Peršokti prie turinio


Isjungus degima neausinamas radiatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#41 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2006 gegužės 24 - 15:13

ta prasme uzgesinus varikli turbina kokia minute laiko sukasi tokiu paciu greiciu ir tik po to staigiai paima ir sustoja? :ph34r:

:lol: mirsiu.
pritariu, ten is tikro stovi toks turbinos stabdis (buna ivairiu tiek bugniniu tiek diskiniu), ir jei to stabdzio kaladeles sudyla tai ir zirzia turbina del to kokia valanda :lol: :D
  • 0

#42 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 24 - 17:24

Gali buti kad ir termostatas pradejo grybauti, arba ventiliatoriai nustojo (arba vienas is ju, jeu ju yra 2) veikti - geriau tai patikrink prie namu o ne kamstyje kai uzvirsi... :wacko:  Tiesiog leisk masinai pasiekti darb. temp. ir stebek kas bus toliau - ar isijungia ventiliatoriai prie kokiu 98-100 C' ar ne. Jei isijungia o temp. visvien bus ir toliau auksta arba zymiai nenukris - reiskia termostatas gyvena paskutines "dieneles" ...(su salyga kad tikrai pakanka tosolo bakelyje) Asmeniskai man taip buvo - vaziuoji trasa - temp. maziau 90C nekrenta, vaz. po miesta ar stovi kamstyje - 100 C' (ventiliatoriai uzia kaip reaktyvinis lektuvas) ir maziau nekrenta....  Tai isidejau nauja termostata ir puiki- trasoje 85 C, o mieste kad ir kamstyje max. 94 C'.
  Sekmes !

siaip pas mane gal ir aukstoka temperatura laikos, mazdauk kaip parasei, todel ko gero reiks termostata pasikeisti!
o del tu veteroku tei man rodos reiks nuvaziuoti i peugeot atstovybe klaipedoje ir paklausti kaip ir kas turi buti
be to pries pora savaiciu ventiliatoriai visai nesisuko, nes vienas is ju buvo sudeges, tai trumpino sistema ir nesisuko nei vienas! dabar pasikeiciau tai kaip sakai uzkaitus sukasi kaip reaktyvinis lektuvas

Šį pranešimą redagavo Mingas23: 2006 gegužės 24 - 17:28

  • 0

#43 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 25 - 01:40

beje, ar turbininiu dizeliu vartotojai, ar jus kartais nesumaisote "zyzimo" - isjungus varikli, bei degima - dauguma pas siuos  modelius sukasi turbina - ji taip pat ausinasi nuo perkaitinimo ...

nieko nemaisai? :huh:

per fizikos pamokas kortomis losiau, bet kad uzgesinus varikli gali suktis turbina - netikiu. :wacko:

cmiaukst, per skubejima nytiap sukramtomai isiraiskau :blush:

noretai tai pasakyti:
Isjungus degima (paskus rakteli i degimo isjungimo padeti) , automobilio variklio darbas nera uzgesinamas :blush: , tai atlieka speciali laiko rele, vadinama "turbotaimeriu", kuri keliolika sekundziu palaiko ijungta varikli (ivairiai, berods kazkur apie 15 sek.) leidzianti suktis tuciomis apsukomis ir atausti turbinai.
(ankstesnei ir klaidingai suprantamai , buva orentuota i tai kad tylus naujieji varikliukai dirba liabai tcykiai, bei naetmestinas kartu veikiantis ir radiatoriaus veterokas)
civiliokams nagi cia, nes bomboms butina ...
ir ne visom civiliniam auto taip idiegta, tipo - patys sustoje paburzginkite ~15 sek. :mellow:

kodel taip fiziku pokeristai blefuoja?, vot:
jei sustoje "neismetate pokerio", rizikuojate "losti durniu", kad tepalas esantis ikaitusioje turbinoje sukeps – o tai liabailiabai sutrumpina turbinos amziu. ...tai kaipo pagrindine turbinu gedimo priezastis ...

vo kiek plestis reikeja :o

Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 gegužės 25 - 02:26

  • 0

#44 Mindostis

Mindostis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 248
  • Vieta:Šakiai-Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2006 gegužės 25 - 08:27

panašu jog radau problemą, tik ar teisingai ją nustačiau ar ne biesas žino, žodžiu pas mane zyzelyje yra trys temperatūros davikliai ant varikliaus, toj vietoj kur jungiama grįžtamoji šlanga, kas matė supras. Taigi nuėmus vieno iš tų daviklių (rudos spalvos) fiške ventiliatoriai įsijungia, o kitaip kaitink nekaitines jie neįsijungs. Dar pastebėjau, kad pačio daviklio viršūnėlė sukiojasi, todėl įtariu, kad problema daviklis. Bandė matuoti varžą, bet kad niekas nežino kokia turi būti, tai niekas ir nenustatė tiksliai, o pas Eimutį toli. Beje iš pastebėjimų pas mane stovi klima šiokia tokia, o girdėjau, jog iš to daviklio ventiliatorių įjungimas kažkaip eina per klimą ir ten kažkokiu būdu susireguliuoja kada pūsti kada ne. Tad kyla klausimas ar teisingai mastau, kad pakeitus tą daviklį turėtų įsijungti ventiliatoriai, o gal sliekų ieškoti prie klimos, nors logiškai jeigu nuėmus fiškę ventiliatorius veikia, tai klima tam jokios įtakos neturi o kaltas tik tas daviklis. kaip mastote, gal buvo kam nors taip ????
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0