Peršokti prie turinio


P406 del priekines vaziuokles


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 31

#21 Svečias_Qze_*

Svečias_Qze_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 12:22

Pozymiai: pajudant is vietos, stabdant darant posukius girdisi vienkartinis "belst" - manau maskatuojasi variklis. Jau kazkur rasiau: Jei V6 variklis, kainuos apie 200 lt virsutine pagalve+keitimas CP servise. Reik uzsakinet - laukt apie savaite. Kitur ieskot neverta, gamina tik pats ponas PUG. Kupams buna 2 skirtingu tipu, priklausomai nuo metu: pvz mano ir Pauliuko333 skiriasi, nors ir nesmarkiai. Tik ziniu
  • 0

#22 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 19:47

Man pagalvės keisri visai nereikėjo, o tik ją daveržti. O radau priežastį liaudišku metodu . Padėjau prie priekinio dešinės pusės domkrato atramos taško dvi plytas, pakišau medinį balkį. Gavosi lyg toks svertas.Įsupau juo mašiną, kad stipriai siūbuotų į šonus. Garsas kartojosi sulig kiekvienu stipresniu pasupimu. Beliko pasikviesti bendradarbį ir, atsidarius kapotą,nesunkiai radom. Veržti pagalvę reikia atleidus centrinį varžtą.
  • 0
... labai piktas diedas...

#23 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 21:26

nium pas mane ne tame problema kad ne variklio pagalve issiaikinau jau senai ^_^ visa beda suporto laikiklyje :D

Tik šiaip pasidalinau patirtimi,gal kam ir tokia bėda pasitaikys.
  • 0
... labai piktas diedas...

#24 Svečias_Aude_*

Svečias_Aude_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 28 - 21:57

gal kas yra keites priekines šakes ir žino kiek kainuoja :huh:
  • 0

#25 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 lapkričio 29 - 08:15

gal kas yra keites priekines šakes ir žino kiek kainuoja :huh:

O kam tau tas sakes prisireike keisti? Jei atmintis nepaveda, bent jau pas porestailingini 406'a keciaisi sailent blokai bei sarnyras atskirai? O jei tau jis sulinko, tai geriau jau ieskok savartyne. Bijau, jog apart orginalo, kurio kaina tikrai nustebins, vargu ka ar rasi.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#26 Svečias_Diurex_*

Svečias_Diurex_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 sausio 05 - 13:44

Labai jau retai kada pezam amortikai subyra.

bet subyra, man buvo tiek subyrejes, kad pakelus mashina ir atsukus kelis varshtukus, visas ratas ishkrito, kadangi amortikas visishkai nebelaike ir ishsimove ish savo vietos, buciau koky kart pashokes y ora netycia, taj buciau nusileides be rato manau :D
  • 0

#27 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 11:23

Dar prie to pacio pasidomesiu, ar tiesa, kad 406 (1995-10) eina skirtingos detales? Nes kai servise paprasiau patikrinti ir uzsakyti detales kiuriu reikia mano pakabai, o pasikeisiu pats, tai pradejo pasakoti, kad detales reikia keisti tik su pavydziu. Nes tipo buna skiriasi net tu paciu metu masinos detales, milimetrais. Ar tai tiesa, ar cia tik norejo zmogus, kad butent pas ji servie palikciau taisyti masina? Nes pas mane irgi tokia situacija, kad jau braska-barska ir galas ir priekis. :) Ypac tai girdisi vaziuojant per duobes, pasukant vaira iki galo i kaire puse (cia zinau tiksliai, kad su desine vaitro trauke kazkas ar tai jos antgaliu) ir... staigiai gazuojant ir atleidziant akseleratoriaus pedala pasigirsta toks "dulkst" (gal tipo atraminiai guoliai). Ryt eisiu i garaza viska tikrinti ir ziureti. :) beja, servise man pasake, kad reikia keisti sitas detales (priekis - jau kartojuosi, nes buvo tokia tema apie kaina tvarkymo): du sarnyrai (tiksliau vienas, desinysis, bet tipo keicia iskarto du), du sailentblokai, viena vairo trauke (desinio rato), atraminiai guoliai (tik abejoju ar tikrai juos reikia keisti). Ir dar klausimeli. Biski ne i tema, bet prie to pacio. Stovint ant laisvo, siek tiek krenta variklio apsukos. labai trumpam. Po kokiu 20 sekundziu vel normalizuojasi. Ir taip periodiskai.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2007 sausio 06 - 11:25

  • 0

#28 Panasius

Panasius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 405,406

Parašyta 2007 sausio 06 - 19:25

Dar prie to pacio pasidomesiu, ar tiesa, kad 406 (1995-10) eina skirtingos detales? Nes kai servise paprasiau patikrinti ir uzsakyti detales kiuriu reikia mano pakabai, o pasikeisiu pats, tai pradejo pasakoti, kad detales reikia keisti tik su pavydziu. Nes tipo buna skiriasi net tu paciu metu masinos detales, milimetrais. Ar tai tiesa, ar cia tik norejo zmogus, kad butent pas ji servie palikciau taisyti masina?
Nes pas mane irgi tokia situacija, kad jau braska-barska ir galas ir priekis. :) Ypac tai girdisi vaziuojant per duobes, pasukant vaira iki galo i kaire puse (cia zinau tiksliai, kad su desine vaitro trauke kazkas ar tai jos antgaliu) ir... staigiai gazuojant ir atleidziant akseleratoriaus pedala pasigirsta toks "dulkst" (gal tipo atraminiai guoliai).
Ryt eisiu i garaza viska tikrinti ir ziureti. :)

beja, servise man pasake, kad reikia keisti sitas detales (priekis - jau kartojuosi, nes buvo tokia tema apie kaina tvarkymo): du sarnyrai (tiksliau vienas, desinysis, bet tipo keicia iskarto du), du sailentblokai, viena vairo trauke (desinio rato), atraminiai guoliai (tik abejoju ar tikrai juos reikia keisti).

Ir dar klausimeli. Biski ne i tema, bet prie to pacio. Stovint ant laisvo, siek tiek krenta variklio apsukos. labai trumpam. Po kokiu 20 sekundziu vel normalizuojasi. Ir taip periodiskai.

ten yra plaukiojantis salenblokas,apatiniam taske salia amortiko tvirtinimo.tai,kai jo guma susidevi gaunasi laisvumas ir atsiranda tas barskejimas.kaina 30lt.pakeitimas dziundzavotas.kad ji pakeist,reikia isardyt visa mazga.jei pats keisi,parasysiu kaip isimti neardant.
  • 0

#29 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2007 sausio 06 - 21:39

Hmm... tikra butu neprosal gauti patarima, nes su tevu norime abu keisti dalis. I servisa gaila pinigu. :D Tik... keistai skamba "isimti neeardant", o kaip su idejimu? :) Irgi neardant? :D
  • 0

#30 Svečias_Salaam_*

Svečias_Salaam_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 13 - 13:30

406 95 12 menesio. keiciau veriklio voztuvu rieboklius ir apturejau vargo gumeliu isekodamas. zibinte teko pirkt. ir tai su pavyzdziu. kazkas neaiskaus... pagal kebulo nr sako toks turetu but o pas many stovejo kitoks... Ti vo bezabrazija...
  • 0

#31 Svečias_Fraerox_*

Svečias_Fraerox_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 kovo 14 - 21:38

Dabar paklausykit manęs, seno durniaus. Apturėjau turbūt tokią pačią problemą.Visą vasarą ir dalį rudens krušausi nieko nerasdamas. Pakeičiau abi stabilnyko traukes,nepadėjo.Servisus prikankinau,nerado. Jei pas tave bilsteli važiuojant lėtai per gilesnes duobes, pažiūrėk į dešinę variklio pagalvę, kur po vairo tepalo bakeliu. Ji įsisisuka į lonžerone esančią plokštelę.Nors kiek atsilaisvino- gauni labai efektingą bildesį tavo minėtose situacijose.

butent tas ir buvo pakeiciau ir bildesiukas dingo :D :D :D
  • 0

#32 Wyz

Wyz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 115
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Parašyta 2007 kovo 29 - 19:57

stabilizatoriaus traukutes restauravaus technikos g., sumokejau berods po 40 ar po 45 lt neprisimenu. dar ir garantija 60 000 km israse. manau normaliai.

o gal gali tikslesni adresa pasakyt? nes zinau kad tj pacioj gatvej yra dvi vietos kur tuo paciu uzsiima. bent jau sklebimus maxciau, kad technikos 3 ir 27. tai va lavai butu idomu suzinot kur duoda tokia garantija.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0