Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Du Klausimai apie 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#1 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 10:04

Sveiki, Iskilo du klausimai. Pradesiu nuo durnesnio: 1. Kodel P 306 s16 '94m pasiekus 4000 apsuku pradeda eiti kaip zveris. Jausmas lygtai kokia tai turbina butu, bet kazkaip atrodo kad jos nera :wacko: . Is kur ten toks bajeris atsiranda gal kas paaiskins techniskai? O gal cia kokios problemytes paciame variklyje ? prabeges gi jau 290kkm. Ir antras klausimas: 2. Elcatse galinio tilto priekine guma (detale nr.6 prie kurios parasyta repere) turi keleta kodu ir kazka apie coluoere raso. Cia galvoje spalvas turi ??? :blink: Ar tos gumos kuom nors skiriasi ar visiems 306 eina vienodos ???
  • 0

#2 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 spalio 05 - 10:30

del 1 - tai normalu 16v varikliams. o dar pas tave tikriausiai ACAV yra...
  • 0

#3

  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 05 - 10:32

pas mane ir panasiai taukia tik nuo tam tikru apsuku uzkilimo :D NU BET TADA IR SKUTA OI :)
  • 0

#4 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2006 spalio 05 - 10:53

del 1 - tai normalu 16v varikliams.

jo-a, dėl to mieste iš jų ir mažai naudos... :)

va keista, kad tiek prabimbinęs jau - dažniausiai tokios mašinikės ne ilgom kelionėm skirtos... :unsure: Nors kąžinai - gal kox exšeiminyx sako kolonėlę turėjo... :)
  • 0

#5 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:29

del 1 - tai normalu 16v varikliams. o dar pas tave tikriausiai ACAV yra...

Bet tai kodel zmonikes Corolla 1.4l su DOCH 16v mieste traukia visai neblogai (ta prasme is vietos), o jau uzmiestyje nieko gero. As galvojau kad 16v kaip tik duoda jegos ant starto :blink:

Ir beje kas tai ACAV? einu googlint :P
  • 0

#6 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:29

del 1 - tai normalu 16v varikliams. o dar pas tave tikriausiai ACAV yra...

Nenormalu....o tiksliau, tai nera jokia taisykle.
Pas 2.2 nuo 4krpm sukimo momento kreive pradeda kristi zemyn

pridedam paveiksliuka
Posted Image
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#7 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:31

"Armored Cavalry Assault Vehicle" or "ACAV", :D :D :D . tikriausiai ne tas :lol: :lol: :lol:
  • 0

#8 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:33

Nenormalu....o tiksliau, tai nera jokia taisykle.

nu gerai gerai, cia turejau omenyje PSA 1.9 ir 2.0 16v, kurie neturi jokiu VVT.
  • 0

#9 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:37

Kad AVAC yra s16 suradau, kad susija su oru irgi issiaiskunau. Bet nesuprantu kas TAI. :(
  • 0

#10 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 11:55

i pirma klausima atsakymo nereikia:

306 s16 ACAV (Acoustically Variable Air intake system) Manifold System
Fault Fiding & Diagnosis
If the car feels very sluggish to accelerate low down and then REALLY picks up from around 4000rpm then the first place to look to solve problems is the AVAC system.
With the engine running and the bonnet open, look at the metal rods attached to the lever and rod on the vacuum chambers then rev the engine, if the rod moves as the revs rise and fall then its working ok. Check this on both ends of the head. If the levers and rods don’t fall then you have a problem.

To Fault Find
Disconnect one of the pipes from the chamber and with the engine still running, put your thumb over the end of the pipe and rev the engine again. If you feel a suck on your thumb then the solenoid and pipe work is ok, so it’s the internals of the vacuum chambers that have gone wrong.
If you don’t have any suck then you need to trace back along the pipe work and make sure there are no splits in the pipe and that all the connections are ok. This points to the solenoid not working, make sure the connector on it is on. If it is then a new one is required again this is a Peugeot only part.

tik but getrai kad kas cia perskaitytu ir apsviestu ka ir kaip patikrinti ir kaip istaisyti ta AVAC sistema.
  • 0

#11 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 12:21

:angry: nuoroda bloga
  • 0

#12 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2006 spalio 05 - 12:23

:angry:  nuoroda bloga

kai fainei - pats parashai, pats save ishkolioji ... ^_^
  • 0

#13 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 12:54

kai fainei - pats parashai, pats save ishkolioji ... ^_^

Geriau pasakytum ka zinai apie ta AVAC - kaip, kur ji patikrint, pataisyt. Nes s16 nuo 4000 stukiu traikia tikrai nedel to kad preancuzai tai psugalvojo. :unsure:
  • 0

#14 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 spalio 05 - 13:05

kaip, kur ji patikrint, pataisyt

ir kodel man zodis "istabusis" lenda galvon :unsure:

kaip patikrinti - tavo paties post'e parasyta angliskai.
kazkada kazka lygtais moon'as forume apie acav rase, bet paieskoj neleidzia zodziu trumpesniu kaip 5 raides naudot...
  • 0

#15 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 13:20

ir kodel man zodis "istabusis" lenda galvon :unsure:

kaip patikrinti - tavo paties post'e parasyta angliskai.
kazkada kazka lygtais moon'as forume apie acav rase, bet paieskoj neleidzia zodziu trumpesniu kaip 5 raides naudot...

Tai vot kad angliskai as very silpnas. Globaliai suprantu ka raso, bet daleiskim i ka ten konkreciai ziuret nelabai isikertu. Po darbo bandysiu atsidares varikli uzest aki bet jauciu kad ne ka ten pamatysiu.

But gerai jei kas tai, kas suprato ka ten raso tai pasiziuretu naturoj i mano Pugo sirdy.
  • 0

#16 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 05 - 13:42

Barkli, no offence, bet manau, kad ieškai sliekų ant asfalto net nepalijus. Nieko blogo tam varikliui nėra, tiesiog ne pas visus variklius traukos pikas atsiranda prie vienodų rpm. Važiuojant 1500-300rpm juk nesipurto dirba normaliai, tempia, tiesiog prie 4000 rpm pradeda tempti geriau. Nesu varklių specialistas, bet gal tik pas troleibusą pradeda tempti iš karto, vidaus degimo varikliams reikia pasiekti atam tikrą apsisukimų skaičių, prie kurio jis atiduoda pilną galią. Negali vienodai valinti ir prie 800 ir prie 8000 rpm. Apsukos neplaukioja, variklis dirba normaliai, nesuprantu kame problema. Tarkim VTEC varikliai ar tai VVT-i irgi ne nuo 1000rpm pradeda suktis. Aš skaitau, kad privalumas, jog variklis nekriokia iš karto - prie 1500-4000rpm variklis traukia, bet ramiai, to pakanka mieste važinėjant, jei nori siautėti, suki nuo 4000rpm, leki su vėjeliu ir pili daug kuro :D
  • 0

#17 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 13:46

Nu ir desertui dar biskeli rastliavos kuri sukele klausimu: A fault I found on mine was the valves weren’t fully closing when the tract switch was made. To rectify this problem you need to adjust the rods that connect the chambers to the levers. These are on a screw thread and you need to adjust them so that when the car is at idle the valves are fully closed. Be very careful, the plastic ends are very fragile and cost nearly £20 for the new rod from Peugeot, I learnt the hard way. If all this is done correctly and the car is in good health you should when driving notice hardly any KICK at 4000rpm but instead should have a fairly smooth power band all the way through. Kokiu cia plasmasiniu voztuvu reguliavimas??? Jau stogas pradejo vaziuot. Bet paskutinis sakinys nuteikia optimistiskai ir visi tie mitai kad s16 "Taip" turi vaziuoti sugriauti pilnai. Liko tai padaryti praktikoje. ... Gal kas alucio nori... :beer:
  • 0

#18 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 17:32

Ar nieks neisikerta ar nieks nenori :beer: :beer: :beer:
  • 0

#19 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 05 - 20:47

Nu ka diskusija virto i monologa, bet as nepasiduosiu :ph34r: Zodziu pasiziurejau i varikli ir pabanziau atsekt kur tas AVAC ar ACAV yra. Nu ir radau kad nuo vieno vakumo to burbulo nuluzes atvamzduks kur slangute pasijunge. IR tos svirteles kaip inkaltos stovi vienoj padeti gazuoi ar negazuoji. Isvada sistema nerabotajet. To zbigis> Jei jau lietuvos vidury naftos zada ieskot tai kodelgi man dlia sportivnava interesa nepaieskot slieku ant asfalto ??? :P O jei ka nors rasiu ir sutvarkysiu gailesiesi kad pardavei :D :D :D :beer: :beer: :beer: (cia dziaukas :P )
  • 0

#20 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 06 - 13:33

Ne nu tiesiog aš nemanau, kad kažkas ne taip buvo su varikliu. Bet jei atrasi, kad jis gali dirbti dar geriau, tia labai smagu ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0