Tikrai įmanoma.
Prieš dvi savaitės pravarėm 94tų Renault Safrane, kurios duslintuvas kabo vos ant vienos gumos ir truputį kiauras, galinio tilto balkis supuvęs dar ne kiaurai, bet jau nebedaug likę, šlapia vairo kolonėlė (nebėga, bet kartais lašas nukrenta), ir yra kažkokių bildukų pakaboj. Kas be ko, seni valytuvai vos valo. Vienas žibintas švietė neteisingai, tai pareguliavom vietoj, netgi tikrintojas raktelį davė...
Įrašė tokį trūkumą, kad galinis rūko žibintas įsijungia neįjungus trumpų šviesų, o tik gabaritus. Realiai problema rankenėlėje, nes yra buvę priekiniai rūko žibintai, o su priekiniais rūko galinis rūko taip pat gali jungtis, ir kadangi jų dabar nebėra, tai veikia ne pagal reglamentą. Supratau realiai, kad čia tiesiog nesikabinėjo prie nesąmonių, o kad toks grabelis nepraeitų iš pirmo karto, įrašyta smulkmenėlė. Pasėdėjau valandžikę prie tos rankenėlės fiškės. Per kirpau vieną laidą ir padariau, kad pliusą į rankenėlės priešrūko jungiklį permestų relė, kurią žadina trumpų šviesų laidas. Ir viskas.
O pirmadienį variau savo 89tų C15. Ką galiu pasakyt, įdėtas neteisingas variklis, lievai paremontuotas slenkstis, nustatė ribinį stabdžių diskų storį (tikrino autodatoje), gale nėra diržų, galinių amortizatorių-šakių šarnyrai visiškos klibataikos, bet jų jau antrąkart man neranda, nes ten spyruoklė jį prispaudžia taip, kad neišjudinsi net pakėlęs mašiną ir išsiskleidus važiuoklei. Per visą apžiūrą kontrolierius ir jo mokinys šaipėsi iš mano citroeno, aiškinosi, kuriam tilte rankinis ir t.t. Šviesas reguliavau gal 5min, susidarė eilė paskui. Suku reguliatorių žemyn, pokšt iššoko fara iš reguliatoriaus. Įstatau atgal, vėl suku, lenkiu ranka, kad lengviau leistųsi. Šiaip taip pastatėm. Su kita puse vėl tas pats. Galiausiai jau pabodo tikrintojams ir sako: gal užteks? Išsiprašiau dar poros minučių ir pavyko pastatyt teisingai ir patikimai. Beje, labai džiaugėsi, kad troseliniai pareguliavimo mechanizmai dar veikiantys. Mačiau šypsenas, kai privažiavau prie dūmingumo pavėsinės, bet kaip begazavo, neįpūtė nei 2...
Ir ką, valytis numerius.
Panašiai man su visais senoliais. Vaikštai aplinkui, neįkyriai pats viską parodai, pagydai, papasakoji, ką padarei ir kodėl taip yra, kad vis dar kažkas negerai. Pamato, kad supranti, apie ką reikalas ir taip lengvai neapgaus, o ir kad pats susitvarkysi, tai ir į smulkmenas mažiau žiūri
Plius, kai prieš TA kažką tvarkaisi, tai vistiek pakrapštai kažką, pasikeiti, pasireguliuoji. Matos, kad čiupinėta, kad ruošta TA, tai geriau ir žvelgia, negu iš gatvės.
Ir dar aš visada nusiplaunu ir išsisiurbliuoju mašiną prieš TA. Kai atvažiuoja žmogus su darbine mašina tiesiai iš gatvės ir tikrintojui į tą kiaulidę reikia sėsti, tai nieko nuostabaus, kad ne visada praeina.
90proc senolių pravarau iš pirmo karto.
O žiguliukų šviesų reguliavimo metodas veikia be problemų, šviesų principas iš esmės juk nepasikeitė. Tas aparatas tą pačią geometriją/trigonometriją rodo, kaip ir siena, tik perleidžia per kelis lešius ar veidrodžius ir tai užima ne 10metrų, o tik 20cm vietos.