Techinė apžiūra
#561
Parašyta 2020 sausio 27 - 23:29
O gal yra lapas uzsienietiskos dar galiojancios ta? Jei europos sajunga, tai kad ir nedaug like, vistiek kabini su uzsienietiska ir tada gali jau iki jos galiojimo pabaigos vazinetis kiek nori jau su lietuviskais numeriais. Neseniai motocikla su vokiska ta uzsiregistravau ant saves be problemu. Bet turi buti lapas galiojantis neperbrauktas ir tinkamos formos. Reikalavimai yra Regitros puslapy gan aiskiai pateikti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#562
Parašyta 2020 sausio 28 - 07:07
Dėkui, šitie du atsakymai labai naudingi. Visokių variantų esu nusižiūrėjęs ir iš Lietuvos ir atvežtų, tai šitos mintys tikrai pravers.
#563
Parašyta 2020 sausio 28 - 18:29
#564
Parašyta 2020 sausio 28 - 22:39
Gali buti. Uz tai ir parasiau, kad pries keturis metus. Regitra turetu pasakyti. Lietuviskoms tikrai neduoda arba duoda, bet negwlima vaziuoti be TA. Pirma karta i Lietuva ivezyoms bent seniau duodavo ten truputi to laiko be TA. Viena dalyka tikrai zinau, kad paprasciausia pirkti su galiojancia uzsienietiska arba jau lietuviska TA. Pasidarai numerius ir popierius, ir leki. O jei numeriu nenusuko, tai dar ir su senais iki vietos gali nuvaziuot, jei dokumentai tvarkingiArba as klystu arba dabar ir tranzitiniu be TA neduoda.Tik garažiniai numeriai berods be TA galimi
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 28 - 22:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#565
Parašyta 2020 sausio 28 - 22:59
Nesenai tvarkiau viena peziu. Techas priesh savaite pravarytas ir nusipirktas auto. Klibantis sarnyras,rankinio nera, dega airbag. 😁
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#566
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:11
Galima išsiimt rauodonus numerius ir poto leidimą nuvažiuot į TA ir gali važinėt, bet leidimas vienai dienai. Bet jei mašina dar yra su kitos šalies numeriais, tai su jais važinėji kol susitvarkysi viską, kad nubirkuos pareigūnai šansas mažesnis negu teleloto laimėt.
O dėl mašinos su TA, tai iškart galima net nežiūrėt perkant. Jau ir čia gal esu rašęs. Sena schema. Kaip ir kokonas rašė. 50e ir TA yra. Atvažiuoja pirkėjas ir ima netikrindamas (nes TA gi viską tikrina). Buvo čia vienam nusipirko su "ką tik" TA praeita. Dar mokėjo daugiau negu rinkos kaina, nes visi katalizatoriai tvarkoj ir šiaip, nes TA jokių net mažiausių defektų nerado. Po dviejų metų vėl TA. Nėra nieko išmetime. Nei kataliko, nei DPF. Įrodyt niekam nieko jau po 2 metų.
Pats irgi kažkam rinkdamas mašiną esu N kartų susiduręs. Apžiūrinėji mašiną. TA praeita. Stadžių diskų nėra, iš duslintuvo saliarka dvokia ar ten rankinis nelaiko visiškai.
Bet čia galioja kibiriukam iki kokių 5000e. Už brangiau žmonės jau gal ir patys nepriklausomai važiuoja patikrint mašinos. O ir tada jau reikalų "auksinis" TA kontrolierius gali daug prisiturėt.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#567
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:12
kokonas, man VISISKAI NUSISPJAUT kaip parvadejas pravaro TECHNIKINE man SVARBU, kad butu POPIERIUS ir numeriai galimi uzdet, susitvarkysiu paskui, o sarnyru klibejimas ar vaziuokles ar stabdziu neadekvatumas MAZIAUSIA BEDA darant test drive pamatyti. Turi TA, leki sau laimingas i savo puse, keliesi masina, ir ziuri ka remontuot. Svarbu legalus dalyvavimas eisme IKI tikros apziuros pas save ar servise, visvien bus keiciama dirzai tepalai kaladeles ir pan...
Bet jei yra tokiu PINK PINK world, kurie mano, jog perekupai "nebegali" susitart su TA, tada pergalvokit is naujo... pirteleje savaitgali perduodamas butelis su pinigeliais ir nereikia ten nieko vietoje trinti jiem
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#568
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:15
Na ir mes kalbėjome ir pats paklausėjas klausė net ne apie mašinos būklę, o tik apie tai, kad TA lapas reikalingas sėkmingai automobilio registracijai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#569
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:19
Na ir mes kalbėjome ir pats paklausėjas klausė net ne apie mašinos būklę, o tik apie tai, kad TA lapas reikalingas sėkmingai automobilio registracijai.
Kas čia pas mus bestselerius rašo?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#570
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:23
Kas čia pas mus bestselerius rašo?
Ai tipo per trumpa žinutė?
Gerai tada, rašom, apie TA.
Pats vakar vakare savo pežukui dabaiginėjau TA pravarymą. Ten, kur dingo stabdžiai Kūčių vakarą ir teko atjungti vieną ratą visiškai nuo sistemos.
Prieš TA pirminę aptvarkiau, įdėjau naujas priekines šakes, pakeičiau tepalus filtrus, privirinau nulūžusį duslintuvo kabliuką. Bet šitą palikau specialiai, labai gerai, vienas ratas nestabdo, o tai net ne DT, o PT (pavojingas trūkumas). ir tada mažiau priekabių ten prie kėbulo ar nuotėkių ar dar ko nors. Nes viena numerio lemputė nedegė, ir kokie 2-3 posūkiai jau pablukę lemputės, neįrašė.
Pakėliau, prijungiau vamzdelį atgal. Nusiimu būgną, reik kažką surast, kas blogai, dalių užsisakyt ar ką. Tai kaladžių dar sočiai, reguliatoriai nesupuvę, išsivalė ir susitepė. Cilindriukas irgi nei užstrigęs, nei supuvęs, o prakiuro dėl to, kad susikaupė tarp lėkšės ir cilindriuko (aliuminis) tiek oksido, kad atkėlė jį kokiais 5mm (visa lėkštė ties ta vieta perkreipta ir varžtas beveik išplėštas) nuo lėkštės ir nuslydo cilindriukas nuo kaladėlės. Iššovęs stumokliukas ir bėga skystis. Realiai, išvalei ir sudėjai atgal. Bet tas galas tiek nupuvęs, kad nebeužsideda lygiai ir iššveitus gaunasi tų pačių 5mm tarpas. Tai reikia naujo cilindriuko. Keli eurai, bet jau po darbo valandų, tai laukt iki šiandienos pietų. Aš tiek keltuvo užimto negaliu laikyt dėl savo mašinos, klientai laukia kai kurie po 2 savaites jau, kol pataisysiu jų mašinas. O jei nukelsiu, tai vėl savaitę ar dvi nebeprieisiu. Kitą savaitę mergaitė mano teises laiko, reikia su ja truputį pasivažinėt su pežuku, nes tai normali plius minus šiuolaikiška mašina. Nes dabar važinėju su Audi 80 86tų metų, be vairo stiprintuvo, senoviniais stabdžiais ir su karbiuratorium. Ji tokios tikrai nesuvaldys, kątik pabaigus vairavimo kursus su KIA, nuo kurios salono plastikų dar plėvelės nenuluptos
Žodžiu, buvo viskas išplauta ir išvalyta, ištiesinta lėkštė, cilindriuko galas šmirgeliu nulygintas, kad gražiai gultųsi. Nepakako, tai teko truputį padeformuoti lėkštę atgal. Nu ir susidėjo gražiai, ir veikia, nebėga, stabdo dar geriau, nei buvo. Tai šiandien turbūt gausiu žalią TA lapą. Bet chaltūra konkreti.
Tai čia toks avarinis atvejis. Perekūpai taip taiso visas mašinas ir visada, jei reikia pirkėjui žalią TA lapą duot. Nes nupirkt kontrolierių galima, bet ne dėl visko. Kai nestabdo ratas, tu daryk ką nori, stendo rodyklė nekyla. Seniau dar galėdavo ranka pataisyti, dabar jau seniai nebemačiau ranka taisomų rodmenų.
Vienąkart draugei pirkom C5 X7 iš Anykščių. Perekūpas pažadėjo TA. Nepraėjo, kliba galinis ratas dėl guolio ir stringa stabdžiai tam pačiam rate. Sakau pirkit, jei tik tiek, atvarysit sutaisysiu. NE, turi sutaisyt pats pardavėjas. OK, kai sutaisė, tai aš paskui pusantros dienos taisiau iš naujo...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 29 - 10:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#571
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:23
taip, neiprasta
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#572
Parašyta 2020 sausio 29 - 10:44
taip, neiprasta
Sugėdinot, pataisiau
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 sausio 29 - 10:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#573
Parašyta 2020 sausio 29 - 11:57
va dabar kitas reikalas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#574
Parašyta 2020 sausio 29 - 13:09
Nes nupirkt kontrolierių galima, bet ne dėl visko. Kai nestabdo ratas, tu daryk ką nori, stendo rodyklė nekyla. Seniau dar galėdavo ranka pataisyti, dabar jau seniai nebemačiau ranka taisomų rodmenų.
Jeigu visas kontūras nestabdo tada šikna, bet jei tik vienas ratas, tai "gerąją" aši pamatuoji dar kartą kaip kitą. Ta visa jų monitoringo sistema nemato kur ir kaip ta mašina stovi. Kaip ir mašina su nelaikančiu rankiniu, bet su žaliu TA lapu. Matuota buvo matyt spaudžiant darbinį stabdį. Aišku faktas, kad gal kažkur jau yra modernios TA stotys ir ten jau "kažkaip mato" kaip ten teisingai mašina matuota buvo.
Yra tik keli faktiškai matuojami testai per TA apžiūrą kiek pamenu. Dūmingumas - galima ta zondą "neteisingai" įkišt (koja pakišt gali variklis jeigu apsūkų nepasieks). Stabdžiai - jau rašiau. Šviesos - tiesiog pakelt stendą aukščiau. Ir viskas daugiau tikrintojo improvizacija - mačiau, nemačiau arba man atrodė gerai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#575
Parašyta 2020 vasario 27 - 07:01
Ateina pirma TA meganui, 3 metai. Galvoju mėnesį prieš užsukti į TA stoti ir pabandyt praeit. Klausimas, jei padangos jau nudilusios per daug, ar atima technikine iš karto? Apima jausmas, kad galines ziemines ant ribos jau
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#576
Parašyta 2020 vasario 27 - 11:04
#577
Parašyta 2020 vasario 27 - 14:50
Paziurekit reikalavimuose, jei yra prie to reikalavimo "draudziama eksploatuoti" arba "pavojingas trukumas", tuomet gali panaikinti ir dazniausiai panaikina ir esama, kol nebuna pasalintas bent tas vienas trukumas ir nuvaziuota parodyti. Yra teke pora kartu, kai neveike nei viena stabdziu lempa arba buvo rimtai pazeisti (iskile ar luze) pakabos kritiniai komponentai. Jei nera tu irasu, tada esamos negali atimti. Taip grieztai ten nevertina tu 3mm. Jei tarkim vienam sone truputi maziau, bet ties viduriu ir kitam sone pilni 3mm, pasako pastaba ir trukumo didelio neiraso.Ateina pirma TA meganui, 3 metai. Galvoju mėnesį prieš užsukti į TA stoti ir pabandyt praeit. Klausimas, jei padangos jau nudilusios per daug, ar atima technikine iš karto? Apima jausmas, kad galines ziemines ant ribos jau
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#578
Parašyta 2020 gegužės 01 - 21:14
Klausimas būtų kaip kontrolieriai žiūri į papuvusias skardas, kurios esmės techniniam saugumui kaip ir nekeičia. Ar baisiai kabinėjasi? Baisiausiai neramina tie sparnai.
#579
Parašyta 2020 gegužės 01 - 21:37
O tai ka jau tie sparnai kainuoja? Jeigu dar tipine kokia sidabrine spalva, tai nebus sunkus rast. Kabinsis jeigu skyles bus arba jau jau supuve baisiai. Jeigu dar tik pakelti dazai, nieko baisaus. Pagrindinis faktorius lieka pats kontrolierius, kuris tikrins.
#580
Parašyta 2020 gegužės 01 - 22:00
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0