Peršokti prie turinio


Isjungus degima neausinamas radiatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#1 Svečias_Mingas23_*

Svečias_Mingas23_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 22 - 19:28

Tokia problemele iskilo! Anksciau budavo jei uzkaista variklis ir isijungia ventiliatoriai tai isjungus degima jie vis dar sukdavosi kol atausdavo radiatorius! Dabar isjungus degima issijungia ir ventiliatoriai! Kame cia problema, ar koki davikli reikia pakeisti? Jei kas zinot parasykit Aciu Peugeot 605 3.0 12v
  • 0

#2 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 07:04

Na negaliu tau patart nieko konkrieciai, tik kaip pastebejimas - pas mane niekada nebuvo kitaip kaip ir dabar - isjungus degima issijungia ir ausinimas. Bet tai juk normalu - vistiek tu neatausinsi variklio net kai ventiliatorius ir veikia po variklio isjungimo nes nera tosolo cirkuliacijos, taip kad gaunasi tik akumo isnaudojimas veltui....Nes tokiu budu yra tik atausinamas tosolas radiatoriuje ir tiek. Taip kad gal ir nesuk del to per daug galvos.... <_<
  • 0

#3 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 07:37

Na negaliu tau patart nieko konkrieciai, tik kaip pastebejimas - pas mane niekada nebuvo kitaip kaip ir dabar - isjungus degima issijungia ir ausinimas. Bet tai juk normalu - vistiek tu neatausinsi variklio net kai ventiliatorius ir veikia po variklio isjungimo nes nera tosolo cirkuliacijos, taip kad gaunasi tik akumo isnaudojimas veltui....Nes tokiu budu yra tik atausinamas tosolas radiatoriuje ir tiek. Taip kad gal ir nesuk del to per daug galvos.... <_<

Na pvz audylose ventiliatorius lieka įjungtas net išjungus degimą. Manau, kad ventiliatoriaus veikimas po raktelio ištraukimo vis viena yra reikalingas. Na dabar aš jei matau, kad temperatūra aukšta, tai palaikau variklį įjungtą, kol nukris temperatūra. Nesvabu, kad necirkuliuoja sistemoje aušinimo skystis, radiatorius ataušinamas, šiek tiek temperatūra vis viena sumažėja ir variklio skyriuje. Aš tai taip manau. net kilo mintis kažkaip užmaitinti tą ventiliatorių nuo nuolatinio pliuso, kad net nuo spynelės negaudamas jis galėtų dirbti. Tik gal kiek baisu, kad nuo kokio trumpo jungimo nesusviltų kada mašina.
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 gegužės 23 - 07:41

lygiai taip pati pastebejau pas save ir manyciau jog priklauso nuo radiatoriaus temperaturos ar is karto sustoja ar dar sukasi isjungus degima.
  • 0

#5 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 07:49

Na taip, audinese yra taip..... Gal tu irgi esi kazkiek teisus del to atausinimo kazkokio tai kai variklis isjungtas.... <_< Bet cia keblus variantas, nes buna taip, kad tas termo-jungiklis pareina ir vientiliatorius isijunges gali suktis visa para...... :unsure: Taip kad cia yra savu pliusu ir minusu. Anyway, jei norisi kad butu kitaip nei dabar, tai teikia kolegai jieskoti gedimo- paimti is p605 manualo ausinimo sistemos schema (tikrai ten yra) ir ziureti kas, kur ir kada ateina bei tikrinti tai masinoje.... :blush:
  • 0

#6 Svečias_Pežas_*

Svečias_Pežas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 10:49

Taigi cia ne audine o jai nori kad ventiliatoriai suktusi tai stok i ziedu kluba :D kazkaip as sita dalyka tik pas senesnes 100 pastebejas esu daugiau neivienam kitam modelyje, gal demesio netkreipdavau tik as nelabai suprantu tikslo ausinti radiatoriu kai nedirba variklis :wacko: kam to reikia varikliuj isto jokios naudos o ir radiatoriuj jokio skirtumo :wacko:

Šį pranešimą redagavo Pežas: 2006 gegužės 23 - 10:50

  • 0

#7 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 gegužės 23 - 10:53

VW irgi ausina...
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#8 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2006 gegužės 23 - 11:19

pas p406 1.9td isjungus degima ventiliatorius sukasi logiskas sprendimas tokiu atveju kai isjungi motora ir tuoj vel vaziuosi, arba isjungi motora kad ataustu ausinimo skystis
  • 0

#9 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 23 - 11:45

tik as nelabai suprantu tikslo ausinti radiatoriu kai nedirba variklis :wacko:
kam to reikia varikliuj isto jokios naudos o ir radiatoriuj jokio skirtumo :wacko:

Va jeigu nesupranti, tai dar nereiškia, kad tai blogai. Bet kai susikraipys galva, tada neverkšlenk ;) Fiziką tingiu aiškint, reikėjo mokykloj ne kortom lošt
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#10 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 12:16

Kita vertus, man toks klausimas pakilo: gerai, tarkim pajungiam nuolatinį pliusą ventiliatoriui, o ne nuo degimo, kaip yra dabar, bet gal ištraukus raktelį, nebelieka srovės grandinėje, todėl daviklis neduoda duomenų ir neįjungia ventiliatoriaus, todėl pliuso padavimas nelabai ką pagelbėtų. Sorry, jei nusikalbėjau, nesu elektrikas.
  • 0

#11 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 12:18

Karocia situacia tokia: jei varikli uzhgesini ties 90 laipsniu (normali darbine temp) tada joks ventiletorius neveiks uzgesinus motora. taciau jei uzgesinsi o temperatura radiatoriuje bus 100 ir daugiau?! kas jau yra blogai bet pakenciama, termo daviklis ausins ventiliatoriumi tol kol pasieks 90laipsniu, cia viskas uzgesinus varikli.. pas diezelius situacija nalaogiska, tiesiog dyzeliukas jau ties 90laipsniu automatiskai jungia ventiliatoriu... nes anie juk labiau temperaturos bijo.. todel rakinkit nafik tema nes tiesiog daug bereikalingo bazaro :)

Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 gegužės 23 - 12:26

  • 0

#12 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 gegužės 23 - 12:30

Va jeigu nesupranti, tai dar nereiškia, kad tai blogai. Bet kai susikraipys galva, tada neverkšlenk ;) Fiziką tingiu aiškint, reikėjo mokykloj ne kortom lošt

nu pabandom prisiminti ta fizika. karstas skystis juda aukstyn, saltas zemyn, juk ta norejai pasakyti?
jei radiatorius stovetu auksciau uz variklio galva, tai butu kazkokia nauda, o dabar gal tik tuo, kad oro srautas uz radiatoriaus kazkiek kabina ir varikli...
  • 0

#13 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 gegužės 23 - 12:56

jei radiatorius stovetu auksciau uz variklio galva, tai butu kazkokia nauda, o dabar gal tik tuo, kad oro srautas uz radiatoriaus kazkiek kabina ir varikli...

Bent jau pas mane iejimas i radiatoriu - apacioje, isejimas - virsuje. Tai kodel neturetu cirkuliuot skystis?
  • 0

#14 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 gegužės 23 - 13:36

kai turejau benzinini dvilitri 405-ta, tai karsta diena tekdavo stebeti toki reiskini - po kamscio atvaziuoji i aikstele, variklio temperatura 100, ventiliatoriai sukasi antru greiciu. Masina gesinama, ventiliatoriai lieka suktis. Po poros minuciu vel ijungiamas degimas - variklio temperatura jau 110, uzkurus is karto krenta iki 80. Dar karta apmasciau ir dabar manau jog si problema greiciausiai del to jog radiatorius su pletimosi bakeliu viename buvo ir tikriausiai sunkiai grizdavo atausintas skystis per apatine slanga variklin... pirma mintis buvo jog kadangi isejimas is galvos ir iejimas i radiatoriu viename aukstyje, tai karstam skysciui tiesiog nera kur kilti...
  • 0

#15 Sportas

Sportas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 448
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605, 3.0 l, 12v

Parašyta 2006 gegužės 23 - 13:42

nu pabandom prisiminti ta fizika. karstas skystis juda aukstyn, saltas zemyn, juk ta norejai pasakyti?
jei radiatorius stovetu auksciau uz variklio galva, tai butu kazkokia nauda, o dabar gal tik tuo, kad oro srautas uz radiatoriaus kazkiek kabina ir varikli...

jo Darka matyt gerai pastebejo kad tu kortom losei o ne fizika mokeisi...
del cirkuliacijos tai gerai tu parasei bet ne viska tu supratai ka Darka tau bande pasakyt... ^_^
  • 0
Automobiliu dazymas, remontas
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...

#16 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 14:28

Kolegos, manau nera cia "vieno geriausio ir teisingiausio" varianto :blush: Pvz., kai var. uzgesintas, tai cirkuliacijos tikrai nera ir ausinti radiatoriu norint atausinti varikli beveik neefektyvu (dar ir akuma sodint...)... -_- Kita vertus <_< - galima daryti prielaida, kad atausintas skystis radiatoriuje kaz-kiek atausina ir visa likusi skysti variklyje net jam ir neveikiant (na pagal minetos cia fizikos desni, kad siluma sklenda nuo karstesnio kuno prie saltesnio...)... Taciau ant kiek toks ausinimo budas (principas) yra efektyvus realybeje gana sunku pasakyti.... :unsure:
  • 0

#17 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 gegužės 23 - 14:40

As tai pastoviai darau taip, jei turiu sekunde tai paburbunu matara kol isjungs ventiliatorius(dar peciuka i max siluma), tik tada isjungineju viska. Nes buvo laikai, kai to nedariau, o radiatorius buvo pavarges, tai po karsto gesinimo visada ant radiat. bakelio rasdavau issipletusi, isdziuvusi tosola. Nesukant galvos supratau, kad geriausiai pries gesinant reikia biski atausinti tosola. Tarpkitko pas mano 405 ventiliatorius be degimo neveikia nekada.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#18 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 gegužės 23 - 14:52

Dar apie karšto variklio gesinimą. Tik užgesinus sunkiai dirbusį matarą (karšta galva), sustojus pompai galvoje esantis aušinimo skystis staigiai įkaista nuo tos galvos (šilumai tai reikia kažkur dėtis). O cirkuliacijos tai jau nabėr, ir jis nebenunešamas radiatoriun. Nu gal kažkiek minimaliai jis juda (fizika, aukštyn/žemyn). Taigis, idėja po sunkaus darbo leisti motorui trumpam ataušti ir išsivaikščioti karščiui, ko gero nėra bloga.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#19 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 23 - 15:31

Klausykit. Viskas ten yra gerai su ta cirkuliacija. Viso tų ventiliatorių po užgesinimo esmė yra ne tik temperatūrų skirtumai, bet ir slėgio skirtumai, kurie tą skystį stumia. Tingiu aiškint baisiai. Prie oooo kada nors pastovėkit ir pastebėsit sakykim tokį bajerį, kad užgesinus variklį (na dar ventiliatoriai neveikė) ir pastovėjus truputį, jie pradeda po kiek laiko zirst. Manau šiaip sau kažkas papildomų taimerių gal ten nemontavo? Kas dėl palyginimo tarp oooo ir pugų radiatorių, tai oooo dėl vietos stokos (vistik mataras stovi išilgai, o snukis ir taip ilgas) statė labai mažus radiatorius, bet galingus ventiliatorius ir ne vienas dėl to verkė. Va pugų radiatoriai truputį didesni ir problemų mažiau.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#20 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 gegužės 23 - 15:49

Fizika fizikomis, o dabar gal atsiras kas zinantis pas kuriuos pugus turetu veikti/isijungti ventiliatorius po masinos uzgesinimo ? As asmeniskai savo auto dar nei karto nemaciau veikiancio ventiliatoriaus, dar nebuvo uzkaites daugiau kaip ~90-95. O jei pavaziavus ir po poros minuciu uzsivedus temperatura buna ~100 bet momentaliai krenta iki ~80
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0