Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 407


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2015

#161 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 kovo 30 - 15:25

gal kas zinote. Turiu 2 komplektus R17 su slegio davikliais abejiems komplektams. Ar uztenka tiktai sugaudyti ratus kuris turi kurioj vietoj stoveti, ar kiekviena karta reikia perprogramuoti uzdedant kita komplekta?
  • 0

#162 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2009 kovo 31 - 00:38

1,6 HDi pas 407 bus trumpesnis resursas.

Nemanau kad resurso galo sulauksiu :rolleyes:
  • 0

#163 Svečias_vytas86_*

Svečias_vytas86_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:35

Sveiki kas klausė apie gedimus ir eksploataciją, turiu Peugeot 407 2.0 HDi (2005 metų) - pirkta buvo iš salono. Viskas kol garantija buvo smagu - tik pasibaigė, pravažiavus dar keliolika tūkstančių km prasidėjo bėdos. Visų pirma atsirado problemos su sankaba, vieną kartą važiuojant ir perjungiant bėgį kažkoks lyg stuktelėjimas pasigirdo. Pradėjo drebėti sankabos pedalas, po kiek laiko ir sankaba skleist garsus. Nuvariau į servisą - nieko gero. Smagratis nebetinkamas. Naujų dalių niekur nėra tik peugeot centre, nu dar tanagroj yra bet kaina ~ tokia pati. Smagratis ~ 3000, sankaba apie 1 000 plius darbai - tai +- 5000 gaunasi. Dabar važinėju su šrotiniais visais šiais elementais ir su baime laukiu kol vėl kas nors atsitiks, bet geriau 3 kart po 700 pasikeist nei iškart 5000 mokėt.(bent jau man).Beje šrotuose sunkiai sekėsi rasti normalų smagratį, nes arba jie jau neturėjo, arba dažniausiai turėjo jau klibančius. Tai įtariu, kad gal čia koks virusiukas 407? Elektronika dažnai durniuoja, langai mėgsta patys atsidarinėt :) Žodžiu bėdų yra. Dabar kažkas atsitiko su trauka, iš vietos pirmu bėgiu paspaudus, garso daug, apsukos didelės, o greičio nėra. Pasikeičiau oro, kuro filtrą, bet tas naudos nedavė. Taip kad nežinau, gal čia tas nelemtas vienas blogas iš daugelio gerų aparatų. Tikrai neteigiu, jog visi 407 tokie bėdavoti, bet yra ir tokių :)

Šį pranešimą redagavo vytas86: 2009 balandžio 14 - 10:08

  • 0

#164 Svečias_ORG_*

Svečias_ORG_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 16:30

ne i tema :) Turejau 605 - super aparac tik gedo dazniau nei vaziavo - o siaip masiniukai tai ir grazus ir patogus ir labai faini - po siai dienai isimylejes esu. Cia turbut vienas is 100 tau nenusisekes kliuvo ...
  • 0

#165 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 15 - 09:24

mano nuomone tokia : jei perki HDI tai arba nauja is salono imti arba su 100% garantuota rida iki 100T km. O jei is turgaus tai benzinine reikia imti, nes tu naujuju dyzeliniu eksplotacija kai masina siekia ~200 T km kosmine pasidaro. Kaip zinia turguose ridos suktos buna 2 - 3 kartus. Beja jei is koloneles o ne is kanistro pili salerka, tai ar isvis apsimoka dyzeline pirkti???
  • 0

#166 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2009 balandžio 15 - 09:42

Beja jei is koloneles o ne is kanistro pili salerka, tai ar isvis apsimoka dyzeline pirkti???

jei per metus nuvažiuoji apie 30000 km jau apsimoka. Aš per 14 mėn. prasukau 31000 km. Jei tiek pat būčiau prasukęs su 2.0 benzininiu, būčiau už degalus paklojęs ~3200 Lt daugiau (jei degalų kainos vienodos).

Šį pranešimą redagavo Tooshas: 2009 balandžio 15 - 09:53

  • 0
Posted Image

#167 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 15 - 09:50

jei per metus nuvažiuoji apie 30000 km jau apsimoka.

bet jei perki pries tai vazineta pvz is turgaus - tuomet gal geriau benzas ir dujas deti. Nes kaip ir minejau - labai jau nemalonus tas HDI aptarnavimas kisenei.
  • 0

#168 Tooshas

Tooshas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 431
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:ALFA ROMEO Giulietta

Parašyta 2009 balandžio 15 - 09:54

bet jei perki pries tai vazineta pvz is turgaus - tuomet gal geriau benzas ir dujas deti. Nes kaip ir minejau - labai jau nemalonus tas HDI aptarnavimas kisenei.

čia jau kitas klausimas - loterija ;)
  • 0
Posted Image

#169 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 15 - 10:00

čia jau kitas klausimas - loterija ;)

kuri gali labai brangiai kainuoti :)
  • 0

#170 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2009 balandžio 15 - 13:39

mano nuomone tokia : jei perki HDI tai arba nauja is salono imti arba su 100% garantuota rida iki 100T km. O jei is turgaus tai benzinine reikia imti, nes tu naujuju dyzeliniu eksplotacija kai masina siekia ~200 T km kosmine pasidaro. Kaip zinia turguose ridos suktos buna 2 - 3 kartus. Beja jei is koloneles o ne is kanistro pili salerka, tai ar isvis apsimoka dyzeline pirkti???

Jei normaliai priziuri, jokia eksplotacija nebaisi, pats pirkau masina su ~200k rida ir jokiu bedu B)
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#171 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 15 - 14:29

Jei normaliai priziuri, jokia eksplotacija nebaisi, pats pirkau masina su ~200k rida ir jokiu bedu B)

Fapa metei ar pildei skysciu? Ar dar sito nereikejo? Ne vien tik priziurejime esme yra bet ir nusidevejime ;)
  • 0

#172 Svečias__Rolandas__*

Svečias__Rolandas__*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 15 - 22:41

Na FAP'as ar skystis nemanau kad cia pagrindines islaidos HDI aptarnavime, ir pinigus tikrai ne kosminius kainuoja, Na sulauksiu as tos 200 T km ribos tada gal ka rimtesnio papasakosiu :lol: nors laukti dar reikes tikrai nemazai, turiu pravaziaves dar tik puse kilometrazo is tu auksiniu 200 T. Nors Eoli jau pildziau 2 ltr buvo jau sudege.
  • 0

#173 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 10:53

Fapa metei ar pildei skysciu? Ar dar sito nereikejo? Ne vien tik priziurejime esme yra bet ir nusidevejime ;)

Nei maciau, nei pildziau ir nematau cia bedos, jei ubagas nusiperka ne pagal kisene masina vien tam kad paispuikuoti pries kazka tai, tai nenuostabu kad kils nepasitenkinimas siuo automobiliu arba panasiais del eksplotacijos
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#174 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 16 - 11:16

Nei maciau, nei pildziau ir nematau cia bedos, jei ubagas nusiperka ne pagal kisene masina vien tam kad paispuikuoti pries kazka tai, tai nenuostabu kad kils nepasitenkinimas siuo automobiliu arba panasiais del eksplotacijos

1 skyscio ~300lt. Jo reikia 5L ;) Netoli 200T KM reikia keisti fisa FAP elemneta, ten kaina kiek? 3000 ar 5000 LT. Cia tik kruopeles is HDI eksplotacijos. Vot as ir sakau kad gal visdelto geriau benzas ;)
  • 0

#175 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 11:36

1 skyscio ~300lt. Jo reikia 5L ;) Netoli 200T KM reikia keisti fisa FAP elemneta, ten kaina kiek? 3000 ar 5000 LT. Cia tik kruopeles is HDI eksplotacijos. Vot as ir sakau kad gal visdelto geriau benzas ;)

Ar kiekviena diena dapilineji to skyscio ir keiti FAP'a? Kazkur jau esame kalbeje ta tema, kad dyzelis apsimoka jei jis rieda didelius atstumus ty i metus min. 30k/km, kitu atveju jis tau nes nuostoli
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#176 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 16 - 12:07

Kai kurias mintis forume (ne vien šioje temoje) paskaičius, susidaro įspūdis, kad nekurie dalyviai didžiuojasi, kišdami krūvas pinigų į savo turimų automobilių remontą. Kas mane taip verčia mąstyti? Ogi pasisaymai stiliuje: jei neįperki šimtais litų kainuojančios detalės (paslaugos), nesi vertas peugeot (ypač naujesnio); kam čia taupyti, kam čia lupti tuos FAP - elkimės, kaip liepia gamintojas, kaip rašo HAYNES, kaip porina Žibintas ir t.t. Jūs turbūt galvojate, kad koks P307 netoli 10 metų senumo yra technikos stebuklas ar koks P407 - labai jau brangus/prabangus automobilis, kurį taisant šiukštu taupyti? Ar normalu, į P307, kuris pirktas už kokius 4 tūkst. EUR kišti tūkstančius litų aptarnavimui/remontui ir džiaugtis: žiauriai fainas automobilis, nesvarbu, kad už EOLYS sumokėjau kelis tūkstančius litų, bet užtat kaip tyliai dirba tas dyzelis ir kaip mažai kuro sunaudoja? Man tai atrodo keista. Peugeot rinkoje vieni pigesnių automobilių savo segmentuose (nesakau, kad blogiausi), tad nieko smerktino, jei kažkas pigiai nusipirkęs, ieško pigesnio serviso ar sprendimų, kurie tūkstančiais neplonintų kišenės.
  • 0

#177 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 12:41

Kai kurias mintis forume (ne vien šioje temoje) paskaičius, susidaro įspūdis, kad nekurie dalyviai didžiuojasi, kišdami krūvas pinigų į savo turimų automobilių remontą. Kas mane taip verčia mąstyti? Ogi pasisaymai stiliuje: jei neįperki šimtais litų kainuojančios detalės (paslaugos), nesi vertas peugeot (ypač naujesnio); kam čia taupyti, kam čia lupti tuos FAP - elkimės, kaip liepia gamintojas, kaip rašo HAYNES, kaip porina Žibintas ir t.t. Jūs turbūt galvojate, kad koks P307 netoli 10 metų senumo yra technikos stebuklas ar koks P407 - labai jau brangus/prabangus automobilis, kurį taisant šiukštu taupyti? Ar normalu, į P307, kuris pirktas už kokius 4 tūkst. EUR kišti tūkstančius litų aptarnavimui/remontui ir džiaugtis: žiauriai fainas automobilis, nesvarbu, kad už EOLYS sumokėjau kelis tūkstančius litų, bet užtat kaip tyliai dirba tas dyzelis ir kaip mažai kuro sunaudoja? Man tai atrodo keista. Peugeot rinkoje vieni pigesnių automobilių savo segmentuose (nesakau, kad blogiausi), tad nieko smerktino, jei kažkas pigiai nusipirkęs, ieško pigesnio serviso ar sprendimų, kurie tūkstančiais neplonintų kišenės.

Cia niekas nesididziuoja, bet juokingai atrodytu, nusiperki buta miesto centre 200kv. ir neturi pinigu jo islaikymui, cia lygiai tas pats.
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#178 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2009 balandžio 16 - 12:52

Ar kiekviena diena dapilineji to skyscio ir keiti FAP'a? Kazkur jau esame kalbeje ta tema, kad dyzelis apsimoka jei jis rieda didelius atstumus ty i metus min. 30k/km, kitu atveju jis tau nes nuostoli

nu as per metus pramyniau 70 000 KM. Bet kad dar po 1.5 metu reikes kisti 5000 lt manes visai nedziugina. O dar susidarys ir kitokiu servisiniu dalyku (dylanciu) ir paziurejus i ju kaina HDI varikliams manes jau pradeda nebedziuginti. Parduoti su pvz 160 000 Km rida irgi didelis nuostolis. Kadangi paskutiniu metu dyzelio kainos buvo aukstesnes nei benzino - tai kiek beskaiciuociau - bet vis gaunu kad dyzelis niekaip neatsipirko kolkas. Kura as pilu is koloneliu.

Šį pranešimą redagavo p407: 2009 balandžio 16 - 12:53

  • 0

#179 Svečias_zbigis_*

Svečias_zbigis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:29

Cia niekas nesididziuoja, bet juokingai atrodytu, nusiperki buta miesto centre 200kv. ir neturi pinigu jo islaikymui, cia lygiai tas pats.

Pilotas, va tame ir yra bėda, kad į Peugeot, kuris yra viso labo vienas iš pigesnių auto rinkoje (tiek naujų, tiek dėvėtų), o pats žiūri kaip į kokį Maserati, Aston Martin ar Porsche. Man pvz. Accord gaila mokėti už atstovo paduodamas Jurid kaladėles, įdėtas į Honda logotipu papuoštą dėžutę 245 galą ir 330 priekį, kai detalių parduotuvėse jos ~3 kartus mažiau kainuoja. Nusipirkau NWR Lucas už 89 Lt ir tai tikrai nėra pačios pigiausios kaladėlės rinkoje. Lygiai taip pat nesuprasiu laužyno, kuris prašo už dėvėtą guolį su stebule 300 Lt, kai naujas visur kainuoja 220 Lt. Kiekvienas vadovaujasi savo protu. Vienam geriau iškastruoti tą FAP, kitam mokėti dileriui astronomines sumas už magišką skystimėlį. Bet prestižo mokant daugiau už Peugeot aptarnavimą aš niekaip negaliu įžvelgti. O su 200 kv.m prestižiniu butu lyginti Peugeot, čia jau kosmosas. Jei mašinas sulygintume su NT, Peugeot būtų kuklus butukas daugiabutyje mikrorajone.
  • 0

#180 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 20:37

Pilotas, va tame ir yra bėda, kad į Peugeot, kuris yra viso labo vienas iš pigesnių auto rinkoje (tiek naujų, tiek dėvėtų), o pats žiūri kaip į kokį Maserati, Aston Martin ar Porsche. Man pvz. Accord gaila mokėti už atstovo paduodamas Jurid kaladėles, įdėtas į Honda logotipu papuoštą dėžutę 245 galą ir 330 priekį, kai detalių parduotuvėse jos ~3 kartus mažiau kainuoja. Nusipirkau NWR Lucas už 89 Lt ir tai tikrai nėra pačios pigiausios kaladėlės rinkoje. Lygiai taip pat nesuprasiu laužyno, kuris prašo už dėvėtą guolį su stebule 300 Lt, kai naujas visur kainuoja 220 Lt. Kiekvienas vadovaujasi savo protu. Vienam geriau iškastruoti tą FAP, kitam mokėti dileriui astronomines sumas už magišką skystimėlį. Bet prestižo mokant daugiau už Peugeot aptarnavimą aš niekaip negaliu įžvelgti. O su 200 kv.m prestižiniu butu lyginti Peugeot, čia jau kosmosas. Jei mašinas sulygintume su NT, Peugeot būtų kuklus butukas daugiabutyje mikrorajone.

Su tavim pilnai sutinku, kad autocentrai uzsiplese kainas, as ir is ju neperku, bet perku per pazystama be antkainiu, bet naudojuosi ju paslaugomis tas kas priklauso pagal manuala, gal del to problemu ir nekyla. O del skyscio, ar FAP'o kiek zinau niekas ju neturi ir neprekiauja, del to ir laiko monopolija autocentras. Kai prispirs reikalas tada ir paziuresim ka daryti, keisti-dapilti ar kastruoti manau tikrai cia dideles bedos nesudarytu.
Kas liecia buta, nereiketu suprasti tiesiogine prasme ;)
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0


    Bing (1)