Vau,gan vaizdziai isdestei,na cia dar sekmes reikalas sakyciau"ant kokio papulsi",ziurek,tu kaip TA varineji daznai,kas gali jiems neitikti del kebulo,na kad pastebes lanzerona virinta,ar stakana kaip ir suprantama kad uzdraus ekspluotuoti,o jei dugnas pavirintas koks lopas idetas,slenksciai,biski korozijos dugno,arkos..ar praeina jiems ?
Techinė apžiūra
#461
Parašyta 2015 liepos 26 - 22:02
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#462
Parašyta 2015 liepos 26 - 22:53
Aš sunkvežimius varau, flinstonmobilio dar neteko varyt.
Bet manau, kad jau virini slenksčius ar dugną, tai reiktų siūles sušveist ir padegt antikorozine danga. Tada tikrai nematys, kad kažkas daryta.
#463
Parašyta 2015 liepos 27 - 07:17
Virintos pravažiuoja bent kolkas be problemų. Pats esu varęs su tiesiog kniedytais slenksčiais, bet tvarkingai suleista ir tvirta, užtepta gruntais ir smala . Kiek pamenu iš tų reikalavimų, tai ir lonžeronus ir laikančias konstrukcijas remontuoti šiaip nėra draudžiama, draudžiama tik atlikti nekokybišką remontą. Gal ant popieriuko ir draudžiama, tik iš taip teigiančių norėčiau pamatyti nuorodą ar citatą į tuos straipsnius tiesiogiai, nes bent jau viešai skelbiamuose TECHNINIUOSE MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ REIKALAVIMUOSE tokio punkto neradau, radau tik "Netinkamas remontas arba konstrukcijos pakeitimas".
O šiaip labiau kalbu apie bendrą praktiką - šiuo metu pravažiuoja su visais pervirintais lonžeronais, tiesiog turi darbas atrodyti kokybiškai, be jokių snarglių tinkamai ir patikimai privirinta, sušveista siūlė, pagruntuota, padažyta arba užtepta antikorozija; labai gerai, jei detalė tos pačios spalvos arba padažyta bendrai su kėbulu, bet draugas pravažiavo su pervirintais lonžeronais ir variante, kur mašina pilkšva, vienas lonžeronas vyšninis, kitas lonžeronas tamsiai pilkas
Žodžiu šiaip chebra nemėgsta snarglių. Ir dar labai nemėgsta dviejų tipų vairuotojų - kurie nieko nežino ir jiem niekas neįdomu, tik rašyk bėdas ir viską suorganizuosiu sutvarkyt, tai tuomet ir prirašo. Ir dar tų erelių, kur dėl kiekvieno pasakomo net akivaizdaus didelio trūkumo kapojasi iki galo. Yra kas skundžiasi, kad šviesų lygį visuomet prirašo jiems. Man dar neikart nebuvo, kad neleistų to šviesų lygio pasireguliuoti vietoje, o kelis kartus pamiršus arba pasiėmus netinkamą raktelį, netgi atnešė savo ir paskolino Tik kai kurie stebisi, kai hidraulinį citroeną prieš reguliavimą užvedu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#464
Parašyta 2015 liepos 27 - 21:56
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#465
Parašyta 2015 liepos 27 - 21:59
va ka radau is nuostatu,
Parašyk skaičiukus, nes tą visą litaniją skaityt pats supranti.....
#466
Parašyta 2015 liepos 27 - 22:07
Suprantu kad nubodi litanija,bet daleiskim pasakytu,vo cia pas tave jau perdaryta ir pagal tuos punktus pradetu savo irodinet
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#467
Parašyta 2015 liepos 30 - 12:18
Na va, pasikeičiau ilgąjį vamzdelį nauju variniu ir TA praeita be problemų
Kadangi per pirminę kolega neįrašė, koks ir kuris tiksliai vamzdelis blogas, tai perėjo peržiūrėjo visus vamzdelius niekšas ir aišku nieko baisaus nerado, tik nusistebėjo, kodėl stabdžių vamzdeliai tokie ploni (3,5mm)...
Mokyt juos ir mokyt
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#468
Parašyta 2015 liepos 30 - 14:45
a tai kur galima pamatyti tuos tava vairuojamus aparatus, po devyniom spynom paslepes nuotraukas?
#469
Parašyta 2015 liepos 30 - 16:01
Aptingau aš tas nuotraukas daryti ir jomis dalinti
Čia truputį yra nuotraukų. Paskutinių kelionių ir kelių naujausiai įsigytų bolidų fotkių internetuose kaip ir nėra dar, gal kada bus netingint noro ir laiko sukelt ir pasipasakot ką
http://public.fotki.com/tadas1991/
Dabar kasdieną važinėju su ZX 92trų metų 1,4i 55kw, katik pasibaigiau su vasariniu bolidu BX 91 metų 1,6i 65kw, t.y. jau turiu TA, bet jam iki pilnos laimės dar reikia šiokio tokio antikorozinio, antraip ištvers tik kokias 4-5 vasaras... Dar yra kelioninis bolidas 89tų C15, kuris va fotkėse šiose, kur numečiau nuorodą, daug matomas. Būklė labai nebloga, irgi išskyrus kėbulą. ŽIemą vietoj seno 1,7D 44kw motoro jam buvo sudėtas 1,7TD 66kw su truputį atsuktu siurbliu ir truputį atsukta turbina, tai važiuoja pasakiškai.
Pas mane standartiškai, vaizdas prastas, krūva smulkių trūkumų (nespėju apibėgt aplink visą ūkį) bet važiuoja smagiai ir patogiai
A, nu ir dabar turiu jau antrą golfą, kurį bandysim kelti iš numirusių. Syncro, 1,8 karbas, ABS, šlapio asfalto. Kolkas irgi be nuotraukų, bet gali įsivaizduot, kas ten darosi, kai mašina Lietuvoj nuo 98tų...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#470
Parašyta 2015 liepos 30 - 21:54
8-663-63443.
#471
Parašyta 2015 liepos 31 - 07:10
Kol nepalendi pasižiūrėt arba nepabandai pakelt, tol geras. Ratus keičiau, kad galėčiau saugiai sava eiga "pergabenti" į sausesnę vietą, negu laukas, tai lindo ir į slenkstį, ir į lonžeroną. Teko už tiltų kelti
Bet teko su juo spėt pavažinėt dar kažkiek iki 2012tų, kol baigėsi paskutinė galiojusi TA, tai leidžiantis Šiaurės pr. "Uošvės liežuviu", antra juosta lenkiant visokius džipus ir kitokius ESP ir kitas saugumo sistemas turinčius bolidus, per šlapdribą 80kmh net negalvojo pabėgt. ZXiukui, gerai ant išdžiuvusio asfalto palijus, tokiu greičiu jau pabėga priekis ir tenka gaudyt, o su BX ir C15 ten tokį greitį vystau tik apysausei dangai esant, nes bijau tiesindamas apvirst
Eisiu kaip tik per pietų pertrauką per kėbulo dalių parduotuvių internetinius puslapius, rankiot antro golfo skardų, bo reikia jam beveik visko, ką dar galima nupirkt... Gaila sveiki Syncro dugnai nesimėto, tai teks kėbulistam rimto darbo duot ir počką baksų ant stalo dėt...
Labai reikia visų keturių sveikų durų, ar bent apysveikiu, nes dabar visoms nupuvę po kokį kampą, o vienoms jau rankenėlė iškritus ir beveik baigia atpūti priekinė skarda, kėbulistų vadinama durelių panele.
O mechaninės ir elektrinės dalies (tą patį ABS paleist kad ir, jau prieš 15 metų atjungtą, surast, kodėl atbulinio žibintai nešviečia ir meistrai jau nebesiėmė šios problemos spręst (neva tai su dėže kažkas blogai, nėra kam nuspaust daviklį (ten gali būt bėdos, nes daviklio paprasto neradau, o tik kažkokį plastikinį blokelį, prisuktą prie dėžės su 6-8laidais)), išrinkimo/surinkimo imsiuos jau pats. Smagu, kad nors daugumos detalių tokiai mašinai nebėra, bet kai kurių dar vis kaip prišikta, ir kai kas labai pigu, pvz pilnas paskirstymo komplektas su Conti diržu ir INA guoliu gaunas 15Eur, trys vienodi riebokšliai dar po kažkur 2-3eur
Dar reikia gero karbiuratorių meistro, nes reikia jį atgaivinti, kad veiktų kaip priklauso, t.y. veiktų automatinis pacosas ir teisingai laikytų apsukas, pilnai veiktų abi kameros, atgaivint greitinantį siurblį, nes prastai kanialina ir gazo pedalu nepasikelia kuras (po ilgo stovėjimo, kai išgaruoja benzinas iš plūdinės kameros, tenka arba ilgai kačialinti ir deginti starterį, arba tempti mašiną, arba lašinti kurą į karbiuratorių rankiniu metodu, kol darbinis siurblys atsitempia kurą iš bako). Karbas berods Pierburg 2E2... Pamatytumėt oro filtro dydį
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 liepos 31 - 07:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#472
Parašyta 2015 liepos 31 - 09:28
Gerulis auto parkas! kur golfo nuotraukos, nerandu tam sandeli jo, kad ranku visoms truksta, tai tikrai.
#473
Parašyta 2015 rugpjūčio 22 - 10:53
#474
Parašyta 2015 rugpjūčio 23 - 11:31
..slenksty mate, kad skyle, ranka kystelejo , nieko nesake.
po 1-2 ziemos sezonu ten visus 2 pilnus kibirus smelio-druskos ir kito "gerio"istrauksi,netvarkysi,daes iki dugno,ziurek neiskrisk su sedyne.O aplamai tokios auto pavojingos avarijos atveju,negalvok kad tik slenkstis kiauras,garantuoju kad ir stiprintuvai vidiniai supuve slenkscio viduje
Karbas berods Pierburg 2E2...
Kadaise periinkinejau sita elektronini karba,nieko stebuklingo nera
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#475
Parašyta 2015 rugpjūčio 23 - 12:11
Kadaise periinkinejau sita elektronini karba,nieko stebuklingo nera
Tai gal užsiimtumėt padaryt, jei kai išimsiu, man ten pasirodys netyčiom per daug keblu? Labai noriu pats, bet deja pamažu jaunatvei pradedant blėsti atsiranda supratimas, kad ne visur, kur nori turėt, spėsi pats padaryt, ypač ten, kur prieš darant, reikia kažką išmokti...
Jis šiaip nėra elektroninis, tai gal arba aš, arba jūs maišom modelius. Pagal mano turimus duomenis, elektroninis karbas, t.y. tas, kur turi jau smegenukus kažkokius, valdomas ECU ir turi lambda zondą, yra 2EE. O 2E2 yra valdomas vakuumais ir turi kelis laidelius. Ir metai 88ti, o tie su lambda ir ECU berods jau ėjo visai gale, apie 90tus, ar klystu? Mažas aš VW AG koncerno žinovas...
Šiaip dar norėtųs jį pasižikleriuoti šiek tiek bent, nes žmonės pasakoja, kad su benzo 66kilovatais, nepatemps jis normaliai to Syncro, sako bekelėje motorą dusina, o ant asfalto net nelabai nori ratų prasukti, ir būtinai siūlo kišti KR motorą. Aš originalo mėgėjas, tai man KR'as nei šilta, nei šalta, plius norisi dar gyvenime pavažinėti su karbiuratoriniu modeliu, bet va jei iš Syncro su tokiu motoriuku naudos tik tiek, kad Syncro, tai negerai. Žiguliukams chebra senuosius Webber tipo karbiuratorius susižikleriuoja, kolektorius išsipoliruoja ir netgi nekeliant suspaudimo laipsnio, jie pradeda gana neblogai važiuoti, tai manau, kad tas pats variantas ir golpukui turėtų būt įmanoma Gal dar velenuką kokį piktesnį parinkus, jei pas VW būdavo tokių įdomių sutapimų, kaip pas PSA (į 1.8 arba 1.9TD galima įdėti be problemų 1.8D ar 1.9D velenukus, kurie yra truputį kitokio fazių kampo, ir pačios fazės aštresnės ir platesnės), nes sportinių visokių tikrai nedėsiu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugpjūčio 23 - 12:24
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#476
Parašyta 2015 rugpjūčio 27 - 17:51
Tai gal užsiimtumėt padaryt, jei kai išimsiu, man ten pasirodys netyčiom per daug keblu? Labai noriu pats, bet deja pamažu jaunatvei pradedant blėsti atsiranda supratimas, kad ne visur, kur nori turėt, spėsi pats padaryt, ypač ten, kur prieš darant, reikia kažką išmokti...
Jis šiaip nėra elektroninis, tai gal arba aš, arba jūs maišom modelius. Pagal mano turimus duomenis, elektroninis karbas, t.y. tas, kur turi jau smegenukus kažkokius, valdomas ECU ir turi lambda zondą, yra 2EE. O 2E2 yra valdomas vakuumais ir turi kelis laidelius. Ir metai 88ti, o tie su lambda ir ECU berods jau ėjo visai gale, apie 90tus, ar klystu? Mažas aš VW AG koncerno žinovas...
Šiaip dar norėtųs jį pasižikleriuoti šiek tiek bent, nes žmonės pasakoja, kad su benzo 66kilovatais, nepatemps jis normaliai to Syncro, sako bekelėje motorą dusina, o ant asfalto net nelabai nori ratų prasukti, ir būtinai siūlo kišti KR motorą. Aš originalo mėgėjas, tai man KR'as nei šilta, nei šalta, plius norisi dar gyvenime pavažinėti su karbiuratoriniu modeliu, bet va jei iš Syncro su tokiu motoriuku naudos tik tiek, kad Syncro, tai negerai. Žiguliukams chebra senuosius Webber tipo karbiuratorius susižikleriuoja, kolektorius išsipoliruoja ir netgi nekeliant suspaudimo laipsnio, jie pradeda gana neblogai važiuoti, tai manau, kad tas pats variantas ir golpukui turėtų būt įmanoma Gal dar velenuką kokį piktesnį parinkus, jei pas VW būdavo tokių įdomių sutapimų, kaip pas PSA (į 1.8 arba 1.9TD galima įdėti be problemų 1.8D ar 1.9D velenukus, kurie yra truputį kitokio fazių kampo, ir pačios fazės aštresnės ir platesnės), nes sportinių visokių tikrai nedėsiu.
Ne problema,galiu padeti.as jus seniai perinkinejes ir 2ee ir 2e2,ir monikus,tai buvo seniai gal 2000-2002m,nieko ten stebuklingo nera zinok,nebijok ir pats pabandyti,visa nuimk nuo gumines tarpines ir ant stalo kruopsciai perrinkinek,beje,atkreip demesi i trisakini filtra prisukta prie motoro,jis dazniausiai ir uzssika pludine kamera,bei zekliorius,patarciau pasikeisti ta filtra nauju,jei dar parduoda tokius,as "detalitoje"juos pirkdavau.
ecu pas vienus yra,dabar nepamenu pas kurius,pas kitus visas ecu tai pats karbas
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 27 - 17:54
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#477
Parašyta 2015 spalio 24 - 23:10
#478
Parašyta 2015 spalio 24 - 23:14
Jei variklis tvarkingas į dūmingumą tikrai tilpsi.
O jei purkštukai kreivi, ar variklis tepalą degina, tai nė su pagalbiniais įrenginiais nepavyktų.
Taip kad nepergyvenk.
#479
Parašyta 2015 spalio 24 - 23:32
#480
Parašyta 2015 spalio 24 - 23:45
Dūmins ir kataliku jei staigiai iki dugno užminsi.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0