Peršokti prie turinio


Priekinė panelė


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Svečias_egishka_*

Svečias_egishka_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 08 - 13:07

Nu nesu prieš pežus, bet priėjimas....puse mašinos išsiardyti reikia....pyp
  • 0

#2 Dziao

Dziao
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 375
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Honda prelude 2.0 16v

Parašyta 2006 rugpjūčio 08 - 13:12

Jo, gal kas yra dares butu malonu kad truputi smulkiau isdestitu reiktu issiardyt paziuret pro kur peciukas antifriza leidzia, kaip sakant reikia ruozti roges vasara. Jei konkreciai tai slampa keleivio puses kilimelis... :)
  • 0
Kai visi koziriai tavo rankose - gyvenimas pasiūlo žaisti šachmatais..

Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===

#3 Svečias_egishka_*

Svečias_egishka_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 09 - 01:15

Jo, gal kas yra dares butu malonu kad truputi smulkiau isdestitu reiktu issiardyt paziuret pro kur peciukas antifriza leidzia, kaip sakant reikia ruozti roges vasara. Jei konkreciai tai slampa keleivio puses kilimelis... :)


galiu papasakoti, žinoma saves dar nelaikau specu, gal kas ir kitaip darė... Beje gal kas patartu kaip spidometro troseli gražint i savo vietą? Nes šiuo metu greičio neberodo, bet girdisi kaip suprantu troselio sukimasis

Pacituosiu buvo rašyta:
„tikriausiai kaip jau kolegos minejo, pas tave bus kaltos dvi gumines ziedo formos tarpines, kurios uzmautos ant dveju i peciuko radiatoriu ieinanciu aliuminio vamzdliu - nuo laiko juos sukieteja ir neatlieka savo paskirties. Kad jas pakeisti tikrai teks siek tiek pasikankinti , kadangi turi tik 2 variantus kai tai padaryti :
oficialus-
nuimi visa priekine panele ir kulturingai istrauki (jei reikia) radiatoriu, atjungi vamzdelius ir keiti tarpines (ar visa radiatoriu jei reikia), taciau tai gana sudetingas ir ilgas procesas.
Neoficialus (teko paciam taip daryti)-
Pirmiausia nuleidi visa ausinimo skysti is sistemos-nuleidimo varztas turi buti desiniame(vairuotojo puse) apatiniame priekinio variklio radiatoriaus sone (salia ABS pompos). Tada nuimi apatine plastikine salono apdailos panele (absivke) prie kaires keleivio kojos- tam padaryti reikia atsukti viena varzta kuris laiko oro putimo i kojas angos apdailos plastmase. Nepatrukdys jei nuimsi ir bardacioka-bus daugiau vietos kuriosu ten ir taip neperdaugiausia Tada pasilenkes pamatysi minetus 2 aliumino vamzdelius. Jie isistato i radatoriu (prie kaires keleivio kojos mazdaug automagnetolos lygyje) ir laikomi jame su plokstele, kuri prisukta vienu varztu. Reikalas tas, kad tam kad ji atsukti, tau reikes susirasti ilga kryzmini atsuktuva ir priekines paneles sone ties to varzto galvute pragrezti mazyte skylute (juos nesimatys kai uzdiesi plastikinia apdailos panele atgal) kad geletum pro ja prakisti atsuktuva ir atsukti varzta. Tada atsuki ji, padejes skudura atsargiai istrauki vamzdelius is raiatoriaus (gali buti siek tiek nelengva nes jie visu ilgiu nueina i variklio skyriu ir nelabai nori kur nors pasistumti i sona), palauki kol islases tosolo likuciai i skudura ar kokia talpa, nuimi senas tarpines, vamzdeliu galus ir ju istatymo radiatoriuje vietas nuvalai ir viska surinki atgal atbuline tvarka, isipili ausinimo skysti.
Pageidautina pasirupinti kokiu nors sviesos saltiniu, ilgu atsuktvu bei 2-3 valandomis laisvo laiko kad viska ramiai ir gerai atlikti. Pats jokiu problemu po remonto neturiu - kilimeliai sausi, langai nerasuoja, tik rankas siek tiek issitiapiau...
Sekmes!“
Žinoma gali būti ir kitas variantas kaip ir man buvo kiauras pats pečiukas, čia vėl gi tavo reikalas ką su juo darysi? keisi nauju? tvarkysi tą patį?

Šį pranešimą redagavo egishka: 2006 rugpjūčio 09 - 01:31

  • 0

#4 sauLIUX

sauLIUX
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 81
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:P406 2.1

Parašyta 2006 rugpjūčio 21 - 18:50

Jo neblogai viska tu cia aprasei :rolleyes: neseniai pats ardziau visa panele. nieko sudetingo, tik laiko reikia. tiesa surinkus atgal, liko 2 varztai. bet kaip sakoma po gero meistro darbo visada detaliu lieka :beer:

Šį pranešimą redagavo sauliux: 2006 rugpjūčio 21 - 18:51

  • 0

#5 Svečias_Tuginis_*

Svečias_Tuginis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 21 - 19:20

Troseli pats keiciau,nieko sudetingo jis pagal ideja pats turi ilyst i savo vieta kai uzdedineji spirumetra,svarbu kad antgalis stovetu tiesei. Jei nori lengvai pakeist tai pradzioj nuimk vaira (as pasts nenuiminejau,tai buvo ganetinai sudetinga),nes labai nepatogu isiminet spidometra,okai nuimsi spidometra pamatysi,kad ten nieko sudetingo nera,troselio prie spidometro nereikia tvirtint,ten ant troselio yra uzdetas burbulas kuris laiko troseli ir neleidzia jan judeti i apacia,o is virsaus prispaudzia spidometras. zodziu isardyk ir viskas bus labai aisku. O gal tavo troselis luzes?
  • 0

#6 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 rugpjūčio 22 - 06:03

Troseli pats keiciau,nieko sudetingo jis pagal ideja pats turi ilyst i savo vieta kai uzdedineji spirumetra,svarbu kad antgalis stovetu tiesei.
Jei nori lengvai pakeist tai pradzioj nuimk vaira (as pasts nenuiminejau,tai buvo ganetinai sudetinga),nes labai nepatogu isiminet spidometra,okai nuimsi spidometra pamatysi,kad ten nieko sudetingo nera,troselio prie spidometro nereikia tvirtint,ten ant troselio yra uzdetas burbulas kuris laiko troseli ir neleidzia jan judeti i apacia,o is virsaus prispaudzia spidometras. zodziu isardyk ir viskas bus labai aisku.
O gal tavo troselis luzes?

Vairo nuiminėti nereikia.Jis slankiojasi pirmyn atgal ;] O troselį ištraukinėk(ardant) ir istumk į vietą (surenkant) tik iš po kapoto.
Sėkmės :beer:
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#7 Svečias_egishka_*

Svečias_egishka_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 26 - 10:23

dekui uz info :beer:
  • 0

#8 Svečias_egishka_*

Svečias_egishka_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 30 - 17:59

dekui uz info :beer:

Na ar yra galinciu daugiau papasakoti apie troseli is po kapotu?
  • 0

#9 Santana

Santana
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 26
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugout 605 SRI

Parašyta 2006 lapkričio 25 - 22:03

Jo, gal kas yra dares butu malonu kad truputi smulkiau isdestitu reiktu issiardyt paziuret pro kur peciukas antifriza leidzia, kaip sakant reikia ruozti roges vasara. Jei konkreciai tai slampa keleivio puses kilimelis... :)


galiu papasakoti, žinoma saves dar nelaikau specu, gal kas ir kitaip darė... Beje gal kas patartu kaip spidometro troseli gražint i savo vietą? Nes šiuo metu greičio neberodo, bet girdisi kaip suprantu troselio sukimasis

Pacituosiu buvo rašyta:
„tikriausiai kaip jau kolegos minejo, pas tave bus kaltos dvi gumines ziedo formos tarpines, kurios uzmautos ant dveju i peciuko radiatoriu ieinanciu aliuminio vamzdliu - nuo laiko juos sukieteja ir neatlieka savo paskirties. Kad jas pakeisti tikrai teks siek tiek pasikankinti , kadangi turi tik 2 variantus kai tai padaryti :
oficialus-
nuimi visa priekine panele ir kulturingai istrauki (jei reikia) radiatoriu, atjungi vamzdelius ir keiti tarpines (ar visa radiatoriu jei reikia), taciau tai gana sudetingas ir ilgas procesas.
Neoficialus (teko paciam taip daryti)-
Pirmiausia nuleidi visa ausinimo skysti is sistemos-nuleidimo varztas turi buti desiniame(vairuotojo puse) apatiniame priekinio variklio radiatoriaus sone (salia ABS pompos). Tada nuimi apatine plastikine salono apdailos panele (absivke) prie kaires keleivio kojos- tam padaryti reikia atsukti viena varzta kuris laiko oro putimo i kojas angos apdailos plastmase. Nepatrukdys jei nuimsi ir bardacioka-bus daugiau vietos kuriosu ten ir taip neperdaugiausia Tada pasilenkes pamatysi minetus 2 aliumino vamzdelius. Jie isistato i radatoriu (prie kaires keleivio kojos mazdaug automagnetolos lygyje) ir laikomi jame su plokstele, kuri prisukta vienu varztu. Reikalas tas, kad tam kad ji atsukti, tau reikes susirasti ilga kryzmini atsuktuva ir priekines paneles sone ties to varzto galvute pragrezti mazyte skylute (juos nesimatys kai uzdiesi plastikinia apdailos panele atgal) kad geletum pro ja prakisti atsuktuva ir atsukti varzta. Tada atsuki ji, padejes skudura atsargiai istrauki vamzdelius is raiatoriaus (gali buti siek tiek nelengva nes jie visu ilgiu nueina i variklio skyriu ir nelabai nori kur nors pasistumti i sona), palauki kol islases tosolo likuciai i skudura ar kokia talpa, nuimi senas tarpines, vamzdeliu galus ir ju istatymo radiatoriuje vietas nuvalai ir viska surinki atgal atbuline tvarka, isipili ausinimo skysti.
Pageidautina pasirupinti kokiu nors sviesos saltiniu, ilgu atsuktvu bei 2-3 valandomis laisvo laiko kad viska ramiai ir gerai atlikti. Pats jokiu problemu po remonto neturiu - kilimeliai sausi, langai nerasuoja, tik rankas siek tiek issitiapiau...
Sekmes!“
Žinoma gali būti ir kitas variantas kaip ir man buvo kiauras pats pečiukas, čia vėl gi tavo reikalas ką su juo darysi? keisi nauju? tvarkysi tą patį?

Pas mane ta pati problema, įdomu ar tarpinių yra pirkti.
  • 0

#10 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 lapkričio 25 - 22:36

Tarpinės perkamos(nusivežus pavyzdį) HansaFlex'oje/ Kaina 1lt
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#11 Svečias_Mancius_*

Svečias_Mancius_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 25 - 23:18

Jo neblogai viska tu cia aprasei :rolleyes: neseniai pats ardziau visa panele. nieko sudetingo, tik laiko reikia. tiesa surinkus atgal, liko 2 varztai. bet kaip sakoma po gero meistro darbo visada detaliu lieka :beer:

pats pries gera savaite keiciau peciuka. Ardziau visa panele. Varztu neliko :D :D :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0