Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#1981 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 02 - 14:17

2.7HDi aš jau by default atmetu :D

Aš apie 2,0HDi 100/103kw :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1982 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 birželio 02 - 15:15

Na dar neteko girdet apie toki reiskini pas 2.0HDi :) nebent del FAP kai degreduoja tepalas ir vaziuojama nekeiciant 40000km

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 birželio 02 - 15:50

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1983 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 02 - 20:41

Na dar neteko girdet apie toki reiskini pas 2.0HDi :) nebent del FAP kai degreduoja tepalas ir vaziuojama nekeiciant 40000km

Aš nežinau, dėl ko taip įvyksta. Daug dažniau pas Ford ir Volvo, turbūt dėl to, kad pas Ford koncerną tiems varikliams labai piktai programa parašyta, o gal ir pavarų dėžės kitokios, ir valina tas variklis taip, kaip pas PSA 120kw.

 

Pats dėl šio gedimo jau du variklius pakeičiau, dar vienam nustačiau ir po to keitėsi pas ACSus, dar dviem konstatavau gedimą ir nesitaisė niekur ir važinėja toliau.

Kaip tik šiuo metu kabo 407 2005tų metų su RHR varikliu. Nors šrotinis variklis dabar jau kainuoja apie 200eur, bet žmogus nenorėjo keisti, o norėjo remontuoti. Gilzės nėra labai subraižytos, po kelis mikroįbrėžimus. Švaistikliai visi keturi linkę, keičiu visus nuo šrotinio variklio su prapūsta galva. Stumoklių šonai papoliruoti nuo darbo skersai, vienam netgi kietmetalinio įlieto žiedo gabaliukas atlūžęs, o dar vienam jau pradeda atlūžinėti, tai dar ir du stumoklius teks pakeisti. Naudotais, aišku, nes visi nauji stumikai viršija naudoto variklio kainą. Nauji indėklai, turbūt nauji žiedai (dar matuosiu elipsiškumą ir tarpelius, bet kreivai dirbusių nesinori dėti ir ant kito stumoklio arba kitam cilindre dirbusių irgi nesinori dėti, o stumikus tuos du būtina keisti), galvos neremontavom, tik patikrinom, nušveitėm minimaliai, kad nuvalyt maumus, ir išplovėm. Kadangi reikėjo išsucharinti šlifavimui, tai ir naujos vožtuvų gumelės susidėjo. Dar matuosiu, ar nekliba pirštai, gal reiks ir švaistiklių viršutines įvores pakeisti. Pirštus iš aštuonių turimų kažkaip gal parinksiu geresnius. Nu žodžiu... Tai kaina turbūt gausis dvigubai ar trigubai didesnė už keitimą ir tikrai lipsim į trijų nulių zoną, o gal net iki pusantro prisiskaičiuos. Galėsiu parašyti sąmatą, jeigu kam įdomu?

 

Šiaip, jeigu prastai kuriasi šaltas ir labai kratosi  bei dūmina, šūdinos korekcijos ir t.t. O purkštukai tikrai tvarkingi ir nėra bandyti remontuoti (Siemens nesiremontuoja, nors daug kas bando, bet iki galo gerai padarytų dar nematėm, matėm tik pusėtinai, kur tada geriau šrotinius nupirkt), žvakės naujos, kompresija kaip ir tvarkinga, tai beveik garantuota bėda švaistikliuose. Nes sulinkę būna visi plius minus vienodai ir ant kompresijos nesimato. Arba būna nesutapimas kokius 1-1,5bar, kas yra leidžiama. Imi karterį ir matosi iš akies iš karto.

 

Čia šitų variklių skausmas. Ir nesuprasi, dėl ko. Vieną kartą buvo suodžių filtras užkimštas iki tiek, kad regeneracijos vidurkis 39km. Kitą kartą buvo po raznoso. Kitą kartą buvo su visiškai gatavais Delphiukais. Kitą kartą su išimtu ir neišprogramuotu suodžių filtru ir nuolatine regeneracija gal du metus važinėta.

Bet kuriuo atveju, dažniausiai problemos kitur, bet tokie dalykai nenutikdavo su 2,2HDi, kur suodžių filtrą galima užkimšti tiek, kad mašina nebeužsivestų :D

Bet šiaip, tai gana retas reiškinys bendrai paėmus, tai nereikia pradėti stresuoti visiems savininkams. Tik faktas tas, kad tendencija yra, jei jau susiduriam pakankamai dažnai.

 

Dar nelyginau gyvai, bet pagal Serviceboxus, kiek dabar juos išeina prieiti pusiau legaliai, tai švaistikliai lyg ir tokiu pačiu kodu, kaip senesnio 66/80kw variklio. Tai užmetus papildomų kilovatų gamykliškai, o gal po to dar ir negamykliškai, turbūt ir tai prisideda.

 

Foto iliustracijai.

20200602_211731.jpg?raw=1


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 birželio 02 - 20:54

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1984 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 birželio 03 - 01:59

dziundzets, kitaip negaliu issireiksti. KAM? Permestu varikli srotini i ta triperi ir vaziuotu dar 100kkm pasibezdemas. Ta masina jau triju nuliu sumos neverta....Kazkada taip perkaitinta 2.2hdi 98kw perrinkinejau kaip durnius :) Ir po poros metu gavau ta pacia prapusta galvos tarpine.

 

Daro kapitalke, bet srotinem dalim...

 

p.s. myzau kai pamaciau i ka pirma zodi pi$det$ filtras pakeite  :D


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2020 birželio 03 - 02:04

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1985 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 03 - 04:47

dziundzets, kitaip negaliu issireiksti. KAM? Permestu varikli srotini i ta triperi ir vaziuotu dar 100kkm pasibezdemas. Ta masina jau triju nuliu sumos neverta....Kazkada taip perkaitinta 2.2hdi 98kw perrinkinejau kaip durnius :) Ir po poros metu gavau ta pacia prapusta galvos tarpine.

 

Daro kapitalke, bet srotinem dalim...

 

p.s. myzau kai pamaciau i ka pirma zodi pi$det$ filtras pakeite  :D

Na, reikalas tas, kad jau prieš kelis mėnesius ar truputį daugiau žmonės keitėsi tai mašinai variklį. Pirko su lyg ir nedidele rida ar pan, kaip supratau su visa mašina netgi galėjo pabandyt užkurt ir pavažiuot, o gal net visą mašiną ėmė dėl variklio. Pradžioj buvo viskas gerai, o po to taip nutiko.

 

Gal dar ir keitėjai nebūtinai viską gerai atliko, gal karterio dėdami net nebuvo nulupę pasižiūrėti, kaip kas viduj atrodo, o gal tiesiog jau buvo toks nupirktas su pačia pradžia problemos, kai jos simptomai dar labai mažai matomi arba išvis nematomi.

 

Radau, kad trūksta vieno variklio pagalvės kronšteino (prie bloko ir galvos kur prisisuka šone) važto iš keturių. Nuėmiau kronšteiną, tai pasirodo trūksta ne viso, o tik dalies. Nes sriegyje varžto gabalas nusuktas ir užlaužtas. Hmm. Matos, kad šviežiai, nes nespėję aprūdyt normaliai, tai vadinas keičiant. Susitarėm, kad išsuksiu tą šūdą ir prisuksiu normaliai, rinkdamas atgal. Pabandžiau replėm, nes yra keli milimetrai. Nejuda. Pabandžiau kirstuku - nejuda. Ką gi, apsidangsčiau ir virinam veržlę. Prisegiau taip tep lep - nulūžo. Tvirta įsiėdę. Normaliai privirinau, tada jau nenulūžo. Sukasi sunkiai ir nelengvėja. Likus kelioms vijoms trakšt ir išlūžo gabaliukas variklio bloko (tas sriegis keli milimetrai nuo krašto. Tada jau palengvėjo ir iki galo išsisuko lengvai. Ogi vyrai bandė įsukti į M12x1 patį smulkiausią įmanomą sriegį standartinį M12x1,75 varžtą. Ir įsuko. Tai gal taip pat ir variklį keitė.

Originalaus sriegio dar truputį likę, išlūžo apie ketvirtį-trečdalį sienelės, gal dar su originaliu tinkamu varžtu kažkiek papildomai prisisuks, bet be didelių vilčių.

 

Situacija dviprasmiška.

 

O iš esmės tai norėjau tik papasakot ir parodyt, kad va taip būna šitiems varikliams. Todėl jei kam beatodairiškai kada reklamuosit, kaip variklį, neturintį absoliučiai jokių bėdų, tai ne. Čia jų viena iš nedaugelio bėdų, dažniau sutinkamų. Ir tokia gal kiek brangesnė, o kai kuriais atvejais jau ir neberemontuojama, kaip viršijanti automobilio rinkos vertę.

 

Bet nereikia ir labai myžti. Žinant bėdą, dažnai būna lengviau su tuo gyventi, aišku po visų nusivylimo, pykčio, susitaikymo ir kitų stadijų. Nebent jei yra paranojų, fobijų, kompleksų ir nuolatinės įtampos problemų, tuomet geriau nežinoti.

Važinėju dabar su motociklu DR650, kurio modelis žinomas, kaip turintis pavarų dėžių problemų. Konkrečiai, lūžtantys trečios  pavaros dantračiai. Padaro nedidelį pokšt ir dingsta pavara. Tada, jei tai, kas sulūžo, sukrenta į dugną, tai gesini, stoji ir važiuoji brangiai taisyt. Problema, kad ten nelabai yra kur jiems dėtis, nėra vietos ir tą dugną sunku pasiekti, tai pakeliui dažniausiai tie gabaliukai dar įlenda tarp velenų ir kitų dantračių, ir tada būna labai didelis pokšt, nes kai jie ten netelpa, velenai susprogdina visą variklio bloką. Tada irgi gesini, ir apsiverkęs ieškai variklio. Internete yra net puslapiai, kur vedama statistika, kam ties kiek kilometrų lūžo. Yra kam lūžo ties 13kkm, yra kam ties 100kkm, ten berods jau apie 100 ir daugiau žmonių prisirašę į tą sąrašą, o kiek dar neprisirašę... Bet tas motociklas gaminamas su iš esmės nepakeista pavarų dėže (variklis keitėsi, bet dėžės viduriai nelabai) nuo 1990tųjų metų iki dar dabar. Tiesa, Europoj naujų nebeparduoda nuo maždaug 2000tųjų dėl ekologijos, nes iki šiol su karbiuratorium, Bet Amerika, Kanada, Australija, N.Zelandija, dauguma Azijos ir Pietų Amerikos dar vis leidžia ir galima įsigyti naują. O dar galimai ir prieš tai ėjęs DR600 turėjo tokią pačią dėžę. Tai klausimas, kiek milijonų jų jau iškepta, ir kiek realiai ten sulūžo, kaip buvo važiuojama (amerikonams kažkaip gerokai ilgiau laiko ir buvo klausimų apie kokybės diferenciaciją, bet paskui kažkas peržiūrėjo krūvas filmukų youtube, ir pamatė, kaip australai juos eksploatuoja ir kur su jais važinėja...).

Pas mane trečia pavara aišku jau ir ūžia. Draugės tokio pačio su tokiu pat varikliu trečia pavara dar labiau ūžia, netgi kaukia. Pasinaršius radau, kad jiem jau nuo naujo taip daro, ir irgi vienam tyliau, kitam garsiau, kitam būna ir visai tylu. Būna su ūžiančiu nuvažiuoja 50kkm, kol sulūžta. Būna neūžianti ima ir sulūžta. Tai kažkaip manau, kad gal nesulūš, ir tiesiog truputį švelniau ją naudoju ir švelniau jungiu į/iš. O jei sulūš, tai ir sulūš, būtų geriau kur nors Lietuvoj arba netoli, o ne kokioj Afrikoj. Nebrangus, išmesim ir pirksim kitą, tik kad nesugadintų labai nuotaikos :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 birželio 03 - 05:07

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#1986 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2020 birželio 04 - 21:32

Kaip jus cia ziauriai apie ta 2.7 99psl vel pavaret,isgasdinot zmogu net :D vieni i juos bijo paziuret net is tolo,o kiti su cipuotais vazineja, vat kokie intervalai :D  beje,siandien ikrito 607 su 2.7 ir 380k ant skydelio rida is olandijos,jei variklis nekeistas tai pravaziaves jau nemazai,o jei dar suktas truputi tai dar didesne rida :good:


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1987 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2020 birželio 05 - 00:31

Kaip jus cia ziauriai apie ta 2.7 99psl vel pavaret,isgasdinot zmogu net :D vieni i juos bijo paziuret net is tolo,o kiti su cipuotais vazineja, vat kokie intervalai :D  beje,siandien ikrito 607 su 2.7 ir 380k ant skydelio rida is olandijos,jei variklis nekeistas tai pravaziaves jau nemazai,o jei dar suktas truputi tai dar didesne rida :good:

Ne ziauriai, o kad loterija tai faktas. Ir neturi eilinis zmogelis tiek galimybiu pasidaryti savo gamybos trisakiu, kaip tamsta :P Nekalbu jau apie visus kitus reikalus, laika, rankas, kurias turi auto prieziurai :) Bukim biedni, bet teisingi :P


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1988 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 birželio 05 - 07:20

Taip, as visada sakau, GERAI KAI GERAI, kai jau beda tai melynuoja vyrai auge ant kiemo pas mane. Tiesiog, jei butu patikimas tas 2.7HDi kaip 2.0HDi ar 1.6Hdi, tai daleiskim, atstiko, jog reikia keisti varikli, tai 2.0Hdi ir 1.6Hdi kainuoja nuo 200EUR iki 300EUR, kai 2.7HDu nuo 850EUR iki 1500EUR. + pats darbas 2x brangesnis. As jau nekalbu apie tikimybiu teorija kam sugest... Tiesiog, tai nera paprastam eiliniam zmogeliui motoras, o techniniam pedantui - laikys be bedu, nes jam reikalinga profilaktika, o ne POSTfaktika.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1989 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2020 birželio 05 - 07:21

Sutinku kad tikrai ne visi gali,bet tikrai gali nusipirke pasikeist visas tas dalis i naujas ir jos tikrai nemaziau 5m tarnaus manau :) jei nori galingesnio tokio variklio tai teks nusipirkus sudet mazdaug 800e(tepalo siurblynas NAUJAS,dirzai,guoliukai,ausinimo sistemos dalys, skysciai) ir tuomet vazineji :)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1990 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 birželio 05 - 07:28

Sutinku kad tikrai ne visi gali,bet tikrai gali nusipirke pasikeist visas tas dalis i naujas ir jos tikrai nemaziau 5m tarnaus manau :) jei nori galingesnio tokio variklio tai teks nusipirkus sudet mazdaug 800e(tepalo siurblynas NAUJAS,dirzai,guoliukai,ausinimo sistemos dalys, skysciai) ir tuomet vazineji :)

 

Taip, o tai skamba kaip SADO MAZO pinigines saskaita, kai pats 407 kainuoja 1500EUR :D zmogui nepaaiskinsi, jie nera labai protingi dazniausiai techniniais klausimais, bet DUONA kainuoja ten PERPUS pigiau - SUPRANTA, ir JIE TEISUS. Kam pirkti brangiau, jei galima uz puse kainos... Tiesiog, as sakau, tik sveikintina kai zmogus turi HOBI, o tau sita masina yra HOBIS ir as manau tas 2.7HDi pigiau atsienina nei zvejui puses metu shudukai prie meskeriu ar valteles, jau nekalbu apie medziotojus. Kaip HOBIS 2.7HDi - sutinku. :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1991 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2020 birželio 05 - 07:48

Laimonai,gal kazka esi girdejes apie ta 607 2.7 su 90k rida kabanti vilniuj? Jis jau senai kabo,nuo pernai metu, priekinis kampas-sonas turejo ivyki 2010m, bet kazkaip jis mane domina, siandien planuoju apziuret...tik aisku kaina bus kita,nes anksciau jis ji uz 3100 pardavinejo,o dabar pries kelias savaites uzmete iki 3950 kaina😃
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1992 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2020 birželio 05 - 11:28

Deja nieko nzn :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1993 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2020 lapkričio 27 - 20:22

As savo ataskaita ruosiu kai sukapses 100k km,nes siuo metu pravaziuota 67k km beroc,bet islaidos toli grazu nesiekia Viliaus nors viska zymiuosi su kainom,datom,kilometrais ir t.t.... nebent kazkam labai idomu ir siuo metu yra tai galeciau surasyt kas kiek kainavo ir kiek isleidau savo 2.7 kupui....


kada ataskaita?
  • 0

#1994 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2020 lapkričio 28 - 14:49

Siaip turetu but kitais metais kai bus isukta 100k km ir sueje 5metai,bet jei labai idomu tai galima ir anksciau bandyt kazka galvot....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#1995 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2021 lapkričio 08 - 10:22

Sveiki . kas per s... su 407 . Neleidzia nuresetinti tepalu keitimo. Stebuklu juk nebuna... Ar galimas pavizdziui per pp2000 tepalu reseto isjungimas , nu visur pravaiksciojau niekur nieko panasaus neuzmaciau. Pridedu video ,kad lengviau susigaudyt butu apie ka kalbu. 


  • 0

#1996 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2021 lapkričio 08 - 13:49

Mygtukas tikrai veikia? Ar paskutini karta nulinta priem maziau nei 1km? :) nes servisas matau nedega


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1997 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2021 lapkričio 08 - 17:16

Mygtukas tikrai veikia? Ar paskutini karta nulinta priem maziau nei 1km? :) nes servisas matau nedega

Migtukas tikrai veikia. Paspaudus ir kiilai nusinulina. Ir prasitestuoja , bet servisas nesiresetina :D negi tepalu keitima dabar ant lapuko reiks rasyt :D nors pp padariau , kad 15000 km intervalas butu.
  • 0

#1998 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2021 lapkričio 09 - 12:28

Mygtukas tikrai veikia? Ar paskutini karta nulinta priem maziau nei 1km? :) nes servisas matau nedega

Nedega servisas ,Bet ir nematau mazejanciu kilometru :D o bandyta nulinti pries 180 km kazkur. 


  • 0

#1999 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2021 lapkričio 09 - 13:03

Nedega servisas ,Bet ir nematau mazejanciu kilometru :D o bandyta nulinti pries 180 km kazkur. 

 

Su kuo keitet i 15000km?


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2000 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2021 lapkričio 09 - 15:58

Su kuo keitet i 15000km?

nekeiciau, bet pazejau kiek nustatyta . su pp2000


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0