o sorry, tai buvo 2005m. gegužė mėn. Bet tvirtai laikausi nuomones, kad save gerbiantis gamintojas tai turėjo pripažinti kaip broką ir trūkumą pašalinti nemokamai.visu pirma ponas sugrybavo su metais 407. visu antra po faceliftingo ta priekine pakaba , t. y. sarnyro vieta buvo patobulinta ir veliau tokiu problemu nebuvo.P407 1,8 benziną 1995m. pasiėmiau iš Žibinto.
Apsauginė guma praleidžia purvą į guolį, ir tada jis greitai pasibaigia.
Apie Peugeot 407
#421
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 21:22
#422
Parašyta 2010 lapkričio 10 - 21:52
#423
Parašyta 2010 lapkričio 15 - 15:50
#424
Parašyta 2010 lapkričio 15 - 16:07
2,0 hdi At (apd) buves ex, mieste vasara trumpais atstumais 8,5-10 litru. (pagal manuala SW 9,4)Sveiki,
kokios 407 2l HDI AT ir MT sanaudos Vilniuje ir uzmiestyje. Pasidalinkite mintimis. Dekoju
uzmiesty -6,0-6,5 su autopilotu iki 140 km/h
žiema automatiskai daugiau
#425
Parašyta 2010 lapkričio 15 - 16:19
#426
Parašyta 2010 lapkričio 15 - 16:22
4 zf arba 6 japoniska. sunki masina, ka noret..Hmm... nestebuklai. Keliu pavadu AT siuose modeliuose? (~2005m)
#427
Parašyta 2010 lapkričio 17 - 15:34
#428
Parašyta 2010 lapkričio 17 - 15:48
#429
Parašyta 2010 lapkričio 17 - 16:29
nuo pagaminimo metu ir komplektacijos. (6 begiu automatas jei neklystu po 06 metu ejo)Nuo ko priklauso tas "arba"?
#430
Parašyta 2010 lapkričio 17 - 17:06
#431
Parašyta 2010 lapkričio 17 - 22:12
ta prasme ?Supratau. Is isvaizdos kaip nors atskirti galima? Ar tik po masina lendant? Apie 6 bėgių automatą dar pagalvočiau - su 4 bėgiais jau nebenoriu prasidėt - mažai.
patikek, 4 uztenka, ten po to kazkaip blokuojas variatorius, ir gaunas 5 , aiskino zibinte.. bet nesigilinau. pagal manuala 4 pavaru yra taupesnis uz 6. o ir 4 pavaru ZF praktiskai be tepalo vaziuoja, o su 6 begiu japoniska jau neaisku ..
#432
Parašyta 2010 lapkričio 29 - 18:55
#433
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 08:59
tik 2,0, nes 1,6 per silpnaskuri varikli rekomenduotumet turintys dyzeli? 1.6 ar 2L?
#435
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 11:30
kiek teko su pirrikupais bendraut, jie tik uz 2,0 hdi ant 407. dar galima 2,2, bet nedaznas. 1,6 yra per silpnas, o problemos su juo, nes kai truxta galios, tu priewartauji lb.ir ne tik kad per silpnas bet teko nemazai kartu girdet kad buna problemu su tuo 1,6 varikliu... aisku galbu cia ne faktais bet pamirsau ten ta beda kur man daug kas minejo....
#436
Parašyta 2010 lapkričio 30 - 15:15
tiktai 2.0kuri varikli rekomenduotumet turintys dyzeli? 1.6 ar 2L?
#437
Parašyta 2010 gruodžio 01 - 10:14
#438
Parašyta 2010 gruodžio 01 - 13:16
#439
Parašyta 2010 gruodžio 11 - 21:54
#440 Svečias_Svečias Edgaras_*
Parašyta 2010 gruodžio 12 - 01:54
340-350t rida yra daug bet kokiu atveju. Net nesbarbu ar 2006 ar 1990 gamintas automobilis. O dėl FAP - netiesa. Žinoma kad jis yra.
pasiskaiciau uztektinai apie si p407 ir ka galiu pasakyti... rida 350k yra jau daug? baikit, sakes, negi tokia leva masina? kiek skaitau tai cia daugiau minusu nei pliusu rasoma... is mano nuomones kuri susidare skaitant tai peugot'as 407 yra totalus SUDAS (sor uz isireiskima) mano mersas w124 jei butu tokios ridos tai as sakyciau kad cia tik pasibaige "apkatke" pravaziaves mano senolis 789k 2.5D TURBO ir nors kuola ant galvos tasykit bet konforto peugote nebus daugiau, tylos irgi vaziuojant 150km/h greiciu, tai reikia suprasti tai kad nafik ta nauja prancuza? vaziuokles kiek skaiciau jau pradeda byreti po 80k kilometru, as jau 4 metus vazineju su mersu visa vaziuokle persirinkes ir kas svarbiausia NIEKO!!! speju tepalus ir padangas keisti o daugiau nieko... tik gaila kad nuo senumo ir del necinkuoto kebulo pas mane pradejo jau jis rudyti smarkokai, bet ka galiu pasakyti masina atitarnavo PUIKIAI, tai tiek mieleji brando megejai, as jau geriau golfa 2 stumsiu negul sesiu uz 407 vairo, vien apie eksplotacija pasiskaicius bloga darosi, vemt vercia, valytuvai 140lt???? :DDD cia fail'u fai'las mb- 35Litai... sakes...
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0