Apie Peugeot 407
#1481
Parašyta 2017 sausio 29 - 19:15
#1482
Parašyta 2017 sausio 29 - 20:15
OK, parašysiu:
Bet žinokit, esmė tame, jog ant kiekvieno variklio, jau nekalbant apie modeli ar gamintoja, keičiasi kodai. Čia būtent pateiktas kodas 100kW 2,0HDi motorui. Kitam motorui bus kitas.
Žodžiu, žiūrim ir ieškom užrašo ant dėžės info lentelės "2232J2" ir/arba "20GK05E". Jei dėžė nuo kito mtoro, tikrinam service box'e. Bendro kodo nėra.
Kaip PVZ. (lenteles nuo 407 neradau, cia nuo C5 2009):
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 sausio 29 - 20:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1483
Parašyta 2017 sausio 29 - 20:22
Mano deze aisku sena 2006m tuo paciu ir hidroblokas turetu but senas nors radau irasuose jog keistas jau....pagal service box'a kodas hidrobloko 2570E4 , o kas jau dabar ten ideta tai neisardzius nesuzinosiu tikriausiai....
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1484
Parašyta 2017 sausio 29 - 20:44
Mano deze aisku sena 2006m tuo paciu ir hidroblokas turetu but senas nors radau irasuose jog keistas jau....pagal service box'a kodas hidrobloko 2570E4 , o kas jau dabar ten ideta tai neisardzius nesuzinosiu tikriausiai....
As kalbu apie paciso dezes koduote, kurioje jau yra atnaujintas hidro blokas. O jei garantiskai ar kaip kitaip keista, tai tik suzinos isardes.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1485
Parašyta 2017 sausio 30 - 16:08
Dar gali itarti kad keistas, jei ties kokiais 200 000 rida dirba idealiai kaip laikrodis Nes paprastai ties tokia rida jau buna prasideje show
Pas mane 130 000 rida, ir pavaras musa taip, kad net nesijaucia beveik kada permuse. Tai ir nesuprantu, ar keistas, ar tiesiog laiko gerai. Nes prisiskaiciau forumusoe kad jau ties 80 000 buna smugiai pradeda jaustis....
#1486
Parašyta 2017 kovo 18 - 21:37
Per du menesius visu tukstanciu atpigo..dairausi ir as 407 nuo 2008 metų..su kuo pilnesne komplektacija, dizelio labai nenoriu, bet kad benzininiu/ dujinių nėra..gal kas žiūrejot šiuos?http://autoplius.lt/...&slist=14471425
Kazkas ieskojot su 2.2hdi... neblogas variantas atrodo.. dar faceliftas..
1. http://m.autogidas.l...zozOiI0MDciO319
2. http://m.autogidas.l...zozOiI0MDciO319
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2017 kovo 18 - 21:38
#1487
Parašyta 2017 kovo 21 - 08:03
Kas dėl benzų, tai nesiūlyčiau EW variklio. Nors nuo XU persėdus, gal atrodytų ir nieko
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1488
Parašyta 2017 kovo 21 - 08:16
#1489
Parašyta 2017 kovo 21 - 09:12
Kas dėl benzų, tai nesiūlyčiau EW variklio. Nors nuo XU persėdus, gal atrodytų ir nieko
Jo Tadai paaiskinki ko tiketis is tu EW , nes pats turiu toki.Kas pas juos prastai.Ko tiketis , gal ka galima padaryti nelaukus kol kazkas suges.
#1490
Parašyta 2017 kovo 21 - 12:02
Viskas ten su tais EW varikliais gerai, patikimi varikliai, 2 auto su EW 2.2 varikliu absoliuciai jokiu problemu, vaziuoja liuks o pravaziuota sudejus per abu variklius apie 200000 km.
#1491
Parašyta 2017 kovo 22 - 12:24
Matot, sakau, po XU variklių tai viskas ten su jais labai gerai atrodo. Princas, po EW, yra visiška tragedija.
Bet kai žmogus paturi trilitrį ZPJ/PRV be bėdų, paturi 2.9 (naujesnis trilitris) ES9 be bėdų, paturi krūvą senų ir naujesnių TUškių, kurie yra nuostabūs varikliai išvis. Tai pakanka EW bėdų su kompensatoriais, majonezais (didelę ridą pasiekus), maža trauka (neįsivaizduoju, kur padėti tie dvilitrio 100kw, bet C5 su juo važiuoja vangiau už seną ZX monopurškalą su TU3 1,4i. Užsukus labai daug apsukų, ten trauka prasideda, bet dažniausiai palei 6000 tiek seni XU, tiek šitie EW nebegražiai skambėt pradeda, žodžiu nėra malonumo gręžti ), o dar kuro sąnaudos... Mieste draugas važinėja gal su 13-14dujų, benzinu gal į 11-12 galima būtų tilpti. Nu blyn, trilitrio sąnaudos. Nesakau, kad variklis blogas, bet yra geresnių. PSA motoristams geriau sekasi dyzelius gaminti. Paėmė lievą XU bloką ir iš jo padarė dyzelį XUD - nuostabus variklis. EW ir DW kūrė kartu, irgi viskas labai panašu. DW gavosi geras variklis (net DW8, nes ten bėdos ne bloke, o kuro sistemose), o EW - labai pusėtinas. Važiuoja žmonės ir vargo nemato, bet aš jo nesirinkčiau, kaip ir 1.6HDi
Čia tik nuomonė, asmeninė.
Realiai, jei reiktų pirkti naują automobilį, net nebežinau, ką pirkčiau. Knisuosi kasdieną su tais šiuolaikiškesniais varikliais ir galvoju, ką reiks daryt po daugelio metų, kai ir savo vėžėčias reiks taip sudėtingai remontuot. Nes pas mane dabar naudojami XU5, XUD7TE, TU3M, žodžiu visiški plaktukai su replėm ir kuvalda remontuojami, kur galima drąsiai į tolimiausias keliones važiuot, nebijant gedimų. O dar yra C5 su senu DW12, kur irgi iš esmės paprastas, kaip dvi kapeikos, variklis, tik truputį apkrautas.
Jei kišenė ir galimybės rast leidžia, o domina 407tas, ir labiau benzinas, tai aš rinkčiaus trilitrį. Važiuoja nepalyginamai smagiau, o kuro sąnaudos labai panašios. Patikimumas geresnis už EW.
Apie EW12 nekalbu, nes nei vieno nečiupinau, tai nesijaučiu net nuomonę galintis pareikšti. Ir kiek teko žiūrėti nuotraukas ir schemas, ten daug kas skiriasi nuo mažesniųjų brolių.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1492
Parašyta 2017 kovo 22 - 13:22
#1493
Parašyta 2017 kovo 22 - 13:27
Matot, sakau, po XU variklių tai viskas ten su jais labai gerai atrodo. Princas, po EW, yra visiška tragedija.
Bet kai žmogus paturi trilitrį ZPJ/PRV be bėdų, paturi 2.9 (naujesnis trilitris) ES9 be bėdų, paturi krūvą senų ir naujesnių TUškių, kurie yra nuostabūs varikliai išvis. Tai pakanka EW bėdų su kompensatoriais, majonezais (didelę ridą pasiekus), maža trauka (neįsivaizduoju, kur padėti tie dvilitrio 100kw, bet C5 su juo važiuoja vangiau už seną ZX monopurškalą su TU3 1,4i. Užsukus labai daug apsukų, ten trauka prasideda, bet dažniausiai palei 6000 tiek seni XU, tiek šitie EW nebegražiai skambėt pradeda, žodžiu nėra malonumo gręžti ), o dar kuro sąnaudos... Mieste draugas važinėja gal su 13-14dujų, benzinu gal į 11-12 galima būtų tilpti. Nu blyn, trilitrio sąnaudos. Nesakau, kad variklis blogas, bet yra geresnių. PSA motoristams geriau sekasi dyzelius gaminti. Paėmė lievą XU bloką ir iš jo padarė dyzelį XUD - nuostabus variklis. EW ir DW kūrė kartu, irgi viskas labai panašu. DW gavosi geras variklis (net DW8, nes ten bėdos ne bloke, o kuro sistemose), o EW - labai pusėtinas. Važiuoja žmonės ir vargo nemato, bet aš jo nesirinkčiau, kaip ir 1.6HDi
Čia tik nuomonė, asmeninė.
Realiai, jei reiktų pirkti naują automobilį, net nebežinau, ką pirkčiau. Knisuosi kasdieną su tais šiuolaikiškesniais varikliais ir galvoju, ką reiks daryt po daugelio metų, kai ir savo vėžėčias reiks taip sudėtingai remontuot. Nes pas mane dabar naudojami XU5, XUD7TE, TU3M, žodžiu visiški plaktukai su replėm ir kuvalda remontuojami, kur galima drąsiai į tolimiausias keliones važiuot, nebijant gedimų. O dar yra C5 su senu DW12, kur irgi iš esmės paprastas, kaip dvi kapeikos, variklis, tik truputį apkrautas.
Jei kišenė ir galimybės rast leidžia, o domina 407tas, ir labiau benzinas, tai aš rinkčiaus trilitrį. Važiuoja nepalyginamai smagiau, o kuro sąnaudos labai panašios. Patikimumas geresnis už EW.
Apie EW12 nekalbu, nes nei vieno nečiupinau, tai nesijaučiu net nuomonę galintis pareikšti. Ir kiek teko žiūrėti nuotraukas ir schemas, ten daug kas skiriasi nuo mažesniųjų brolių.
Tos pacios mintys apie mano dw12 ir p406'ta....
#1494
Parašyta 2017 kovo 22 - 20:48
EW12 jei neklystu yra 2,2 116 kw variklis..tai jis apart garsaus it dyzelis veikimo daugiau trukumu neturi?
Veikia jie tyliai tik laiku variatoriu pasikeisti reikia, ko praktiškai niekas nedaro, dėl to ir sakokad veikia garsiai, aplamai labai gyvas variklis naujesnis ėjo 120kw
#1495
Parašyta 2017 kovo 22 - 22:10
Veikia jie tyliai tik laiku variatoriu pasikeisti reikia, ko praktiškai niekas nedaro, dėl to ir sakokad veikia garsiai, aplamai labai gyvas variklis naujesnis ėjo 120kw
Naujam is salono stebejomes kaip garsiai dirba. Taip su laiko pabaiseja situacija ir pakeitus palieka pakenciamai. Taciau, pripazinkim, mini dyzelis. Jei netikit, pasiziurekit reviewus youtubej su tokiais varikliais kai buvo naujos masinos ir zurnalistai visi stebejosi garsu bet reikia pripazinti, traukia super. O tas garsas salone nesigirdi, tai beda tik isorej stovint.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1496
Parašyta 2017 kovo 22 - 22:48
Na man ir isoreje jis pakankamai tyliai dirba, garsiau uz 1.6 16v , bet tyliai
#1497
Parašyta 2017 kovo 23 - 08:37
Na man ir isoreje jis pakankamai tyliai dirba, garsiau uz 1.6 16v , bet tyliai
Kiekvienam savo... Man jei benzinas, tai turi ISVIS BE GARSO DIRBTI ant laisvu, o salone, turi buti taip, jog stovint vietoje turi matyti TIK 850rpm skydelyje ir turi karts nuo karto netycia UZVEST dar karta ant virsaus motora 1.6 16V garsiai generatorius mitsubishi dirba...
O jei rimtai, situ 2.2 varikliu apkalbeta jau 1000x. Keisti tepalus kas 10k, jie turi buti geros kokybes, Turi buti alsuoklio sildytuvas. Ir vaziuosi ILGAI ILGAI ir be problemu. Serious.
Dar vienas achilo kulnas tai droseline sklende, siandien jau turejau toki, pries menesi toki, ir dar ne viena varguoli... Droseline sklende rasti mission impossible, arba ta pacia burti, arba tiem kas turi atiduoti 150-250e, arba uz 370e pirkti nauja.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 kovo 23 - 08:38
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1498
Parašyta 2017 kovo 23 - 10:07
Kuris variklis nubėgęs "standartinius" 200-250 k km bus patikimesnis/mažesnių išlaikymo kaštų reikalaujantis- 2,2 120kw benzininis ar 2,0 100kw hdi?
#1499
Parašyta 2017 kovo 23 - 10:15
#1500
Parašyta 2017 kovo 23 - 10:28
O kodėl nežiūrima į v6?
Po Eddy nuotykių ir žygių kaip tai netraukia manes..su mechaninėm dėžėm jų deficitas, o automato bijau..Iš vis kiek paskaitau forume, tai pats geriausias variklis yra dabartinio mano pežuko 1,8..100k km pas mane ir viso labo tik žvakes keičiau ir uždegimo ričių plokštę (diržų komplektas, alyva, filtrai- "by default")..na kartą metuose pas dujininkus nuvažiuodavau purkštukų gumyčių pasikeist..Bet čia jau biski ne į temą..
Vartotojų skaito šią temą: 14
narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0