Jei vandens jau įsrebiama per oro paėmimą, tai ir benzui ir dyzeliui tas pats Brisiaus galas ateina. Gan skaudžiai. Šioj temoj jau buvo minėtas nelemtas hidrosmūgis - skystis (vanduo) ne toks spūdus kaip dujos (oras). Remontas brungus (švaistiklių, alkūninio veleno keitimas, ir pan.). Temos autorius gali daugiau papasakotikaip nesusiprateliui gal galit paaiskint: kodel su dyzeliu ne taip pavinga per vandenius plaukt kaip su benzu?
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
Jei vandens dar nesrebia, tik variklis užpilamas ar aptaškomas, benzininis greičiausiai užges vandeniui patekus ant paskirstytojo, aukštos įtampos laidų ar žvakių - užtrumpinus "kibirkštis nueis į korpusą" ir neįsižiebs žvakėje. Išdžiuvus varikliui - vesis vėl kaip bitutė - remonto jokio nereikia, tik iš balos ištrauk. Dyzeliui tokios bėdos kaip ir nelabai gręsia - vandeniu užpylus aukšto slėgio vamzdelius, jiems juk nieko neatsitiks - variklis neužges. Na bet čia gal aktualiau senesniems dyzeliams. Naujesni su savo elektrofikacija ko gero neapsidžiaugtų maudynėmis.
Kaip tik per Labą Rytą per spaudos apžvalgą anonsavo šiandienos Greitkelį (LRyto priedą). Straipsnis "Vanduo pragaištingas dyzeliniams varikliams". Na mol gležnas benzas tik gaves purslų iškart užgęsta. O dyzelis, nelyg koks pijokas - brenda kol galutinai neprisprogsta.