Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Du Klausimai apie 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#21 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2006 spalio 06 - 15:56

nuvaziuok pas mano uosvi. duosi svogeriui pralekt, o jis duos tau savo golpuka 1.6 GT. ir tada abu nuspresit kas nevalina.
  • 0
Roots to roots

#22 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 06 - 19:28

nuvaziuok pas mano uosvi. duosi svogeriui pralekt, o jis duos tau savo golpuka 1.6 GT. ir tada abu nuspresit kas nevalina.

Pagal gamintojo duomenis būtent šitos motoro modifikacijos s16 0-100km/h surenka per 9.2s berods. Lygiai taip pat galima lyginti ir P406 coupe su tarkim Honda Prelude ir sakyti, kad tas kupas valina taip pat kaip paprastas 98kW prebliūdas. Matyt Peugeot nėra pačios dinamiškiausios mašinos net sportiniame išpildyme.
  • 0

#23 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 09 - 08:02

Esme kad nuluzes vienas galiukas kur prie vakumo junges ir nedirba visa vakumo sistema(reguluojanti oro padavima). Nezinau ka ji duos bet reiks uzsiimti tuom.
  • 0

#24 Svečias_kzinas_*

Svečias_kzinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 09 - 15:01

pas me ZX su lygiai tokiu paciu varikliu (XU10J4) tai traukia nuo 3k rpm mhh ir jokio kick-downo nuo 4k rpm nesijaucia o su tuom vakumu .. cia kalba apie oro matuokle ? jis ten panasiu pricipu veikia, ta oro matuokle yra kompe siap ir i ji eina plona slangute per kuria ir reguliuojasi tas visas reikalas, tai kai man toji slangute buvo nutrukusi mators geso ant laisvu apsuku, tai trauke tai ne - zodziu nesuprasi kas ten dejosi - baisus dalykai :)
  • 0

#25 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 09 - 16:41

pas me ZX su lygiai tokiu paciu varikliu (XU10J4)  tai traukia nuo 3k rpm mhh ir jokio kick-downo nuo 4k rpm  nesijaucia
o su tuom vakumu .. cia kalba apie oro matuokle ? jis ten panasiu pricipu veikia, ta oro matuokle yra kompe siap ir i ji eina plona slangute  per kuria ir reguliuojasi tas visas reikalas, tai kai man toji slangute buvo nutrukusi mators geso ant laisvu apsuku, tai trauke tai ne - zodziu nesuprasi kas ten dejosi - baisus dalykai  :)

Cia kalba eina apie Membrana (2 detale) prie kurios jungiasi slangute (18)

Šį pranešimą redagavo Barklis: 2006 spalio 09 - 16:43

  • 0

#26 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 09 - 19:17

1. Kodel P 306 s16 '94m pasiekus 4000 apsuku pradeda eiti kaip zveris.

a tai nuo kiek tu nori kad pradetu zveriskai benza degint?? koks 80% benzininiu motoru "valina" (pasiekia arkliu pika) nuo 3.5rpm - 4rpm :) juk tu ne dyzelis.. pamirsk sita dalyka ir megaukis:)
  • 0

#27 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 10 - 11:58

Susinervinau. Arba jus visi durni arba tik tokiais apsimetat :angry: . Vakar tas svirtelias kuras membrana turetu pakelt i virsu su ranka sukeliau ir isgirdau kaip pasikeite variklio garsas. Kadangi jis ant laisvu ir taip gana graziai dirba, taciau vistiek kazkokiu "vienu garsu" maziau patapo. Faktas 1: kad sistema neveikia ir kad jei veikiant kazkas butu kitaip. Faktas 2: niekaip nerandu 16 detales kuri sukelia vakuma. Faktas 3: sitam forume suzinot apie s16 sansu 0.
  • 0

#28 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 10 - 12:13

Susinervinau.

o tu nesinervindamas imk ir susitaisyk ...

net kaikurie dunolpenkti zti ant paskirstytojo-pertraukejo turi vakumine bosch diafragma, kuriai neveikiant labai krenta startinis galingumas. kai plyso - nuvaziavau i tanagra, palikau iki 100 lt (tiksliai nebepamenu kiek) ir pasikeiciau nekeldamas veju forume... :rolleyes:
  • 0

#29 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 spalio 10 - 12:21

Faktas 2: niekaip nerandu 16 detales kuri sukelia vakuma.

Vakuma sukelia ne detale, o pats siubiantis variklis, ir pvz Mi16 rodos neturi standartiniu detaliu valdomu vakumu, tik ant kolektoriau yra spec. atvamzdukas prie kurio galima prijungti vakumini stabdziu stiprintuva. Tai jei tas atvamzdukas atidarytas, reiskia tiesiai i kolektoriu patenka oras, kuris nesuskaiciuotas oro matuokles, todel keiciasi misinio rebumas i dirba masina blogiau.

P.S. senesnis Mi16 turi kickdown'a nuo 4Krpm ir tai jam yra normalu, galima paziureti pagal torque kreive.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#30 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 10 - 12:45

o tu nesinervindamas imk ir susitaisyk ...

net kaikurie dunolpenkti zti ant paskirstytojo-pertraukejo turi vakumine bosch diafragma, kuriai neveikiant labai krenta startinis galingumas. kai plyso - nuvaziavau i tanagra, palikau iki 100 lt (tiksliai nebepamenu kiek) ir pasikeiciau nekeldamas veju forume... :rolleyes:

Tai jei 100 Lt uz kazkokios detales keitima ar remonta tai ok. O jei ten kazkur tik slangute reikia uzmaut tai 100 moket kaip ir prabanga. Zodziu pirmiausiai norisi issiaiskint problemos rimtuma o dada jau galima galvot kaip ir uz kiek ja tvarkyt.
  • 0

#31 Svečias_kzinas_*

Svečias_kzinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 10 - 12:57

Vakuma sukelia ne detale, o pats siubiantis variklis, ir pvz Mi16 rodos neturi standartiniu detaliu valdomu vakumu, tik ant kolektoriau yra spec. atvamzdukas prie kurio galima prijungti vakumini stabdziu stiprintuva. Tai jei tas atvamzdukas atidarytas, reiskia tiesiai i kolektoriu patenka oras, kuris nesuskaiciuotas oro matuokles, todel keiciasi misinio rebumas i dirba masina blogiau.

P.S. senesnis Mi16 turi kickdown'a nuo 4Krpm ir tai jam yra normalu, galima paziureti pagal torque kreive.

mhh senasis XU9J4 (1.9) naujasis XU10J4 (2.0) mhh subjektyviai X10J4 nuo 3+ pradeda traukti (kreiviu nemaciau)
  • 0

#32 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:00

projektuojant varikli didele problema buna padaryti kad jis gerai valintu ant aukstu sukiu ir nebutu dochlas ant zemu. nes jei viska optimizuosi jog gerai valintu ant aukstu ir pasiektu auksta galios pika, tai jis garantuotai nivalins ant vidutiniu ir zemu sukiu. tada buvo prigalvota visokiu sistemu a la VVT, VTEC ir pan. ACAV viena is ju. kiek domejausi, ACAV zaidzia su isiurbimo kolektoriaus turiu/forma priklausomai nuo sukiu. jeigu ta valdantis voztuvas striges/suluzes/sugedes, tai variklis optimaliai (taip kaip gamintojas numate) dirbs tik tam tikrame sukiu diapazone, kituose - ne. barklis> bandyk susirasti ka nors su tokiu varikliu ir paziurek kaip ten kas vaiksto ir kur jungiasi. pas kzino zx toks variklis turetu buti, taip pat ir porestailinginiuose 405Mi16, xantijose 2.0 16v (150ag)
  • 0

#33 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:12

cia yra biski parasyta apie acav ir jo remonta (angliskai).
  • 0

#34 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:23

Barkli, tavo paties idetuose tekstuose pakankamai aiskiai aprasyta ir priezastis, ir kaip patikrint ta kintamo ilgio kolektoriu. O neraso nieks turbut todel, kad neturi s16 mataro pries nosi :)
  • 0

#35 Svečias_kzinas_*

Svečias_kzinas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:40

Barkli, tavo paties idetuose tekstuose pakankamai aiskiai aprasyta ir priezastis, ir kaip patikrint ta kintamo ilgio kolektoriu. O neraso nieks turbut todel, kad neturi s16 mataro pries nosi :)

mhh pries nosi tai turiu, retkarciais, bet ten lysti giliai - pakolkas :ph34r:
mhh o cia idomu del tu ACAV man draugs aiskino kad jo sciroce 16 voztuvu kazkaz panasiai tik neivardino tos sistemos
  • 0

#36 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:48

Tai gali but, pas migus naujesnius gi irgi berods jau tas buvo...
  • 0

#37 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 spalio 10 - 13:51

mhh senasis XU9J4 (1.9) naujasis XU10J4 (2.0) mhh subjektyviai X10J4 nuo 3+ pradeda traukti (kreiviu nemaciau)

Man atrodo XU10J4 jau turejo kazkoki mechnizma isiurbimo kolektoriuje, kuris mazina kickdown efekta, ir torque pasidare tolygesnis.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#38 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 10 - 16:31

Nu zodziu viskas aisku. Sistema AVAC tikrai yra, tikrai nedirba (nes sekmingai nuluzes platmasinis vamzdelis prie diafragmos; detale 2); ora pasiurbineja irgi aisku is kur tik neaisku kam reikalingas elektromegnetas. Bet pfk Ryt bandysiu meharyhe uzsiregistruot ir vyrams viska pirstu aprodes (jeigu reikes) bandysiu palikt. Jauciu visa beda bus sujungimu nesandarumas, nes kol iki tos membranos dakeliauja slangute, tai tarpe yra ..iolika atsisakojimu sujungimu ir t.t. Kitas variantas nerabotajet tas elekto voztuvas, kadangi neelektrikas nezinau kaip ji patikrinti :unsure: Bet gal geriau paliksiu tai, tiems kas ismano :blush:
  • 0

#39 Barklis

Barklis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 211
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota

Parašyta 2006 spalio 11 - 17:40

Gedimas nustatytas. Nors neradau laiko uzsiregistruot ir nuvaryt iki serviso, bet gryzes po darbo pasikrapsciau ir radau, kad numires solenoidinis(elektromagnetinis) voztuvas. Detale 16 is elkats nuorodos pateiktos anksciau. Idomu kokie sansai ja gaut ir kur patartumet ieskot ???
  • 0

#40 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 spalio 11 - 17:48

Idomu kokie sansai ja gaut ir kur patartumet ieskot ???

Pagal kaina, nurodyta elcatsuose, bei daugiamecius stebejimus, sito daikto kaina Zibinte butu kazkas ~100-130Lt su PVM be nuolaidos.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0