[quote name='stii_cooper' date='Jan 11 2011, 09:21 AM'] As cia per privata su vienu zmogum vytiochu susirasinejau.
Geras jo komentaras apie P407 -- galit ir kiti paskaityt, vytiochas nesupyks turbut uz citavima
Jis turi 407 su 1.8 benzinu, o as pats labai noriu benzininio variklio ir P407, bet apie juos vien blogus atisliepimus randu, uztai klausiau pas realu vartotoja.
[QUOTE]
Jus maziau ka klausykite. sis masinos modelis palyginus yra nesenas,ir dar suformuoti technine nuomone apie ji butu klaidinga ! varikliu gama isties nesikeite . tie patys varikliai is 406-u,tik....valdymo sistemoje yra siokiu tokiu pasikeitimu. nejau 406 prasti varikliai? isties ne. vat as ja pirkau beveik nauja,isties ko paklausti ir kad kas atsakytu nebuvo. dabar ,kai pats ta daikta turiu ir atsiranda siokiu tokiu gedimu-galiu pasidalinti nuomone,ir ta daryti drasiai. per 50t.km jau pakeiciau viena priekini sarnyra,galini guoli,valytuvus...ta nelemta droseline sklende( cia jiems ta beda net ir prie 40t.km ridos kitiems pasirodo)...valytuvus ir viskas. na zinoma neskaitant tepalai ir filtrai,kas yra neisvengiama. tiesa del tepalu ...kas rekomenduojama ir parasyta-ta ir pilti. parasyta Total....ir pilkite,nereikia ismones vartotoju ,yra gamintojas ir laikykimes jo sudarytu nuostatu-tada neapsiriksite.tik del servizinio intervalo,JOKIU BUDU NESUGALVOKITE VAZIUOTI SU JAIS 30000KM. pora keitimu ir trecias-tepalai +VARIKLIS. nesamone didziausia. dirbant normaliomis salygomis,nesvarbu i tepalo sudeti, keitimo intervalas panasiai 240 motovalandu,ka padalinus gaunasi vidurkis 10000km ridos!!!! to nepamirskime!!! tai vat priziurekite daikta,ir jis tarnaus. o kiti minusai to auto pasirodo ziema nosis ilga-nepamesk sniege numeriu,uzsalantis galinis langas,ledai susikaupia prie bagazines dangcio-nesugalvok daryti bagazines nenuvales,o juolab uzdaryti-sulauzysi galini stikla!!!! valytuvai: niekada ,jei yra sniego apie juos -svariai nevalys ( tokia konstrukcija),uzsalantys priekiniai langai-geriau nedarineti( brangus pakeleju varikliukai) . vairavimo subtilybes irgi egzistuoja: visu beda-posukio kampe vienu metu prastas matomumas. ta jau esu patyres keleta kartu sudarydamas avarine situacija. ir dar galeciau parasyti,bet esmeje labai nekeikiu to modelio. vienas minusas,mano akimis- turi apetita ir mieste... kartais pagalvoju apie antra golfa. taigi ,kad pirkite ,jei tik yra noras ir vaziuokite,sekmes,ir maziau sukite galva del kitu klaidingos formuojamos nuomones. [/quote]
Viskas teisingai cia pacituota...tik noreciau dar kaip 407 savivninkas papildyti "rasyneli"...
Kas liecia tepalu keitimo, jei kas rupinasi savo auto tas ir keis MAX. kas 20t.km ir bus ramus...
Del pagrindinio dirzo keitimo, skaiciau kad rekomenduoja kas 100t.km keist, tad irgi jei laiku pasikeisi problemu nebus (bet keisti visa komplekta reikia o ne tik dirza)...
Del vaziuokles daugiausia kas genda tai priekiniai apatiniai sarnyrai (sarnyras-guolis) ir stabilizatoriaus traukutes...
Del priekinio lango tai prancuzai nelabai tinkamai pasirupino matomumu bei praktine valytuvu isdestimo vieta. Sonines "stoikes" yra per storos ir sukant i kaire matomumas nelabai geras (galima nepastebeti ne tik zmogaus bet ir kito automobilio), valytuvai randasi "duobeje" tarp kapoto ir priekinio stiklo, tad ziema ten ir kaupiasi visas sniegas bei ledas (kituose masinuose si "duobe" mazesne ir ne tiek ten prisikaupia).
Soniniu stiklu gumytes (stiklo apacioje i kur seina stiklas) yra nukreipto i apacia, ka reiskia kad jei sninga/lyja o poto pasala ten susikaupia ledas kuris uzbluokoja stikla ir neimanoma jo nuleisti (lengvas budas tai pasalinti su kreditine kortele prablaukti tarp stiklo ir gumytes ir langas jau veikia)
Del galinio stiklo uzsalymo ziema tiek bagazine tai kiekviena karta atidares reikia kruopsciai isvalyti visa susikaupusi leda, nes kaip rase gali ir langas kita karta skilti...
Valytuvai brangus (zibintas ~180Lt/vnt. sianciai ~130Lt/kmplkt.) nes tvirtinimas nestandartinis ir nuo anglu netinka del skirtingo tvirtinimo...bet valo (bent jau man) labai gerai del valytuvu judejimo i skirtingas puses...
Kas liecia neoriginalius xenonus tai skaiciau kad poto durniuoja visa elektronika, tad jei norit i 407 statyti xenonus tai pasitarkit su geru elektriku...
Vietoj standartiniu gabaritu LED gabaritus nepastatysi, kompas supras kad ju nera ir pastoviai mes klaida kad nedega nors realiai degs...
Del HDI varikliu kol nepili "lievo" kuro viskas bus gerai, tik ipilk baltarusiska (cia jei is tu xalturciku kur pas mus priekiauja ir kanistru) tai pamatysi variklio klaidos ikonka (mano 407 taip nebuvo bet draugui taip buvo ir kol nepravale sistemos su kazkokia chemija ir neprasuko kazkiek km (isnaudojo gal tris bakus normalaus kuro) tol laikas nuo laiko mesdavo klaida), nors tikiu kad baltarusijoje jei pilt kolonelei tai gausi panasu kura kaip ir pas mus (ten gi irgi 407 vazineja...ir negenda
)
Ratu oro slegio davykliai gan brangus bet visada galima juos atjungti...
Komforto iranga pagal standarta yra gan gera...dyzeliniuose auto salonas gan greit isila (kazkas sake kad stovi papildomas sildytuvas)...pagal default'a stovi sildomi veidrodeliai...standartine audio aparatura yra geresne negu vidutine...radijas traukia geriau negu kituose masinuose...didelis ir jei reikia ausinamas bardaciokas...komfortiskos sedines ir vairuotojo pozicija prie vairo...pilna masina oro pagalviu (kiek zinau truksta tik vienos (tos kur apsaugo vairuotojo kelius) iki pilno "farso")...
Yra ir tokiu "nedadelkiu": nera kaip uzrakinti masinos jei isemei akumuliatoriu (is vidaus kad uzrakiti visas durys yra el.myktukas o ant duru nera myktuku uzrakinanciu kiekvienus duris atskirai, o su raktu galima uzrakinti tik vairuotojo duris) bagazines irgi neatidarysi nes el.knopke...
Taip pat prie minusu galima priskirti ilga prieki (vairuotojo galva yra 2m. atstume nuo auto priekio), bet cia prancuzai sugalvojo del saugumo...del pailginto priekio ir dideliu groteliu prancuzai teigia kad vaziuojant iki 40km/h numuses zmogu, nuketnejes zmogus dideliu suzalojimu nepatirs...
O seip auto labai maloniai vairuojasi, minkstai vaziuoja...
Toks mano ispudis po metu 407 naudojimo...