Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#601 lako

lako
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 247
  • Vieta:KAUNAS
  • Automobilis:peugeot 407

Parašyta 2012 vasario 12 - 18:18

PARDUODU SAVO LIUTUKA JEI KA SUDOMINS KREIPKITES

AUTO TVARKINAGS PRIZIURETAS NEREIKALAUJA PAPILDOMU ISLAIDU

http://auto.plius.lt...as-2092504.html
  • 0

#602 ulcer

ulcer
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 78
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI '06

Parašyta 2012 vasario 13 - 11:41

dzonyB, pas mane 2.0HDI :) o nusipirkes jau turiu 2m., ir vis dar dziaugiuosi, atsikrayti nenoriu :))
  • 0
Peugeot 407 2.0HDI 2006

#603 Svečias_vytautas1980_*

Svečias_vytautas1980_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 vasario 17 - 22:42

vis dar su xantija peklon ner tu liutuku susale visi :(
  • 0

#604 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2012 kovo 05 - 19:26

Pritariu - pats ieskau universalo 407 :)
  • 0

#605 Svečias_vytautas1980_*

Svečias_vytautas1980_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 kovo 05 - 23:00

perziurejau audi a6 nuo 2004 metu kur su didesnem grotelem priekyje labai daili masina bet ta aliumine vaziuokle ir tie 2,5 varikliai peiliai.. tad vis dar ties liutuku 407 sedanu esu gal kas zinot gera varianta kaina iki 25k
  • 0

#606 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2012 kovo 05 - 23:05

Peiliai ne peiliai aliumo vaziuokles,bet po siai dienai vaziuoja audines su ja ir sitos A6 ir juolabiau senute A4.....tas pezas ir audi skirtingu klasiu automobiliai...
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#607 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2012 kovo 06 - 08:40

na bet audi db ne tokios populiarios kaip anxciau
  • 0

#608 Svečias_vytautas1980_*

Svečias_vytautas1980_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 kovo 07 - 08:55

tai kad abu sedanai ir abieju kainos panasios na uadi siek tiek brangesnes. is pirmo zvilgsnio audi salonas prabangesnis na ir varikliai galingesni komplektuojami o daugiau nelabai matau tu skirtumu
  • 0

#609 2damnhot

2damnhot
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Norvegija/Joniskis/Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 balandžio 11 - 12:17

taigi tapau nauju 407 savininku ir iskart ieskau info kur imanoma gauti kazkokius navigacijos atnaujinimus.Navigacija jau su kietuoju disku, kazka patikimesnio kol kas radau tik cia http://www.euronet.l...ai-maps/peugeot , gal kas turi ka geriau pasiulyt ?
Antra - chipavimas, reikia patarimo kur patikimiausias ir geriausias aptarnavimas siuo klausimu.Dekui.
  • 0
406 1999.04 2.0 98 kw Automatas sold 406 1999.10 1.8 83 kw sold 407SW 2008.04 2.0HDI 100kw

#610 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2012 balandžio 14 - 14:17

Gal kas buvot susidure su 2.7 HDI? Kaip elektronika? Variklio mazgai? FAP operuojasi? Dekoju.
  • 0

#611 Arturas23

Arturas23
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 116
  • Automobilis:Peugeot 607 '01

Parašyta 2012 balandžio 14 - 14:57

perziurejau audi a6 nuo 2004 metu kur su didesnem grotelem priekyje labai daili masina bet ta aliumine vaziuokle ir tie 2,5 varikliai peiliai.. tad vis dar ties liutuku 407 sedanu esu gal kas zinot gera varianta kaina iki 25k

deja nuo 2004 metu audi sutvarke savo 2,5 varikliu bedas :) tad prie to nekibk :)
  • 0

#612 Svečias_vytautas1980_*

Svečias_vytautas1980_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 balandžio 20 - 21:04

ka manot apie si ? http://auto.plius.lt...as-2234440.html
  • 0

#613 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 gegužės 03 - 12:58

O, radau gerą straipsnelį kuris labai tiks tiems, kurie galvoja pirkti P407, bet niekaip nenusprendžia, nes galvoja kad gal ir graži mašina, bet nežinia ar gera ir pan.
Tai galit ir šitą pasiskaityt.
http://autobild.veid...peugeot-407.pdf
(arba nuoroda ČIA, jeigu po mėnesio ten dingtų)

Ir paskui pirkit kokią fokišką, kad šitų Pežų mažiau mieste būtų :D

O jei rimtai, tai straipsnio autorius matyt kažkokių durnų ropių užvalgęs, ar specialiai ant zapadlo norėjo parašyt.
O man patinka. Paskui žmonės pasiskaitę nepirks šito pežo, o tai ir šeip jau per daug jų Lietuvoj atsirado, beveik jau net neiškisrtinė mašina pasidarė. Man prieš metus labiau patiko, kad mano pezas buvo ir geras ir išskirtinis. Dabar vis dar geras, bet jau mažiau išskirtinis, net ir prie gretimo namo jau toks stovi :/

Kai pirkau savaji 407, tai be turbinos bedu kaip ir nebuvo jokiu problemu (pats per ziopluma nepastebejau turbinos). Pirkimo metu buvo nulekes 175000 km, dyzelis. Pakaba aisku siuo metu siek tiek baladojasi, bet tai daugiau buvusio autoivykio pasekme kai nulekiau per dvi juostas uzpakaliniais ratais ant bordiuro, o ir baladojasi tik priekinis sarnyriukas, panasu kad truko ivore. Tiesa dar keleivio puses veidrodelis siek tiek laisvai kliba, bet jis turbutu buvo uzkabintas gerai, nes vairtuotojo - tvirtas. Kada reikes isardyti, pazirueti kodel kleba.
Kas del stoglangio, jis vazineja, klimato kontrole - ledas (tik reikejo salono filtra pasikeisti :D), tepalai absoliuciai niekur nesisunkia. Nuvaziuota mazdaug 6000 km, o tepalo vis dar norma. Beje, radiatorius bent isorinis sitiem pezam pigus - 160 lt naujas (turiu omeni ne originala), bet ir iki avarijos net ir jis jis buvo sveikas ir ledinis (po avarijos atsirado mikro itrukimas kazkur ir siek tiek leido antifryza, tai teko keisti).
Pakaba bent jau priekyje... na taip, ji sudetingesne, bet ne per daugiausiai. O detaliu kainos tikrai nera stebuklingos. Nelabai kuo nuo 406 skiriasi visos traukutes. Matosi persedo straipsnio autorius is golfo ir nori, kad pakaba butu 3 dalys ir ratas :D Tegu palenda po merso uzpakaliu.
Tad galiu daryti prielaida, kad straipsnis tikrai kazkoks tendencingas, nes kaip ir visos masinos tie 407 manau nera stebuklingos (cia ne tankinis vistik 406 :D), bet ir tiek prastos nera.

P.S. Pavaru perjungimo svirtis yra siu pezu beda, bet net ir jis nera toks prastas kaip raso. Nors kai pirkau, tikejausi, kad bus baisiau.
O apie lempas isvis vejas - sviecia puikiai, net nereikalingi jokie ksenonai. O sudauzius dar ir kainuoja popigiai - 250 lt originalios devetos, nesudroztos.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 gegužės 03 - 13:05

  • 0

#614 bigT

bigT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Automobilis:Peugeot 407sw

Parašyta 2012 gegužės 03 - 15:36

O, radau gerą straipsnelį kuris labai tiks tiems, kurie galvoja pirkti P407, bet niekaip nenusprendžia, nes galvoja kad gal ir graži mašina, bet nežinia ar gera ir pan.
Tai galit ir šitą pasiskaityt.
http://autobild.veid...peugeot-407.pdf
(arba nuoroda ČIA, jeigu po mėnesio ten dingtų)

Ir paskui pirkit kokią fokišką, kad šitų Pežų mažiau mieste būtų :D

O jei rimtai, tai straipsnio autorius matyt kažkokių durnų ropių užvalgęs, ar specialiai ant zapadlo norėjo parašyt.
O man patinka. Paskui žmonės pasiskaitę nepirks šito pežo, o tai ir šeip jau per daug jų Lietuvoj atsirado, beveik jau net neiškisrtinė mašina pasidarė. Man prieš metus labiau patiko, kad mano pezas buvo ir geras ir išskirtinis. Dabar vis dar geras, bet jau mažiau išskirtinis, net ir prie gretimo namo jau toks stovi :/

Kai pirkau savaji 407, tai be turbinos bedu kaip ir nebuvo jokiu problemu (pats per ziopluma nepastebejau turbinos). Pirkimo metu buvo nulekes 175000 km, dyzelis. Pakaba aisku siuo metu siek tiek baladojasi, bet tai daugiau buvusio autoivykio pasekme kai nulekiau per dvi juostas uzpakaliniais ratais ant bordiuro, o ir baladojasi tik priekinis sarnyriukas, panasu kad truko ivore. Tiesa dar keleivio puses veidrodelis siek tiek laisvai kliba, bet jis turbutu buvo uzkabintas gerai, nes vairtuotojo - tvirtas. Kada reikes isardyti, pazirueti kodel kleba.
Kas del stoglangio, jis vazineja, klimato kontrole - ledas (tik reikejo salono filtra pasikeisti :D), tepalai absoliuciai niekur nesisunkia. Nuvaziuota mazdaug 6000 km, o tepalo vis dar norma. Beje, radiatorius bent isorinis sitiem pezam pigus - 160 lt naujas (turiu omeni ne originala), bet ir iki avarijos net ir jis jis buvo sveikas ir ledinis (po avarijos atsirado mikro itrukimas kazkur ir siek tiek leido antifryza, tai teko keisti).
Pakaba bent jau priekyje... na taip, ji sudetingesne, bet ne per daugiausiai. O detaliu kainos tikrai nera stebuklingos. Nelabai kuo nuo 406 skiriasi visos traukutes. Matosi persedo straipsnio autorius is golfo ir nori, kad pakaba butu 3 dalys ir ratas :D Tegu palenda po merso uzpakaliu.
Tad galiu daryti prielaida, kad straipsnis tikrai kazkoks tendencingas, nes kaip ir visos masinos tie 407 manau nera stebuklingos (cia ne tankinis vistik 406 :D), bet ir tiek prastos nera.

P.S. Pavaru perjungimo svirtis yra siu pezu beda, bet net ir jis nera toks prastas kaip raso. Nors kai pirkau, tikejausi, kad bus baisiau.
O apie lempas isvis vejas - sviecia puikiai, net nereikalingi jokie ksenonai. O sudauzius dar ir kainuoja popigiai - 250 lt originalios devetos, nesudroztos.

Che.... nuomones apie ta pacia auto skiriasi...

Mano nuomone: vaziuokle gan kieta, asrtresnius kelio nelygumus gausiai skaudziai priima. Vaziuokles dalys tik paskutiniu metu proto ribose, anksciau tikrai nepasakyciau kad pigu buvo (priekinis sarnyras - varles koja 500lt baisiai "pigu"). Lempos sviecia OK. Elektronikos gedimu kaip ir nera kazkokiu baisiu.
Ratu guoliai per 170kkm pakeisti visi. Keiciant guoli susieda ABS daviklis kas yra pie 130lt papildomai. Priekiniai sarnyrai po du kartus keisti. Galines stabil. traukes keiciamos kas metai (kas 25kkm).
Stogo uzuolaidos senai parejo (suluzo sliauzikliai), bet cia manau kreivo surinkimo paskeme po stogo stiklo keitimo.
Kondiske visiskas grybas, tai saldo tai nelabai. Rodos pucia vesu ora, poks jau kazkaip nelabai vesu... Vakar dar kaip tik tikrinau, slegis viskas normos ribose. Zodziu kas grybauja - neaisku. PP2000 sako kad dregmes jutiklis parejes, bandysiu pakeist, gal pades. Tiesa pries pora dienu pakeiciau ausinimo ventiliatoriu - tipo 407'tu liga.

O ka turi omenyje pavaru svirtis - beda? Konkreciau jei galima. Pas mane ziema uzsaldavo troseliai kaip itariu, bet sia ziema viskas veike normaliai.
  • 0

#615 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:05

Sugrybavau su parasymu. Ne pavaru, o posukiu kuri tipo devisi lengvai. Beje, pavaru svirtis man nepatinka del savo tokio "svanciskumo" - nera tvirta, o tokia turinti laisvuma. Bet cia manau del trosu naudojimo arba gal kiek pasidevejusiu pagalviu. Nes ant daug senesnio 406, buvo naudojamos trys traukutes, tai ji stovejo tvirtai per viduri, o sito tai toki laisvuma turi. Nestabaluoja kaip buna ant kitu masinu, bet tokia maskatuojanti. Siap manau neverta skustis dar net 10 metu neturincio automobilio daliu kainomis. Juk bet koks naujas auto, kuriam nera 5 metu, islaikyti kainuos brangiai, kol nera aftermarket daliu. O sitam pezui dar tik astunti metai eina, tai naturalu, kad pries metus, kitus jo dalys kainavo kosmosa. O dabar nemanau, kad uz amortika sumoketi pora simtu litu yra labai brangu kaip 2006 metu automobiliui. Del ABS davikliu, tai zinau - jie prrudyja, o ir tokioje bjaurioje vietoje yra, kad kai reikia traukti, tai trauki su zarnomis. Tik keista, kad lupant guoli, tenka ir pastaraji sudraskyti, nes kiek ziurejau, jis ten taip isuktas nekliudydamas niekam. O kondiske pilnai gali grybauti del dregmes daviklio. Nes butent pagal ji yra nustatoma kiek reikia pusti kokio oro, net rekomenduojama pagal manuala neuzdengti niekada tos ant paneles esancios skyles per viduri, kur i stikla pucia, nes per ten yra reguliuojamas oras masinoje. beje ir stiprintuvas daznai minimas kaip p407 liga. tai kaip jau rasiau kazkurioje temoje, nelaikau susukes vairo iki galo (atleidziu kad visiskai nesiremtu) ir jokiu putu, jokios skyscio isvarymo :D Galima butu bandyti restaurtuoti, bet kol taip veikia gerai, tai neimu i galva. As tikrai nesakau, kad tai pati toboliausia masina. Galeciau rasti kai kuriuos pliusus butent 406ame, negu 407, bet kol kas ji man patinka. Va tik jei ne avarija, jau seniausiai tureciau ledine masina uz 16000 lt. O dabar... tenka po biski tvarkytis. :)

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2012 gegužės 03 - 16:07

  • 0

#616 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2012 gegužės 03 - 16:58

Nu kiek savininku tiek ir nuomoniu, niekada ne vienas auto nebus idealus, nu as savuoju tai pakolkas nesiskundziu, kur buvo smulkiu defekteliu pasalinau ir vaziuoju toliau, lauksim ziemos, tada gal prades listi visokios bedos :)
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#617 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2012 gegužės 04 - 08:48

Kokia funkcija atlieka Guide me home headlamps?? uzdejus ant jo varnele, kas vyksta tada?
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#618 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2012 gegužės 04 - 09:07

palydi namo, uzgesinus varikli turetu sviesti kuri laika zibintai ir uzgesti po to :)
  • 0

#619 Svečias_Figo_*

Svečias_Figo_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 gegužės 10 - 19:15

galite gal pasakyti kur peugeot 407 yra salono oro filtras ir kaip ji keisti? ar yra kokiu ypatybiu keiciant?
  • 0

#620 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2012 gegužės 10 - 22:48

salono filtras yra prie vairuotojo koju, desineje puseje. su zvaigzdes formos atsuuktuvu atsuki viena varztuka kuris laiko dangti paneles, ten pamatysi toki plastmasini dangteli. istraukti ji reikia siek tiek sulenkiant, ir ideti taip pat. kad nesudraskyti filtro. nes trukdo pedalai ir vairo asis.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0