Apie Peugeot 407
#601
Parašyta 2012 vasario 12 - 18:18
AUTO TVARKINAGS PRIZIURETAS NEREIKALAUJA PAPILDOMU ISLAIDU
http://auto.plius.lt...as-2092504.html
#602
Parašyta 2012 vasario 13 - 11:41
#603 Svečias_vytautas1980_*
Parašyta 2012 vasario 17 - 22:42
#604
Parašyta 2012 kovo 05 - 19:26
#605 Svečias_vytautas1980_*
Parašyta 2012 kovo 05 - 23:00
#606
Parašyta 2012 kovo 05 - 23:05
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#607
Parašyta 2012 kovo 06 - 08:40
#608 Svečias_vytautas1980_*
Parašyta 2012 kovo 07 - 08:55
#609
Parašyta 2012 balandžio 11 - 12:17
Antra - chipavimas, reikia patarimo kur patikimiausias ir geriausias aptarnavimas siuo klausimu.Dekui.
#610
Parašyta 2012 balandžio 14 - 14:17
#611
Parašyta 2012 balandžio 14 - 14:57
deja nuo 2004 metu audi sutvarke savo 2,5 varikliu bedas tad prie to nekibkperziurejau audi a6 nuo 2004 metu kur su didesnem grotelem priekyje labai daili masina bet ta aliumine vaziuokle ir tie 2,5 varikliai peiliai.. tad vis dar ties liutuku 407 sedanu esu gal kas zinot gera varianta kaina iki 25k
#612 Svečias_vytautas1980_*
#613
Parašyta 2012 gegužės 03 - 12:58
Kai pirkau savaji 407, tai be turbinos bedu kaip ir nebuvo jokiu problemu (pats per ziopluma nepastebejau turbinos). Pirkimo metu buvo nulekes 175000 km, dyzelis. Pakaba aisku siuo metu siek tiek baladojasi, bet tai daugiau buvusio autoivykio pasekme kai nulekiau per dvi juostas uzpakaliniais ratais ant bordiuro, o ir baladojasi tik priekinis sarnyriukas, panasu kad truko ivore. Tiesa dar keleivio puses veidrodelis siek tiek laisvai kliba, bet jis turbutu buvo uzkabintas gerai, nes vairtuotojo - tvirtas. Kada reikes isardyti, pazirueti kodel kleba.O, radau gerą straipsnelį kuris labai tiks tiems, kurie galvoja pirkti P407, bet niekaip nenusprendžia, nes galvoja kad gal ir graži mašina, bet nežinia ar gera ir pan.
Tai galit ir šitą pasiskaityt.
http://autobild.veid...peugeot-407.pdf
(arba nuoroda ČIA, jeigu po mėnesio ten dingtų)
Ir paskui pirkit kokią fokišką, kad šitų Pežų mažiau mieste būtų
O jei rimtai, tai straipsnio autorius matyt kažkokių durnų ropių užvalgęs, ar specialiai ant zapadlo norėjo parašyt.
O man patinka. Paskui žmonės pasiskaitę nepirks šito pežo, o tai ir šeip jau per daug jų Lietuvoj atsirado, beveik jau net neiškisrtinė mašina pasidarė. Man prieš metus labiau patiko, kad mano pezas buvo ir geras ir išskirtinis. Dabar vis dar geras, bet jau mažiau išskirtinis, net ir prie gretimo namo jau toks stovi :/
Kas del stoglangio, jis vazineja, klimato kontrole - ledas (tik reikejo salono filtra pasikeisti ), tepalai absoliuciai niekur nesisunkia. Nuvaziuota mazdaug 6000 km, o tepalo vis dar norma. Beje, radiatorius bent isorinis sitiem pezam pigus - 160 lt naujas (turiu omeni ne originala), bet ir iki avarijos net ir jis jis buvo sveikas ir ledinis (po avarijos atsirado mikro itrukimas kazkur ir siek tiek leido antifryza, tai teko keisti).
Pakaba bent jau priekyje... na taip, ji sudetingesne, bet ne per daugiausiai. O detaliu kainos tikrai nera stebuklingos. Nelabai kuo nuo 406 skiriasi visos traukutes. Matosi persedo straipsnio autorius is golfo ir nori, kad pakaba butu 3 dalys ir ratas Tegu palenda po merso uzpakaliu.
Tad galiu daryti prielaida, kad straipsnis tikrai kazkoks tendencingas, nes kaip ir visos masinos tie 407 manau nera stebuklingos (cia ne tankinis vistik 406 ), bet ir tiek prastos nera.
P.S. Pavaru perjungimo svirtis yra siu pezu beda, bet net ir jis nera toks prastas kaip raso. Nors kai pirkau, tikejausi, kad bus baisiau.
O apie lempas isvis vejas - sviecia puikiai, net nereikalingi jokie ksenonai. O sudauzius dar ir kainuoja popigiai - 250 lt originalios devetos, nesudroztos.
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 gegužės 03 - 13:05
#614
Parašyta 2012 gegužės 03 - 15:36
Che.... nuomones apie ta pacia auto skiriasi...Kai pirkau savaji 407, tai be turbinos bedu kaip ir nebuvo jokiu problemu (pats per ziopluma nepastebejau turbinos). Pirkimo metu buvo nulekes 175000 km, dyzelis. Pakaba aisku siuo metu siek tiek baladojasi, bet tai daugiau buvusio autoivykio pasekme kai nulekiau per dvi juostas uzpakaliniais ratais ant bordiuro, o ir baladojasi tik priekinis sarnyriukas, panasu kad truko ivore. Tiesa dar keleivio puses veidrodelis siek tiek laisvai kliba, bet jis turbutu buvo uzkabintas gerai, nes vairtuotojo - tvirtas. Kada reikes isardyti, pazirueti kodel kleba.O, radau gerą straipsnelį kuris labai tiks tiems, kurie galvoja pirkti P407, bet niekaip nenusprendžia, nes galvoja kad gal ir graži mašina, bet nežinia ar gera ir pan.
Tai galit ir šitą pasiskaityt.
http://autobild.veid...peugeot-407.pdf
(arba nuoroda ČIA, jeigu po mėnesio ten dingtų)
Ir paskui pirkit kokią fokišką, kad šitų Pežų mažiau mieste būtų
O jei rimtai, tai straipsnio autorius matyt kažkokių durnų ropių užvalgęs, ar specialiai ant zapadlo norėjo parašyt.
O man patinka. Paskui žmonės pasiskaitę nepirks šito pežo, o tai ir šeip jau per daug jų Lietuvoj atsirado, beveik jau net neiškisrtinė mašina pasidarė. Man prieš metus labiau patiko, kad mano pezas buvo ir geras ir išskirtinis. Dabar vis dar geras, bet jau mažiau išskirtinis, net ir prie gretimo namo jau toks stovi :/
Kas del stoglangio, jis vazineja, klimato kontrole - ledas (tik reikejo salono filtra pasikeisti ), tepalai absoliuciai niekur nesisunkia. Nuvaziuota mazdaug 6000 km, o tepalo vis dar norma. Beje, radiatorius bent isorinis sitiem pezam pigus - 160 lt naujas (turiu omeni ne originala), bet ir iki avarijos net ir jis jis buvo sveikas ir ledinis (po avarijos atsirado mikro itrukimas kazkur ir siek tiek leido antifryza, tai teko keisti).
Pakaba bent jau priekyje... na taip, ji sudetingesne, bet ne per daugiausiai. O detaliu kainos tikrai nera stebuklingos. Nelabai kuo nuo 406 skiriasi visos traukutes. Matosi persedo straipsnio autorius is golfo ir nori, kad pakaba butu 3 dalys ir ratas Tegu palenda po merso uzpakaliu.
Tad galiu daryti prielaida, kad straipsnis tikrai kazkoks tendencingas, nes kaip ir visos masinos tie 407 manau nera stebuklingos (cia ne tankinis vistik 406 ), bet ir tiek prastos nera.
P.S. Pavaru perjungimo svirtis yra siu pezu beda, bet net ir jis nera toks prastas kaip raso. Nors kai pirkau, tikejausi, kad bus baisiau.
O apie lempas isvis vejas - sviecia puikiai, net nereikalingi jokie ksenonai. O sudauzius dar ir kainuoja popigiai - 250 lt originalios devetos, nesudroztos.
Mano nuomone: vaziuokle gan kieta, asrtresnius kelio nelygumus gausiai skaudziai priima. Vaziuokles dalys tik paskutiniu metu proto ribose, anksciau tikrai nepasakyciau kad pigu buvo (priekinis sarnyras - varles koja 500lt baisiai "pigu"). Lempos sviecia OK. Elektronikos gedimu kaip ir nera kazkokiu baisiu.
Ratu guoliai per 170kkm pakeisti visi. Keiciant guoli susieda ABS daviklis kas yra pie 130lt papildomai. Priekiniai sarnyrai po du kartus keisti. Galines stabil. traukes keiciamos kas metai (kas 25kkm).
Stogo uzuolaidos senai parejo (suluzo sliauzikliai), bet cia manau kreivo surinkimo paskeme po stogo stiklo keitimo.
Kondiske visiskas grybas, tai saldo tai nelabai. Rodos pucia vesu ora, poks jau kazkaip nelabai vesu... Vakar dar kaip tik tikrinau, slegis viskas normos ribose. Zodziu kas grybauja - neaisku. PP2000 sako kad dregmes jutiklis parejes, bandysiu pakeist, gal pades. Tiesa pries pora dienu pakeiciau ausinimo ventiliatoriu - tipo 407'tu liga.
O ka turi omenyje pavaru svirtis - beda? Konkreciau jei galima. Pas mane ziema uzsaldavo troseliai kaip itariu, bet sia ziema viskas veike normaliai.
#615
Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:05
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 gegužės 03 - 16:07
#616
Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:58
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#617
Parašyta 2012 gegužės 04 - 08:48
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#618
Parašyta 2012 gegužės 04 - 09:07
#619 Svečias_Figo_*
Parašyta 2012 gegužės 10 - 19:15
#620
Parašyta 2012 gegužės 10 - 22:48
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0