Byra greiciu deze???
#21
Parašyta 2007 sausio 04 - 11:51
#22 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 04 - 18:59
Yra iaviriu papildu. Itakos kazkiek turetu ivairios medziagos, nuo XADO ar kitu papildu iki elementariausio molibdeno disulfido milteliu... Oficealus papildai daznai neduoda norimo efekto, o siekiant viska atlikti pagal reikalavimus, yra nemaza kaina...To Weberis: Na uz dezes remonta sukisau pala - antrinis velenas+ planetarke 150Lt + guolis kur nat veleno 110Lt + nuemimas/uzdejimas 200lt + perinkimas 200Lt + tepalo kaina, na tiesa uz perinkima grazino babkes del sio uzimo, tai isejo visai nemazai manau ir kolkas negaliu dziaugtis. Nors dezes garsas lyg nestipreja, o net mazeja. Del dantraciu neatitikimo ir meistras kalbejo, kad gali buti del to. Siaip dar pastebejimas kai ryte pradedu vaziuoti, kai masina dar salta tas uzimas dezeje lyg ir mazesnis buna.
Gal bandyt kazka i tepala ilasinti? juk kazkada maciau visokiu priemoniu yra, bet ar verta, jei su masina dar skirtis nezadu?
Vos pradedant vaziuoti su stovejusia ilgesni laika auto, garsas nutyla, nes salta alyva transmisijoje siektiek didesnio klampumo, nei isilusi.
Viskas gali baigtis tuo, kad po kurio laiko, krumpliaraciai tieisog tvarkingai prisidirbs vienas prie kito (idealiai nebus, nes jau nenauji, bet situacija gali pasikeisti i gera stipriai). Ziurek tepalo kieki ir kokybe kuo dazniau. Tai daug ka parodo...
#23
Parašyta 2007 sausio 05 - 01:07
Šį pranešimą redagavo Dariusa: 2007 sausio 05 - 01:09
#24
Parašyta 2007 sausio 05 - 11:53
#25
Parašyta 2007 sausio 05 - 12:18
Būtent. Pavarų dėžės tepalas skirtingai nuo variklio neturėtų juoduot, jeigu juoduoja, vadinasi yra didelis dėvėjimasis, jeigu yra drožlių, tai čia jau net sunku dėvėjimuisi pavadint Kadangi pas tave sudėti skirtingų dėžių velenai, tai pradžioje manau tepalas šiek tiek vistiek juoduos, nes krumpliai prisidirbinės vieni prie kitų. Svarbiausia, kad nebūtų drožliųTo Weberis: ka tiksliai stebeti tepalu kokybeje? Ta prasme ar jis juoduoja, ar su metalo drozlemis ar mazeja? Tai omenyje turejai?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#26
Parašyta 2007 sausio 12 - 11:08
#27
Parašyta 2007 sausio 12 - 11:09
#28 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 sausio 12 - 19:03
Transmisine alyva -O beje koki tepala patariat pilti mano atveju? Kiek tepalo litras kainuoja?
klampumo indeksas - 75W/80W
Butinai ziurek, kad butu GL-5, gali pardavejai siulyti GL-4 alyva, bet BUTINAI PIRK TIK GL-5, nes jis skirtas krumplinems hipoidinio tipo perdavoms.
Kaina, jei prieini prie prekybos - ~9Lt/l, jei pirksi kaip eilinis pirkejas - turetu pakakti ~12Lt/l.
Tavo automobiliukui reikalinga 2l alyvos.
#29
Parašyta 2007 gegužės 17 - 21:26
#30 Svečias_Weberis_*
Parašyta 2007 gegužės 17 - 22:49
Reikejo pilti ta, ka rasiau zinuteje auksciau. Jei deze jau pries gala, XADO greiciausiai nebepades jau. Megink suilti buvusio klampumo alyva. Jei leis, tas riebokslis MECHARY kainuoja 35 ar tai 30Lt. As keisdamas deze pasikeiciau abudu, ir daug ivoryciu dezes ir sankabos valdyme...Sveiki prikeliu savo tema apie greiciu deze, tai va vazineju as su ja dar, nezinau uzia vis dar, tapo laisvesne - riciagas tabaluojasi i visas puses, bet va supyliau pilnai sintetini tepala dar rekomendavo "Xado" vaistu ipilti, ir pradejo man tepalas teketi, per 3 savaites beveik 0,7L teko dapilti, pradejo capseti per salnika kur i pusasi jungia, is keleivio puses. Ka patariat daryti? Ar pilti atgal pusiau sintetika, truputi tirstesni ir nebegdavo seniau, ar bantyti ta salnika keisti? Ar sudetinga ir brangi turetu buti si operacija?
Jei pirksi specializuotoj firmoj, tai riebokslis kainuos vos keleta litu. Pakeitimui butina isleisti alyva, istreukti pilnai pusasi, o tai darant su desiniu pusasiu, reikes atleisti korpuse du tarpinio veleno guoli fiksuojancius varztelius...
Siaip jei rankos auga is teisingu vietu, darbas nera labai sudetingas...
#31
Parašyta 2007 gegužės 23 - 19:40
na va pagaliau pasikeiciau ta salnika - sumokejau 20lt uzsipyliau tepaliuko pagal tavo nurodymus. Dabar jau ne laso nelasa, ir siaip deze pusetinai sukasi (ta prasme tylumo atzvilgiu)Reikejo pilti ta, ka rasiau zinuteje auksciau. Jei deze jau pries gala, XADO greiciausiai nebepades jau. Megink suilti buvusio klampumo alyva. Jei leis, tas riebokslis MECHARY kainuoja 35 ar tai 30Lt. As keisdamas deze pasikeiciau abudu, ir daug ivoryciu dezes ir sankabos valdyme...
Jei pirksi specializuotoj firmoj, tai riebokslis kainuos vos keleta litu. Pakeitimui butina isleisti alyva, istreukti pilnai pusasi, o tai darant su desiniu pusasiu, reikes atleisti korpuse du tarpinio veleno guoli fiksuojancius varztelius...
Siaip jei rankos auga is teisingu vietu, darbas nera labai sudetingas...
Ka dar galmetu isbandyti kad sumazinti dezes uzima kai vaziuoji ijungtu begiu bet sava eiga, nespausdamas pedalo? Nes dabar panasu kad vis dar krumpliaraciai neapsidirbe, nes is skirtingu deziu surinkta deze. ka dar galima pabandyti?
#32
Parašyta 2007 lapkričio 22 - 15:48
#33
Parašyta 2007 lapkričio 26 - 09:18
#34
Parašyta 2007 lapkričio 26 - 11:27
#35
Parašyta 2007 lapkričio 29 - 16:51
#36
Parašyta 2008 sausio 18 - 11:46
#37
Parašyta 2008 sausio 18 - 13:47
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#38
Parašyta 2008 sausio 18 - 15:37
206
#39
Parašyta 2008 sausio 18 - 16:07
#40
Parašyta 2008 sausio 18 - 17:15
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0