o is kur cia istraukei kad krapstosi kas nors prie nauju maisnu garaze? Ir isvis kodel galvojate kad tas 407 stebuklas? Maisna su 4 ratais kuri minkstai vaziuoja (palyginus daleiskim su passatu) ir su geresne garso izoliacija (nei mazda 6 arba accord).o cia tu irgi klysti. Paziurek i kainas to pacio pezo ir kokio BMW ar Audi ar WW, ar bet kurios japaskes - netgi tokiu metu jos yra brangesnes nei pezo ar kitas france. O jeigu jau ir nauja masina taip genda ir tokius pinigus kist reikia, tai kas ja tokiu metu pirks? Visi zino, kad elektronika yra silpniausia vieta, o dar pridekim visokius FAP ir kitas gerybes, tai 8-10 metu bus ne masina, o lavonas kurio net atsikratyt nesugebesi, kad ir kaip noresi. Tokiu nesveiku zmoniu kaip mes klube, kurie garbina france dizaina ir grozi ir spjauna i viska, bei krapstosi menesiais savo garazuose yra juk vienetai. Taip, kad sekmes eksploatuojant savo prabanguji 407
Vidutines klases gyventoju masina tampa kai jai sueina 8-10 meteliu, nesvarbu nei modelis, nei masinos marke
P.S. Kai daug kas suzinojo, kad pakeiciau pirma karta i kita auto marke, manes nesuprato. Bet as paaiskinau, kad man reikalinga masina kuria galeciau pigiai islaikyti ir ji butu patikima kasdiena, tad su giliu liudesiu nebepirksiu nieko is **7 serijos, nes tiek dar neuzdirbu... Ir pasirodo, kad tikrai taip yra
Pas pezo Fap o pvz pas VW DPF, pas mersa nepaneu kaip vadinas........ Ir tai ne tragedija - nes jis issioperuoja.
Pasidomek pvz kaip BMW 5xx elektronika grybauja ir kiek kainuoja ja tvarkyti, arba 7xx vaziuokles kainas (kuri silpnesne nei 407) ir elektronikos remonto kainas - suprasi ant kiek pigus to 407 islaikymas.
Dar yra problema kad zmones nusiperka masina is vakaru pvz 2 metu senumo ir su kokia 70 000 km rida - bet jei kas sugenda varo remontuoti uz savus pinigus ir jie NEZINO kad tai masina DAR GALIOJA GARANTIJA IR JA PRIVALO TAIKYTI!!!!!!