Peršokti prie turinio


Ikaliau su savo 605 - i kito rura..


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#21 2step

2step
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 14:51

Ten turbut specialus raktas reikalingas (prailginta galvute ar dar koks nors) ?

hm. manau paprastas raktas ant kokiu 15/17 gal:) as nezinau
maciau tik servisiuke kur bamperius tvarko, kaip meistriukas su paprastu T formos (kaip zvakiu raktas) suko.
dar gal pabandyk rato x formos raktu.
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]

#22 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 15:20

Lempas susivirinau ausis.. daba lyg ir ok.. buferis irgi laikosi, bet jis pasislinkes link vairuotojo - kartu su balkiu, per kelis mm.

o siaip tai isvaizda - pakenciama dar :)

ziurint is virsaus i faras, atsidarius kapota, ten pamatysi varzta..prie kiekvienos lempos po viena.
juos reikia atsukti, pastatyti bamperi i vieta, ir vel prisukt...

Tuos varztus atsukt man nepapako. kai per jega nuemem bufery pamatem, kad is apacios y tuos guminius/plasmasinius cilindrus, kur buferio tvirtinimo vamzdziai kisasi, buvo ysukta po samarieza (lyg orginaliai), kuris is apacios remesi smailiu galu y ta buferio vamzdy ir neleido jo istraukti, tai mes nezinodami kad tokie yra, lupdami bufery juos nutraukem. Cia gal tik pas manajy toks bajeris, bet jei kam nors nepakaks tuos du varztus (prie lempu) atsukt, tai atsiminkit mano atvejy ;)

Šį pranešimą redagavo maiklass: 2006 rugsėjo 11 - 15:21

  • 0

#23 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 15:50

Siaip cia man kazkas sake - tai cia tokie amortizatoriai, del kuriu buferis sulenda i vidu ir paskui - atgal.. Labai geras dalykas anot meistro :)
  • 0

#24 Svečias_roms_*

Svečias_roms_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 15:53

Tie samoriezai ten gamykliniai iki pirmo nuemimo.Pasinaudok paieska,rasi smulkiai aprasyta,kaip nuimti 605-to priekini bampefiri.Reikalingas paprastas galinis 16 raktas ir vidinis (zvaigzde)apaciai atsukti.Darbo kiemo salygomis mazdaug 15min. Sekmes.

Šį pranešimą redagavo roms: 2006 rugsėjo 11 - 15:56

  • 0

#25 Svečias_Popas_*

Svečias_Popas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 19:30

O milikoniu kalnu vaziuojant link silainiu nera zenklo kad i kaire sukti galima tik kazkuriuo paros metu? Ar avarijos metu jis negaliojo?
  • 0

#26 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 21:36

O milikoniu kalnu vaziuojant link silainiu nera zenklo kad i kaire sukti galima tik kazkuriuo paros metu? Ar avarijos metu jis negaliojo?

Tuo metu, t.y. - savaitgali, ten buvo galima sukti :(

Nu tiek jau to... Ner taip baisu...
  • 0

#27 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 13:47

Heh, o vat bobelei, kuriai ikaliau, tai kaip supratau pakankamai baisiai... :)) Nes nutempe i servisa, tai draudimas servisui duotu 2600lt uz taisyma, o jai i rankas - kazkodel tik 1700 lt, bet servisas uz tiek nesiruosia terliotis.. Kaip supratau jai ir geometrijas atsitampyt reikia, ir dureles abejose pusese neatsidaro, bagazine, o ir sparnas i rata remiasi... kazko nesuprantu, - is isores nera ten taip baisu.. nu o paaiskejo.. o mano pugas.. nemirtingas, stholi?
  • 0

#28 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 rugsėjo 13 - 14:19

... o mano pugas.. nemirtingas, stholi?

Tautosaka byloja, kad katės artai 7 artai 9 gyvybes turi.
Kiek liūtai turi - nižynau :)
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0