Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Techinė apžiūra


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 604

#321 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 05 - 08:07

Isidejau trumpuju sviesu lempas, melynai dazytas i savo auto. Paprastos lempos be jokiu xenon ir pns. Tik iskilo klausimas ar TA nesikabins, kad ale xenon'ai sudeti ? :)

Kabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#322 audreeliss

audreeliss
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 99
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Neturiu

Parašyta 2013 gruodžio 05 - 14:48

Kabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...

Aišku :) Gal iki TA spės ir perdegti :)
  • 0

#323 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 gruodžio 05 - 20:51

Ziurek del saves, kaip matomumas su jom ;) karta buvau melynas isidejes 2 lemputes uz 20lt., sviete kaip siknoje... meciau lauk uzsimojes toli toli.. aisku esu pataikes ant geresniu kur geriau sviete.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#324 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 gruodžio 08 - 20:19

Kabinsis, pazystamas mano susidejo Phillips Blue Vision - nepraleido, gavo pasikeisti i paprastas. Aisku turbut ant tupo tikrintojo uzsisedo, , nes kai ijungtos jos sviecia gelsvai/baltai ir toli grazu ne xenon spalvos, bet matyt isiziurejo jog lemputes stikliukas melsvas...

Tai tokiam tikrintojui sukisciau isemes ta lempute y sikna, taigi sertifikuotos kaitrines lempos kas dar negerai, asilai tie tikrintojai
  • 0

#325 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2013 gruodžio 08 - 21:01

Tai tokiam tikrintojui sukisciau isemes ta lempute y sikna, taigi sertifikuotos kaitrines lempos kas dar negerai, asilai tie tikrintojai

Aš manau, kad ąsilai kas taip mąsto... :fool: Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? :hmm: Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#326 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2013 gruodžio 08 - 22:16

Aš manau, kad ąsilai kas taip mąsto... :fool: Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? :hmm: Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...

Na tu cia irgi rasai pievas philipsas 55w h7 sertifikuota HALOGENINE lempute, tai tavo manymu tada turetu nepraleisti visu kitu x-treme power, xtreme vision ir t.t., cia gi ne ksenonas ir ne 100 W
  • 0

#327 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2013 gruodžio 08 - 22:59

Aš manau, kad ąsilai kas taip mąsto...  :fool: Xenonų ir sertifikuotų būna, tai ką? :hmm:  Trumpai tariant, per apžiūrą turi nepraleisti visko, ką savavališkai "pakeitė" vairo sukiotojas...
Citata:
"ar transporto priemonės techninė būklė, konstrukcija, sistemų, agregatų ir mazgų veikimas bei efektyvumas atitinka Techninius reikalavimus, gamintojo ir kitų teisės aktų reikalavimus"...
Ir abejoju, ar gamykloje buvo montuojami Visionai, Braikeriai ar dar koks biesas... Ir gerai daro, nes ir taip pilna svarščikų, pimpintų daylight'ų, mėlynų gabaritų ir pan...

Na tu cia irgi rasai pievas philipsas 55w h7 sertifikuota HALOGENINE lempute, tai tavo manymu tada turetu nepraleisti visu kitu x-treme power, xtreme vision ir t.t., cia gi ne ksenonas ir ne 100 W

Tau pievas, man ne. Tuo mūsų mąstymas ir skiriasi... ;] Dėl manęs jūs dėkitės ką tik norit, o jei dar ir pailgės, tai vapšie pliusas... :doh:
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#328 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 240
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Šeimamobilis C-MAX

Parašyta 2013 gruodžio 10 - 15:54

Dūminingumas 3,21 Katalizatorius operuotas. Techninės apžiūros centras tikriausiai pirmą kartą matė tiek melsvų dūmų kamuolių, o aš pirmą kartą mačiau rodyklę virš 5000 apsisukimų... Gaila automobilio, bet ir tas nepėsčias - išmetė varikliuką skydelyje ^_^ Žinoma aš pats kaltas dėl viso šito. Tvarkysimės ir tikriausiai pradėsim nuo oro filtro.
  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#329 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2013 gruodžio 10 - 16:00

Dūminingumas 3,21 Katalizatorius operuotas. Techninės apžiūros centras tikriausiai pirmą kartą matė tiek melsvų dūmų kamuolių, o aš pirmą kartą mačiau rodyklę virš 5000 apsisukimų... Gaila automobilio, bet ir tas nepėsčias - išmetė varikliuką skydelyje ^_^ Žinoma aš pats kaltas dėl viso šito. Tvarkysimės ir tikriausiai pradėsim nuo oro filtro.

Būtų įdomu sužinoti kaip seksis sumažinti dūmingumą. Pranešk kaip seksis. :good:
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#330 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2013 gruodžio 10 - 17:55

Būtų įdomu sužinoti kaip seksis sumažinti dūmingumą. Pranešk kaip seksis.  :good:

Gerai seksis. 3.21 maža ta riba..Pakeis filtrą, išlėks į trasą, 2 bėgiu bišky paspaus, duos sūkių, išdegs kaminas, ir viskas ok. Turėjom su broliu tokią situaciją, tik primatavo 8,9. Po šitokio prapūtimo normos leistinos.
To Baranke, per gražiai važinėji... :)
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#331 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 gruodžio 10 - 22:41

Man jau porąkart buvo, kad atvarau kokį seną kledarą su tarškančiu varikliu dūmingumo testui, o Kaune Chemijos g. ten dviguba pašiūrė. Pas mani ten viskas paruošta, dapilta benzo šiek tiek į baką, filtras tvarkingai guli bardačioke bagažinės, prapūsta trasoj 4-4,5K trečiu bėgiu. Atvaro bachūrėlis ar vyriokas su apynauja Audele ar BMW, matos nepasiruošęs ar pamiršęs apie šitą testą išvis. Varikliukas ten dirba pas jį kaip šveicariškas laikrodis, tai į maniškį kledarą žiūri su ironija - bet pas jį tik spust gazą - skęsta juoduose dūmuose visa pašiūrė, abiejų mašinų nebesimato per miglą, abu tikrintojai spjaudosi. Dūmas iškrenta matomais suodžių gabaliukas ant žemės, antrąkart spust - vėl tas pats ir t.t. Į galą jau dūmo visai mažai, bet dar neužtenka įsipaišyt... Aš įsivaizduoju, kiek ten jiem pripučia tų vienetų :shy: Tuo metu mano paruoštą dyzelioką tikrintojas prisiruošia tikrint ir kaip begazuotų, neišspaudžia niekaip nė dūmelio, o tuo labiau virš limito, Pasako, kad šaunu, nes ne toks ir miręs dar tas motorėlis, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodė. Lipdukas, popieriai, parašai ir išvažiuoju. Bachūrėlio stalčius iki žemės atsidaręs su PTA talonu :clap: Iš esmės praeitų gal ir su visais tais priborais paliktais taip, kaip priklauso (filtras vietoj, bake normalus dyzelis iš degalinės), bet jei neužtektų - baisiai man nesinori už PTA dar mokėti be reikalo

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 10 - 22:43

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#332 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2013 gruodžio 13 - 16:34

Sveiki, jei kam skaičiai įdomūs: 4000rpm po keliolika sekundžių, visais 3 bandymais 10,79... Nors paskutiniais 2 kartais dūmų uždangos beveik nebuvo. Važinėju pagal taisykles, oro filtras keistas prieš pusę metų, kuro prieš metus, dyzelis verva.

Šį pranešimą redagavo tmatematikas: 2013 gruodžio 13 - 16:36

  • 0

#333 Baranke

Baranke
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 240
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Šeimamobilis C-MAX

Parašyta 2013 gruodžio 14 - 18:19

Antrasis bandymas - dūminingumas 0,42. Pakeistas oro filtras ir gerai pamynkytas greičio pedalas. Išsiaiškinta, jog varikliuko ženklą išmetė pasiekus tam tikras apsukas... Problema aplink turbiną. Pati turbina veikia gerai. Taip pat, pastebėta jog vienas purkštukų jau atgyveno savo. Svarbiausia jog lipdukai jau užklijuoti, eksplotuojamės toliau. Beabejo pežius mylimas, tad ir važinėjamės gražiai... O tas "smaugimas" tikrai nepriimtinas automobiliams, ypač Lietuviškam autoparkui (:
  • 0
|Be yourself. Inspire others|

#334 RaspingMetaL

RaspingMetaL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 109
  • Vieta:Kur Geležinis Vilkas staug
  • Automobilis:Citroën BX GTi 1.9 / Peugeot 205XS 1.4

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:30

Ėjau su savo P205 1.9D 1991 m. Iš pirmo karto toks visai jau veteranas 60+ centrinėj Vilniuj liepė pasimažint stabdžio pedalo eigą nusiorinus ir dar variklį su periferija nusiplaut. :wacko: . Nu, manding, taip YRRR P A D A RRR I A U! Nusiorinęs ir taip buvau gerai per kelioliką zachodų, nes gale 1 cilindriuką keičiau, kitą - restauravo man. O priekin nelindau, nes nenorėjau nuotykių su nulūžusiais nuorintojais aliumininiuose suportų korpusuose, ir to oro priekin prilyst neturėjo šiaip. Šiaip ir kiloniutonai priekiui žvėriški, o galui - irgi nepermažiausiai... Pasvarstęs, kad veteranei automobilei užteks to gražinimosi-reguliavimosi, nuvažiavau Naujon Vilnion savo rajone poskyrin su "pavtoru" vakare ir ... vualia ... viskas normoj - žalias lapas, tik biški prieš tai "pasiguodžiau" jauno amžiaus Tuvlitos specialistui, kad senesniuose visuose pežuose tie pedalai minkšti būna... :good:
  • 0
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų

#335 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 18:56

:good: Sveikinimai 205tukui Man buvo panašiai, kai su citroen 89tų ėjau, buvo pedalas išvis ant dugno - nieko net nepasakė dėl to minkštumo ir eigos, tik kad netolygumą prisukom per didelį. Keista, kad prisikabino dėl tų stabdžių. Sistema ten gi ta pati tikriausiai, ir veikia visiškai kitaip, negu šiuolaikinių mašinų stabdžiuose. Už tai jiems, įpratusiems naujas ten maigyt, gal ir atrodo kažkas ne taip, bet kai atsisėdi važiuot ir įpranti - viskas ten liuks, tik kojos paspaudimo nereik gailėt, nes seni stiprintuvai su diržinėm ne itin naujom vakuumo pompom ne tokie jau ir mirtini ^_^ Gal kam teko susidurti su tokiu reikalu, kaip TA varymas su pakeistu varikliu tokiu atveju: Dokumentuose yra variklio Nr.: NENUSTATYTAS. Naujo variklio modelis, kūbatūra ir visa kita atitinka, bet jis yra nebe atmosferikas, o su turbo ir dar dideliu interkūleriu tiesiai virš variklio. T.y. besigaudantiems reikale: ant popieriaus XUD7, o po kapotu XUD7TE. Galios skirtumas 44kw>66kw , bet būtent dėl to interkūlerio ir viso turbo žarnyno tampa labai matomu reikalu. Galima pasakyt, kad užmesta nauja galva su visais turbo priborais, nes realiai tiek ir skiriasi, blokas tas pats. Bet nu jie gi nėra kvaili, supras, kad 1,7TD negali būti 44kw, nes tik VW grūpsas tokias nesąmones kūrė (1,9TD - 55kw ... ). Mašina ten nelabai TA stoty kasdien matoma, prieš kokią 10 metų gal Lietuvoj bendrai sudėjus šiek tiek jų važinėjo, o dabar per pastaruosius du metus nemačiau važiuojančio nei vieno, tai kokie varikliai buvo dedami ir pan. - nebus jiem iš atminties niekaip gyvai žinoma. Bet ar labai ieškomos variklio galios ir modeliai tokiais atvejais ir ieškot nors kiek užsimerkiančio bičo, ar galima gan drąsiai važiuoti ir atsipūtus viską rodyti? :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2013 gruodžio 27 - 18:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#336 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2013 gruodžio 27 - 20:36

nelabai kas cia atspes ar prisikabins ar ne. priklauso nuo to ant ko uzsirausi, kokia koja jis bus islipes is lovos ir pan. gi 205 mi16 irgi kazkaip praeidineja, ir 205 su 2.1td.. jei po kapotu viskas atrodo gamykliskai tvarkingai, vaziuociau ramiai..
  • 0

#337 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 26 - 17:22

Sveiki, rytoj planuoju varyti savo vieną 406-uką techninėn apžiūron, todėl turiu keletą klausimų. Kaune varysiu pirmą kartą, tad kauniečių noriu paklausti, ar yra skirtumas (gal kur priekabesni tikrintojai?), ar į Chemijos gatvę, ar į Raudondvario. pl. varyti? Dabar keletas klausimų apie esamus trūkumus ir ar kibtų prie to, ar geriau sutvarkyti ir tada varyti: 1) ant priekinio stiklo keleivio pusėje yra gana nedidelė akmenuko stuktelėjimo žymė. Išaižėjimai aplink yra trumpi, į akis pats pamušimas labai nekrenta. Ar kimba kontrolieriai, jei akmenuko žymė keleivio pusėje ir netrukdo bendram matomumui (pamušimas yra labiau viršutinėje stiklo dalyje, ne akių lygyje)? Ar gali dėl to tekti keisti visą stiklą? 2) priekinio vairuotojo pusės žibinto stikliukas rasoja. Ar prie to kimba, ar geriau su fenu išdžiovint prieš varant? 3) kur Kaune rekomenduotumėte susireguliuoti priekinių žibintų šviesos srautą? Gal kas iš forumiečių tai atlieka? 4) gal kas iš forumiečių tvarko/testuoja ABS? Problema tame, kad kartais (dega ne ištisai) užsidega ABS fault lemputė ir tikrai nepraeisiu iš pirmo karto, jei tikrinimo metu ji degs. Pauliuj su kompu nustatė, kad problema galiniuose ratuose. Pakeitus galines kaladėles ir ten viską pravalius, ABS fault ilgokai nedegė, paskui vėl užsižiebė. Gal dar neverta skubėt keist daviklių, gal laiduose kur bėda? Gal kas iš jūsų remontuojate ar galite ką rekomenduoti? Iš anksto ačiū už atsakymus ir patarimus :)
  • 0

#338 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 vasario 26 - 19:46

Sveiki, rytoj planuoju varyti savo vieną 406-uką techninėn apžiūron, todėl turiu keletą klausimų. Kaune varysiu pirmą kartą, tad kauniečių noriu paklausti, ar yra skirtumas (gal kur priekabesni tikrintojai?), ar į Chemijos gatvę, ar į Raudondvario. pl. varyti?
Dabar keletas klausimų apie esamus trūkumus ir ar kibtų prie to, ar geriau sutvarkyti ir tada varyti:
1) ant priekinio stiklo keleivio pusėje yra gana nedidelė akmenuko stuktelėjimo žymė. Išaižėjimai aplink yra trumpi, į akis pats pamušimas labai nekrenta. Ar kimba kontrolieriai, jei akmenuko žymė keleivio pusėje ir netrukdo bendram matomumui (pamušimas yra labiau viršutinėje stiklo dalyje, ne akių lygyje)? Ar gali dėl to tekti keisti visą stiklą?
2) priekinio vairuotojo pusės žibinto stikliukas rasoja. Ar prie to kimba, ar geriau su fenu išdžiovint prieš varant?
3) kur Kaune rekomenduotumėte susireguliuoti priekinių žibintų šviesos srautą? Gal kas iš forumiečių tai atlieka?
4) gal kas iš forumiečių tvarko/testuoja ABS? Problema tame, kad kartais (dega ne ištisai) užsidega ABS fault lemputė ir tikrai nepraeisiu iš pirmo karto, jei tikrinimo metu ji degs. Pauliuj su kompu nustatė, kad problema galiniuose ratuose. Pakeitus galines kaladėles ir ten viską pravalius, ABS fault ilgokai nedegė, paskui vėl užsižiebė. Gal dar neverta skubėt keist daviklių, gal laiduose kur bėda? Gal kas iš jūsų remontuojate ar galite ką rekomenduoti?
Iš anksto ačiū už atsakymus ir patarimus :)

del to imusimo stikle tai nemanau kad kabinsis, ant senojo poliuko buvo keli imusimai abiejose pusese bet ne kart nekibo, del rasojimo tai gal pradziovink, bus ramiau :D nors mano praejo ir su galine uzrasojusia. o del to ABS tai jei uzsidegs tai jauciu kibs :/
  • 0

#339 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 26 - 20:38

Bent aš varau visada CHemijos g. Ten kažkaip vyrai daug optimistiškiau žiūri į mano atvaromus grabelius, labiau ne kaip į grabus trandalietus, o kaip į dar vis judantį ir sportuojantį senuką, vis dar norintį spyriotis šiuolaikinėmis gatvėmis ir pūst išmetamąsias dujas kartu su naujokais. Raudondvary kiek draugų varė, tiek iš antro karto. Mamai irgi kelis kartus pakartotinę išrašė, o aš Chemijos g. kritau tik du kartus - kartą su priekaba, kai aiškiai žibintams masės trūko, ir kartą su senu citruku, kai galinių stabdžių netolygumas viršijo ne tik leidžiamus, bet ten ir rankiniui leidžiamus 70proc, o dūmingumo irgi per daug pripūtė... Kai atvažiuoju pasiruošęs, nuprausęs ir išsiurbęs, tepalus ir purvus nuvalęs, dar vis pasikalbam su tikrintojais apie senųjų bolidų kokybę, tai kažkaip lengviau žiūri į visokias smulkmenėles, nesusijusias tiesiogiai su eismo saugumu ar bloga būkle, kaip kokį šarnyro menką klibesiuką, skylutę nelaikančiose skardose, centimetru per mažą atstumą tarp išmetimo vamzdžio ir dujų vamzdelio, stringančią rankinio rankeną (užsitraukia kiek reikia, bet tam tikrintojas laužia ją viršun iki veido paraudonavimo), netinkamai įsijungiančius priešrūkinius, pareguliuoja arba duoda rakčiuką ar galimybę pačiam pasireguliuoti šviesas, bestovint prie stendo (yra vietų, kur priveža ir jei netinka kampas, iškart muša trūkumą ir varo lauk) :) Šaunuoliai tikrai vyrai, pagarba jiems :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 26 - 20:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#340 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 vasario 26 - 20:51

Bent aš varau visada CHemijos g. Ten kažkaip vyrai daug optimistiškiau žiūri į mano atvaromus grabelius, labiau ne kaip į grabus trandalietus, o kaip į dar vis judantį ir sportuojantį senuką, vis dar norintį spyriotis šiuolaikinėmis gatvėmis ir pūst išmetamąsias dujas kartu su naujokais. Raudondvary kiek draugų varė, tiek iš antro karto. Mamai irgi kelis kartus pakartotinę išrašė, o aš Chemijos g. kritau tik du kartus - kartą su priekaba, kai aiškiai žibintams masės trūko, ir kartą su senu citruku, kai galinių stabdžių netolygumas viršijo ne tik leidžiamus, bet ten ir rankiniui leidžiamus 70proc, o dūmingumo irgi per daug pripūtė... Kai atvažiuoju pasiruošęs, nuprausęs ir išsiurbęs, tepalus ir purvus nuvalęs, dar vis pasikalbam su tikrintojais apie senųjų bolidų kokybę, tai kažkaip lengviau žiūri į visokias smulkmenėles, nesusijusias tiesiogiai su eismo saugumu ar bloga būkle, kaip kokį šarnyro menką klibesiuką, skylutę nelaikančiose skardose, centimetru per mažą atstumą tarp išmetimo vamzdžio ir dujų vamzdelio, stringančią rankinio rankeną (užsitraukia kiek reikia, bet tam tikrintojas laužia ją viršun iki veido paraudonavimo), netinkamai įsijungiančius priešrūkinius, pareguliuoja arba duoda rakčiuką ar galimybę pačiam pasireguliuoti šviesas, bestovint prie stendo (yra vietų, kur priveža ir jei netinka kampas, iškart muša trūkumą ir varo lauk) :) Šaunuoliai tikrai vyrai, pagarba jiems :)

Ačiū už info. Maniškė kaip ir paruošta, iš esmės dėl visko ramus, tik ABS fault neduoda ramybės. Gal esi kada tvarkęs šitą reikalą (daviklius keitęs ar kontaktus žiūrėjęs/tvarkęs)?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0