Kabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...Isidejau trumpuju sviesu lempas, melynai dazytas i savo auto. Paprastos lempos be jokiu xenon ir pns. Tik iskilo klausimas ar TA nesikabins, kad ale xenon'ai sudeti ?
Techinė apžiūra
#321
Parašyta 2013 gruodžio 05 - 08:07
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#322
Parašyta 2013 gruodžio 05 - 14:48
Aišku Gal iki TA spės ir perdegtiKabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...
#323
Parašyta 2013 gruodžio 05 - 20:51
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#324
Parašyta 2013 gruodžio 08 - 20:19
Tai tokiam tikrintojui sukisciau isemes ta lempute y sikna, taigi sertifikuotos kaitrines lempos kas dar negerai, asilai tie tikrintojaiKabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...
#325
Parašyta 2013 gruodžio 08 - 21:01
Aš manau, kad ąsilai kas taip mąsto... Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...Tai tokiam tikrintojui sukisciau isemes ta lempute y sikna, taigi sertifikuotos kaitrines lempos kas dar negerai, asilai tie tikrintojai
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#326
Parašyta 2013 gruodžio 08 - 22:16
Na tu cia irgi rasai pievas philipsas 55w h7 sertifikuota HALOGENINE lempute, tai tavo manymu tada turetu nepraleisti visu kitu x-treme power, xtreme vision ir t.t., cia gi ne ksenonas ir ne 100 WAš manau, kad ąsilai kas taip mąsto... Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...
#327
Parašyta 2013 gruodžio 08 - 22:59
Tau pievas, man ne. Tuo mūsų mąstymas ir skiriasi... Dėl manęs jūs dėkitės ką tik norit, o jei dar ir pailgės, tai vapšie pliusas...Na tu cia irgi rasai pievas philipsas 55w h7 sertifikuota HALOGENINE lempute, tai tavo manymu tada turetu nepraleisti visu kitu x-treme power, xtreme vision ir t.t., cia gi ne ksenonas ir ne 100 WAš manau, kad ąsilai kas taip mąsto... Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#328
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 15:54
#329
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 16:00
Būtų įdomu sužinoti kaip seksis sumažinti dūmingumą. Pranešk kaip seksis.Dūminingumas 3,21 Katalizatorius operuotas. Techninės apžiūros centras tikriausiai pirmą kartą matė tiek melsvų dūmų kamuolių, o aš pirmą kartą mačiau rodyklę virš 5000 apsisukimų... Gaila automobilio, bet ir tas nepėsčias - išmetė varikliuką skydelyje Žinoma aš pats kaltas dėl viso šito. Tvarkysimės ir tikriausiai pradėsim nuo oro filtro.
#330
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 17:55
Gerai seksis. 3.21 maža ta riba..Pakeis filtrą, išlėks į trasą, 2 bėgiu bišky paspaus, duos sūkių, išdegs kaminas, ir viskas ok. Turėjom su broliu tokią situaciją, tik primatavo 8,9. Po šitokio prapūtimo normos leistinos.Būtų įdomu sužinoti kaip seksis sumažinti dūmingumą. Pranešk kaip seksis.
To Baranke, per gražiai važinėji...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#331
Parašyta 2013 gruodžio 10 - 22:41
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 10 - 22:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#332
Parašyta 2013 gruodžio 13 - 16:34
Šį pranešimą redagavo tmatematikas: 2013 gruodžio 13 - 16:36
#333
Parašyta 2013 gruodžio 14 - 18:19
#334
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:30
#335
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:56
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 27 - 18:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#336
Parašyta 2013 gruodžio 27 - 20:36
#337
Parašyta 2014 vasario 26 - 17:22
#338
Parašyta 2014 vasario 26 - 19:46
del to imusimo stikle tai nemanau kad kabinsis, ant senojo poliuko buvo keli imusimai abiejose pusese bet ne kart nekibo, del rasojimo tai gal pradziovink, bus ramiau nors mano praejo ir su galine uzrasojusia. o del to ABS tai jei uzsidegs tai jauciu kibs :/Sveiki, rytoj planuoju varyti savo vieną 406-uką techninėn apžiūron, todėl turiu keletą klausimų. Kaune varysiu pirmą kartą, tad kauniečių noriu paklausti, ar yra skirtumas (gal kur priekabesni tikrintojai?), ar į Chemijos gatvę, ar į Raudondvario. pl. varyti?
Dabar keletas klausimų apie esamus trūkumus ir ar kibtų prie to, ar geriau sutvarkyti ir tada varyti:
1) ant priekinio stiklo keleivio pusėje yra gana nedidelė akmenuko stuktelėjimo žymė. Išaižėjimai aplink yra trumpi, į akis pats pamušimas labai nekrenta. Ar kimba kontrolieriai, jei akmenuko žymė keleivio pusėje ir netrukdo bendram matomumui (pamušimas yra labiau viršutinėje stiklo dalyje, ne akių lygyje)? Ar gali dėl to tekti keisti visą stiklą?
2) priekinio vairuotojo pusės žibinto stikliukas rasoja. Ar prie to kimba, ar geriau su fenu išdžiovint prieš varant?
3) kur Kaune rekomenduotumėte susireguliuoti priekinių žibintų šviesos srautą? Gal kas iš forumiečių tai atlieka?
4) gal kas iš forumiečių tvarko/testuoja ABS? Problema tame, kad kartais (dega ne ištisai) užsidega ABS fault lemputė ir tikrai nepraeisiu iš pirmo karto, jei tikrinimo metu ji degs. Pauliuj su kompu nustatė, kad problema galiniuose ratuose. Pakeitus galines kaladėles ir ten viską pravalius, ABS fault ilgokai nedegė, paskui vėl užsižiebė. Gal dar neverta skubėt keist daviklių, gal laiduose kur bėda? Gal kas iš jūsų remontuojate ar galite ką rekomenduoti?
Iš anksto ačiū už atsakymus ir patarimus
#339
Parašyta 2014 vasario 26 - 20:38
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 26 - 20:39
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#340
Parašyta 2014 vasario 26 - 20:51
Ačiū už info. Maniškė kaip ir paruošta, iš esmės dėl visko ramus, tik ABS fault neduoda ramybės. Gal esi kada tvarkęs šitą reikalą (daviklius keitęs ar kontaktus žiūrėjęs/tvarkęs)?Bent aš varau visada CHemijos g. Ten kažkaip vyrai daug optimistiškiau žiūri į mano atvaromus grabelius, labiau ne kaip į grabus trandalietus, o kaip į dar vis judantį ir sportuojantį senuką, vis dar norintį spyriotis šiuolaikinėmis gatvėmis ir pūst išmetamąsias dujas kartu su naujokais. Raudondvary kiek draugų varė, tiek iš antro karto. Mamai irgi kelis kartus pakartotinę išrašė, o aš Chemijos g. kritau tik du kartus - kartą su priekaba, kai aiškiai žibintams masės trūko, ir kartą su senu citruku, kai galinių stabdžių netolygumas viršijo ne tik leidžiamus, bet ten ir rankiniui leidžiamus 70proc, o dūmingumo irgi per daug pripūtė... Kai atvažiuoju pasiruošęs, nuprausęs ir išsiurbęs, tepalus ir purvus nuvalęs, dar vis pasikalbam su tikrintojais apie senųjų bolidų kokybę, tai kažkaip lengviau žiūri į visokias smulkmenėles, nesusijusias tiesiogiai su eismo saugumu ar bloga būkle, kaip kokį šarnyro menką klibesiuką, skylutę nelaikančiose skardose, centimetru per mažą atstumą tarp išmetimo vamzdžio ir dujų vamzdelio, stringančią rankinio rankeną (užsitraukia kiek reikia, bet tam tikrintojas laužia ją viršun iki veido paraudonavimo), netinkamai įsijungiančius priešrūkinius, pareguliuoja arba duoda rakčiuką ar galimybę pačiam pasireguliuoti šviesas, bestovint prie stendo (yra vietų, kur priveža ir jei netinka kampas, iškart muša trūkumą ir varo lauk) Šaunuoliai tikrai vyrai, pagarba jiems
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0