Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#461 Svečias_vien_*

Svečias_vien_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 11 - 11:12

internete buvau užtikęs teiginį, jog borto kompo sąnaudų rodymas gali pradėti grybauti po kilometražo atsukinėjimo. kiek tame teisybės, nežinau.

Na del kilometrazu nesuku galvos, nes masina pravaziavo ~200tkm, ir yra 4 metu senumo. (yra visi servisai)...
Jei ir maklinejo ka nors del kilometrazo, tai nebent prasuko i prieki :))) :ph34r:
  • 0

#462 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 sausio 11 - 12:02

Na del kilometrazu nesuku galvos, nes masina pravaziavo ~200tkm, ir yra 4 metu senumo. (yra visi servisai)...
Jei ir maklinejo ka nors del kilometrazo, tai nebent prasuko i prieki :))) :ph34r:

per 4 metus glima ir 400 tkm, o lietuviai tokie zmones kurie ir ant 25 tkm atsuks, kad tik maziau rodytu :) tai va :ax: teko paciam susidurt su tuom
  • 0

#463 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2011 sausio 11 - 20:45

[quote name='vien' date='Jan 11 2011, 10:38 AM'] [quote name='stii_cooper' date='Jan 11 2011, 09:21 AM'] As cia per privata su vienu zmogum vytiochu susirasinejau.
Geras jo komentaras apie P407 -- galit ir kiti paskaityt, vytiochas nesupyks turbut uz citavima :)
Jis turi 407 su 1.8 benzinu, o as pats labai noriu benzininio variklio ir P407, bet apie juos vien blogus atisliepimus randu, uztai klausiau pas realu vartotoja.

[QUOTE]
Jus maziau ka klausykite. sis masinos modelis palyginus yra nesenas,ir dar suformuoti technine nuomone apie ji butu klaidinga ! varikliu gama isties nesikeite . tie patys varikliai is 406-u,tik....valdymo sistemoje yra siokiu tokiu pasikeitimu. nejau 406 prasti varikliai? isties ne. vat as ja pirkau beveik nauja,isties ko paklausti ir kad kas atsakytu nebuvo. dabar ,kai pats ta daikta turiu ir atsiranda siokiu tokiu gedimu-galiu pasidalinti nuomone,ir ta daryti drasiai. per 50t.km jau pakeiciau viena priekini sarnyra,galini guoli,valytuvus...ta nelemta droseline sklende( cia jiems ta beda net ir prie 40t.km ridos kitiems pasirodo)...valytuvus ir viskas. na zinoma neskaitant tepalai ir filtrai,kas yra neisvengiama. tiesa del tepalu ...kas rekomenduojama ir parasyta-ta ir pilti. parasyta Total....ir pilkite,nereikia ismones vartotoju ,yra gamintojas ir laikykimes jo sudarytu nuostatu-tada neapsiriksite.tik del servizinio intervalo,JOKIU BUDU NESUGALVOKITE VAZIUOTI SU JAIS 30000KM. pora keitimu ir trecias-tepalai +VARIKLIS. nesamone didziausia. dirbant normaliomis salygomis,nesvarbu i tepalo sudeti, keitimo intervalas panasiai 240 motovalandu,ka padalinus gaunasi vidurkis 10000km ridos!!!! to nepamirskime!!! tai vat priziurekite daikta,ir jis tarnaus. o kiti minusai to auto pasirodo ziema nosis ilga-nepamesk sniege numeriu,uzsalantis galinis langas,ledai susikaupia prie bagazines dangcio-nesugalvok daryti bagazines nenuvales,o juolab uzdaryti-sulauzysi galini stikla!!!! valytuvai: niekada ,jei yra sniego apie juos -svariai nevalys ( tokia konstrukcija),uzsalantys priekiniai langai-geriau nedarineti( brangus pakeleju varikliukai) . vairavimo subtilybes irgi egzistuoja: visu beda-posukio kampe vienu metu prastas matomumas. ta jau esu patyres keleta kartu sudarydamas avarine situacija. ir dar galeciau parasyti,bet esmeje labai nekeikiu to modelio. vienas minusas,mano akimis- turi apetita ir mieste... kartais pagalvoju apie antra golfa. taigi ,kad pirkite ,jei tik yra noras ir vaziuokite,sekmes,ir maziau sukite galva del kitu klaidingos formuojamos nuomones. [/QUOTE]
As kaip tik ant dienu perku peza 407, 2.0l HDI.
Klausimas: kodel tepalus keisti reikia kas 10tkm? neturi jie longlife serviso?
Tarkim as turiu dabar focusa 2007m tai tepalus keiti tik kas ~60tkm...
Ir jei kompas puliuoja, (rodo blogai kuro valgyma) kaip ji reikia taisyti? keisti kokius daviklius?
Ir dar klausimas: ar apsimoka deti ksenonus?, nes cia vienintelis dalykas ko man dar reiktu, ir nera.... Lempose jau yra lesiai, (tokie kaip xenonuose buna), ar butu problematiska perdaryt i ksenon? [/quote]
tepalus keiciu kas 20T, 60 cia jau marketingas ir variklio gadinimas. Tepalas turi ne tik BUTI bet ir TEPTI.

A kam tau tie xenon jei lesines lempos? Kiek dejas xenonu i lesines lempas masinu 2-3 m senumo, skirtumo nelabai pastebjau. Gal kelio zenklus geriau atspindi, bet ant kelio skirtumo nemaciau.
  • 0

#464 Svečias_vien_*

Svečias_vien_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 11 - 21:25

Na ok, del tepalu issiaiskinome :) o kas liecia xenonus, tai as kiek esu vazinejes tai ziema (ypac ziema) jautesi skirtumas. Nors, gali buti kad tai tik mano nusistatymas :) (O gal ir del to kad ant visu masinu buvo originalus xenonai...) O kas 20 tkm kilometru keisti tepalus - brangus malonumas :( (5-6 menesiu kilometrazas...) As su lesinem lempom dar nesu daug vazinejes, jos gerai sviecia?, ir sukinejasi kai su suki vaira? (kaip opeliu adaptive light). Ar cia nuo komplektacijos priklauso?
  • 0

#465 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 sausio 11 - 22:30

Na ok, del tepalu issiaiskinome :) o kas liecia xenonus, tai as kiek esu vazinejes tai ziema (ypac ziema) jautesi skirtumas.
Nors, gali buti kad tai tik mano nusistatymas :) (O gal ir del to kad ant visu masinu buvo originalus xenonai...)
O kas 20 tkm kilometru keisti tepalus - brangus malonumas :( (5-6 menesiu kilometrazas...)
As su lesinem lempom dar nesu daug vazinejes, jos gerai sviecia?, ir sukinejasi kai su suki vaira? (kaip opeliu adaptive light). Ar cia nuo komplektacijos priklauso?

tokiose metuose kaip planuoji pirkti, jie nesisuka .. man idomu jei tu vokietijoj vazineji su nelesiniais xenonais tai kaip tawe fokieciai nebaudzia ? ar as kazko nesuprantu...
nu va prasideda tas marazmas, perkat 4senumo masina, o tepalams pinigu gaila.. tai nekeis ir wazinek tuos 30 ar 60 tkm, ir paziuresi, kas bus, ir mums papasakosi.. kuo naujesne masina tuo brangesnis islaikymas -mano nuomone.
  • 0

#466 Svečias_vien_*

Svečias_vien_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 12 - 00:13

Na ok, del tepalu issiaiskinome :) o kas liecia xenonus, tai as kiek esu vazinejes tai ziema (ypac ziema) jautesi skirtumas.
Nors, gali buti kad tai tik mano nusistatymas :) (O gal ir del to kad ant visu masinu buvo originalus xenonai...)
O kas 20 tkm kilometru keisti tepalus - brangus malonumas :( (5-6 menesiu kilometrazas...)
As su lesinem lempom dar nesu daug vazinejes, jos gerai sviecia?, ir sukinejasi kai su suki vaira? (kaip opeliu adaptive light). Ar cia nuo komplektacijos priklauso?

tokiose metuose kaip planuoji pirkti, jie nesisuka .. man idomu jei tu vokietijoj vazineji su nelesiniais xenonais tai kaip tawe fokieciai nebaudzia ? ar as kazko nesuprantu...
nu va prasideda tas marazmas, perkat 4senumo masina, o tepalams pinigu gaila.. tai nekeis ir wazinek tuos 30 ar 60 tkm, ir paziuresi, kas bus, ir mums papasakosi.. kuo naujesne masina tuo brangesnis islaikymas -mano nuomone.

Masina as turiu ir darbine, kuri yra su lesiniais xenonais, bet nesu vazinejes su lesineis NE xenonais. :)
O pati masina nera brangi (saliginai), del to ir rupi kaina... Ir jei tureciau pinigu, pirkciau audi, ir butu nusispjauti serviso kaina ir intervalai...
dabar 300~ euru vistiek yra pinigai...
  • 0

#467 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2011 sausio 12 - 10:13

[quote name='stii_cooper' date='Jan 11 2011, 10:21 AM'] As cia per privata su vienu zmogum vytiochu susirasinejau.
Geras jo komentaras apie P407 -- galit ir kiti paskaityt, vytiochas nesupyks turbut uz citavima :)
Jis turi 407 su 1.8 benzinu, o as pats labai noriu benzininio variklio ir P407, bet apie juos vien blogus atisliepimus randu, uztai klausiau pas realu vartotoja.

[QUOTE]
Jus maziau ka klausykite. sis masinos modelis palyginus yra nesenas,ir dar suformuoti technine nuomone apie ji butu klaidinga ! varikliu gama isties nesikeite . tie patys varikliai is 406-u,tik....valdymo sistemoje yra siokiu tokiu pasikeitimu. nejau 406 prasti varikliai? isties ne. vat as ja pirkau beveik nauja,isties ko paklausti ir kad kas atsakytu nebuvo. dabar ,kai pats ta daikta turiu ir atsiranda siokiu tokiu gedimu-galiu pasidalinti nuomone,ir ta daryti drasiai. per 50t.km jau pakeiciau viena priekini sarnyra,galini guoli,valytuvus...ta nelemta droseline sklende( cia jiems ta beda net ir prie 40t.km ridos kitiems pasirodo)...valytuvus ir viskas. na zinoma neskaitant tepalai ir filtrai,kas yra neisvengiama. tiesa del tepalu ...kas rekomenduojama ir parasyta-ta ir pilti. parasyta Total....ir pilkite,nereikia ismones vartotoju ,yra gamintojas ir laikykimes jo sudarytu nuostatu-tada neapsiriksite.tik del servizinio intervalo,JOKIU BUDU NESUGALVOKITE VAZIUOTI SU JAIS 30000KM. pora keitimu ir trecias-tepalai +VARIKLIS. nesamone didziausia. dirbant normaliomis salygomis,nesvarbu i tepalo sudeti, keitimo intervalas panasiai 240 motovalandu,ka padalinus gaunasi vidurkis 10000km ridos!!!! to nepamirskime!!! tai vat priziurekite daikta,ir jis tarnaus. o kiti minusai to auto pasirodo ziema nosis ilga-nepamesk sniege numeriu,uzsalantis galinis langas,ledai susikaupia prie bagazines dangcio-nesugalvok daryti bagazines nenuvales,o juolab uzdaryti-sulauzysi galini stikla!!!! valytuvai: niekada ,jei yra sniego apie juos -svariai nevalys ( tokia konstrukcija),uzsalantys priekiniai langai-geriau nedarineti( brangus pakeleju varikliukai) . vairavimo subtilybes irgi egzistuoja: visu beda-posukio kampe vienu metu prastas matomumas. ta jau esu patyres keleta kartu sudarydamas avarine situacija. ir dar galeciau parasyti,bet esmeje labai nekeikiu to modelio. vienas minusas,mano akimis- turi apetita ir mieste... kartais pagalvoju apie antra golfa. taigi ,kad pirkite ,jei tik yra noras ir vaziuokite,sekmes,ir maziau sukite galva del kitu klaidingos formuojamos nuomones. [/quote]
Nuo kada :pug: ismoko gaminti benzininius variklius. Tai ju achilo kulnas.
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#468 XtremE

XtremE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Vilnius LTU
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI

Parašyta 2011 sausio 12 - 12:15

[quote name='stii_cooper' date='Jan 11 2011, 09:21 AM'] As cia per privata su vienu zmogum vytiochu susirasinejau.
Geras jo komentaras apie P407 -- galit ir kiti paskaityt, vytiochas nesupyks turbut uz citavima :)
Jis turi 407 su 1.8 benzinu, o as pats labai noriu benzininio variklio ir P407, bet apie juos vien blogus atisliepimus randu, uztai klausiau pas realu vartotoja.

[QUOTE]
Jus maziau ka klausykite. sis masinos modelis palyginus yra nesenas,ir dar suformuoti technine nuomone apie ji butu klaidinga ! varikliu gama isties nesikeite . tie patys varikliai is 406-u,tik....valdymo sistemoje yra siokiu tokiu pasikeitimu. nejau 406 prasti varikliai? isties ne. vat as ja pirkau beveik nauja,isties ko paklausti ir kad kas atsakytu nebuvo. dabar ,kai pats ta daikta turiu ir atsiranda siokiu tokiu gedimu-galiu pasidalinti nuomone,ir ta daryti drasiai. per 50t.km jau pakeiciau viena priekini sarnyra,galini guoli,valytuvus...ta nelemta droseline sklende( cia jiems ta beda net ir prie 40t.km ridos kitiems pasirodo)...valytuvus ir viskas. na zinoma neskaitant tepalai ir filtrai,kas yra neisvengiama. tiesa del tepalu ...kas rekomenduojama ir parasyta-ta ir pilti. parasyta Total....ir pilkite,nereikia ismones vartotoju ,yra gamintojas ir laikykimes jo sudarytu nuostatu-tada neapsiriksite.tik del servizinio intervalo,JOKIU BUDU NESUGALVOKITE VAZIUOTI SU JAIS 30000KM. pora keitimu ir trecias-tepalai +VARIKLIS. nesamone didziausia. dirbant normaliomis salygomis,nesvarbu i tepalo sudeti, keitimo intervalas panasiai 240 motovalandu,ka padalinus gaunasi vidurkis 10000km ridos!!!! to nepamirskime!!! tai vat priziurekite daikta,ir jis tarnaus. o kiti minusai to auto pasirodo ziema nosis ilga-nepamesk sniege numeriu,uzsalantis galinis langas,ledai susikaupia prie bagazines dangcio-nesugalvok daryti bagazines nenuvales,o juolab uzdaryti-sulauzysi galini stikla!!!! valytuvai: niekada ,jei yra sniego apie juos -svariai nevalys ( tokia konstrukcija),uzsalantys priekiniai langai-geriau nedarineti( brangus pakeleju varikliukai) . vairavimo subtilybes irgi egzistuoja: visu beda-posukio kampe vienu metu prastas matomumas. ta jau esu patyres keleta kartu sudarydamas avarine situacija. ir dar galeciau parasyti,bet esmeje labai nekeikiu to modelio. vienas minusas,mano akimis- turi apetita ir mieste... kartais pagalvoju apie antra golfa. taigi ,kad pirkite ,jei tik yra noras ir vaziuokite,sekmes,ir maziau sukite galva del kitu klaidingos formuojamos nuomones. [/quote]
Viskas teisingai cia pacituota...tik noreciau dar kaip 407 savivninkas papildyti "rasyneli"...
Kas liecia tepalu keitimo, jei kas rupinasi savo auto tas ir keis MAX. kas 20t.km ir bus ramus...
Del pagrindinio dirzo keitimo, skaiciau kad rekomenduoja kas 100t.km keist, tad irgi jei laiku pasikeisi problemu nebus (bet keisti visa komplekta reikia o ne tik dirza)...
Del vaziuokles daugiausia kas genda tai priekiniai apatiniai sarnyrai (sarnyras-guolis) ir stabilizatoriaus traukutes...
Del priekinio lango tai prancuzai nelabai tinkamai pasirupino matomumu bei praktine valytuvu isdestimo vieta. Sonines "stoikes" yra per storos ir sukant i kaire matomumas nelabai geras (galima nepastebeti ne tik zmogaus bet ir kito automobilio), valytuvai randasi "duobeje" tarp kapoto ir priekinio stiklo, tad ziema ten ir kaupiasi visas sniegas bei ledas (kituose masinuose si "duobe" mazesne ir ne tiek ten prisikaupia).
Soniniu stiklu gumytes (stiklo apacioje i kur seina stiklas) yra nukreipto i apacia, ka reiskia kad jei sninga/lyja o poto pasala ten susikaupia ledas kuris uzbluokoja stikla ir neimanoma jo nuleisti (lengvas budas tai pasalinti su kreditine kortele prablaukti tarp stiklo ir gumytes ir langas jau veikia)
Del galinio stiklo uzsalymo ziema tiek bagazine tai kiekviena karta atidares reikia kruopsciai isvalyti visa susikaupusi leda, nes kaip rase gali ir langas kita karta skilti...
Valytuvai brangus (zibintas ~180Lt/vnt. sianciai ~130Lt/kmplkt.) nes tvirtinimas nestandartinis ir nuo anglu netinka del skirtingo tvirtinimo...bet valo (bent jau man) labai gerai del valytuvu judejimo i skirtingas puses...
Kas liecia neoriginalius xenonus tai skaiciau kad poto durniuoja visa elektronika, tad jei norit i 407 statyti xenonus tai pasitarkit su geru elektriku...
Vietoj standartiniu gabaritu LED gabaritus nepastatysi, kompas supras kad ju nera ir pastoviai mes klaida kad nedega nors realiai degs...
Del HDI varikliu kol nepili "lievo" kuro viskas bus gerai, tik ipilk baltarusiska (cia jei is tu xalturciku kur pas mus priekiauja ir kanistru) tai pamatysi variklio klaidos ikonka (mano 407 taip nebuvo bet draugui taip buvo ir kol nepravale sistemos su kazkokia chemija ir neprasuko kazkiek km (isnaudojo gal tris bakus normalaus kuro) tol laikas nuo laiko mesdavo klaida), nors tikiu kad baltarusijoje jei pilt kolonelei tai gausi panasu kura kaip ir pas mus (ten gi irgi 407 vazineja...ir negenda ;] )
Ratu oro slegio davykliai gan brangus bet visada galima juos atjungti...
Komforto iranga pagal standarta yra gan gera...dyzeliniuose auto salonas gan greit isila (kazkas sake kad stovi papildomas sildytuvas)...pagal default'a stovi sildomi veidrodeliai...standartine audio aparatura yra geresne negu vidutine...radijas traukia geriau negu kituose masinuose...didelis ir jei reikia ausinamas bardaciokas...komfortiskos sedines ir vairuotojo pozicija prie vairo...pilna masina oro pagalviu (kiek zinau truksta tik vienos (tos kur apsaugo vairuotojo kelius) iki pilno "farso")...
Yra ir tokiu "nedadelkiu": nera kaip uzrakinti masinos jei isemei akumuliatoriu (is vidaus kad uzrakiti visas durys yra el.myktukas o ant duru nera myktuku uzrakinanciu kiekvienus duris atskirai, o su raktu galima uzrakinti tik vairuotojo duris) bagazines irgi neatidarysi nes el.knopke...
Taip pat prie minusu galima priskirti ilga prieki (vairuotojo galva yra 2m. atstume nuo auto priekio), bet cia prancuzai sugalvojo del saugumo...del pailginto priekio ir dideliu groteliu prancuzai teigia kad vaziuojant iki 40km/h numuses zmogu, nuketnejes zmogus dideliu suzalojimu nepatirs...
O seip auto labai maloniai vairuojasi, minkstai vaziuoja...
Toks mano ispudis po metu 407 naudojimo...
  • 0

#469 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 sausio 12 - 12:35

...pilna masina oro pagalviu (kiek zinau truksta tik vienos (tos kur apsaugo vairuotojo kelius) iki pilno "farso")... yra ta pagalve.. bent jau mano peze buvo.
  • 0

#470 XtremE

XtremE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 38
  • Vieta:Vilnius LTU
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0HDI

Parašyta 2011 sausio 12 - 13:01

...pilna masina oro pagalviu (kiek zinau truksta tik vienos (tos kur apsaugo vairuotojo kelius) iki pilno "farso")...

yra ta pagalve.. bent jau mano peze buvo.

taip, Marcin, esi teisus...pilnoje komplektacijoje gali buti 9 pagalves: 2 prikyje, 2 priekyje sonuose (sedineje), 2 gale, 2 "uzuolaidos", 1 apsaugoti vairuotojo kelius... mano variante tos pagalves nera...
  • 0

#471 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2011 sausio 12 - 14:01

Na ok, del tepalu issiaiskinome :) o kas liecia xenonus, tai as kiek esu vazinejes tai ziema (ypac ziema) jautesi skirtumas.
Nors, gali buti kad tai tik mano nusistatymas :) (O gal ir del to kad ant visu masinu buvo originalus xenonai...)
O kas 20 tkm kilometru keisti tepalus - brangus malonumas :( (5-6 menesiu kilometrazas...)
As su lesinem lempom dar nesu daug vazinejes, jos gerai sviecia?, ir sukinejasi kai su suki vaira? (kaip opeliu adaptive light). Ar cia nuo komplektacijos priklauso?

xenon lesinese kad ir orginalios ar kaitrines, ner didelio skirtumo (cia kalbu as apie neisdegusiu 10 ir daugiau metu senumo auto lempas). Cia daugiau marketinginis, grozio reikalas.

Aisku kai deda i sloinikines lempas, kurios jau yra pavargusios, tuomet taip, skirtumas ryskus, bet prasideda akinimai. Sloinikinese lempose iskarto matosi kur sudetos "svarkes" o kur ne.

besisukanciu lempu neteko matyti pas 407. Bet jei vazineji labai prastu oru, priesrukines padeda, jos placiai "kabina"

Kiek tas tepalo pakeitimas? tepalas ~200 lt, filtras ~30 lt.

Šį pranešimą redagavo p407: 2011 sausio 12 - 14:12

  • 0

#472 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2011 sausio 12 - 14:07

Dar prie bedu pridurkim, kad del blogu kontaktu galinese lempose gali metyti klaida, kad kuri nors lempute perdegus, nors taip nera. Taip pat kaip trukuma pamineciau pakankamai prasta salono medziagu kokybe. Po 100 kkm nusitrina begiu svirtis, vairo plastmasiniai pagrazinimai :)
  • 0

#473 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2011 sausio 12 - 14:15

Dar prie bedu pridurkim, kad del blogu kontaktu galinese lempose gali metyti klaida, kad kuri nors lempute perdegus, nors taip nera. Taip pat kaip trukuma pamineciau pakankamai prasta salono medziagu kokybe. Po 100 kkm nusitrina begiu svirtis, vairo plastmasiniai pagrazinimai :)

isvis reikia ziureti nuo 2006 m modeli, ten turetu buti daug kas istaisytas
  • 0

#474 Svečias_vien_*

Svečias_vien_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 12 - 14:35

Na ok, del tepalu issiaiskinome :) o kas liecia xenonus, tai as kiek esu vazinejes tai ziema (ypac ziema) jautesi skirtumas.
Nors, gali buti kad tai tik mano nusistatymas :) (O gal ir del to kad ant visu masinu buvo originalus xenonai...)
O kas 20 tkm kilometru keisti tepalus - brangus malonumas :( (5-6 menesiu kilometrazas...)
As su lesinem lempom dar nesu daug vazinejes, jos gerai sviecia?, ir sukinejasi kai su suki vaira? (kaip opeliu adaptive light). Ar cia nuo komplektacijos priklauso?

xenon lesinese kad ir orginalios ar kaitrines, ner didelio skirtumo (cia kalbu as apie neisdegusiu 10 ir daugiau metu senumo auto lempas). Cia daugiau marketinginis, grozio reikalas.

Aisku kai deda i sloinikines lempas, kurios jau yra pavargusios, tuomet taip, skirtumas ryskus, bet prasideda akinimai. Sloinikinese lempose iskarto matosi kur sudetos "svarkes" o kur ne.

besisukanciu lempu neteko matyti pas 407. Bet jei vazineji labai prastu oru, priesrukines padeda, jos placiai "kabina"

Kiek tas tepalo pakeitimas? tepalas ~200 lt, filtras ~30 lt.

Na matomai as buvau klaidingai tepalu kaina isivaizdaves.. :) (kitom masinom tai keisdavau dirzus ar stabdzius tuo paciu, del to grynos kainos uz tepalu keitima nezinojau...)
O del priesrukiniu lempu, tai pakankamai gudri ideja:))
  • 0

#475 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2011 sausio 12 - 14:54

...pilna masina oro pagalviu (kiek zinau truksta tik vienos (tos kur apsaugo vairuotojo kelius) iki pilno "farso")...

yra ta pagalve.. bent jau mano peze buvo.

taip, Marcin, esi teisus...pilnoje komplektacijoje gali buti 9 pagalves: 2 prikyje, 2 priekyje sonuose (sedineje), 2 gale, 2 "uzuolaidos", 1 apsaugoti vairuotojo kelius... mano variante tos pagalves nera...

Ne pilnoje komplektacijoje, o "ubaginiuose" variantuose tos pagalves nera, nes daugelyje :pug: 407 jos yra ir nebutinai pilna komplektacija. Seip viska ka aprasei apie 407 teisybes yra bet reiktu siokio tokio papildymo.
Vaziuokle, matau dar neteko keisti V raide vadinamos atramos nuo amortizatoriaus, o jis pareina gan daznai, tikslaiu guolis itaisytas jame ir kaina jo ~2k/lt
Valytauvai, kvailesnes vietos nera sugalvoje prancuzai, nors gyvenant siltuose krastuose ji pasiteisintu, nei gyvenant siauriau ypac kai sninga, nes ten susikaupia daug sniego, o jei jo neisvalai ir jis patirpsta ir prisala, galima sakyti valytuvams ragai.
Soniniu stiklu gumas ir "veiloka" reikia supurksti su silikonu ir jokiu problemu ziema su langu atidarinejimu
Del galinio stiklo tikra teisybe, bet :pug: inzinieriai sukure imantriai atsidaranti bagazines dangti, kuris tikrai nesuskaldys galinio stiklo, be papildomos pagalbos
Del Xenon tikras mitas, niekas ten nedurniuoja ir kompas kuo puikiausiai atpazysta, nes ant lempos yra DC raides.
Pagrindinis 407 trukumas tai vairo stiprintuvas, po ziemos butina ji patikrinti, ar netruksta skyscio ir ar nera uzorinta sistema.
Beje :pug: skardos storis yra apgailetinas, nes keiciant ratus ne taip padejes "dankrata" gali pazeisti slenkcio atrama ir kita syki be papildomos pagalbos tu nepasikeisi rato.
Aisku yra tu trukumu, bet daugiau pliusu siame modelyje rastum. Tikrai smagus ir vykes modelis ypac dyzelis
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#476 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2011 sausio 12 - 15:26

Del Xenon tikras mitas, niekas ten nedurniuoja ir kompas kuo puikiausiai atpazysta, nes ant lempos yra DC raides.

Pagrindinis 407 trukumas tai vairo stiprintuvas, po ziemos butina ji patikrinti, ar netruksta skyscio ir ar nera uzorinta sistema.

Aisku yra tu trukumu, bet daugiau pliusu siame modelyje rastum. Tikrai smagus ir vykes modelis ypac dyzelis

jei dedi paprastus 35W xenonus ir elementariai uzmaitini, pasukus rakteli ir uzvedus varikli (su automatiniu lempu ijungimu) klaidos nemeta, taciau pasukus degima, palaikius kelias sekundes ir uzvedus, lempos isijungia bet kompas ismeta klaida. Tai teko isbandyti su keliais 407.

stiprintuvo klaida istaise berods po 106xx serijos laidos. Arba jei pries tai buves savininkas nepasibaigus garantijei nuvare del sios problemos i garantini, tuomet gavo nauja siurbli uz dyka. Bet ta beda islenda tiktai esant zemai temperaturai ( -15 ir zemnyn).

Priekaistu dideliu as ir neturiu, bet antra karta nepirkciau.
  • 0

#477 Svečias_strikaz_*

Svečias_strikaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 sausio 12 - 16:14

na dirzas, suprantu, bet Faf ir papildai vargu ar sumoj sudarys 4000 lietuvisku

fapa nuvarai i panevezy pas forumieti iki 500 lietuvisku ispjauna ir vargo nebematai
  • 0

#478 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2011 sausio 12 - 16:19

fapa nuvarai i panevezy pas forumieti iki 500 lietuvisku ispjauna ir vargo nebematai

Greitu laiku prades rurinti automobilius be FAP'o
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#479 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 sausio 12 - 16:19

fapa nuvarai i panevezy pas forumieti iki 500 lietuvisku ispjauna ir vargo nebematai

:doh: komentaro data pziurek :doh:
  • 0

#480 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 sausio 12 - 16:25

Greitu laiku prades rurinti automobilius be FAP'o

2068 metais?
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0