Aš jau taip ir įsivaizduoju kad trosai, ir ten dregme renkasi. Bet ar imanoma sutvarkyti ju nekeiciant, o isvalant dregme ir pripuciant ten kokio tepalo, ar kazkaip kitaip uzsandarinant kad ta dregme nesirinktu ten. Kas nors gal praejo tuos kelius vargo?
Apie Peugeot 407
#941
Parašyta 2014 spalio 29 - 10:18
#942
Parašyta 2014 lapkričio 03 - 20:54
O ar tikrai pakanka 407 to 1.6hdi motoro? 1.6hdi pigesnis remontas nei 2.0hdi??? Ieško bratka universalo ir nužiūrėjo danišką 407ą su 1.6hdi, 2007, 175K km. Pagal vin'ą tikrinau, tai paskutinis aptarnavimas Danijoj 2014 06- pakeisti tepalai ir filtrai... Tai dabar ir knisa man smegenis...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#943
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 08:24
Man 2,0l kartais pritruksta, tai 1.6 man atrodo silpnokai kai tokio dydzio masina.
#944
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 15:36
Prieš įsigydamas 2l hdi, mėginau 1,6l hdi... tai nežinau, duodi per gazą, o mašina dar galvoja ką daryt. 2l hdi vis gi smagesnis daiktas, plius mašina ne kašikas ir gan sunki.
Dėl remonto, tai neaišku, nes man buvo kilę bėdų su turbina, tiksliau su tarpinėm: prapūsdavo pro šonus, tai teko lupti lauk visą variklį (buvo nekeltas su visa priekine važiukle), kad tą vietą sutvarkyti + žvakes pakeisti, nu aišku tuomet diržo keitimas ir visa kita...
www.arpekas.lt
#945
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 15:52
Turiu 1,6HDi,
žinoma ne 2.0 turbo benzas turėtas, bet važiuoja smagiai gana. (Lyginant su tėvuko 2.0 HDi) 2.0Hdi pradeda traukti nuo tam tikrų apsukų ~2,5 kažkur. O vat 1,6HDi turi labiau vientisą trauką. Bet matyt čia vtik vienintelis pliusas Visumoje tu 80kw maltis po miestą užtenką, kuro sanaudos mažesnės tai 2.0hdi. Rinkausi tarp abieju variantų ir pasirinkau 1,6 nes daugiau laiko važinėju mieste. 2.0 rinkčiausi labiau užmieščiui kada reikia lenkti važiuojant ~110, ten 1,6hdi gauna i vienus vartus, neužtenka ten jau 80kw tokiai karvei
ir plius, renkuosi 1,6 nes pasiūla dalių išties didelė, net 206 stovėjo toks variklis, tiesa šiek tiek kitaip atrodantis. Bet manau daugelis dalių tiktų. Buvo galimybė pirkti ir su 2,7bi turbo, bet šito tai bijau kaip velnias kryžiaus... pasiskaičius kiek žmonės vargsta tai..... nebent iškart šalinti fap.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#946
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 15:59
na as su 308 1.6 hdi kol kas maluosi, miete ir uzmiesty uztenka
#947
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 17:25
Turiu 1,6HDi,
žinoma ne 2.0 turbo benzas turėtas, bet važiuoja smagiai gana. (Lyginant su tėvuko 2.0 HDi) 2.0Hdi pradeda traukti nuo tam tikrų apsukų ~2,5 kažkur. O vat 1,6HDi turi labiau vientisą trauką. Bet matyt čia vtik vienintelis pliusas Visumoje tu 80kw maltis po miestą užtenką, kuro sanaudos mažesnės tai 2.0hdi. Rinkausi tarp abieju variantų ir pasirinkau 1,6 nes daugiau laiko važinėju mieste. 2.0 rinkčiausi labiau užmieščiui kada reikia lenkti važiuojant ~110, ten 1,6hdi gauna i vienus vartus, neužtenka ten jau 80kw tokiai karvei
ir plius, renkuosi 1,6 nes pasiūla dalių išties didelė, net 206 stovėjo toks variklis, tiesa šiek tiek kitaip atrodantis. Bet manau daugelis dalių tiktų. Buvo galimybė pirkti ir su 2,7bi turbo, bet šito tai bijau kaip velnias kryžiaus... pasiskaičius kiek žmonės vargsta tai..... nebent iškart šalinti fap.
Papasakok placiau
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 lapkričio 04 - 17:26
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#948
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 18:54
Niekas nevargsta, kaip ir su visais PEUGEOT, jei nenori tureti bedu, tik nusipirkes musi lauk FAP ir salini EGR, tada ir purkstukai laikys ir turbina nepareis. Tie patys 2.0HDi 100kW su SIEMENS sistema, labai geri motorai, taciau jei jiems nepasalini FAP ir EGR (as nekalbu apie tai kada jau uzsidege lempecka o kai nusiperki iskart knisi viska lauk) tai turesi bedu su viskuo kas tik gali but. SU 2.7Hdi tai tas pats, variklis tikrai geras pats, aisku tik priejimai sudetingi, jei nevazinet su smugiuojanciom dezem ir necipuojant be proto tai tas alkuninis nelush niekada. Svarbiausia prisiziuret kad antifreezais nesisiotu ir pasikeist trainyka laiku. O zvakes pakeitinimo pakeist jam lengviau nei betkuriam kitam dyzeliui, nes jos virsuje o ne kaip pas 100kW 2.0 ar 2.2 kazkur vzhope.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#949
Parašyta 2014 lapkričio 04 - 20:19
sieras206 - rašiau jau kažkur dėl to 1.6 kodėl jis smagiau traukia - Nm didesnis ir gan nemažai, tam pačiam 2.0 užkėlus Nm ne ką daugiau valgytų ir smaigiau trauktų už 1.6, aš nečipinu savojo 2.0 nes nenoriu dūmingumo ir cluch(3kart keist) su turbo keist ir šeip užtenka realiai. O mažatūriai varikliai tikrai atrodo mažiau patikimi lyginant su tuo pačiu 2.7
#950
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 00:39
Tai va, Laimonas ir atsakė ir aš jam tikrai pritariu, tikrai nesakau jog blogas variklis, bet tiesiog bijau... na tas pats kas prižiureti tarkim keturiu cilindru ir v6, tai savaime suprantama jog v6 priežiūra kainuos daugiau nei keturių cilindrų, po turbinio man to 1,6hdi uztenka tikrai dziaugiuosi kolkas
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#951
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 08:25
1.6Hdi max sukimo momentas yra apie 1700 aps/min , o 2.0Hdi max sukimo momentas apie 2100aps/min, todel nors ju turbinos panasios 1.6Hdi turi labai smagu traukima zemu apsisukimu srityje , nors tuo piknaudziauti negalima , nes esant mazoms apsukoms labai padideja apkrovos sankabai , pavaru dezei.Ir motorui sakyciau nelabai sveika.
#952
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 08:37
Čia tu apie naująjį 2 HDi 100 kW, ar apie senąjį 2 HDi 80 kW ?
#953
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 09:00
Šiaip, jei šnekant taip atvirai, jei yra galimybė nepirkti 407 o iškarto pasirinkti 508 tai geriau taip ir padaryti Pas 407 yra visokiu smulkių problemų, pvz pas sw tai tas galinis valytuvas daug neramumų kelia (ačiū dievui kolkas veikia, nestringa) priekinės pakabos remontas kainuoja daugiau gerokai nei 406 (kolkas tvarkyti neteko) bet tikrai brangiau. Pas 508 pakaba vėl paprastesnė (kalbu apie paprastus variantus o ne su sport režimais ir pan) ir šiaip 508 labiau išbaigtas, kaip peugeot ir reklamavo quality time
Šiaip man kilo mintis, jog daugeliui žmonių būtų įdomu sužinoti apie automobilius, ir pvz butų faina jog būtų parašyti atsiliepimai apie auto į ką atkreipti dėmesį perkant pvz auto. Arba kad ir šiaip manau daug kam įdomu kaip tas mano kabris atrodo iš vidaus ir kokios problemos slypi. Planuoju kažkada parašyti aprašymą, bet kai bus daugiau laiko.
Jei grįžtant prie 407, tai perkant visada reiktų atkreipti dėmesį į sparnus priekinius. Kadangi bamperis sveria išties nemažai, važinėjant blogensiu keliu, jis juda ir nudaužo dažus nuo sparno, ko pasakoje laiku nesutvarkius prasideda korozija. Sprendimas problemos paprastas jei dar nenudaužyta http://solutions.3m....ard-Pro-Series/ plevlė skaidri. (panašiai tokia užklijuota ant galinio bamperio po dangčiu) O pvz 307sw bėda jog galinis dangtis apačioje kenčia nuo bamperio taip pat
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#954
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 20:13
Sierai temos man atrodo reikia apie 407.
I <3 HATERS
#955
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 22:35
Čia tu apie naująjį 2 HDi 100 kW, ar apie senąjį 2 HDi 80 kW ?
Cia tema apie P407 , o ar i ji dejosi 2.0HDI senasis 80kW motoras.Man atrodo kad ne.
#956
Parašyta 2014 lapkričio 05 - 23:23
Sierai temos man atrodo reikia apie 407.
Apie 407 parasysiu atsiliepima kai daugiau pavazinesiu kolkas nusipirkes vazinejau dvi savaites (dabar kosmetiniai dazymai vyksta). Bet vienas is minusu matomtumas parkuojantis, ir niekam nereikalingas ilgis (del isilgintu bamperiu) na placiau ateityje dar nespejau susipazinti su 407 gerai.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#957
Parašyta 2014 lapkričio 11 - 14:02
Parašysiu trumpai, kokie įspūdžiai persėdus nuo P406 į P407.
Įsigijau liepos viduryje ir eksploatuoju iki dabar (~5 mėn.), 2004m, 2l hdi 100kw, sedanas. Nulipus nuo P406 vairo, P407 buvo pradžioj neįprasta priprasti prie ilgo priekio, atrodo, kad pastoviai dėl žemo priekio kur nors "užšoksi". Pakaba lygininat su senuoju - kietesnė, kadangi čia ratai R17 (senasis buvo su R14 ratukais). Gale vietos mano nuomone P407 pakankamai (kiek pačiam teko ten važiuot ). Dedu pliusą komplektacijai, nes už sąlyginai nedidelę kainą, galima įsigyt pilnos komplektacijos (pas mane trūksta odos ir JBL garsos sistemos). "Melomanai" šio auto garso kokybe turėtų nusivilti, bet eiliniam klausytojui turėtų pakakti (kalbu apie originalią be JBL). Kas liečia važiavimo malonumą, tai pas mane automatas (4 bėgių, keista buvo pradžioj), galėtų būti kažkiek protingesnis, t.y. galėtų dažniau anksčiau jungtų bėgį į aukštesnį (kalba eina iš 2 į 3). Salonas sakyčiau erdvus, kad ir susistūmus priekinę keleivio sėdynę iki galo, kojoms vietos pakankamai. Taip pat, pliusas talpiai bagažinei ir lengvai bei patogiai susilankstamoms sėdynėmis (įsitikinta perkant statybines medžiagas ). Kuro sąnaudos maniau bus šiek tiek mažesnės, šiuo metu 50/50 miestas/užmiestis, kompas rodo vidurkį iki 8 ltr/100km (nuvažiuota virš 6 tūkst. km). Nelabai pasitikiu kompo rodmenimis, bet manau +/- teisybė.
Dabar svarbiausia, remonto kainos, je kam nors įdomu (kiek išleista per tuos 5mėn):
išprogramuotas FAP'as (jau prieš man perkant buvo pašalintas, tačiau kreivom rankom išprogramuotas, 250 Lt). Pakeisti variklio tepalai. Buvo nusprogęs vienas ABS daviklis ir pradegė turbinos sujungimas nuo kolektoriaus, taip pat kolektoriaus tarpinė, tai važinėjau, porą savaičių kaip su reaktyviniu varikliu, švilpė baisiausiai Tai gi, paskutinis apsilankymas pas meistrus atsiėjo 2370 Lt, buvo pakeista ir sutvarkyta:
variklis - turbinos prašvilpimas, sutvarkytas normaliai išmetimas, pakeistos visos žvakės (BOSCH), pakeistas pagr. diržo kompl. su pompa (toks vaizdas, kad nei kart nebuvo keista, suskilinėjęs visas...)
stabdžių sistema - nauji priekiniai ir nutekinti galiniai diskai, naujos kaladėlės, naujas ABS daviklis (BOSCH), rankinio trosas naujas.
pakaba - priekinis amortizatorius, apatinis sailentblokas, viršutinė amortizatoriaus atraminė guma, galiniai stabilizatoriai ir ivorių gumos
Už detales ir darbus sumokėta suma: tai daug ar mažai, palieku spręsti jums, viso investuota šiuo metu apie 2800 Lt.
Tiesa, kad normaliai prieiti prie turbinos, žvakių - teko variklį su visa priekine važiuokle nukabinti nuo kėbulo, nes ten priėjimas, tai vaje veje..
Naudos iš mano posto mažai, tiesiog pasidalinau savo įspūdžiais eksploatuoajnt šį liūtą
Šį pranešimą redagavo slimas: 2014 lapkričio 11 - 14:07
www.arpekas.lt
#958
Parašyta 2014 lapkričio 11 - 14:36
Nu ir as ikisiu savo trigrasi na as irgi nuo 406 persedau I 407 tik Coupe (2.2 benzinas/dujos) varianta, tai kaip ir dauguma vaziuokle kietesne, bet man tai problemu nesudaro. Eksploatuoju jau beveik 1.5 metu ir pravaziavau daugiau nei 15 tukst km, mate visokiu keliu. Kadangi buvo pirktas dauztas tai is vaziuokles pakeiciau vienam ratui visa kera (dejau deveta tik suvedimo trauke buvo nauja) ir ABS davikli pakeiciau, cia aisku viskas vyko po pirkimo, kad atstatyti auto I ledini varianta. Taigi nors ir pralekta 15 tuks km, nu cia turbut nedaug, bet per tuos 1.5 metu jokiu investiciju vaziuokles nereikejo(tik 2 partronikus pakeiciau 100 lt), na tikiuos dar kokius metelius pratemt nieko neinvestuojant I vaziuokle. Nors tu detaliu vaziuokles kainos tikrai nera kosmines kaip kiti, kad galvoja
Kaip ir kolega rase pradzioje sunkiau buvo priprasti prie ilgo priekio, bet tam pagelbeja partronikai, ir man kaip tik patinka, kad tas prieki istemptas (nekaip sieras206 sake) nedideles avarijos atveju po kapotu nieks nebus pazeista apart bamperio, lempu ir kokius sparnu pazeidimo, cia uz tai dedu dideli pliusa. Garso izoliacija gera, kadangi pas mane pilna komplektacija, tai JBL pilnai pakanka, nes mano ausys turbut negaudo kokio kartais trakstelejimo ar kazkokiu diapozonu kaip kitu, navigacijai irgi dedu dideli pliusa, nes kiek teko naudotis vazinejant tai nepavede ne karto tiek LT, tiek LV teritorijoje. Sedynes susyla kaip ir pati masina greitai (apie ziema sneku auto visalaik lauke stove), vietos gale sedintiems uztektinai, tik priekiniu sedyniu krastai devisi, nes pastoviai ilipant ar islipant tenka juos patrint. Dujos su auto sudraugauja puikiai dar liko nuvaziuot 2000 km ir dujos bus atsipirkusios
Taigi kai nuperki auto geram stovyje su nedidele rida arba be pasleptu defektu, manau dziaugsis ir toliau sekmingai vaziuosi ir pezo nebus gavno
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#959
Parašyta 2014 lapkričio 11 - 15:17
Galiu ir aš pridėt pliusą, kad gerai šyla (nors pas mane dyzelis), bet nei kiek nenusileidžia turėtam benziniui P406'tam O dėl pežo-gavno, vis rečiau girdžiu kažkokius stereotipus apie tai, kaip prižiūrėsi, taip ir turėsi
www.arpekas.lt
#960
Parašyta 2014 lapkričio 15 - 18:42
Šiaip, jei šnekant taip atvirai, jei yra galimybė nepirkti 407 o iškarto pasirinkti 508 tai geriau taip ir padaryti Pas 407 yra visokiu smulkių problemų, pvz pas sw tai tas galinis valytuvas daug neramumų kelia (ačiū dievui kolkas veikia, nestringa) priekinės pakabos remontas kainuoja daugiau gerokai nei 406 (kolkas tvarkyti neteko) bet tikrai brangiau. Pas 508 pakaba vėl paprastesnė (kalbu apie paprastus variantus o ne su sport režimais ir pan) ir šiaip 508 labiau išbaigtas, kaip peugeot ir reklamavo quality time
508 priekine vaziuokle paprastas makfersonas, paiskolinta is 308 ( skaitoma labai patvaria ), ardosi viskas gabalais, ne taip kaip pas 407,aisku sustiprinta kitai masei, jei GT tas pac kaip pas 407...As vitiek rinkciausi geriau 308 nei 407,man 407 pats nemegstamiausias pezas is visu kada gamintu,toks tep lep. Autovici kalba,kad P407 aplamai neturi elektros problemu,visos bedos su mechanika...
Šį pranešimą redagavo Francis: 2014 lapkričio 15 - 18:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0