Francuziskos masinos bei naujesnes kitos masinos nemegsta tampymo!geriau kabint uz virves(jei ne automatas)o jei automatas tai tada reik akumo gero.
prisikurimas nnuo kito auto
#21 Svečias_Puza_*
Posted 2007 February 08 - 17:20
#22
Posted 2007 February 08 - 20:38
Kažkokia tuščia frazė, neparemta faktais.Francuziskos masinos bei naujesnes kitos masinos nemegsta tampymo!
#23
Posted 2007 February 09 - 08:55
As tai sakyciau kad treti golfai nemegsta tampymo. Nes uzvakar maciau kai timptelejo tai su visu kabliu ir bamperi nuroveFrancuziskos masinos bei naujesnes kitos masinos nemegsta tampymo!
Peugeot 405 SRi (parduotas)
_Vilnius_Pašilaičiai_Šalia Žibinto_
#24
Posted 2007 February 09 - 09:53
Zinok durnam vairuotojui ir ziguli tampit nerekomenduojama! Todel bamperius nurauna! neseniai pakartojo filmuka, kaip kazkur masina tampe is pusnies, idiotai!As tai sakyciau kad treti golfai nemegsta tampymo. Nes uzvakar maciau kai timptelejo tai su visu kabliu ir bamperi nurove
Vilnius
#25
Posted 2010 January 28 - 16:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#26
Posted 2010 January 28 - 16:38
Pavojinga, gali uzsikrest dyzelio drebuliuAr prikurti benza nuo dyzelio ner pavojinga, cia siaip su uosviu diskutavom kas kaip
Skoda Felicia 1.3 "98 White (sold)
Volkswagen Passat 1.8 CL 66kW ''92 Mint (sold)
Peugeot 406 Break 2.0 HDI 79kW "02 Silver (sold)
Fiat Bravo 1.6 16V 76kW ''98 (sold)
Fiat Punto 1.3 16V CRDi 51kW ''05 (sold)
Peugeot 307SW 1,6 HDI 80kW "08 Al Grey
#27
Posted 2010 January 28 - 17:33
Nu tu cia paklausei. Dar paklausk, jei saugikli isimsi is dyzelio i benza pastatysi ar nepakenks ?Ar prikurti benza nuo dyzelio ner pavojinga, cia siaip su uosviu diskutavom kas kaip
Is jusu diskusijos ... kuom skiriasi dyz/dyz, ir dyz/benz kurimas ?
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#28
Posted 2010 January 28 - 17:45
#29
Posted 2010 January 28 - 17:52
ane? o tai kai as su savo tranzu uzvedineju su dviem akumais ir generatorium bele kokiu? ir vabsce koks skirtumas generatoriu galingume, dyzelyje ar benzine? Vieninteles galimas neigiamas pasekmes matau tik esant kazkurio auto sokolado(t.y. itampos reguliatoriaus) ant generatoriaus numirima. Visa kita yra totalus briedas. Nuo per mazos itampos kai saka niekas nemire dar(kaip ir nuo nedagerimo) o suolis virs 14.5V irgi neimanomas.skac sakalai.... Uzpuolet zmogu
Cia tik samokslo teorija, bet pavojus prikuriant laidais atsiranda del energijos suoliu... Taigi yra tikimybe, kad prikuriant dyzeliuka (kurio tam tikru modeliu generatoriai yra galingesni ) kai jis uzsiveda ir isuka savo generatoriu, gali kaip reikiant p*stelti sroves atgal benzinui... Neisivaizduoju kokios galimos pasekmes, bet jei tiketi kalbomis, kad pavojinga uzvedineti laidais, tai speju pavojus didesnis kai masinu parametrai zenkliai skiriasi....
R
Edited by Ramunas, 2010 January 28 - 17:55.
#30
Posted 2010 January 28 - 18:00
As sios samokslo teorijos nepalaikau. bet ir paneigti negaliu, nes mano automobiliu amzius toks, kai dar elektronikos per daug nebuvo...ane? o tai kai as su savo tranzu uzvedineju su dviem akumais ir generatorium bele kokiu? ir vabsce koks skirtumas generatoriu galingume, dyzelyje ar benzine? Vieninteles galimas neigiamas pasekmes matau tik esant kazkurio auto sokolado(t.y. itampos reguliatoriaus) ant generatoriaus numirima. Visa kita yra totalus briedas. Nuo per mazos itampos kai saka niekas nemire dar(kaip ir nuo nedagerimo) o suolis virs 14.5V irgi neimanomas.skac sakalai.... Uzpuolet zmogu
Cia tik samokslo teorija, bet pavojus prikuriant laidais atsiranda del energijos suoliu... Taigi yra tikimybe, kad prikuriant dyzeliuka (kurio tam tikru modeliu generatoriai yra galingesni ) kai jis uzsiveda ir isuka savo generatoriu, gali kaip reikiant p*stelti sroves atgal benzinui... Neisivaizduoju kokios galimos pasekmes, bet jei tiketi kalbomis, kad pavojinga uzvedineti laidais, tai speju pavojus didesnis kai masinu parametrai zenkliai skiriasi....
R
bet jei tiketi, kad imanoma kazka supleskinti, tai speju nukenciama kai su silpnesne uzvedame galingesne..
Pvz jei tavo tranza uzvedinetu koks 107, ir jis uzsivedes duotu sroves atgal.... Jei tranzas kazka silpnresnio uzveda, atgal sroves gauna kapeikas
#31
Posted 2010 January 28 - 18:14
#32
Posted 2010 January 28 - 18:25
Jeigu jūsų automobilyje yra procesorinė degalų įpurškimo ir degimo valdymo sistema (vadinamas kompiuteris), tai niekada neužvedinėkite savo automobilio nuo kito, kai jame dirba variklis. užsivedus jūsų automobilio varikliui ir dirbant padedančiojo automobilio varikliui, abiejų automobilių elektros sitemos kurį laiką lieka susijungusios tarpusavyje. tai gali sukelti staigų trumpalaikį įtampos šuolį, galinti sugadinti abiejų automobilių kompiuterius.
* Naudokite tik tam specialiai skirtus laidus;
* Abiejų automobilių elektros sistemos turi būti tos pačios įtampos;
* Abiejų automobilių varikliai turi būti išjungti;
* Vienu laidu sujunkite abiejų akumuliatorių teigiamus polius. Kito laido vieną galą prijunkite prie padedančio automobilio akumuliatoriaus neigiamo poliaus, o kitą galą prijunkite prie neužsivedančio automobilio kėbulo taip, kad liestųsi su pliku metalu ir kad prijungimo vieta būtų nutolusi nuo akumuliatoriaus. Vadovaukitės automobilio užvedimo instrukcija. Bandykite užvesti automobilį ne ilgiau kaip 15 sekundžių;
* Užvedus automobilį atjunkite laidus atgaline tvarka
naudinga zinoti
#33
Posted 2010 January 28 - 18:37
#34
Posted 2010 January 28 - 18:50
va butent apie shita jau senai aishkinau... ;)"Jeigu jūsų automobilyje yra procesorinė degalų įpurškimo ir degimo valdymo sistema (vadinamas kompiuteris), tai niekada neužvedinėkite savo automobilio nuo kito, kai jame dirba variklis. užsivedus jūsų automobilio varikliui ir dirbant padedančiojo automobilio varikliui, abiejų automobilių elektros sitemos kurį laiką lieka susijungusios tarpusavyje. tai gali sukelti staigų trumpalaikį įtampos šuolį, galinti sugadinti abiejų automobilių kompiuterius."
#35
Posted 2010 January 28 - 18:58
Edited by Ramunas, 2010 January 28 - 19:00.
#36
Posted 2010 January 28 - 19:07
, nu ginchytis neimanoma... bet kompui, dirbant varikliui, gali nedashust, kodel (kuriant kita mashina) nukrenta itampa pvz iki 11.5... o paskui kaip liuobia iki maximumo.... tai va tiek to ir blogumo,tai va esminis klausimas yra toks. Is kur atsiranda tas itampos suolis?? Mano kukliomis ziniomis ten atsiranda tik sroves suolis, o itampos is kur?
R
#37 Svečias_Strong_*
Posted 2010 January 28 - 19:19
Edited by Strong, 2010 January 28 - 19:23.
#38
Posted 2010 January 28 - 19:23
tai juk reik apeiti nusilpusi akuma, nejaugi lauksi kol jis pasikraus, ;) tai viena is priezasciu kodel i mase ,o ne i minusa ,kita priezastis rimtesne, del explosiveman tik nesuprantama kodel rekomenduoja minusini krokodila jungti ne prie minusines klemos, o kazkur i mase...
Edited by linelis, 2010 January 28 - 19:25.
#39 Svečias_Strong_*
Posted 2010 January 28 - 19:27
Dar vienastai juk reik apeiti nusilpusi akuma, nejaugi lauksi kol jis pasikraus, ;) tai viena is priezasciu kodel i mase ,o ne i minusa ,kita priezastis rimtesne, del explosive
#40 Svečias_Strong_*
Posted 2010 January 28 - 19:33
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users