![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/cfbed2e7601c3357b01e8e56ec902f8b?s=100&d=https%3A%2F%2Fpeugeot-klubas.lt%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Teorinis klausimas
#1
Posted 2006 April 25 - 11:15
#2
Posted 2006 April 25 - 11:23
#3
Posted 2006 April 25 - 11:29
#4
Posted 2006 April 25 - 11:43
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2006 April 25 - 11:52
zinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eilesChebra, neblūdykit iš fantastikos srities. Visų pirma pasidomėkit kokiomis apsukomis dirba turbina ir kokiomis variklis, nes būtent nuo turbinos apsukų slėgis ir priklauso. Va viskas ir bus aišku ;)
bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi
#6
Posted 2006 April 25 - 11:57
#7
Posted 2006 April 25 - 12:00
O nuo ko turbina sukasi? Gal kas nors pedalus papildomai mina? Iš pašalies nieko neateina. Turbiną suka praeinamo oro srautas tai ir viskas. O šiaip geriausia būtų pasižiūrėt pačios turbinos parametrus, tai viską paaiškintųzinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eiles
bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#8
Posted 2006 April 25 - 12:08
#9
Posted 2006 April 25 - 12:14
nesupratau ko norejai paklaust. matuoju ant vamzdzio einancio nuo turbinos i isiurbimo kolektoriuKurioj vietoj matuoji turbos slegi?
#10
Posted 2006 April 25 - 12:17
bet neatsakei kodel padideja praeinancio oro srautas kai nuspaudi gaza, salygos tokios, kokias aprasiau, bet primenu: apsukos dar nepradeda kilt, o gazo paspaudimas reiskia didesni ipurskiamo kuro kieki.O nuo ko turbina sukasi? Gal kas nors pedalus papildomai mina? Iš pašalies nieko neateina. Turbiną suka praeinamo oro srautas tai ir viskas. O šiaip geriausia būtų pasižiūrėt pačios turbinos parametrus, tai viską paaiškintųzinom apsukos pas tubina buna 100 krpm eiles
bet vat ir atsakyk nuo ko turbina labiau suktis pradeda (stebim pagal jos slegi sukuriama), kai gaza nuspaudi
#11
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 April 25 - 12:39
nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?Jo, kodel nekylant variklio apsukom turbino apsukos greit sukyla gaza paspaudus?
siaip viskas paprasta - turbinos sukuriama slegi reguliuoja jos sukimosi geitis (nekalbant apie papildomus reguliatorius), o turbinos greiti tiesiogiai lemia ismetamu duju srautas.
yra toks faktorius, kaip turbinos veikimo diapazonas. mazos turbinytes gaudo slegi jau tada, kai tau atrodo, kad sukiai dar nieko nedaro. tai ypac liecia dyzelius, o kintamos geometrijos turbinos veikia visam diapazone. vat dabar vazineju su VW TSi mataru, jame yra mexaninis kompresorius ir turbina. max. Nm amplitude yra nui 1750 iki kazkur 4500 (tingiu pasitixlint). bet idomiausia, kad yra turbinos slegio indikatorius. tai jo reakcija i gazo judesius yra labai skirtinga- dar nepagaunu algoritmu. nors reik nepamirst, kad ten elektronika buria viska ka tik galima.
#12
Posted 2006 April 25 - 12:39
#13
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 April 25 - 12:43
srautas dideja, kai nuspaudi gaza - gi atidarai sklende. kiek ten tau laiko tas slegis jau buna uzkiles, o sukiai dar ant laisvu? siap turi buti atvirxciai, net su jautriausiomis turbinomis. tavo aparatura tau nemeluoja? ir nebelabai suprantu tave kamuojancia problema.bet neatsakei kodel padideja praeinancio oro srautas kai nuspaudi gaza, salygos tokios, kokias aprasiau, bet primenu: apsukos dar nepradeda kilt, o gazo paspaudimas reiskia didesni ipurskiamo kuro kieki.
![:unsure:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/unsure.png)
cia tu savo TD motore?
#14
Posted 2006 April 25 - 12:47
Dienos klausimas!nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?
![:lol:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#15
Posted 2006 April 25 - 12:49
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Posted 2006 April 25 - 12:50
cia dyzelis , kokia sklendesrautas dideja, kai nuspaudi gaza - gi atidarai sklende. kiek ten tau laiko tas slegis jau buna uzkiles, o sukiai dar ant laisvu? siap turi buti atvirxciai, net su jautriausiomis turbinomis. tavo aparatura tau nemeluoja? ir nebelabai suprantu tave kamuojancia problema.
![]()
cia tu savo TD motore?
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
isivaizduok, tarkim vaziuoji i kalna 5 pavara, laikai greiti apie 90km/h, gazas kazkurioj padety, turbinos slegis sakykim apie 0.2 bar, staigiai nuspaudziu gaza iki dugno ir turbinos slegis iskart pradeda kilt iki kokiu 0.5 bar, o motoro apsukos dar nepradeda kilt, greitejimo dar ner, motoras per silpnas. vat is kur man klausimas atsistojo, kodel taip yra
#17
Posted 2006 April 25 - 13:03
paprastas mexaninis turbo dyzelis pas maneturbina pas tave elektronikos valdoma, ar paprasta?
#18
Posted 2006 April 25 - 13:04
nu cia jis mane durnium norejo subtiliai isvadint, nu bet as neisizeidziauDienos klausimas!nesupratau - spaudziant gaza nekyla sukiai? o variklis uzvestas?
![]()
#19
Posted 2006 April 25 - 13:06
o prie ko cia ausys?Užsiimant tokiais matavimais mažiausiai reikia tikėt ką girdi ausys ir rodo tacho rodyklė ;)
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
#20
Posted 2006 April 25 - 15:04
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users