P406 del priekines vaziuokles
#21 Svečias_Qze_*
Parašyta 2006 lapkričio 09 - 12:22
#22
Parašyta 2006 lapkričio 09 - 19:47
#23
Parašyta 2006 lapkričio 10 - 21:26
Tik šiaip pasidalinau patirtimi,gal kam ir tokia bėda pasitaikys.nium pas mane ne tame problema kad ne variklio pagalve issiaikinau jau senai visa beda suporto laikiklyje
#24 Svečias_Aude_*
Parašyta 2006 lapkričio 28 - 21:57
#25
Parašyta 2006 lapkričio 29 - 08:15
O kam tau tas sakes prisireike keisti? Jei atmintis nepaveda, bent jau pas porestailingini 406'a keciaisi sailent blokai bei sarnyras atskirai? O jei tau jis sulinko, tai geriau jau ieskok savartyne. Bijau, jog apart orginalo, kurio kaina tikrai nustebins, vargu ka ar rasi.gal kas yra keites priekines šakes ir žino kiek kainuoja
#26 Svečias_Diurex_*
Parašyta 2007 sausio 05 - 13:44
bet subyra, man buvo tiek subyrejes, kad pakelus mashina ir atsukus kelis varshtukus, visas ratas ishkrito, kadangi amortikas visishkai nebelaike ir ishsimove ish savo vietos, buciau koky kart pashokes y ora netycia, taj buciau nusileides be rato manauLabai jau retai kada pezam amortikai subyra.
#27
Parašyta 2007 sausio 06 - 11:23
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 sausio 06 - 11:25
#28
Parašyta 2007 sausio 06 - 19:25
ten yra plaukiojantis salenblokas,apatiniam taske salia amortiko tvirtinimo.tai,kai jo guma susidevi gaunasi laisvumas ir atsiranda tas barskejimas.kaina 30lt.pakeitimas dziundzavotas.kad ji pakeist,reikia isardyt visa mazga.jei pats keisi,parasysiu kaip isimti neardant.Dar prie to pacio pasidomesiu, ar tiesa, kad 406 (1995-10) eina skirtingos detales? Nes kai servise paprasiau patikrinti ir uzsakyti detales kiuriu reikia mano pakabai, o pasikeisiu pats, tai pradejo pasakoti, kad detales reikia keisti tik su pavydziu. Nes tipo buna skiriasi net tu paciu metu masinos detales, milimetrais. Ar tai tiesa, ar cia tik norejo zmogus, kad butent pas ji servie palikciau taisyti masina?
Nes pas mane irgi tokia situacija, kad jau braska-barska ir galas ir priekis. Ypac tai girdisi vaziuojant per duobes, pasukant vaira iki galo i kaire puse (cia zinau tiksliai, kad su desine vaitro trauke kazkas ar tai jos antgaliu) ir... staigiai gazuojant ir atleidziant akseleratoriaus pedala pasigirsta toks "dulkst" (gal tipo atraminiai guoliai).
Ryt eisiu i garaza viska tikrinti ir ziureti.
beja, servise man pasake, kad reikia keisti sitas detales (priekis - jau kartojuosi, nes buvo tokia tema apie kaina tvarkymo): du sarnyrai (tiksliau vienas, desinysis, bet tipo keicia iskarto du), du sailentblokai, viena vairo trauke (desinio rato), atraminiai guoliai (tik abejoju ar tikrai juos reikia keisti).
Ir dar klausimeli. Biski ne i tema, bet prie to pacio. Stovint ant laisvo, siek tiek krenta variklio apsukos. labai trumpam. Po kokiu 20 sekundziu vel normalizuojasi. Ir taip periodiskai.
#29
Parašyta 2007 sausio 06 - 21:39
#30 Svečias_Salaam_*
Parašyta 2007 kovo 13 - 13:30
#31 Svečias_Fraerox_*
Parašyta 2007 kovo 14 - 21:38
butent tas ir buvo pakeiciau ir bildesiukas dingoDabar paklausykit manęs, seno durniaus. Apturėjau turbūt tokią pačią problemą.Visą vasarą ir dalį rudens krušausi nieko nerasdamas. Pakeičiau abi stabilnyko traukes,nepadėjo.Servisus prikankinau,nerado. Jei pas tave bilsteli važiuojant lėtai per gilesnes duobes, pažiūrėk į dešinę variklio pagalvę, kur po vairo tepalo bakeliu. Ji įsisisuka į lonžerone esančią plokštelę.Nors kiek atsilaisvino- gauni labai efektingą bildesį tavo minėtose situacijose.
#32
Parašyta 2007 kovo 29 - 19:57
o gal gali tikslesni adresa pasakyt? nes zinau kad tj pacioj gatvej yra dvi vietos kur tuo paciu uzsiima. bent jau sklebimus maxciau, kad technikos 3 ir 27. tai va lavai butu idomu suzinot kur duoda tokia garantija.stabilizatoriaus traukutes restauravaus technikos g., sumokejau berods po 40 ar po 45 lt neprisimenu. dar ir garantija 60 000 km israse. manau normaliai.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0