Vazinejau su 406 1.8 81kw , dabar su 407 2.0 103kw. ,tai skirtumas didelis.Del duju nez. benzino ima daugiau negu 406 , vidurkis grubiai apie 8ltr.Del zodzio slabakai.Tai suprantu kad tu nori kazko tokio kruto!!Tada ieskai tik v6 ir jokio kito!Bet tada jau neskaiciuoki ne duju ne benzino sanaudu , visgi 155kw.
Apie Peugeot 407
#1541
Parašyta 2017 balandžio 20 - 18:28
#1542
Parašyta 2017 balandžio 20 - 21:31
Blogiausias reikalas pas 1.8 ir 2.0 benzinus - greiciu dezes, nes vaziuojant 110 jau yra 3000 apsuku. t.y. durnas isgreitinimas...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1543
Parašyta 2017 balandžio 20 - 21:43
pas dauguma benzu tokios galios prie tokio greicio tokios apsukos ir tai visiskai normalu....silpnas motoras su mazu sukimo momentu...teko paciupinet bulka 1.8 su keista deze nuo galingesnes, prie 100km\h apsukos nesiekia 2k , jei nuspaudi greicio pedala tai iki 120 begejasi kokias 20s.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1544
Parašyta 2017 balandžio 21 - 06:54
O man tas dalykas nenormalu. Ziaurus isgreitinimas, kai masina kaukia kaip BIESAS autostradoje... Kad nebuciau su kitomis vaziaves, bet dabar esu su KRUUUVA benzinu vazinejes ir nei vienas nera tox BULLSHIT kaip sitie. Sorry, bet kartais tenka pripazinti PSA sh malima ir MAN...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1545
Parašyta 2017 balandžio 21 - 07:09
#1546
Parašyta 2017 balandžio 21 - 07:44
Jei pas 2.2 varikli yra ALSUOKLIU SILDYTUVAS (gamykliskai arba imontuotas paskui), tada NO problem. Jei nera, tada susitaikom su didesniu panasensiu i MINI DYZELIO garsa is variklio ir isideje sildytuva drasiai vazinejame. Su salyga jog tepalai bus keiciami max kas 10-15 tukst. km ir jie pilami geri, kad neuzsikistu tas pats alsuoklis. Daugiau bedu kaip ir nera jame, nebent nenusiseks ir gausi motora, kuriam dar nepakeistas gazo DROSELIS (naujas geros firmos, normaliai adaptuojamas 300e+).
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1547
Parašyta 2017 balandžio 21 - 09:09
O man tas dalykas nenormalu. Ziaurus isgreitinimas, kai masina kaukia kaip BIESAS autostradoje... Kad nebuciau su kitomis vaziaves, bet dabar esu su KRUUUVA benzinu vazinejes ir nei vienas nera tox BULLSHIT kaip sitie. Sorry, bet kartais tenka pripazinti PSA sh malima ir MAN...
Taip pilnai sutinku su Laimonu .Turiu 2.0 103 kw , autostradoje tikrai per dideles apsukos.Bet ta galima greitai istaisyti , parinkus kita difa , arba 3,4,5,pavaras.Remontuojasi sitos dezes labai smagiai, donoru pilna, todel viskas pataisoma.Zinoma ta dalyka galejo ir PSA padaryti.
Pasakykit ar teisingai ss mastau. Jei ziureti i p407 tai 1.8 2.0 ir 3.0 benzininiai varikliai, 2.2 praleidziam del kazkokio ten variatoriaus? Gal galit kas pasakyti kokiu metu ziureti p407 kad kuo maziau bedu tureciau?
Faziu variatorius yra ir pas 2.0 EW10A motora.
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2017 balandžio 21 - 09:11
#1548
Parašyta 2017 balandžio 21 - 09:14
Emi 2.2 arba 3.0 ir viskas, nu chebra perkat uz kelis tukstancius euru masina, nu pareis tas variatorius, nu ka sumokesi pinigus ir pasikeisi ir pamirsi ilgam, 3.0 pareis babinos, pasikeisi ir vaziuosi ilgam, o jei nusipirksi gera variant gal ir kokius 3 metus pravazinesi nieko neikises. juk belekas gali sugest ir teks keisti, I motora neilisi ir uzsleptus defektus nerasi nezinodamas, o elementarius dalykus gali apsiziuret ir pas meistriuka.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1549
Parašyta 2017 balandžio 21 - 13:11
#1550
Parašyta 2017 balandžio 21 - 14:05
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1551
Parašyta 2017 balandžio 21 - 14:41
dzonyB, o kokiu bėdų turi? Blem kas nors pilnai galit pakomentuoti 1,8 2,0 2,2 variklius? kokiu kliurku tie varikliai turi eksplotuojant su 4gen. dujomis? kiek tas variatorius kainuoja ir kiek tas sildytuvas kainuoja? Prašau labai kas nors atrašykite pilnai.
#1552
Parašyta 2017 balandžio 21 - 14:43
#1553
Parašyta 2017 balandžio 21 - 14:50
O tu nenori paieška pasinaudot? Nes temų pilna
Paieska ,paieska.Ne velnio as neradau kiek tas pasildymas kainuoja,ir kur ji daro.
#1554
Parašyta 2017 balandžio 21 - 17:21
Nėra pas ši motora variatorius buvo tik 2.2 ir naujasniam tam 3.0 varikliuoseTaip pilnai sutinku su Laimonu .Turiu 2.0 103 kw , autostradoje tikrai per dideles apsukos.Bet ta galima greitai istaisyti , parinkus kita difa , arba 3,4,5,pavaras.Remontuojasi sitos dezes labai smagiai, donoru pilna, todel viskas pataisoma.Zinoma ta dalyka galejo ir PSA padaryti.
Faziu variatorius yra ir pas 2.0 EW10A motora.
#1555
Parašyta 2017 balandžio 21 - 19:03
#1556
Parašyta 2017 balandžio 21 - 19:06
Talbotas, tai taip gaunasi kad technologiskai patikimesni motorai uz 2.2 ir 3.0 yra 1.8 ir 2.0? Gal kas visdelto pasakys kokios dar bedos kamuoja tuo 1.8 ir 2.0 variklius?
Tu taip klausineji, lyg tu benzininiu 407 butu dabar 50 skelbimu. O yra vos du-tris. Sulyciau ziureti i masinos bukle labiau, negu kad i pati varikli, o varikli rinktis jau toliau pagal poreikius. Jei variklis DZIN ziurekis masinos bendra bukle, neuzjotas bus betkuris geras, uzjotas, kad ir pats patikimiausias bus galvos skausmas (jei ne variklis tai kiti mazgai). Tu paciu 2.2 yra bent dvi modifikacijos benzu kiek zinau, su alsuokliais ziemom turi jie kazkokiu problemu (irgi cia forumieciai dalinos mintim).
#1557
Parašyta 2017 balandžio 21 - 19:33
#1558
Parašyta 2017 balandžio 21 - 19:58
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1559
Parašyta 2017 balandžio 21 - 20:10
Sveiki, taigi nuspredziau isigyti P407 coupe, kokios nuomones apie si automobili ir i ka mazdaug reiktu atsizvelgti? siaip esu susidomejes siuo variantu https://autoplius.lt...s-5503933.html
Siaip labai suzavejo isvaizda bet paskambinus pasake kad pakeistas variklis bei kompas meta suodziu filtro klaida, taigi nesinoretu nudegt ir nusipirkt lavona
Kad keistas variklis, tai gali but ir gera zinia. Esme, i ka keistas. Pas mane keistas i nauja, pezo atstovybeje prancuzijoje, su visais oficialiais irasais, tai man buvo privalumas didelis kai tai suzinojau pirkdamas ir tikrindamas pezo centre pas mus. Bet jei variklis keistas auksaranku i srotini varianta, tai loterija. Loterija, nes neaisku ar nepakeistai toki pat pavargusi, ir kaip pakeistas, ar viskas tvarkingai padaryta.
Del sedynes, tai esme ne rida, o kur masina buvo eksploatuota. Jei vien miestas su 20 x isedimu/islipimu per diena, tai ir su 50 k rida gali pabaigt bet kokia sedyne. O jei trasa vien, tai ir puse limono ji bus kaip nauja. Tad su sedyne cia nesuprasi...
#1560
Parašyta 2017 balandžio 21 - 20:24
PhanT as ne tik lietuviskuose ziuriu puslapiuose ;) matai, turiu vis dar asmenini-darbini golf mk4 1.9 2004metu, Lietuvoje prasukau 160k km be bedu, pries tai turejau h accorda 2.0 benzina prasukau su dujomis 100k km, as ieskau pavadinkim taip "nadiozno" variklio su kuo maziau pribumbasu kad kuo maziau kas gestu, todel ir klausineju dabar apie 1.8 ir 2.0 variklius, bet atsakymo kaip negaunu taip negaunu maisna man reikalinga tam kad atsisesciau ir nuvaziuociau ir kad kuo maziau man pokstu krestu
Nes, zinok, nebus tau vieningo atsakymo. Dar karta sakau, ziurek auto bukle. As su 1.8/.2.0 net vaziuot negaleciau. 2.2 girdejau "gyvas" labai. 3.0 kaip ir aisku. Rinkis is 2.2/3.0 mano nuomone, pasidarysi einamus keitimus ir vaziuosi patenkintas. 407 sunki masina, nu tikrai tu 1.8/.2.0 mazoka bus...
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 balandžio 21 - 20:24
Vartotojų skaito šią temą: 17
narių: 0, svečių: 17, slaptų narių: 0