Na, dėl šito dar šiandien pasiskambinau ir absoliuciai jokiu klaidu ar ko nors kas uzkliutu del sito filtro mano automobilyje nera;) Dar vienas niuansas, jei FAP filtras būtų užsikišęs dalinai, neturėtų kartais kilti problemų ir dėl apsukų priėmimo spaudžiant gazo pedalą?
Tokių bėdų nekyla. Gazą priima puikiai.
Beto kietųjų dalelių filtras paparstai reikai pildyti, nes skystu pavidalu eina 407tam, intervale 170 k-200 k eksploatuojant normaliomis salygomis ir priziurint automobili, pasitaiko labai retu atveju kada anksciau tai reikai daryti. O saviski auto pirkau tiesiogiai is vokietes, kuri buvo vienintele savininke apskritai, tai dėl ridos ne kiek neabejoju.
Gal kas nors dar buvo susidures su tokia problema?
Del FAP pildymo pirma karta girdziu... Nuoroda cia parodytas FAP veikimo principas...
nesupratau sito sakinio "Gazą priima puikiai."
Kai FAP filtras uzsikimsa (bent jau mano taip buvo) jokiu klaidu kompas nemete...tik bevaziuojant apie 1500-2000aps/min buvo galima pajusti trukciojima...o ant laisvos pavaros apsukos sokinejo...tai pasirodydavo palaipsniui...is pradziu karta i savaite pasitampo, poto karta i diena, o pakancovai visa laika (poros menesiu laikotarpyje)...
Del tavo problemos jei nera FAPo tai gal EGR reiketu paziuret...nesu tikras...
Na, gaza priima, tai reiskia, kad paparastai kai kisasi kuro sistema spaudziant akseleratoriaus pedala automobilis sunkiai greiteja ;) paprastai jei kazkas trukdo kurui patekti i siurbli logiska, kad automobilis neisibegeja taip greit, kaip turetu
Bet cia zinai, kiekvienai markei ir modeliui skirtingai
kadangi su peugeot 407 nelabai pries tai buvau susidurus tai galiu tik speliot ar egr, ar koks papildomas filtras, ar FAP filtras
bet tavo aprasyti simptomai panasus i maniskius, tai butinai FAP patikrinsiu papildomai ;) seip kiek is peugeot centro Siauliuose girdejau, tai su FAP viskas atceit gerai.. ;)
Galiu tiesiog padekoti uz patarima. Ir jei idomu informuot kai susirasiu beda