Pagausejo i mano auto seima.
#21
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 17:18
#22 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 17:40
#23
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 17:57
Prisiminiau,kad kelyje Panevėžys - Pasvalys (jei neklystu)vienkiemyje buvo keletas panašių bolidų?ROJUS
Jei kas is klubieciu aptiksit bent panasia vieta lietuvoj, bukit geri parasykit man
Reiktų informaciją atnaujinti ir patikslinti
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.
MO pinhole camera
#24
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 18:28
Panasiai taip...jei gerai supratau variklis 2.0 TS
t.y twin sparc 109 KW keturcilindris po dvi zvakes i kekviena ir vostuvu berods 16
#25
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 18:46
truputelis egzotikos...sveikinuTai va. Pagausejo i mano auto seima. Ipirktas Alfa Romeo 156 2,0 TS...
kazkodel pas mane pradejo nuotrauku neberodyt
#26 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 19:25
#27 Svečias_donnncee_*
Parašyta 2006 rugsėjo 19 - 19:35
kaip but idomu realiai ten pasizvalgyt ir mane tokie daiktai traukia
#28
Parašyta 2006 rugsėjo 20 - 08:00
#29
Parašyta 2006 rugsėjo 20 - 08:12
Nu jo, galima bet kokios FWD varikly su deze det, bet tada varikly reikia talpinti vietoj galines sedynes (varikliu y prieky, deze y gala kaip normaliose), bet su tokiais pakeitimais nemanau kad kas y gatves isleistu. Jau buvau sita varianta apsvarstes, turetu geras balansas kaip pas kokia MR2 gautis . Nuo vabalo tai viskas tiktu, tik tas vabalas siais laikais dar didesnis deficitas ir nemanau kad patvaresnis uz zaza. Siaip teoriskai deze tiktu nuo seno VW transporterio, bet ta deze uz visa zazo varikly didesneaš tai kažkodėl mąstau kad teoriškai galima belekieno FWD išilginį matarą įgrūst su visa transmisija. Nors ir nuo pasato. tik vat su ta atpakaline pavara kažkaip reiktų išsiaiškint.
Dezes, kurios stovi isilgai masinos, reduktoriuose turi gipoidinius (ne statmenus) dantracius, tai ju negalima sukt y kita puse, o dezes kurios stovi skersai masinos, tai te visi dantraciai statmeni ir jas galima y abi puses, bet zaze nemanau kad koky varikly eitu skersa ymontuot. Yra lietuvoj bicelis, kuris turi zalia zaza su Acordo varikliu ir Alfa Romeo deze, gal pavyks ykalbeti jy kad parodytu kaip jam ten isejo sita klausima isspresti.
#30
Parašyta 2006 rugsėjo 20 - 08:14
Valduk, gal gali pasidomet pas ta draugely ka jis su deze dare ir siaip ka jis keite ir ka paliko zazisko. Buciau dekingasPas pazistama garaze stovi kupriukas su crx mataru. Laukiu nesulaukiu kada ji pribaigs daryt
#31
Parašyta 2006 rugsėjo 20 - 08:28
#32
Parašyta 2006 rugsėjo 20 - 09:25
O ar butu ymanoma kada nors kai grys tavo draugas, nuvaryt su pas jy y garaza ir paziureti kaip ten viskas padaryta?Na tas draugelis dar is amerikes negrizes, bet kiek pamenu, tai berods tik kebulas originalus paliktas
Dar variklis ir transmisija dar px, bet kaip zazine priekine vaziuokle su visu vairo mechanizmu nuo kitos pritaikyt tai neysivaizduoju , as geriausiu atveju ja visa atrestauruosiu, desiu dujinius amortizatorius, diskinius stabdzius, bet pagrindas (torcionai, vairo mechanizmas, sarnyrai) liks zaziniai. Te vietos nera, kad tilptu kitos auto pakaba, nebent puse traukiu ir vairo kolonke det y salona, po kojom.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0