2.0 benzininis labai bukas motoras, su galingesniais benzininiais nevaziaves. Dujos i 2.0 tai be problemu turetu detis, paprastas juk variklis. Bet jai tu per metus nuvaziuoji iki 10 T km tai ar tikrai tau tos dujos reikalingos?Perskaiciau visa tema, nelabai radau ar kas yra idejes dujas i P407.
Gal visgi yra tokiu?
Ar lengvai isideda dujos i sita auto? Pvz P406 labai paprastai galima 4tos kartos dujas sudeti ir jokiu problemu su jomis netureti. Ar 407 irgi tas pats?
As parsivariau pora P407 dyzeliu is anglijos, bet pavyko uzdirbti, tai pardaviau, paciam taip ir neliko. Bet ir toliau ieskau, tik jau pagalvojau kad gal ir i benzina ziureti? Sioje temoje nedaug info apie benzininius variklius radau, arba jeigu yra tai atsiliepimai nekoki. Visgi as per metus nuvaziuoju iki 10k km, tai gal tikrai man neverta ziuretis dyzelio ir klausytis jo traktorisko bildejimo. Plius perkant benzina kaip suprantu atkrenta FAP ir Eolio klausimai?
Kodel ziuriu masina is anglijos? Todel kad vairas P407 labai lengvai persikelia, visos skyles jau gamykloj padarytos abiems pusems, laidai net ir pas angla is kaires puses ateina, nieko trumpint nereikia. Kokybiski meistrai uz 1400lt perkelia vaira, tik pats komplektas brangokas - apie 4k lt. Tai jeigu vairas taip lengvai persikeliai - kodelgi ne anglas. Bent jau busi labiau uztikrintas, kad masina nebus is triju suvirinta ar pan, ten Anglijoj po stipresniu avariju masinas nuraso ir nebeleidzia toliau eksploatuoti. Ir kaina su visais vairo perkelimais gaunasi geresne negu europietiskos.
Apie Peugeot 407
#361
Parašyta 2010 birželio 28 - 07:22
#362 Svečias_Guest_*
Parašyta 2010 birželio 29 - 12:18
#363
Parašyta 2010 birželio 29 - 12:21
340-350t rida yra daug bet kokiu atveju. Net nesbarbu ar 2006 ar 1990 gamintas automobilis. O dėl FAP - netiesa. Žinoma kad jis yra.Sveiki, norėjau paklausti, ar tiesa, kad 2 l hdi nėra FAP filtro?? Ir dar, rida 340-350 tkm nuo 2006-11 gamybos 407 nėra per daug?? Nebus pavargęs??
#364
Parašyta 2010 birželio 29 - 14:15
ziurint kokios komplektacijos,pas man jo ner:P gamikliskai nenumatyta tad kolega nesnekekit uz visus ;)340-350t rida yra daug bet kokiu atveju. Net nesbarbu ar 2006 ar 1990 gamintas automobilis. O dėl FAP - netiesa. Žinoma kad jis yra.
#365
Parašyta 2010 birželio 30 - 09:41
#366
Parašyta 2010 birželio 30 - 13:47
Gerai, dėl FAP nekreipkit dėmesio į mano postą. Gal ir nėraziurint kokios komplektacijos,pas man jo ner:P gamikliskai nenumatyta tad kolega nesnekekit uz visus ;)
#367
Parašyta 2010 birželio 30 - 14:17
nes dazniausiai nuwaikyti jie pas mus atvykstao as kazkaip apie 407 girdziu tik blogus atsiliep[imus...
#368
Parašyta 2010 liepos 01 - 19:20
Galiu atsakingai pareiksti ir neblogus atsiliepimus apie 407. Pirkau Autovici su pratesta 1 m garantija. Du metus atvazinejau, jokiu bedu, tik tepalai pakeiciami. Variklis 120 kW, traukos pakanka - tik del to ir pirkau si modeli, kad pasitaike su 2,2 varikliu ir 6 pavaru deze. Ypac malonu vairuoti greitkeliuose. Zinoma, turi trukumu, keistenybiu - nelygiam kely kazkokie plastamsiukai stoge girgzdena (bet vos girdimai). Bagazines uzdarymas svelniai tariant daugiau nei "originalus", o sonuose viduje kaupiasi dumblas, kuri isvalyt ne taip paprasta. Gale mazoka vietos didesniems keleiviams (tokia didele masina, o kur dingusi vidinis erdve neisivaizduoju...). Iki siol nerandu tinkamu kilimeliu uz normalia kaina (ta kuria parduoda zibintas, panasu, kad deimantais inkrustuoti tie kilimeliai).o as kazkaip apie 407 girdziu tik blogus atsiliep[imus...
Tikiuosi dar 1-2 metus sekmingai draugauti su siuo modeliu.
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
#369
Parašyta 2010 liepos 01 - 20:37
#370
Parašyta 2010 liepos 01 - 21:07
pas mane kazkodel nelygiu keliu vaziuojant nemaloniai girgzda galine sedyne, ir niekaip nerandu del ko. O daugiau viskas ok.Galiu atsakingai pareiksti ir neblogus atsiliepimus apie 407. Pirkau Autovici su pratesta 1 m garantija. Du metus atvazinejau, jokiu bedu, tik tepalai pakeiciami. Variklis 120 kW, traukos pakanka - tik del to ir pirkau si modeli, kad pasitaike su 2,2 varikliu ir 6 pavaru deze. Ypac malonu vairuoti greitkeliuose. Zinoma, turi trukumu, keistenybiu - nelygiam kely kazkokie plastamsiukai stoge girgzdena (bet vos girdimai). Bagazines uzdarymas svelniai tariant daugiau nei "originalus", o sonuose viduje kaupiasi dumblas, kuri isvalyt ne taip paprasta. Gale mazoka vietos didesniems keleiviams (tokia didele masina, o kur dingusi vidinis erdve neisivaizduoju...). Iki siol nerandu tinkamu kilimeliu uz normalia kaina (ta kuria parduoda zibintas, panasu, kad deimantais inkrustuoti tie kilimeliai).
Tikiuosi dar 1-2 metus sekmingai draugauti su siuo modeliu.
Kur cia pas tave purvas kaupiasi? pas mane niekur....
#371
Parašyta 2010 liepos 01 - 22:31
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#372
Parašyta 2010 liepos 01 - 23:23
#373
Parašyta 2010 liepos 02 - 07:55
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
#374
Parašyta 2010 liepos 02 - 07:57
Gal neuzrakinta ta sedyne?pas mane kazkodel nelygiu keliu vaziuojant nemaloniai girgzda galine sedyne, ir niekaip nerandu del ko.
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
#375
Parašyta 2010 liepos 02 - 08:41
uzrakinta, ir garsa duoda vertikali dalis, gal kur uzrakte koks varztas atsipalaidaves, biesas zinoGal neuzrakinta ta sedyne?
#376
Parašyta 2010 liepos 02 - 08:52
'89 205 CJ 1.4TU
#377
Parašyta 2010 liepos 02 - 09:27
uzsisakinejau per Ford vista,.. gris draugas palausiu kontoros pavadinima. nes jie ir i naujas masinas siuvas.2.2 benzinas.
Stoglangio nera, o dumblas, smulkus sapai kaupiasi tose vietose, kur tvirtinasi bagazines dangcio stumokliukai. Ten su dailininko teptuku tenka manevruot, kad isvalyti.
O kas siuva tuos kilimelius? Visokie autointerjerai, arostes?
#378 Svečias_DAIVUTE_*
Parašyta 2010 liepos 11 - 13:13
#379
Parašyta 2010 liepos 11 - 21:05
pasiskaityk apie FAP. frm yra temugal kas zinote kaip pigiau sutvarkyti katalizatoriu,uzsidege ENGINE ANTIPOLUTION SYSTEM FAULTY.Berods reikia skysti pilti,dar kazka,brangu ziauriai.Gal yra alternatyvu kokiu nors?
#380
Parašyta 2010 liepos 15 - 16:32
OGal draugas jau parkeliavo? Jis zadejo sugrizti...uzsisakinejau per Ford vista,.. gris draugas palausiu kontoros pavadinima. nes jie ir i naujas masinas siuvas.
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0