Diskiniai stabdziai Girling
#21
Posted 2003 July 25 - 17:26
#22
Posted 2003 July 25 - 19:47
#23
Posted 2003 July 25 - 21:05
Be problemu, pas mane ilgesnis vamzdelis buvo, tai turejau susukt 360 laipsniu apskritima, kad tiktu ilgis. Taip tik atrodo, kad ten sunku, bet is tikro visiskai paprasta.Ok, sulenk tokį vamzduką 90 laipsnių kampu jo neužspaudęs
#24 Svečias_Merunas_*
Posted 2003 July 26 - 07:41
#25
Posted 2003 July 28 - 08:37
Vilnius
#26
Posted 2003 July 28 - 17:35
Tai pats keitei ar kas padejo, ar sudetinga buvo?Vamzdelis sekmingai pakeistas ir oras is sistemos pasalintas, ka reiskia skaudi patirtis!
#27
Posted 2003 July 29 - 09:15
Viska padariau pats, tik buvo labai sunku atsukti seno vamzdelio gala!Tai pats keitei ar kas padejo, ar sudetinga buvo?
Vilnius
#28
Posted 2003 July 30 - 18:19
Va va, ten sudetingiausia operacija, pripuski WD40, eini parukyt, grizti, papurski WD40, vel eini parukyt, ava po to einu atsukinetViska padariau pats, tik buvo labai sunku atsukti seno vamzdelio gala!Tai pats keitei ar kas padejo, ar sudetinga buvo?
#29
Posted 2003 August 04 - 08:11
Vilnius
#30
Posted 2003 August 04 - 17:30
Manau kad betkuriame servise tau juos issuks su teisingom replem (uzsifiksuojanciom), tik ar kiekvienas servisas tures tinkamus pezinius naujus varztus, o gal jie visi vienodi?Atsitiko taip, kad reikia nuorinti priekinius cilindrus, o nuorinimo varzteliai, jau prirudyje ir dar nuslifoti iki apvalios formos, tad issukti neimanoma . Is cia klausimas, kas gali atsukti ir pakeisti tos varztukus, ar PA ar Zibintas gali tureti tokiu figniuskiu ar reikia kreiptis i Kemi, Tanagra, patarkit please!
#31
Posted 2003 August 04 - 18:04
Nezinau kaip su galiniais diskiniais, bet su priekiniu suportu nuorinimu 405 yra baisi beda - nuorinimo varztai padaryti is levo metalo, kuris prikepa suporte praktiskai mirtinai, ir 90 proc. tokiu atveju atsukinejant luzta. Man teko keistis abudu priekinius suportus, tad ieskodamas savartynuose pries perkant prasiau, kad atsuktu nuorinima, tik tada pirksiu - visais atvejais nepadejo nei WD, nei parukymai - nuorinimo varztai nulusdavo. rezultate mano vienam suporte teko statyti varsta, pries tai prasigrezus nulauztaji, o kitas atsisuko po labai ilgu parukymu, atsardiai pries atsukant stuksenant plaktuku ir puskiant ne WD, o toki birzgalu, kuris dar parsiduoda Maximoi, ir rus. vadinasi "zidkiy kluts" (tipo skystas visraktis), jis yra pagamintas rugstiniu pagrindu ir pakankami veiksmingas. Yra viena iseitis - jeigu pavyko sekmingai atsukti nuorinima, reikia gudraus tekintojo, kuris istekintu nuorinimo varstus is plieno, arba dar geriau is zalvario, ir pries uzukinejant sutepti specialiu vario tepalu. Tai tiek asmenines patirties apie nuorinima. Tiesa, galia mano turetuose auto budavo bugniniai stabdziai, ir tenai cilindriukuose problemu su atsukimu nebudavo.Manau kad betkuriame servise tau juos issuks su teisingom replem (uzsifiksuojanciom), tik ar kiekvienas servisas tures tinkamus pezinius naujus varztus, o gal jie visi vienodi?Atsitiko taip, kad reikia nuorinti priekinius cilindrus, o nuorinimo varzteliai, jau prirudyje ir dar nuslifoti iki apvalios formos, tad issukti neimanoma . Is cia klausimas, kas gali atsukti ir pakeisti tos varztukus, ar PA ar Zibintas gali tureti tokiu figniuskiu ar reikia kreiptis i Kemi, Tanagra, patarkit please!
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#32
Posted 2003 August 05 - 18:34
#33 Svečias_Bad Boy_*
Posted 2003 August 06 - 07:15
#34
Posted 2003 August 06 - 07:46
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#35 Svečias_Bad Boy_*
Posted 2003 August 06 - 07:50
Tai jai jis isdziusta , kam tamsta spyneles sutepinejat?O man WD padeda ir aš visada su jo pagalba lengvai viską atsukinėju. Bet aš jį tik ir naudoju tam, kad atsukt ką nors arba žiemą spynelėm sutept ir niekada man jos neužšaldavo. Zoviesus tept su su juo, tai reikia proto turėt. Jis išdžiūsta ir visas tepimas baigiasi, tai tu Bad Boy dar sviestu juos sutepk, tai geriau veiks. Reikia daiktą pagal paskirtį naudot, tada nereiks nesąmonių kalbėt
O jai kalbeti apie paskirti tad paskaityk ant W40 ka raso
#36
Posted 2003 August 06 - 08:01
O tepu spyneles todėl, kad jis vandenį išspaudžia ir kartu su juo išgaruoja.Tai jai jis isdziusta , kam tamsta spyneles sutepinejat?
O jai kalbeti apie paskirti tad paskaityk ant W40 ka raso
O dėl instrukcijos galiu aš tavęs kitaip paklaust, tai ko į variklį jo nepili?
Reikia atidžiau skaityt instrukcijas ir nereikia viską pažodžiui traktuot, jeigu parašyta kad turi tepančiųjų savybių, tai dar nereiškia kad galima jį pilt į visus galus, sviestas, aliejus irgi turi tepimo savybių. Aš pavyzdžiui vyrius irgi juo supurškiu, bet tik tam, kad atitirpintų rūdis, poto švariai nuvalau ir sutepu normaliu tepalu. Va tada viskas ir normaliai laiko, niekas nebraška ir problemų ilgam nebūna, o beto ir neaiškinu, kad jis šūdas. Universalių daiktų nebūna, tepalų irgi.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#37 Svečias_Bad Boy_*
Posted 2003 August 06 - 08:16
#38
Posted 2003 August 06 - 08:22
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#39 Svečias_Bad Boy_*
Posted 2003 August 06 - 08:25
#40
Posted 2003 August 06 - 09:50
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users