Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Techinė apžiūra


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 604

#421 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 spalio 14 - 19:13

HDinams filtrą išimti nėra prasmės, nes mišinys reguliuojamas ne mechaniškai varžteliu, o pagal oro srauto parodymus, kurie keičiasi, esant skirtingai užkimštam filtrui.

Seniems dyzeliams tai padeda, nes išėmus pasikimšusį filtrą - stipriai liesėja mišinys ir dėl to mažėja dūmingumas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#422 hakeris321

hakeris321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 106

Parašyta 2014 gruodžio 28 - 16:20

sveiki daug kur maciau intirnete pardavine led trumpu ilgu sviesu lemputes. Bet klausimas ar jas legalu naudoti? ar neatims ta uz ju naudojima?


  • 0

#423 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 28 - 16:32

sveiki daug kur maciau intirnete pardavine led trumpu ilgu sviesu lemputes. Bet klausimas ar jas legalu naudoti? ar neatims ta uz ju naudojima?

Jei tokias lemputes sumontavo gamykla gamintoja, tai kaip gali būti nelegalu?


  • 0

#424 werano

werano
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 sausio 03 - 15:14

20150103_140020.jpg

P607. Pabandziau siandien praeiti, tai truputi uzkliuvo.
Rankinis siaip ciuozia, bet siandien lyja, slapia, tai gal del to pritruko galios. Sake, kad vos vos reikia paverzti.
Del zibintu, gal kas zinot kiek pvz vienas pilnas pasukimas keicia reiksme? jei dabar -3,5, tai kiek pasukti, kad butu gerai? Del tokio sudniekio nesinori i servisa vaziuot lempu reguliuot.

Na akumui tai reikes kokio metalo gabalo ieskot prisukt, nes tvirtinimo jau is pradziu nebuvo.

Dumingumas pries 2metus buvo 0.8, dabar po EGR atjungimo + chipavimo pakilo iki 2, nors dabar pries varant neblogai uzmyniau, prapuciau kazkiek :)


  • 0

#425 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 sausio 03 - 15:29

Lempas gali reguliuot prieš sieną, jei viena gerai,


  • 0

#426 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 03 - 18:33

-0.5 negerai, nors į normas paišosi, bet akina kitus vairuotojus. Žinau iš praktikos, nes esu taip praėjęs su abiem tokiam nustatyme, ir važiuojant užmirksėjo negyvai, kol nesusitvarkiau galinės pakabos aukščio (buvo nušokusi normali padėtis nuo normos). Truputį paleist (vos vos, žiūrėdamas prieš sieną) kairę lempą ir tuomet pagal ją pakelti dešinę. O šiaip, bent Kaune, Chemijos, kai per tikrinimą pats išsitraukiu rakčiuką - visada geranoriškai leidžia pasireguliuoti vietoje, keistai, kad tamstai nepasiūlė :)

Dūmingumo manau gali būti ir mažiau, tiesiog iki galo suodžių neišpūtei prieš TA. Bet čia jokio skirtumo, nes ramiai važinėjant vistiek vėl prisikaups, o TA praėjai ir su tiek.

O rankinis, tai skaičiai kaip galui ir taip labai neblogi, nesuprasi pagal ką jie čia tą efektyvumą matuoja, bet kitąkart liepk tikrintojui stipriau ir staigiau traukti, nes garantuotai traukė ramiai lėtai, kad iškart nesiblokuotų. Nes jei ant sauso asfalto nedideliu greičiu (pirmu bėgiu) riedant užtraukus rankinį - čiuožia, tai daugiau efektyvumo nelabai beišspausi, ir galima tik kaltinti praslystančius jų volus arba tavo padangas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#427 werano

werano
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 sausio 03 - 20:30

Jei minusas, tai sviecia zemyn, net plika akimi matos, kad desine zemiau, tai vairuotoju neakina. Siaip pasakiau as jam, kad su savim turiu rakta ir galiu pats pasukt kiek reikia, nelabai norejo, myke myke, kad ne tik zemyn sviecia, bet ir lempute blogai istatyta, nes tipo i sona kazkiek sviecia, reikia fiksacija ziuret, tai primygtinai nesispardziau ir as. Gabaritine nesenai keiciau, gal sujudinau, tai tiesiog reikes pasiziuret. Pabandysiu ir prie rankinio prieit, tik vel gi neaisku kiek ten pasukt, cia gali buti, kad susidejo slapios padangos, diskai i kruva ir neisspaude tos normos, bet del tiek, tai galejo ir praleist, ar tai su koja paprastus stabdzius truputi paspaust :)


  • 0

#428 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 03 - 22:08

Taip, šviečia žemyn, bet nepakankamai žemai, t.y. beveik lygiagrečiai horizontui, t.y. jei automobilio žibintas yra 1m aukštyje, tai spindulys žemę pasiekia tik už 200m, kai turint norminį -1.5 pasiektų už 66,7m. Norma turėtų būti parašyta ant lempos ir bus -1.5 arba -1.2 proc. Aišku, nors TA reikalavimuose ir parašyta, kad norma arba -1.5 arba gamintojo nurodyta, dar nemačiau, kad kam būtų pritaikyta ant lempos užrašyta norma.

Čia yra grynai pagarbos kitiems reikalas. Aišku, logiškai pamąsčius, tai taip, jeigu šviesos spindulys yra nukerpamas, tai svarbu, kad jis eitų žemyn ir kad žibintas būtų žemiau, nei kito vairuotojo galva, ir tuomet nieko neturėtų akinti, bet realiai taip nėra, nes ar tai stiklas, ar kažkuri kita žibinto dalis vistiek duoda spiginimo efektuką. Akint taip, kaip su ilgom, aišku neakini, bet su -0.5, jei matavo teisingai (labai dažnai būna toks vaizdas, kad jie patys tuo aparatu nemoka naudotis) tikrai gali sulaukt iš kitų vairuotojų ilgų. Pas mane dabartinio automobilio paskutinėj TA buvo vienas -2, kitas -1.5, dar neikart niekas nemirksėjo.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#429 werano

werano
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 37
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 sausio 04 - 13:12

Aaa, my fault, ne taip supratau, as kazkaip maniau, kad ten intervalas ir sureguliuota turi buti ant 0 :) Zodziu reiksme turi buti -1.5 su +/-1 paklaida, paziurejau sena tech. pasa, tai ten ir yra -1,7 ir -1.1 ir viskas normos ribose. Dabar aisku, pazeminsiu ir kaire puse dar kazkiek :)


Šį pranešimą redagavo werano: 2015 sausio 04 - 13:16

  • 0

#430 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 sausio 04 - 13:16

Reikia ne kažkiek, o taip kaip turi būti.

Paskui arba pats nieko nemato, arba kitus akina :)


  • 0

#431 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 sausio 04 - 15:13

Gailėt 20 lt (6 eur) ir 5 min trukmės apsilankymo pas specialistus ir pačiam bandyt "atspėt" tinkamą žibintų padėtį..Nu kažkaip labai jau skriagiškai skamba..


  • 0

#432 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2015 sausio 04 - 19:40

Gailėt 20 lt (6 eur) ir 5 min trukmės apsilankymo pas specialistus ir pačiam bandyt "atspėt" tinkamą žibintų padėtį..Nu kažkaip labai jau skriagiškai skamba..

patarlė sako: skupus moka  du kartus.     susireguliuos pagal save,nepraeis t.a. ir vėl teks iš naujo praeidinėt


  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#433 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 sausio 04 - 19:59

Prikolas tame, kad serviso ir TA reguliavimai labai dažnai nesutampta. Kol prie manęs labai nesikabindavo, tai vis sužiūrėdavau daugmaž lempų būklę ir stabilumą (kad neklibėtų ir reguliatoriai veiktų), pastatau daugmaž iš akies, jei labai kas kreivai jau, ir per TA rakčiukas kišenėj. Vietoj pats reguliuoji, kartais tikrintojas pasako aukštyn/žemyn, o kartais pats į ekranėlį pažiūri ir privedi prie tos linijos. Šiaip dažniausiai po TA normaliai šviečia, bet yra buvę, kad po TA stoty reguliavimo išvažiavau į kelionę ir atėjus nakčiai nieko nebemačiau, tai užsieny naktį teko šalikelėj stot, įsitikint, kad problema ne lemputėse ir reguliavimą statyt iš akies aukštyn, taip pat yra tekę ir stot leist žemyn. 

Dabar žiūrėsim, kaip čia bus, šį mėnesį dvi auto varau, abiem lempos šiaip sau, bet bandysiu irgi vietoj reguliuot. Pas vieną reguliatoriai elektriniai dar yra, o pas kitą išvis mechaniniai troseliai... :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 sausio 04 - 20:01

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#434 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 vasario 11 - 18:45

Vakar patyriau, kad kiek senesniems automobiliams įveikti TA iš pirmo karto yra neįmanoma- viskas iš techninės pusės tiko, užkliuvo tik išblukusios posukių lemputės ir per žemai šviečiantis kairės pusės žibintas- rezultatas abiejų kp- -3,2- dp- -2,2..Kažkada buvo keistas buferis, galvoju gal nesureguliavo pakeitę..

Šian nuvažiuoju servisan susireguliuoti šviesų- abu žibintai šviečia truputį per aukštai..ot ir zašibys.. :blink: Meistriukas nieko nedarė- sako važiuok darsyk, bo jei pastatys pagal savo aparatą, tai TA švies į grindis..


Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2015 vasario 11 - 18:47

  • 0

#435 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 12 - 01:51

Vakar patyriau, kad kiek senesniems automobiliams įveikti TA iš pirmo karto yra neįmanoma- viskas iš techninės pusės tiko, užkliuvo tik išblukusios posukių lemputės ir per žemai šviečiantis kairės pusės žibintas- rezultatas abiejų kp- -3,2- dp- -2,2..Kažkada buvo keistas buferis, galvoju gal nesureguliavo pakeitę..

Šian nuvažiuoju servisan susireguliuoti šviesų- abu žibintai šviečia truputį per aukštai..ot ir zašibys.. :blink: Meistriukas nieko nedarė- sako važiuok darsyk, bo jei pastatys pagal savo aparatą, tai TA švies į grindis..

Na nevisai taip,buna kad ir is pirmo praeisi,o cia priklauso ant kokio beprocio papulsi,nesakau jog ten visi tokie yra ir adekvaciu Tuvlitos darbuotoju,bet pasitaiko ir ne tai kad jiems ten vieta darbo,o kad pas sveikatos daktarus lankytis...

Analogiska situacija su zibintais,vienas tau pareguliuos ten milimetrus kitas isvys kaip suni ...Kaip Tadas minejo auksciau kad nesutampa serviso reguliavimas su Tuvlitos,tai faktas patirtas ant savo kailio.

Ir teko girdeti is pazystamu kurie ant sienos pagal "ziguliuku" metoda susireguliave zibintus ta praejo...


20150103_140020.jpg

P607. Pabandziau siandien praeiti, tai truputi uzkliuvo.
Rankinis siaip ciuozia, bet siandien lyja, slapia, tai gal del to pritruko galios. Sake, kad vos vos reikia paverzti.
Del zibintu, gal kas zinot kiek pvz vienas pilnas pasukimas keicia reiksme? jei dabar -3,5, tai kiek pasukti, kad butu gerai? Del tokio sudniekio nesinori i servisa vaziuot lempu reguliuot.

Na akumui tai reikes kokio metalo gabalo ieskot prisukt, nes tvirtinimo jau is pradziu nebuvo.

Dumingumas pries 2metus buvo 0.8, dabar po EGR atjungimo + chipavimo pakilo iki 2, nors dabar pries varant neblogai uzmyniau, prapuciau kazkiek :)

As ir kazkuriuose postuose minejau kad EGR atjungimas tai tikrai ne visiskas geris,turiu omenyje kaip atjungia visi standartiskai,o norint profesionaliai atjungti,reikia ne viena valanda su programomis pasizaisti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#436 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 vasario 12 - 15:22

Tikrai įmanoma.

Prieš dvi savaitės pravarėm 94tų Renault Safrane, kurios duslintuvas kabo vos ant vienos gumos ir truputį kiauras, galinio tilto balkis supuvęs dar ne kiaurai, bet jau nebedaug likę, šlapia vairo kolonėlė (nebėga, bet kartais lašas nukrenta), ir yra kažkokių bildukų pakaboj. Kas be ko, seni valytuvai vos valo. Vienas žibintas švietė neteisingai, tai pareguliavom vietoj, netgi tikrintojas raktelį davė...

Įrašė tokį trūkumą, kad galinis rūko žibintas įsijungia neįjungus trumpų šviesų, o tik gabaritus. Realiai problema rankenėlėje, nes yra buvę priekiniai rūko žibintai, o su priekiniais rūko galinis rūko taip pat gali jungtis, ir kadangi jų dabar nebėra, tai veikia ne pagal reglamentą. Supratau realiai, kad čia tiesiog nesikabinėjo prie nesąmonių, o kad toks grabelis nepraeitų iš pirmo karto, įrašyta smulkmenėlė. Pasėdėjau valandžikę prie tos rankenėlės fiškės. Per kirpau vieną laidą ir padariau, kad pliusą į rankenėlės priešrūko jungiklį permestų relė, kurią žadina trumpų šviesų laidas. Ir viskas.

 

O pirmadienį variau savo 89tų C15. Ką galiu pasakyt, įdėtas neteisingas variklis, lievai paremontuotas slenkstis, nustatė ribinį stabdžių diskų storį (tikrino autodatoje), gale nėra diržų, galinių amortizatorių-šakių šarnyrai visiškos klibataikos, bet jų jau antrąkart man neranda, nes ten spyruoklė jį prispaudžia taip, kad neišjudinsi net pakėlęs mašiną ir išsiskleidus važiuoklei. Per visą apžiūrą kontrolierius ir jo mokinys šaipėsi iš mano citroeno, aiškinosi, kuriam tilte rankinis ir t.t. Šviesas reguliavau gal 5min, susidarė eilė paskui. Suku reguliatorių žemyn, pokšt iššoko fara iš reguliatoriaus. Įstatau atgal, vėl suku, lenkiu ranka, kad lengviau leistųsi. Šiaip taip pastatėm. Su kita puse vėl tas pats. Galiausiai jau pabodo tikrintojams ir sako: gal užteks? Išsiprašiau dar poros minučių ir pavyko pastatyt teisingai ir patikimai. Beje, labai džiaugėsi, kad troseliniai pareguliavimo mechanizmai dar veikiantys. Mačiau šypsenas, kai privažiavau prie dūmingumo pavėsinės, bet kaip begazavo, neįpūtė nei 2...

Ir ką, valytis numerius.

 

Panašiai man su visais senoliais. Vaikštai aplinkui, neįkyriai pats viską parodai, pagydai, papasakoji, ką padarei ir kodėl taip yra, kad vis dar kažkas negerai. Pamato, kad supranti, apie ką reikalas ir taip lengvai neapgaus, o ir kad pats susitvarkysi, tai ir į smulkmenas mažiau žiūri :)

Plius, kai prieš TA kažką tvarkaisi, tai vistiek pakrapštai kažką, pasikeiti, pasireguliuoji. Matos, kad čiupinėta, kad ruošta TA, tai geriau ir žvelgia, negu iš gatvės.

Ir dar aš visada nusiplaunu ir išsisiurbliuoju mašiną prieš TA. Kai atvažiuoja žmogus su darbine mašina tiesiai iš gatvės ir tikrintojui į tą kiaulidę reikia sėsti, tai nieko nuostabaus, kad ne visada praeina.

 

90proc senolių pravarau iš pirmo karto.

 

O žiguliukų šviesų reguliavimo metodas veikia be problemų, šviesų principas iš esmės juk nepasikeitė. Tas aparatas tą pačią geometriją/trigonometriją rodo, kaip ir siena, tik perleidžia per kelis lešius ar veidrodžius ir tai užima ne 10metrų, o tik 20cm vietos.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#437 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 vasario 12 - 16:20

Nu aš prieš TA mašiną nuploviau, salonas švarus visada būna, kvepukas net bagažinėj pakabintas, kad ieškant baliono galiojimo datos malonus kvapas butų..bet va..Kokis spindulys žibinto buvo nemačiau, nes mašinoj sedėjau ir klausiau komandų "junk tą, junk ana.. :D


  • 0

#438 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 vasario 12 - 18:27

Tam reikia vežtis tokį su kuriuo nebijai, kad į duobę įkris.

Pats gali palyst po apačia pažiūrėt, šviesas ant stendo matyt ir t.t.


  • 1

#439 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2015 kovo 13 - 12:38

Sveiki,

Meta klaidą filtro užvedus kaskart mašiną, ant ekrano spidometro dega filtro pav. vėliau užgęsta. Ta atkreips dėmėsį į tai? 407 1,6hdi


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#440 Magahacka

Magahacka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 108
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6hdi 66kw 2005(facelift)

Parašyta 2015 kovo 14 - 10:01

kai tik pirkau p307 1.6hdi ir ejau TA tai metinejo antipollution faulty, tai praejau, bet dumingumas pagal antra cikla isejo 2.5 is 3 :D


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 6

narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0