Nežinau čia blogai ar gerai, mano TA baigiasi vasario 28d..

Parašyta 2013 sausio 24 - 18:05
Nežinau čia blogai ar gerai, mano TA baigiasi vasario 28d..
Parašyta 2013 sausio 24 - 19:12
Tas pravarymas anksčiau laiko jau ir pernai buvo. Turėjau "atliekamas" 2 savaites, tai jas ir pridėjo.Kažkur skaičiau, kad nuo š.m. sausio 1 d. , skatinant nelaukti TA galiojimo pabaigos kuomet į apžiūrų centrus atvyksta auto jau su pasibaigusia galioti TA, galima anksčiau praeiti TA. Naujas TA talonas galios nuo tos dienos, kada baigsis senasis..Bet šita sąlyga galioja tik likus ne daugiau nei 30 dienų iki TA galiojimo pabaigos.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2013 sausio 24 - 19:19
Parašyta 2013 sausio 24 - 20:31
Šį pranešimą redagavo devil: 2013 sausio 24 - 20:33
Parašyta 2013 birželio 27 - 17:09
Parašyta 2013 birželio 27 - 17:16
Parašyta 2013 birželio 27 - 17:22
taip,ta ir reiks daryt..kitas klausimas - kur rast gera diagnostika Panevezyje(klaustukas)Gal panevezieciai patars ka,nes pas mane cia PAsvaly nelabai su diagnostika rimta....as patariu oro filtra keist dazniau, pries ziema ir vasara (t.y 2 kart i metus- darau ir nesiparinu)
fignia kastuoja. Isimk ir paziurek koks jis "swarus". DUmingumas gali but del visko:purkstukai, nesandari sistema ir t.t. JUngi kompa, ir ziuri parametrus...
Šį pranešimą redagavo Dolcis: 2013 birželio 27 - 17:22
Parašyta 2013 birželio 27 - 17:36
Dėl naujų Peugeot nelabai gaudausi, bet vat draugo Volvo v70, 2.5 dyzelis turėjo dūmingumą, atrodo 6, tai atjungė oro srauto matuoklę. Rezultate parodė mažiau nei leistina. Trasoje aišku mašina netraukia ,bet tech apžiūroje važiuojant metrų į valandą greičiu nepastebės. Čia toks pamąstymas, gal ir Peugeot turi tokią matuoklę, aš nežinau. Žinoma vis tiek reikia tvarkyti automobilį.sveiki,prikeliam tema. Siand variau TA su 307 1.6hdi,tai dumingumas nesvietiskas,apie 9 siekia,pries varydamas gerai pralekiau ant aukstu apsuku,rodos prapuciau(tiesa,katalizatoriaus ner,ispjove blin pries mane),jokios lemputes nedega,oro filtra keiciau gal pries 20tukst,nedaug cia manau...Jodziu TA nepraejau aisku,kontrolierius pataria jungt prie kompo ir aiskintis kas negerai,gal koks dacikas gryba pjauna..GAzuojant dumu juodu kamuoli ismeta dideli,bet tik prie pat redlaino,poto iskart porcija tokiu baltu dumu..gal kas patars nuo ko pradet
pirmiausia aisku keisiu oro filtra
Parašyta 2013 birželio 27 - 17:42
itariu kad uzsidegs chek lempute iskart,bet patarimas uzskaitomasDėl naujų Peugeot nelabai gaudausi, bet vat draugo Volvo v70, 2.5 dyzelis turėjo dūmingumą, atrodo 6, tai atjungė oro srauto matuoklę. Rezultate parodė mažiau nei leistina. Trasoje aišku mašina netraukia ,bet tech apžiūroje važiuojant metrų į valandą greičiu nepastebės. Čia toks pamąstymas, gal ir Peugeot turi tokią matuoklę, aš nežinau. Žinoma vis tiek reikia tvarkyti automobilį.
Parašyta 2013 birželio 27 - 18:02
Maniškė pirmą kartą irgi apie 9 buvo, prieš sekančią apie 100 km pravažiuota 3 bėgiu palaikant pastovų greitį apie 100-110 rezultate 1.60. (Katalizatoriaus ir FAP'o nėra)sveiki,prikeliam tema. Siand variau TA su 307 1.6hdi,tai dumingumas nesvietiskas,apie 9 siekia,pries varydamas gerai pralekiau ant aukstu apsuku,rodos prapuciau(tiesa,katalizatoriaus ner,ispjove blin pries mane),jokios lemputes nedega,oro filtra keiciau gal pries 20tukst,nedaug cia manau...Jodziu TA nepraejau aisku,kontrolierius pataria jungt prie kompo ir aiskintis kas negerai,gal koks dacikas gryba pjauna..GAzuojant dumu juodu kamuoli ismeta dideli,bet tik prie pat redlaino,poto iskart porcija tokiu baltu dumu..gal kas patars nuo ko pradet
pirmiausia aisku keisiu oro filtra
Parašyta 2013 birželio 27 - 18:11
100kmManiškė pirmą kartą irgi apie 9 buvo, prieš sekančią apie 100 km pravažiuota 3 bėgiu palaikant pastovų greitį apie 100-110 rezultate 1.60. (Katalizatoriaus ir FAP'o nėra)
Parašyta 2013 birželio 27 - 18:24
Parašyta 2013 birželio 28 - 00:01
Įdomu,pasakyčiau ir logiška. Dūmingumui sumažinti gal iš dalies ir padėtų,jei iš tikro kuras geriau sudegs. Jei geriau sudegs,tai jo mažiau ir reikės. Mažiau kuro,mažiau ir dūmų. Šiaip tai dūmingumas neatsiranda iš niekur. Blogas kuro sudegimas priklauso nuo labai daug veiksnių,kaip kad oro-kuro santykis,kompresija,kuro slegis,purkštukai,teisingas ECU darbas.oro filtras,kuro filtras ir t.t.ka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
Šį pranešimą redagavo gau173: 2013 birželio 28 - 00:07
Parašyta 2013 birželio 28 - 00:17
Dėl oro srauto matuoklės tai manau temos autorius pajaustu jog mašina ne taip važiuoja,o čia lyg niekur ir neužsimena. Bet šiaip teisingai. Teko prapūtinėti su kompresoriumi vienos mazdos oro srauto matuokles.Įdomu,pasakyčiau ir logiška. Dūmingumui sumažinti gal iš dalies ir padėtų,jei iš tikro kuras geriau sudegs. Jei geriau sudegs,tai jo mažiau ir reikės. Mažiau kuro,mažiau ir dūmų. Šiaip tai dūmingumas neatsiranda iš niekur. Blogas kuro sudegimas priklauso nuo labai daug veiksnių,kaip kad oro-kuro santykis,kompresija,kuro slegis,purkštukai,teisingas ECU darbas.oro filtras,kuro filtras ir t.t.ka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
Įdomu,ar kas iš forumiečių jau yra bandęs šį moną? Labai būtų įdomu sužinoti rezultatus.
O ar oro srauto matuoklę tikrinai? Gal pasikimšusi yra? Tada ir jos veikimas bus labai flegmatiškas. Nusiimk ir apziūrėk per skylutę. Turi būti švaru švaru. Ten paprastai prilenda visokio š...su kondensatu.
Parašyta 2013 birželio 28 - 00:30
Nelabai pajus,jei matuoklė užsikimš palaipsniui. Kompas palengva adaptuosis kol galiausiai persijungs į rezervinį režimą. O gal autorius ir nevažiavo su "švaria" matuokle niekad. Nepabandęs nežinosi.Dėl oro srauto matuoklės tai manau temos autorius pajaustu jog mašina ne taip važiuoja,o čia lyg niekur ir neužsimena. Bet šiaip teisingai. Teko prapūtinėti su kompresoriumi vienos mazdos oro srauto matuokles.
Įdomu,pasakyčiau ir logiška. Dūmingumui sumažinti gal iš dalies ir padėtų,jei iš tikro kuras geriau sudegs. Jei geriau sudegs,tai jo mažiau ir reikės. Mažiau kuro,mažiau ir dūmų. Šiaip tai dūmingumas neatsiranda iš niekur. Blogas kuro sudegimas priklauso nuo labai daug veiksnių,kaip kad oro-kuro santykis,kompresija,kuro slegis,purkštukai,teisingas ECU darbas.oro filtras,kuro filtras ir t.t.ka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
Įdomu,ar kas iš forumiečių jau yra bandęs šį moną? Labai būtų įdomu sužinoti rezultatus.
O ar oro srauto matuoklę tikrinai? Gal pasikimšusi yra? Tada ir jos veikimas bus labai flegmatiškas. Nusiimk ir apziūrėk per skylutę. Turi būti švaru švaru. Ten paprastai prilenda visokio š...su kondensatu.
Parašyta 2013 birželio 28 - 06:06
nu tai be diagnostikos neissiversi. ir ne tokios, kuri tik klaidas sugeba nuskaityti..esme kad labai staigiai nuspaudus tapke ismeta daug juodo dumo ir iskart balto dumo kamuoli...siaip su bet kokiu dyzeliu gi spaudziant greityn dumingumas po truputi dideja,o pas mane spaudziant to dumo nera nera nera ir staiga ismeta kamuoli juodu dumu ir iskart baltu ir toliau spaudziant vel dumo nera nera nera..va kazkaip panasiai nupasakojau
Parašyta 2013 birželio 28 - 09:48
Parašyta 2013 birželio 28 - 10:59
Parašyta 2013 birželio 28 - 20:24
taigi,pasikeiciau tepala,oro filtra,surizikavau ir isipyliau nusipirkes to tepalo dvitakciams,matysim kaip bus.....dabar del matuokles oro srauto - atjungiau ja,uzsidege chekas,bet variklis nustojo purtesis ir berods dumo nemeta,dirba tolygiau...Pralekiau dugnais,atrodo gerai viskas...Bet tai trauka atjungus oro srauto matuokle nepasikeite visiskai,traukia kaip zveris....Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lemputeka manot,gal padetu dumingumui mazint
dvitakte alyva i dyz kura
Parašyta 2013 birželio 28 - 21:14
be problemu...Klausimas - ar praeisiu TA jei dega check lempute
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0