina sukasi? Gal kas nors pedalus papildomai mina? Iš pašalies nieko neateina. Turbiną suka praeinamo oro srautas tai ir viskas. O šiaip geriausia būtų pasižiūrėt pačios turbinos parametrus, tai viską paaiškintų

bet neatsakei kodel padideja praeinancio oro srautas kai nuspaudi gaza, salygos tokios, kokias aprasiau, bet primenu: apsukos dar nepradeda kilt, o gazo paspaudimas reiskia didesni ipurskiamo kuro kieki.
  • 0

#11 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 25 - 12:39

Jo, kodel nekylant variklio apsukom turbino apsukos greit sukyla gaza paspaudus?

nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?

siaip viskas paprasta - turbinos sukuriama slegi reguliuoja jos sukimosi geitis (nekalbant apie papildomus reguliatorius), o turbinos greiti tiesiogiai lemia ismetamu duju srautas.

yra toks faktorius, kaip turbinos veikimo diapazonas. mazos turbinytes gaudo slegi jau tada, kai tau atrodo, kad sukiai dar nieko nedaro. tai ypac liecia dyzelius, o kintamos geometrijos turbinos veikia visam diapazone. vat dabar vazineju su VW TSi mataru, jame yra mexaninis kompresorius ir turbina. max. Nm amplitude yra nui 1750 iki kazkur 4500 (tingiu pasitixlint). bet idomiausia, kad yra turbinos slegio indikatorius. tai jo reakcija i gazo judesius yra labai skirtinga- dar nepagaunu algoritmu. nors reik nepamirst, kad ten elektronika buria viska ka tik galima.
  • 0

#12 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • posts 2,079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Posted 2006 April 25 - 12:39

turbina pas tave elektronikos valdoma, ar paprasta?
  • 0

#13 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 25 - 12:43

bet neatsakei kodel padideja praeinancio oro srautas kai nuspaudi gaza, salygos tokios, kokias aprasiau, bet primenu: apsukos dar nepradeda kilt, o gazo paspaudimas reiskia didesni ipurskiamo kuro kieki.

srautas dideja, kai nuspaudi gaza - gi atidarai sklende. kiek ten tau laiko tas slegis jau buna uzkiles, o sukiai dar ant laisvu? siap turi buti atvirxciai, net su jautriausiomis turbinomis. tavo aparatura tau nemeluoja? ir nebelabai suprantu tave kamuojancia problema. :unsure:

cia tu savo TD motore?
  • 0

#14 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • posts 2,349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Posted 2006 April 25 - 12:47

nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?

Dienos klausimas! :lol:
  • 0

#15 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2006 April 25 - 12:49

Užsiimant tokiais matavimais mažiausiai reikia tikėt ką girdi ausys ir rodo tacho rodyklė ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#16 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 12:50

srautas dideja, kai nuspaudi gaza - gi atidarai sklende. kiek ten tau laiko tas slegis jau buna uzkiles, o sukiai dar ant laisvu? siap turi buti atvirxciai, net su jautriausiomis turbinomis. tavo aparatura tau nemeluoja? ir nebelabai suprantu tave kamuojancia problema. :unsure:

cia tu savo TD motore?

cia dyzelis , kokia sklende :)

isivaizduok, tarkim vaziuoji i kalna 5 pavara, laikai greiti apie 90km/h, gazas kazkurioj padety, turbinos slegis sakykim apie 0.2 bar, staigiai nuspaudziu gaza iki dugno ir turbinos slegis iskart pradeda kilt iki kokiu 0.5 bar, o motoro apsukos dar nepradeda kilt, greitejimo dar ner, motoras per silpnas. vat is kur man klausimas atsistojo, kodel taip yra
  • 0

#17 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 13:03

turbina pas tave elektronikos valdoma, ar paprasta?

paprastas mexaninis turbo dyzelis pas mane
  • 0

#18 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 13:04

nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?

Dienos klausimas! :lol:

nu cia jis mane durnium norejo subtiliai isvadint, nu bet as neisizeidziau
  • 0

#19 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • posts 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Posted 2006 April 25 - 13:06

Užsiimant tokiais matavimais mažiausiai reikia tikėt ką girdi ausys ir rodo tacho rodyklė ;)

o prie ko cia ausys? :) gi stebiu prietaisus, o ne klausau
  • 0

#20 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2006 April 25 - 15:04

Mano manymu, procesas atrodo taip: Sūkiai pastovūs, gazo padėtis nekinta, turbinos slėgis pastovus. Spustelėjus gazą, siurblys gauna komanda myžti daugiau kuro. Paduodamas oro kiekis kol kas tas pats (variklio apsukos, turbinos slėgis dar nekinta). Daugiau kuro = daugiau dūmų = turbina gali suktis greičiau = slėgis kyla = daugiau oro į cilindrus = daugiau deginių išeina į turbiną ... Moderniuose matoruose savo žodį dar taria ir elektronika. Nors deginių (ir turbinos apsukų) užtenka dideliam slėgiui palaikyti, elektronika gali specialiai sumažinti slėgį (dėl ekonomiškumo ir pan.). Tai daroma dalį suslėgto oro grąžinant atgal prieš turba (arba nukreipiant dalį deginių tiesiai į duslę, aplenkiant turbiną). Pajutusi, kad slėgio visgi reikia (gazas dugnas), be problemų jį kilsteli.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users