pakolkas logiskiausias paaiskinimas sioje temojeMano manymu, procesas atrodo taip: Sūkiai pastovūs, gazo padėtis nekinta, turbinos slėgis pastovus. Spustelėjus gazą, siurblys gauna komanda myžti daugiau kuro. Paduodamas oro kiekis kol kas tas pats (variklio apsukos, turbinos slėgis dar nekinta). Daugiau kuro = daugiau dūmų = turbina gali suktis greičiau = slėgis kyla = daugiau oro į cilindrus = daugiau deginių išeina į turbiną ...
Moderniuose matoruose savo žodį dar taria ir elektronika. Nors deginių (ir turbinos apsukų) užtenka dideliam slėgiui palaikyti, elektronika gali specialiai sumažinti slėgį (dėl ekonomiškumo ir pan.). Tai daroma dalį suslėgto oro grąžinant atgal prieš turba (arba nukreipiant dalį deginių tiesiai į duslę, aplenkiant turbiną). Pajutusi, kad slėgio visgi reikia (gazas dugnas), be problemų jį kilsteli.
![:beer:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/beer.gif)