Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 birželio 03 - 14:22
Apie Peugeot 407
#701
Parašyta 2013 birželio 03 - 14:19
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#702
Parašyta 2013 birželio 05 - 17:26
#703
Parašyta 2013 birželio 05 - 17:58
kiek pamenu eidavo ZF pavaru dezes, ir jos buvo pakankamai patikimos, o po to dejo ir š begiu japoniskas. galbut klystuSveiki,
o į 407 eidavo tik AL4 automatinė dėžė, apie kurią visokių baisenybių pas rusus forume prisiskaičiau (pvz. kad automobilį reikia bet kokiu oru 5 min šildyti prieš važiuojant norint kad neužsilenktų) ar buvo ir patikimesnių variantų, jei taip, tai su kokiais motorais ar nuo kurių metų eidavo, gal pagal kėbulo Nr. atskirti galima .
#704
Parašyta 2013 birželio 24 - 22:16
ruosiuosi pereiti prie 407 SW. Bet vienas 406 myletojas liepe vengti sito modelio del elektrionikos problemu. Taip pat randu panasiu straipsniu 407 nenaudai:
http://www.autogidas...iliai-3893.html
As su zmona isimylejom 407 SW, bet sitokie pareiskimai atbaido Ar tikrai 407 toks probleminis? Gal geriau kreipti demesi i 307 SW?
#705
Parašyta 2013 birželio 24 - 22:17
#706
Parašyta 2013 birželio 25 - 07:57
Nuo kuriu metu yra po restyle?jei 407 imti tik porestaila ir iki 2oo tkm tikra rida...
#707
Parašyta 2013 birželio 25 - 08:57
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#708
Parašyta 2013 birželio 25 - 20:22
Šį pranešimą redagavo dovydas: 2013 birželio 25 - 20:24
#709
Parašyta 2013 birželio 26 - 00:26
siuo metu as wairuoju 407 sw bet 1.6 hdi, siaip mano mechanikas sako jau geriau galejai imt 2 litru, nes tipo geresni warikliai. bet ka padarysi kad tuo metu 2 litru nebuwo, o be masinos irgi nekas ipac uzsieni, siaip problemu neturiu nei su elektra nei tuo labiau su waziuokle, wariklis iswis ledukas, keiciu tepalus kas 3 men su filtru, taip saugai turbina, bet nesenai parode ozius truputuka, bet jau wiskas patwarkyta, ozewosi lemda, smagiai waziuojasi ir labai ekonomiska..... negaliu is tikro skustis. mano nuomone 407 sw graziau atrodo ir komfortiskesnis nei 307 sw. cia tik mano nuomoneSveiki,
ruosiuosi pereiti prie 407 SW. Bet vienas 406 myletojas liepe vengti sito modelio del elektrionikos problemu. Taip pat randu panasiu straipsniu 407 nenaudai:
http://www.autogidas...iliai-3893.html
As su zmona isimylejom 407 SW, bet sitokie pareiskimai atbaido Ar tikrai 407 toks probleminis? Gal geriau kreipti demesi i 307 SW?
#710
Parašyta 2013 liepos 01 - 20:02
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#711
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 12:05
#712
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 12:32
Nu turbut taurageje didzioji dalis yra turbut jau sutvarkytos masinos, netikiu kad joms nera kas nors buve, nors ko nebuna. Minusas tas, kad tu taurageje niekur normaliai auto nepatikrinsi, nes ten visi vienas kita pazista ir kokio rimto gedimo tikrai nepasakys. Man atodo tu daugiau ne i vaziuokle ziurek, o kreipk demesi i elektronika visa prasiziurek, kad veiktu ir jokie chekai, kad nedegtu geriausiai taurageje turbut nuvarei i TA sumokejai ten litu ir tegu paziuri, bent jau gal ten saziningiau pasakys, kas ne taip. O daugiausiai demesio atkreip i elektronikaSveiki. Pastebėjau, kad daug automobilių iš Prancūzijos parduodama Tauragės aikštelėse. Kokie atsiliepimai apie tas aikšteles? Ar yra tikimybė, jei automobilis stovi su FR numeriais, bus daužtas ir sutvarkytas, ar klijuotas iš kelių (tauragėj populiaru iš kelių auto vieną padaryt)? Ar realiai bus jam nieko nedaryta? Klausiu, nes yra gan neblogų variantų už normalią kainą, kaip pvz: P407SW 2008 arba P407SW 2005. 2005m priimtinesnis del kainos, 2008 dar be restailo, kiek pasiskaiciau, tai restyle nuo 2008m 10men. Ir i ką reiktų atkreipti dėmesį auto būklėje, jei tikrini be jokios įrangos? Kurios vietos yra silpnos apart šarnyrų?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#713
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 16:56
O kuo Tauragės aikštelės skiriasi nuo Kauno ar Vilniaus? Patirtis sako,kad niekuo. Kuo didesnis turgus,tuo daugiau perekupų.Ką,Kauno turginiai sąžiningesni ? Nejuokink svieto. Tiesa ta,kad didesniame mieste yra didesnės galimybės šūdą paversti gražiu žaisliuku ir parduoti. Pirkėjai taupydami babkes pirmiausiai į didžturgius dairosi. Paskiau tik pradeda landžioti po kiemus. Kita tiesa ta,kad niekas geros auto neparduoda.Perki katę maiše 100 proc. visada. Ir netikiu nė vienu ,kuris giriasi pigiai pirkęs idealia mašiną.Nu turbut taurageje didzioji dalis yra turbut jau sutvarkytos masinos, netikiu kad joms nera kas nors buve, nors ko nebuna. Minusas tas, kad tu taurageje niekur normaliai auto nepatikrinsi, nes ten visi vienas kita pazista ir kokio rimto gedimo tikrai nepasakys. Man atodo tu daugiau ne i vaziuokle ziurek, o kreipk demesi i elektronika visa prasiziurek, kad veiktu ir jokie chekai, kad nedegtu geriausiai taurageje turbut nuvarei i TA sumokejai ten litu ir tegu paziuri, bent jau gal ten saziningiau pasakys, kas ne taip. O daugiausiai demesio atkreip i elektronika
#714
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 18:00
Kad kaip tik nei Vilniuje, nei Kaune nesutaupysi, kainos žymiai didesnės, be to, prancūzų pasirinkimas žymiai mažesnis, o Tauragė, kaip pastebėjau, gan stipriai orientuota į prancūzus. Gal aš pradžioj ne taip išsireiškiau, klausiau ne tik ką atkreipt į važiuoklę, čia aišku, kad silpnybė šarnyrai, o ir eikštelėj nelabai ką patikrinsi, tiesiog gal reiktų atkreipti dėmesį i kokius sklindančius garsus iš variklio skyriaus ar pan. Kad daužtų praktiškai nebūna, tai kaip ir suprantama, tik kažkaip mano manymu, jei važiuoja Prancūziškais numeriais, tai ten jų tikrai netvarkė, o jei mušta "vdrebezgi", tai manau tokių išvis net ir neveža? Ar klystu? Man aktualu, kad nebūtu ant stendo tampyta ar iš kelių klijuota. Vienu numeriu skambinau, tai sakė bamperiai nubružinti, tai kaip ir normalu Prancūzijoje, labiau nustebčiau, jei būtų idealūs, tuomet tikrai kažkas daryta. Apie Tauragės eikšteles teko girdėt, kad dažnai nieko neruošia pardavimui: nei variklis, nei kėbulas, nei salonas - niekas nevalyta, kaip atvažiavo, taip ir palikta. Lietuvoj važinėtos pirkti nenoriu, nudegęs kelis kart, tokių machinacijų lietuvių "meistrai" pridaro, kad geriau net nerizikuot. Dar dėl chek'ų. Negali būt jie "užgesinti" ir užsidegt tik po kokių 200km? Ar kasnors padaryta, kad išvis neužsidegtų? Dėl auto patikrinimo, sudėtinga manau būtu išvaryt iš eikštelės ir važiuot kažkur tikrint, dažnai būna užstatyta, kad net vietoj nepavažiuosi.Pirkėjai taupydami babkes pirmiausiai į didžturgius dairosi. Paskiau tik pradeda landžioti po kiemus.
#715
Parašyta 2013 rugsėjo 19 - 18:21
Renkantis auto patarimų gali būti daugiau nei gali įsivaizduoti. Kas landžioja po posparniais,kas sminga į variklį,kas saloną uostinėja.Viskas svarbu.Dažnai pardavėjas net nežino ką parduoda.Jei manai ,kad anoj pusėj Lietuvos nėra auksarankių-klysti.Visur tas pats,vieni kitus mausto kaip gali.Kad kaip tik nei Vilniuje, nei Kaune nesutaupysi, kainos žymiai didesnės, be to, prancūzų pasirinkimas žymiai mažesnis, o Tauragė, kaip pastebėjau, gan stipriai orientuota į prancūzus. Gal aš pradžioj ne taip išsireiškiau, klausiau ne tik ką atkreipt į važiuoklę, čia aišku, kad silpnybė šarnyrai, o ir eikštelėj nelabai ką patikrinsi, tiesiog gal reiktų atkreipti dėmesį i kokius sklindančius garsus iš variklio skyriaus ar pan. Kad daužtų praktiškai nebūna, tai kaip ir suprantama, tik kažkaip mano manymu, jei važiuoja Prancūziškais numeriais, tai ten jų tikrai netvarkė, o jei mušta "vdrebezgi", tai manau tokių išvis net ir neveža? Ar klystu? Man aktualu, kad nebūtu ant stendo tampyta ar iš kelių klijuota. Vienu numeriu skambinau, tai sakė bamperiai nubružinti, tai kaip ir normalu Prancūzijoje, labiau nustebčiau, jei būtų idealūs, tuomet tikrai kažkas daryta. Apie Tauragės eikšteles teko girdėt, kad dažnai nieko neruošia pardavimui: nei variklis, nei kėbulas, nei salonas - niekas nevalyta, kaip atvažiavo, taip ir palikta. Lietuvoj važinėtos pirkti nenoriu, nudegęs kelis kart, tokių machinacijų lietuvių "meistrai" pridaro, kad geriau net nerizikuot. Dar dėl chek'ų. Negali būt jie "užgesinti" ir užsidegt tik po kokių 200km? Ar kasnors padaryta, kad išvis neužsidegtų? Dėl auto patikrinimo, sudėtinga manau būtu išvaryt iš eikštelės ir važiuot kažkur tikrint, dažnai būna užstatyta, kad net vietoj nepavažiuosi.
#716
Parašyta 2013 rugsėjo 27 - 09:41
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#717
Parašyta 2013 spalio 27 - 22:32
#718
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 18:52
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#719
Parašyta 2013 lapkričio 12 - 22:07
#720
Parašyta 2014 vasario 13 - 08:44
Šį pranešimą redagavo fla: 2014 vasario 13 - 08:46
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
Vartotojų skaito šią temą: 20
narių: 0, svečių: 20, slaptų narių: 0