Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 lapkričio 04 - 01:49
Sport/Confort Amortizatoriai
#1 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 04 - 01:48
#2 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 09 - 11:05
#3
Parašyta 2006 lapkričio 09 - 11:37
ponas, muset' kad klystatponz aroone, jeigu neklystu kazklada senei senei
#4 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 09 - 11:40
o taip norejau neklystponas, muset' kad klystat
#5 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 18 - 16:48
#6 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 08:51
Ne visai iki galo supratau jusu pasiulyta metoda, tad jei klystu - prasau pataisyti...., taciau noreciau ir papriestarauti....mm.. tai va gavau schemute (aciu klubieciuj)
su tooshu issiaiskinom kaip patikrint 100% ar amortikas yra geras... paduodant trumpa elektros (12V) impulsa tiesiogiai i jo elektronika per ta fishkute kuri virsuje randasi. (+/-) keitimas minkstina/kietina pakaba - cia kaip ir atsiranda galimybe pasidaryt dalinai veikiancia pakaba sport/confort savom jegom. :} paspaudziant migtuka.. apeinant ta busena kai kompas parinkineja kietuma minkstuma
Tai pagal jus gaunasi, kad tam kad patikrinti ar amortas 100% geras, reikia jam paduoti +12v. Toliau, jei jo viduje esantsis elektro-magnetinis voztuvas geras, tai amortas pasidarys kietas (kietesnis), ir tai reiskia, kad jis geras....
Bet jus neivardinate to fakto, kad jei amortas yra naturaliai pasenes ir tiesiog jau nesudaro reikiamo stoko eigos pasipriesinimo ir svyravimu slopinimo, tai net ir veikiant jo elektromagnetiniam voztuvui, jis jau yra "blogas".... Ir Sport ijungimas tik truputi atstato jo savybes.....
Kai jau kalbieti, kai jau ir voztuvas nebeveikia.....
Tad manau, kad 100% tikimybe pasakyti ar amortas geras/blogas, reiketu visu pirma isitikinti (pamatavus varza, tarkim) ar geras jo elekto-magn. voztuvas, o tada jau nuimti visa amorta ir tikrinti ji ant spec. stendo.... O tai jau zymiai sudetingesne, ilgesne ir brangesne procedura.....
#7 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 14:53
Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 lapkričio 20 - 14:55
#8
Parašyta 2006 lapkričio 20 - 20:49
P.S. Ups, būsiu biski ne vietoj išokęs į traukinį, jei te kompas valdo [B], tadum aš pasuoju. Maniau viskas te paprasta, bet klydau
Šį pranešimą redagavo Virgis961: 2006 lapkričio 21 - 22:36
#9 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 lapkričio 21 - 09:35
Taigi, paprasciau sakant, jus siulote tikrinti amorta ne matuojant jo varza, o padavus tiesiai i jo fiske +12v paziureti, ar masina tapo kietesne kai ja siuboji rankom, teisingai ?
Jei taip, tai tai gana subjektyvus patikrinimo budas.....
Kalbant apie varza, tai ji tikrai turetu buti daug maz vienoda (jei matuoti ant paciu amortu fiskiu), o jei vis delto skyriasi, vadinasi atsirado papildomos varzos el. grandineje
Amortas-Laidai/Jungtys-Kompas.... Nu patys pagalvokit - kam gamintojui gaminti tuos pacius amortus su skirtingos varzos voztuvais....?
P.S: O ka tu turi omeny sakydamas kad kompas ijungus degima iskart kietina amortus - is kur tai zinai, kas vyksta toliau (kai uzvedi varikli/pradedi vaziuoti) ?
#10 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 22 - 07:42
Renaldas, matai tiesiog sroves padavimas yra "ukiskesnis" budas nei matuot varza tiesiog akivaizdziai pastebimas rezultatas kai amortikas suveikia ir masinos busena pasikeicia.. kitavertus tai nera svarbiausia.To mmx:
Taigi, paprasciau sakant, jus siulote tikrinti amorta ne matuojant jo varza, o padavus tiesiai i jo fiske +12v paziureti, ar masina tapo kietesne kai ja siuboji rankom, teisingai ?
Jei taip, tai tai gana subjektyvus patikrinimo budas.....
Kalbant apie varza, tai ji tikrai turetu buti daug maz vienoda (jei matuoti ant paciu amortu fiskiu), o jei vis delto skyriasi, vadinasi atsirado papildomos varzos el. grandineje
Amortas-Laidai/Jungtys-Kompas.... Nu patys pagalvokit - kam gamintojui gaminti tuos pacius amortus su skirtingos varzos voztuvais....?
P.S: O ka tu turi omeny sakydamas kad kompas ijungus degima iskart kietina amortus - is kur tai zinai, kas vyksta toliau (kai uzvedi varikli/pradedi vaziuoti) ?
O del pliuso, tai viskas vyksta taip: ijungi degima (Uzvedi auto) kompas praeina check testa taip vadinama. net garsa paleidzia toki kaip na zinai suveikia amortikai toks "trtr" ] bet visa esme jog migtukas neutralioj padety, kaip suprantu "Confort" o amortikai kieti (zinau kad kieti nes su sroves padavimu buvau juos padares minkstus tai kaip diena ir naktis) na ir maigant Sport/Confort migtuka apsoliuciai niekas nesidaro.. net kompo lempute neuzsidega su klaida. pradejus vaziuot po kokiu kilometru 5-10 (nespejau issiaiskint nuo ko priklauso) lygioj vietoj vaziuojant uzsidega check lempute... ir viskas, iki kito variklio paleidimo jinai dega... o poto istorija kartojasi vel.
Kadangi jokiu minciu daugiau neturiu speju kazkur yra kompe problema, kai jis ijungus degima neminkstina amortikus o kietina.. kitaip sakant priesinga impulsa paduoda.. Renaldas have any ideas ?
jo Tooshai jau matau kai ta dalyka tikrinsiu, o gi skolinsiuos pas tavo peugeota kompa ir pasivazinesiu savaitele ]
#11 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 lapkričio 22 - 08:52
To mmx
Renaldas, matai tiesiog sroves padavimas yra "ukiskesnis" budas nei matuot varza tiesiog akivaizdziai pastebimas rezultatas kai amortikas suveikia ir masinos busena pasikeicia.. kitavertus tai nera svarbiausia.
O del pliuso, tai viskas vyksta taip: ijungi degima (Uzvedi auto) kompas praeina check testa taip vadinama. net garsa paleidzia toki kaip na zinai suveikia amortikai toks "trtr" ] bet visa esme jog migtukas neutralioj padety, kaip suprantu "Confort" o amortikai kieti (zinau kad kieti nes su sroves padavimu buvau juos padares minkstus tai kaip diena ir naktis) na ir maigant Sport/Confort migtuka apsoliuciai niekas nesidaro.. net kompo lempute neuzsidega su klaida. pradejus vaziuot po kokiu kilometru 5-10 (nespejau issiaiskint nuo ko priklauso) lygioj vietoj vaziuojant uzsidega check lempute... ir viskas, iki kito variklio paleidimo jinai dega... o poto istorija kartojasi vel.
Kadangi jokiu minciu daugiau neturiu speju kazkur yra kompe problema, kai jis ijungus degima neminkstina amortikus o kietina.. kitaip sakant priesinga impulsa paduoda.. Renaldas have any ideas ?
jo Tooshai jau matau kai ta dalyka tikrinsiu, o gi skolinsiuos pas tavo peugeota kompa ir pasivazinesiu savaitele ;
Na, del to keisto garso (trtr..tr), kai ijungi degima ir kompas praeina "saves-patikrinima", tai nezinau -pas mane tokiu nera - gal tai kaz kas kita (nebutinai sport/comfort pakabos sistema)...
Dar klausimelis - o pas tave kai ant skydelio isijungia "Sport" lempute, SporT/Comfort mygtukas pradeda mirkseti ? (jei ne, tai ar gera jo lempute....)
Ziurim toliau - jei savo amortus tikrinai "ukisku" budu ir isitikines kad jie geri, tad sitoje sistemoje lieka dar nepatikrinti tokie davikliai - Automobilio greicio daviklis, Automobilio kebulo padieties daviklis (prie priek. stabilizatoriaus jungiasi toks apvalus didelis daviklis per svirtele...), Spaudimo stabdziu sistemoje daviklis, Vairo pasukimo daviklis bei Potenciometras ant "gazo" pedalo... Pabandyk perziureti juos visus nebent arba net gi patikrinti, gali pabandyti isitikinti ar kontaktai ant kiekvieno is siu davikliu fiskiu "skambinasi" (su testeriu) su atitinkamais kontaktais ant Sport/Comfort ECU (pagal schemas matisi kas kur eina).... Gal netycia ir atrastum koki gedima....
Siaip, kai pas mane buvo panasiai (pradedi vaziuoti ir gana greit uzsidegdavo Check lempute ir pagal mano pojucius masina pasidarydavo kietesne... ), tai nuemiau fiske nuo kebulo padieties daviklio, pravaliau visus kontaktus ir tai padejo....
Dar gali pabandyti pajieskoti tinkle butent Sport/comfort sistemos FAULT CODUS ir nuskaityti kompo parodymus (deje situ kodu ir pats neturiu... )
Nezinau ka tau dar patart....
Sekmes !
#12 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 23 - 07:43
Gal gali nupasakoti:Automobilio greicio daviklis, Automobilio kebulo padieties daviklis (prie priek. stabilizatoriaus jungiasi toks apvalus didelis daviklis per svirtele...)
Kur sitoje schemoje randasi tas daviklis?
#13
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 01:20
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 12:45
#15 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 14:26
Absoliuciai teisingai.Jei neklystu, tai detalė nr. 7705. Beje, aš taip pat, kaip ir kolega Renaldas, prasivaliau to daviklio jungties kontaktus ir sistema pradėjo teisingai funkcionuoti. Seniau būdavo taip: pradedu važiuoti ir jei pataikydavau ant kelių duobių (didesnių ar mažesnių), tai amortizatoriai sukietėdavo (pajusdavau), skydelyje užsidegdavo "sport/comfort" lemputė, o ant mygtuko esanti lemputė pradėdavo mirksėti.
Tikėkimės, kad jum užteks tik pravalyti minėtos jungties kontaktus ir sistema normaliai funkcionuos. Sėkmės
Ji stovi is apacios, ziurint is masinos priekio i gala , ji bus desiniau nuo centro, po tokia skardine apsauga.....
#16 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 24 - 18:05
#17
Parašyta 2006 lapkričio 25 - 00:14
Arba keltuvas, arba duobėbet tai speju kad be keltuvo tai niekaip ne?
#18 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 lapkričio 25 - 00:17
#19
Parašyta 2006 lapkričio 25 - 00:20
Jojo, man tas pats.. Nėr laiko nomaliai prie mašinos pasikrapštyti.. Vos radau laiko langų skysčiui užpilti ir valytuvų gumelėms pakeisti..blogai.. uztruks tada visatai..man del sitos pakabos neturiu tiek laiko...
#20 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 gruodžio 16 - 13:17
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0