O ką tai keičia? Kai nuperki kažką už 2000e, o sukiši dar beveik 4000e, ir dar galo nematyti...??? Ar man vienam, ar čia kažkas protu nesuvokiama?Tai Vilius jau beveik metai kaip tui Mazda CX5 is salono, del ramios galvos
Apie Peugeot 407
#1941
Parašyta 2020 vasario 17 - 19:32
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#1942
Parašyta 2020 vasario 17 - 19:59
Faktas - užsiroviau ant projekto. Atmetus tuos pravalus su dėže ir varikliu, išlaidos ir gedimai, ne tokie ir baisūs. Čia tiesiog istorija "Kaip kartais atsitinka". Per tą laiką praleistą servisuose girdėjau ir blogesnių istorijų, bet nei guodžia nei neguodžia. Dabar nebėra prasmė gailėtis kažko ir galvot kaip būtų jeigu būtų, logikos išleistoje sumoje nėra, buvo tikslas padaryti automobilį patikimu ir kuris atlaikytų ilgas keliones ir su juo apsigyventi iki galo. Po kiekvieno remonto galvojau, kad nu gal jau paskutinis, bet kaip nesibaigė taip nesibaigė. Pardavimas buvo svarstomas visose stadijose, bet gaila buvo sukišto laiko, pinigo ir vis sukosi ta mintis, kad pabaiga arti. Šiai dienai pardavinėju, bet jokių pastangų nededu parduot, man psicholigiškai lengviau, kai jis skelbime o jeigu kas nupirks (ko tikrai nebus) svarstymuose yra 308 nuo ~2015m arba 208 2020m. su salyga, kad puse metų nebus jokio pirkinio išvis, turiu dviratį, blogiausiu atveju yra autobusas.
EvX - mokėjau daugiau nei 2000e
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2020 vasario 17 - 20:08
#1943
Parašyta 2020 vasario 17 - 21:41
EvX - mokėjau daugiau nei 2000e
S.Vilius, man tai suprantama situacija. Esu turėjęs ir aš nevykusių pirkinių- ypač su Audi ir su 2.5 motoru... 🤔 Tiesiog po tokių įvykių bent jau aš pradėjau kitaip į visa tai žvelgti. Mašinos reikia čia, dabar, tvarkingos ir be nuotykių... O perkant dėvėtą be istorijos- tik loterija. Laimėsi arba ne. Dėl to pas mus ir buvo nupirktas 308tas, o dabar vietoj esamo žmonos P207 ieškau P208 automato. Nors į 207tą per 2metus investavau tik į priekines spyruokles ir vieną šarnyrą...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#1944
Parašyta 2020 vasario 17 - 22:06
Faktas - užsiroviau ant projekto. Atmetus tuos pravalus su dėže ir varikliu, išlaidos ir gedimai, ne tokie ir baisūs. Čia tiesiog istorija "Kaip kartais atsitinka". Per tą laiką praleistą servisuose girdėjau ir blogesnių istorijų, bet nei guodžia nei neguodžia. Dabar nebėra prasmė gailėtis kažko ir galvot kaip būtų jeigu būtų, logikos išleistoje sumoje nėra, buvo tikslas padaryti automobilį patikimu ir kuris atlaikytų ilgas keliones ir su juo apsigyventi iki galo. Po kiekvieno remonto galvojau, kad nu gal jau paskutinis, bet kaip nesibaigė taip nesibaigė. Pardavimas buvo svarstomas visose stadijose, bet gaila buvo sukišto laiko, pinigo ir vis sukosi ta mintis, kad pabaiga arti. Šiai dienai pardavinėju, bet jokių pastangų nededu parduot, man psicholigiškai lengviau, kai jis skelbime o jeigu kas nupirks (ko tikrai nebus) svarstymuose yra 308 nuo ~2015m arba 208 2020m. su salyga, kad puse metų nebus jokio pirkinio išvis, turiu dviratį, blogiausiu atveju yra autobusas.
EvX - mokėjau daugiau nei 2000e
Neverta vargti,realiai su dabartinėmis servisų kainomis perki naują ir nesuki galvos.Pats tą perėjau,privargau ne tik pinigais,bet ir smegenų krušimu.Paskaičiavus pinigais,per 6-8 metus,tas ant to išeina.
#1945
Parašyta 2020 vasario 17 - 23:41
Zakas turiu nauja, 407 antra masina seimoj, tai nebaisu jeigu sugriuna pezas.
#1946
Parašyta 2020 vasario 18 - 02:32
Problema ta, kad pigiai remontavosi mašinos iki 2000tųjų, o didelės galios dyzeliai ir iki dar seniau. Kai kurie mažos galios benzinai ir labai mažos galios dyzeliai remontavosi pigiai ir dar truputį ilgiau, iki kokių 2005tųjų. Po to viskam ir dalys brangios, ir darbas brangus, nes prasiknisi daug daugiau laiko. reikia brangesnių ir daugiau specialių įrankių (nusipirkti arba gaišti laiką pasigaminimui arba apėjimui (kai kažką pritaikai arba padarai ūkiškais būdais taip pat gerai, bet daug lėčiau)), ir prie dabartinių būsto, maisto ir kitų buitinių prekių kainų nebeišeina tokiomis kainomis dirbti, kaip buvo galima prieš 4-5metus. Elementarus pavyzdys, kad minimali alga padidėjo taip, kad 2015tais metais PSD minimali įmoka savaraniškai dirbantiems buvo 27eur, o dabar jau 42eur. Tai tik 15eur, bet kitaip skaičiuojant, tai daugiau nei pusantro karto. Būsto kaina apie dvigubai, maisto kai kurių produktų apie dvigubai ar truputį mažiau, o kai kurių dar daugiau.
Taisydamas tą Audi 80, kurią jau pardaviau, supratau, kas ir kaip skyrėsi. Nes kai pamažu didėja, tai atrodo nesupranti, kame čia reikalas.
Kai kurios dalių kainos:
Paskirstymo diržas Bosch 4,49eur
Tempimo guolis SNR 9,65eur
Jau diržo komplektą ir turim, nors dar nėra 15eur.
Vandens pompa ant generatoriaus dirželio, tai ją nebūtina keisti. Bet kadangi jai jau 34metai, tai pakeiskim.
Čia jau brangu...
Vandens pompa Hepu 16,13eur. Galima būtų dėti pigią Thermotec už 8,66eur.
Prakiuro aušinimo skysčio flanšas, skirtas prijungti žarnai. Sulūžo plastikas. Normalių nebėra, tenka pirkti Topran. 0,86eur. Senovinis kasos aparato garsas. Veide šypsena.
Bet tokių mašinų nebėra. Tiksliau yra vienetai padorių, visos kitos supuvę iki stogų. O tas likusias važinėjančias jau pradeda smaugti, kad vieni iš kitų jų nepirktų.
O toliau, ar mašina 2004tų už 400eur, ar 2014tų už 8000eur (čia kalbu apie Peugeot, kitų markių kitos kainos), jei kalbėsim apie kokį tai 2,0HDi variklį nuo 100kw versijos iki dabartinės 133kw versijos, tarkime naujos sankabos ir jos keitimo darbo kaina yra beveik tokia pati, ir tam 2004tų sudaro, priklausomai nuo variklio, iki 200proc. automobilio kainos, o tam už 8000 tai tik 10proc. Tam 2004tų dažnai dar ilgiau trunki, nes sudėtingumas jau būna pakankamai nemažas, tik truputį lengviau nei to 10čia metų naujesnio, bet jau gauni krūvą sudėtingų situacijų, kaip neatsisukantys arba sugadinti prieš tai dirbusių žmonių varžtai, sriegiai, laikikliai, fiksatoriai, palaidi ir prasitrynę laidai (nepaliksi ant dėžės gulėt plikų laidų juk, sutrumpins ir liksi kaltas) ir t.t.
Tai tą už 8000eur tiek meistrui, tiek klientui labiau norisi remontuoti. O 2004tų metų automobilio savininkas lieka su skausmu ant širdies, nes neišgali tiek sumokėti ir važinėja su slystančia, arba išmeta/parduoda mašiną ir perka kitą tokią pat baisią ir nudrengtą, tik truputį labiau važiuojančią.
Paskutinė istorija iš senesnio nei 20 metų automobilio remonto.
Citroen Xantia 2,0HDi 1999metų. Prakiuro galinis hidrocilindras, standartinis nupuvimas briaunelės, laikančios sferos gumelę. Slėgis išspjovė gumelę ir skystį išvarė fontanais. Xantijai paskutinių metų hidroaktyvinei cilindrą gauti sunku, nes gal tik kokius metus ėjo su 16mm galvutės vamzdeliu, prieš tai nuo 93čių metų ėjo su 17mm štuceriu, skirias ne tik galvutė, bet ir sriegis ar tai bumbulo tipas, žodžiu netinka. Perkam nuo C5. Irgi sunku rasti, bet dar yra. Tai nuo C5 truputį netinka, bet šiaip tai kaip ir tinka Senas cilindras neišsiima. Įpuvęs ir vamzdelis - tenka nupjaustyti cilindrą nuo vamzdelio, tada šiaip taip kaitinant jau atsisuka tik galiukas, tuomet kaitinant pavyksta atlaisvinti ir štucerį, valio. Anas galas irgi neišsiima, įpuvęs prailgintojo fiksacinis kaištis. Kaitinant neišsilupa, su apciūgais neišsilupa. Kaitinu iki raudonumo ir kalu į tarpą. Sugadinu prailgintoją, jis sulūžta ir išsitraukia, bet už tai atsilaisvina kaištis. Kaištį šiaip taip išlupu sugadinęs, nieko, įdėsim naują. Prailgintoją irgi turiu gerą, įdėsim, bet dar gabaliukas liko viduje. Virinuosi varžtą prie to galiuko ir visaip klibindamas ir kaitindamas ištraukiu. Sfera irgi nenori suktis, bet su 2kg kuvalda ir kirstuku atsuku. Truputį pasigadina laikiklio ausis, bet ją ištiesinti nesunku, ir ji reikalinga tik kad neiškristų cilindras, kai slėgio 0bar, o taip važiuojant nebūna niekada. Sudedu naudotą cilindrą su nauja apsaugine guma ir nauju kaiščiu, laimingas pripilu LHM skysčio ir kuriu mašiną. Užsikuria, pakyla, po 2min iš po mašinos galo pamatau plintančią balą. Prakiuro kitos pusės cilindras.
Kartojam istoriją iš naujo.
Savininkui skambutis. Aišku labai laimingas ir patenkintas. Dar jam ten jau apie 80 metų. Tai jį visi visur apgaudinėja su dalių kainomis. Kartais atsiveža pats dalis pasako kiek mokėjo, tai būna tepalo filtras Filtron "su nuolaida" tokia kaina, kaip Mann tepalo filtras brangiausioj parduotuvėj lentynos kaina. Žodžiu, žinau, kad parduotuvė už jį sumokėjo max 2eur, o seniukas nupirko už 9eur, pas mane būtų Mann arba Bosch už 5-6eur. Pradžioj kažką bandžiau sakyti, bet jis man paaiškino, kad jam reikia su sąskaita. Kad aš sąskaitas rašau, tai ne argumentas. Tai dabar ir aš kaip apgavikas, reikėjo keisti vieną cilindrą, dabar du keičiu, aną specialiai pats sugadinau. Jam tai ne, jis malonus ir supratingas seniukas, bet papasakos sūnui ar draugams, tai taip ir bus.
Dabar situacija dar leidžia pavažinėti ir su naudotomis, tik kai prieš 20metų loterija remontui buvo ant max 1000Lt, jei nusiperki 10 metų senumo ne patį prabangiausią automobilį su neprabangiu sugedusiu lepiu, bet pataisomu varikliu, tai dabar laisvai tokio pat atvejo remonto kaina lipa per mašinos kainą.
Tai reikia rinktis ir pirkti arba labai atsargiai, arba liaudies jau patikrintą kaip labai patikimą ir labai primityvų variantą. Ten kalba apie visokius 207 su 1,4 benzu dar 8 vožtuvų ir panašiai. Žodžiu, absoliutų patikrintą primityvą, ir gerai apžiūrėjus. Tada yra šansas, kad bus ne loterija. Visa kita - loterija. Ypač pirkti remontuotą. Aš nupirkau prieš keturis metus C5 2,2HDi su remontuotu varikliu po diržo trūkimo. Periferija buvo surinkta tikrai baisiai, sėdėjau gal dvi dienas, kol sudėjau laidus, vamzdelius, žarneles ir visa kita į vietas, susukau visus trūkstamus varžtus, iš naujo pakeičiau diržą, tik jau teisingai įtempdamas ir pakeisdamas visus reikiamus komponentus, o ne tik patį diržą. Bet pats variklis padarytas gerai, nes per 4 metus nei sugedo, nei kokių problemų buvo, nei netgi tepalais neapsipylė per ten, kur buvo lįsta taisant tą dalyką, o važiuota buvo gan toli ir gan stipriai. Tai manau pirkinys sėkmingas, nes mačiau ką perku, mokėjau trečdaliu pigiau rinkos kainos ir žinojau riziką. Pasisekė. Viliui panašu, kad labai panašus atvejis, tik buvo mokėta virš rinkos kainos, tikintis didesnio sėkmės procento, bet to neužteko, ir loterija buvo pralošta, nes visur, kur buvo įmanoma kažką padaryti negerai, taip ir buvo, ir visur, kur yra silpnos vietos, visur ir sugedo. Ir net ten, kur ne silpnos vietos... Kartais stovi prieš žmogų, matai jo neviltį, jauti empatiją dėl jo apsišovimo ir nesėkmės, jauti jo pagalbos prašymą, bet nu niekuo tikrai negali padėti, nes nei geriausias draugas, nei mama, nei brolis. Nes lygiai kiek jam padovanosi savo laiko arba dalių, lygiai tiek atimsi iš savęs. Miego, laisvalaikio, maisto, meilės moteriai ar šeimai. O tada būna įkiša koks prekūpas kokią "zasadą" paremontuot, kur užsirauni ir knisiesi savaitę už 100eur, kad tik kažkaip nelikt nuostoly, ir tada galvoji gal geriau anam būtum būtum už pigiai kažką padaręs per dieną ir turėjęs likusias keturias sėkmingas su uždarbiu. Taip gyvenimas būna įdomiai sudėlioja dalykus.
Ir krypsta viskas link to, kaip man ispanai, anglai ir vokiečiai sakė prieš 5 ar 10 metų, kai aš klausinėdavau, kodėl pas juos dauguma perka naujus automobilius ir kodėl labai mažai nepriklausomų servisiukų, garažiukų ir pan. Sakė "Tu palauk, ir pas jus taip tuoj bus. Pas mus prieš 20 metų, prieš eurą ir labai aktyvią Europos Sąjungą irgi buvo viskas ok, ir šrotuose dalis pirkom, ir patys kiemuose ar garažiukuose remontavom, ir kiemuose mašinas plovėm, o dabar kaimynas, su kuriuo penktadienį alų geri, tave skundžia, jei kieme tepalą keitiesi, o servise aptarnavimas (darbas) kainuoja tiek, kiek 20 metų senumo automobilis". Paprasčiausiai neapsimoka. Jei skaičiuoji. Ypač jei skaičiuoji ilgalaikę perspektyvą. Ir jei skaičiuoji vertindamas automobilio rinkos vertę. Į tuos nepriklausomus varo tie, kas turi nebegarantinius ar labai tvarkingus senesnius, kurie dar kažko verti pinigais arba sentimentais, o nauji taisosi pas dylerius. O senus grabelius arba į tokias valstybes, kaip buvo Lietuva, o dabar yra Ukraina ir pan., kur dar kažkas užsiima sutaisyt, kur pigu užregistruot ir sunkiau gaut, todėl rinkos kaina didesnė. Arba sudrožia vietiniai emigrantai iki galo, nieko neremontuodami, ir išmeta.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 vasario 18 - 02:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1947
Parašyta 2020 vasario 18 - 11:19
O toliau, ar mašina 2004tų už 400eur, ar 2014tų už 8000eur (čia kalbu apie Peugeot, kitų markių kitos kainos), jei kalbėsim apie kokį tai 2,0HDi variklį nuo 100kw versijos iki dabartinės 133kw versijos, tarkime naujos sankabos ir jos keitimo darbo kaina yra beveik tokia pati, ir tam 2004tų sudaro, priklausomai nuo variklio, iki 200proc. automobilio kainos, o tam už 8000 tai tik 10proc. Tam 2004tų dažnai dar ilgiau trunki, nes sudėtingumas jau būna pakankamai nemažas, tik truputį lengviau nei to 10čia metų naujesnio, bet jau gauni krūvą sudėtingų situacijų, kaip neatsisukantys arba sugadinti prieš tai dirbusių žmonių varžtai, sriegiai, laikikliai, fiksatoriai, palaidi ir prasitrynę laidai (nepaliksi ant dėžės gulėt plikų laidų juk, sutrumpins ir liksi kaltas) ir t.t.
Tai tą už 8000eur tiek meistrui, tiek klientui labiau norisi remontuoti. O 2004tų metų automobilio savininkas lieka su skausmu ant širdies, nes neišgali tiek sumokėti ir važinėja su slystančia, arba išmeta/parduoda mašiną ir perka kitą tokią pat baisią ir nudrengtą, tik truputį labiau važiuojančią.
tuo metu truko tokios info, nes nu gi sena masina, kas cia gali kainuot ir t.t., bet kaip ir minejau pamokos ismoktos, tik tiek, kad paciu paciausiu budu 😁
#1948
Parašyta 2020 vasario 18 - 12:05
Ir krypsta viskas link to, kaip man ispanai, anglai ir vokiečiai sakė prieš 5 ar 10 metų, kai aš klausinėdavau, kodėl pas juos dauguma perka naujus automobilius ir kodėl labai mažai nepriklausomų servisiukų, garažiukų ir pan. Sakė "Tu palauk, ir pas jus taip tuoj bus. Pas mus prieš 20 metų, prieš eurą ir labai aktyvią Europos Sąjungą irgi buvo viskas ok, ir šrotuose dalis pirkom, ir patys kiemuose ar garažiukuose remontavom, ir kiemuose mašinas plovėm, o dabar kaimynas, su kuriuo penktadienį alų geri, tave skundžia, jei kieme tepalą keitiesi, o servise aptarnavimas (darbas) kainuoja tiek, kiek 20 metų senumo automobilis". Paprasčiausiai neapsimoka. Jei skaičiuoji. Ypač jei skaičiuoji ilgalaikę perspektyvą. Ir jei skaičiuoji vertindamas automobilio rinkos vertę. Į tuos nepriklausomus varo tie, kas turi nebegarantinius ar labai tvarkingus senesnius, kurie dar kažko verti pinigais arba sentimentais, o nauji taisosi pas dylerius. O senus grabelius arba į tokias valstybes, kaip buvo Lietuva, o dabar yra Ukraina ir pan., kur dar kažkas užsiima sutaisyt, kur pigu užregistruot ir sunkiau gaut, todėl rinkos kaina didesnė. Arba sudrožia vietiniai emigrantai iki galo, nieko neremontuodami, ir išmeta.
Mažai čia ką keičia ekologija ir žalieji. Esmė pragyvenimo lygis ir ekonominė būklė šalyje. Jei šalyje didelis darbo užmokestis ir didelis užimtumas t.y. dirbi, išmanai savo darbą ir gauni pakankamai pinigų. Tai nebėra jokios logikos pistis kieme prie daikto apie kurį nieko nesupranti. O ir technika sudėtingėja tose vietose kur galima būtų kažką remontuot. Tepalą pats keisdamas nieko nesutaupysi jei tau kitas žmogus su tuo dirbantis 20 metų padarys viską už pinigus, kuriuos uždirbi per pora valandų dirbdamas darbą, kurį supranti. Pas mus dar netoks lygis.
O remontas irgi praranda prasme jeigu žmogaus darbas kainuoja labai daug toje šalyje, tai geriau pirkt naują geležies ir plastiko konstruktorių, kurio kaina principe vienoda visame pasaulyje. Pvz. kokioj Šveicarijoj mašiną nuspirkt ar kokį auksinį iphoną, tai yra tas pats kas pas mus nueit apsikirpt. O vat ten kai jau nori apsikirpt, tai pagalvoji ar tikrai čia tau reikia taip jau labai Visokios paslaugos žiauriai brangios.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1949
Parašyta 2020 balandžio 09 - 09:38
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1950
Parašyta 2020 balandžio 09 - 10:48
#1951
Parašyta 2020 balandžio 09 - 10:53
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1952
Parašyta 2020 balandžio 09 - 11:16
O kam ji apeit nesuprantu? Vaziuoja tie V6 dyzeliai.
Nepamiršk taip sakydamas, kad tavo istorija yra labai laiminga. Yra ir kitų, nuo tokių pat laimingų arba dar laimingesnių iki labai labai nelaimingų. Nėra jis kažkoks legendinis, iki PSA/BMW Prince tikrai netempia. Bet jei nenori knistis, tai kam. Tau nesugenda pats variklis, važiuoja, nu ir viskas liuks. Bet šita tema gi aiškiai rodo, kiek dėmesio ir laiko skiri savo mašinos priežiūrai. Jeigu patinka, tai kodėl gi ne
Aš savo pežui kapoto šį pavasarį dar atsidaręs nebuvau, gal net ir nuo Sausio galo, bet galimai vasarį keičiau kažkurią priekinę lamputę, tai tarkim pavasarį. Kiti interesai, kitoks ir variklis.
Kam patinka, kas pasiruošęs prireikus daugiau pinigų arba laiko įmerkt, galit žiūrėt ir pirkt. Tik apžiūrėkit LABAI RIMTAI, dėl visa ko
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 balandžio 09 - 11:21
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#1953
Parašyta 2020 balandžio 09 - 11:20
Pilnas farsas, nemaciau tik ar liukas buvo. O ratus pasikeisciau is karto
#1954
Parašyta 2020 balandžio 09 - 11:57
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1955
Parašyta 2020 balandžio 09 - 18:16
Saldainis neturi stoglangio, o ir ta vairuotojo sedynė tokia padrožta Aišku "salionas" ruda karamelė važiuoja tie 2.7, jei suges, pasikeisim.
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#1956
Parašyta 2020 balandžio 09 - 18:53
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1957
Parašyta 2020 balandžio 09 - 19:24
Šonas ir sėdymoji dalis tokios, o rida ~200 000km. Tada išvada arba rida ne ta arba mieste eksplotuota pagrinde
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#1958
Parašyta 2020 balandžio 09 - 19:40
Uzmesk aki mobile.de, su tokiom sedynem dauguma jau kurie turi 100k km rida netgi, sunku kazka sprest pagal ta sedyne istikruju,bet aisku, tikrai nevisi km susukti trasoje
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#1959
Parašyta 2020 balandžio 09 - 21:14
Nereik coupe ridos, kai turejau coupe tai per pora metu greitai ta vieta nusitryne, o nuvaziuota mazai buvo, kai turesi 407 Coupe suprasi kodel tas kampas greitai devisi.Šonas ir sėdymoji dalis tokios, o rida ~200 000km. Tada išvada arba rida ne ta arba mieste eksplotuota pagrinde
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1960
Parašyta 2020 balandžio 10 - 10:23
Visom recaro tipo sėdynėm tas pats. Nereik lygint su standartinėm taburėtėm kur posukyje važiuodamas slidinėji po visą saloną
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 12
narių: 0, svečių: 12, slaptų narių: 0