Apie Peugeot 407
#161
Posted 2009 March 30 - 15:25
#162 Svečias__Rolandas__*
Posted 2009 March 31 - 00:38
Nemanau kad resurso galo sulauksiu1,6 HDi pas 407 bus trumpesnis resursas.
#163 Svečias_vytas86_*
Posted 2009 April 14 - 09:35
Edited by vytas86, 2009 April 14 - 10:08.
#164 Svečias_ORG_*
Posted 2009 April 14 - 16:30
#165
Posted 2009 April 15 - 09:24
#166
Posted 2009 April 15 - 09:42
jei per metus nuvažiuoji apie 30000 km jau apsimoka. Aš per 14 mėn. prasukau 31000 km. Jei tiek pat būčiau prasukęs su 2.0 benzininiu, būčiau už degalus paklojęs ~3200 Lt daugiau (jei degalų kainos vienodos).Beja jei is koloneles o ne is kanistro pili salerka, tai ar isvis apsimoka dyzeline pirkti???
Edited by Tooshas, 2009 April 15 - 09:53.
#167
Posted 2009 April 15 - 09:50
bet jei perki pries tai vazineta pvz is turgaus - tuomet gal geriau benzas ir dujas deti. Nes kaip ir minejau - labai jau nemalonus tas HDI aptarnavimas kisenei.jei per metus nuvažiuoji apie 30000 km jau apsimoka.
#168
Posted 2009 April 15 - 09:54
čia jau kitas klausimas - loterija ;)bet jei perki pries tai vazineta pvz is turgaus - tuomet gal geriau benzas ir dujas deti. Nes kaip ir minejau - labai jau nemalonus tas HDI aptarnavimas kisenei.
#169
Posted 2009 April 15 - 10:00
kuri gali labai brangiai kainuotičia jau kitas klausimas - loterija ;)
#170
Posted 2009 April 15 - 13:39
Jei normaliai priziuri, jokia eksplotacija nebaisi, pats pirkau masina su ~200k rida ir jokiu bedumano nuomone tokia : jei perki HDI tai arba nauja is salono imti arba su 100% garantuota rida iki 100T km. O jei is turgaus tai benzinine reikia imti, nes tu naujuju dyzeliniu eksplotacija kai masina siekia ~200 T km kosmine pasidaro. Kaip zinia turguose ridos suktos buna 2 - 3 kartus. Beja jei is koloneles o ne is kanistro pili salerka, tai ar isvis apsimoka dyzeline pirkti???
#171
Posted 2009 April 15 - 14:29
Fapa metei ar pildei skysciu? Ar dar sito nereikejo? Ne vien tik priziurejime esme yra bet ir nusidevejime ;)Jei normaliai priziuri, jokia eksplotacija nebaisi, pats pirkau masina su ~200k rida ir jokiu bedu
#172 Svečias__Rolandas__*
Posted 2009 April 15 - 22:41
#173
Posted 2009 April 16 - 10:53
Nei maciau, nei pildziau ir nematau cia bedos, jei ubagas nusiperka ne pagal kisene masina vien tam kad paispuikuoti pries kazka tai, tai nenuostabu kad kils nepasitenkinimas siuo automobiliu arba panasiais del eksplotacijosFapa metei ar pildei skysciu? Ar dar sito nereikejo? Ne vien tik priziurejime esme yra bet ir nusidevejime ;)
#174
Posted 2009 April 16 - 11:16
1 skyscio ~300lt. Jo reikia 5L ;) Netoli 200T KM reikia keisti fisa FAP elemneta, ten kaina kiek? 3000 ar 5000 LT. Cia tik kruopeles is HDI eksplotacijos. Vot as ir sakau kad gal visdelto geriau benzas ;)Nei maciau, nei pildziau ir nematau cia bedos, jei ubagas nusiperka ne pagal kisene masina vien tam kad paispuikuoti pries kazka tai, tai nenuostabu kad kils nepasitenkinimas siuo automobiliu arba panasiais del eksplotacijos
#175
Posted 2009 April 16 - 11:36
Ar kiekviena diena dapilineji to skyscio ir keiti FAP'a? Kazkur jau esame kalbeje ta tema, kad dyzelis apsimoka jei jis rieda didelius atstumus ty i metus min. 30k/km, kitu atveju jis tau nes nuostoli1 skyscio ~300lt. Jo reikia 5L ;) Netoli 200T KM reikia keisti fisa FAP elemneta, ten kaina kiek? 3000 ar 5000 LT. Cia tik kruopeles is HDI eksplotacijos. Vot as ir sakau kad gal visdelto geriau benzas ;)
#176 Svečias_zbigis_*
Posted 2009 April 16 - 12:07
#177
Posted 2009 April 16 - 12:41
Cia niekas nesididziuoja, bet juokingai atrodytu, nusiperki buta miesto centre 200kv. ir neturi pinigu jo islaikymui, cia lygiai tas pats.Kai kurias mintis forume (ne vien šioje temoje) paskaičius, susidaro įspūdis, kad nekurie dalyviai didžiuojasi, kišdami krūvas pinigų į savo turimų automobilių remontą. Kas mane taip verčia mąstyti? Ogi pasisaymai stiliuje: jei neįperki šimtais litų kainuojančios detalės (paslaugos), nesi vertas peugeot (ypač naujesnio); kam čia taupyti, kam čia lupti tuos FAP - elkimės, kaip liepia gamintojas, kaip rašo HAYNES, kaip porina Žibintas ir t.t. Jūs turbūt galvojate, kad koks P307 netoli 10 metų senumo yra technikos stebuklas ar koks P407 - labai jau brangus/prabangus automobilis, kurį taisant šiukštu taupyti? Ar normalu, į P307, kuris pirktas už kokius 4 tūkst. EUR kišti tūkstančius litų aptarnavimui/remontui ir džiaugtis: žiauriai fainas automobilis, nesvarbu, kad už EOLYS sumokėjau kelis tūkstančius litų, bet užtat kaip tyliai dirba tas dyzelis ir kaip mažai kuro sunaudoja? Man tai atrodo keista. Peugeot rinkoje vieni pigesnių automobilių savo segmentuose (nesakau, kad blogiausi), tad nieko smerktino, jei kažkas pigiai nusipirkęs, ieško pigesnio serviso ar sprendimų, kurie tūkstančiais neplonintų kišenės.
#178
Posted 2009 April 16 - 12:52
nu as per metus pramyniau 70 000 KM. Bet kad dar po 1.5 metu reikes kisti 5000 lt manes visai nedziugina. O dar susidarys ir kitokiu servisiniu dalyku (dylanciu) ir paziurejus i ju kaina HDI varikliams manes jau pradeda nebedziuginti. Parduoti su pvz 160 000 Km rida irgi didelis nuostolis. Kadangi paskutiniu metu dyzelio kainos buvo aukstesnes nei benzino - tai kiek beskaiciuociau - bet vis gaunu kad dyzelis niekaip neatsipirko kolkas. Kura as pilu is koloneliu.Ar kiekviena diena dapilineji to skyscio ir keiti FAP'a? Kazkur jau esame kalbeje ta tema, kad dyzelis apsimoka jei jis rieda didelius atstumus ty i metus min. 30k/km, kitu atveju jis tau nes nuostoli
Edited by p407, 2009 April 16 - 12:53.
#179 Svečias_zbigis_*
Posted 2009 April 16 - 13:29
Pilotas, va tame ir yra bėda, kad į Peugeot, kuris yra viso labo vienas iš pigesnių auto rinkoje (tiek naujų, tiek dėvėtų), o pats žiūri kaip į kokį Maserati, Aston Martin ar Porsche. Man pvz. Accord gaila mokėti už atstovo paduodamas Jurid kaladėles, įdėtas į Honda logotipu papuoštą dėžutę 245 galą ir 330 priekį, kai detalių parduotuvėse jos ~3 kartus mažiau kainuoja. Nusipirkau NWR Lucas už 89 Lt ir tai tikrai nėra pačios pigiausios kaladėlės rinkoje. Lygiai taip pat nesuprasiu laužyno, kuris prašo už dėvėtą guolį su stebule 300 Lt, kai naujas visur kainuoja 220 Lt. Kiekvienas vadovaujasi savo protu. Vienam geriau iškastruoti tą FAP, kitam mokėti dileriui astronomines sumas už magišką skystimėlį. Bet prestižo mokant daugiau už Peugeot aptarnavimą aš niekaip negaliu įžvelgti. O su 200 kv.m prestižiniu butu lyginti Peugeot, čia jau kosmosas. Jei mašinas sulygintume su NT, Peugeot būtų kuklus butukas daugiabutyje mikrorajone.Cia niekas nesididziuoja, bet juokingai atrodytu, nusiperki buta miesto centre 200kv. ir neturi pinigu jo islaikymui, cia lygiai tas pats.
#180
Posted 2009 April 16 - 20:37
Su tavim pilnai sutinku, kad autocentrai uzsiplese kainas, as ir is ju neperku, bet perku per pazystama be antkainiu, bet naudojuosi ju paslaugomis tas kas priklauso pagal manuala, gal del to problemu ir nekyla. O del skyscio, ar FAP'o kiek zinau niekas ju neturi ir neprekiauja, del to ir laiko monopolija autocentras. Kai prispirs reikalas tada ir paziuresim ka daryti, keisti-dapilti ar kastruoti manau tikrai cia dideles bedos nesudarytu.Pilotas, va tame ir yra bėda, kad į Peugeot, kuris yra viso labo vienas iš pigesnių auto rinkoje (tiek naujų, tiek dėvėtų), o pats žiūri kaip į kokį Maserati, Aston Martin ar Porsche. Man pvz. Accord gaila mokėti už atstovo paduodamas Jurid kaladėles, įdėtas į Honda logotipu papuoštą dėžutę 245 galą ir 330 priekį, kai detalių parduotuvėse jos ~3 kartus mažiau kainuoja. Nusipirkau NWR Lucas už 89 Lt ir tai tikrai nėra pačios pigiausios kaladėlės rinkoje. Lygiai taip pat nesuprasiu laužyno, kuris prašo už dėvėtą guolį su stebule 300 Lt, kai naujas visur kainuoja 220 Lt. Kiekvienas vadovaujasi savo protu. Vienam geriau iškastruoti tą FAP, kitam mokėti dileriui astronomines sumas už magišką skystimėlį. Bet prestižo mokant daugiau už Peugeot aptarnavimą aš niekaip negaliu įžvelgti. O su 200 kv.m prestižiniu butu lyginti Peugeot, čia jau kosmosas. Jei mašinas sulygintume su NT, Peugeot būtų kuklus butukas daugiabutyje mikrorajone.
Kas liecia buta, nereiketu suprasti tiesiogine prasme ;)
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users